behe 2545 ارسال شده در 27 تیر، 2013 امشب بد نیست رو به راهم تقریباً ولی دارم به شب چهارشنبه فکر میکنم که پروژه رو تحویل دادم و خلاص ....... 13
دل مانده 7714 ارسال شده در 27 تیر، 2013 امشب احساس بدی دارم! یه حالت عذاب وجدانه...اما نمیدونم واسه چیه 10
Matin H-d 18147 ارسال شده در 27 تیر، 2013 امشب یه حس خیلی خوبی دارمممممممممم از صب پاشدم سمینارامو اماده کردم روموضوع پایان نامم کار کردممم ، به نتایج خیلی خوبی رسیدم با اینکه خیلی خسته شدم روز خیلی خوبی بود 13
آریودخت 43941 ارسال شده در 27 تیر، 2013 غــــم دارم بغـــــــــــــض بازم یه دوست عزیز دیگه ام داره میره 10
nasim184 12259 ارسال شده در 27 تیر، 2013 امشب کلی به این اس خندیدم امروز ناهر ماست خیار داشتیم ، هرچقدر *111# رو گرفتم تبدیل به پیتزا نشد .... چه وضشه آخه ؟؟؟؟؟؟ چرا با روحیات یه جوان بازی میکنین ؟؟؟؟ 10
EOS 14529 ارسال شده در 27 تیر، 2013 امشب دارم به این فکر می کنم که چطوره بعد از 3 سال با این کاربریم خداحافظی کنم و یه کاربری جدید رو شروع کنم ! آخه بعضی ها خودشون عذابم می دن و بعضی ها خاطراتتشون می خوام سعی کنم که نه من دیگه این آدما رو بشناسم و نه اونا با من کاری داشته باشن دوست ندارم از اینجا رو رها کنم چون تنها سایت ایرانیه که توش فعالیت دارم و محیط و کاربراش رو دوست دارم؛ اما دوست هم ندارم که دیگه این راه رو به این شیوه ادامه بدم از کجا معلوم؟ شاید این آخرین باری باشه که کاربری EOS آن می شه 10
.Apameh 25173 ارسال شده در 27 تیر، 2013 امشب یه اس ام اس برام اومد خوندمش تو حال خودم نبودم خواهرم اومد سوال ریاضی بپرسه ازم جواب سر سری دادم بهش تا اومد بپرسه که چی؟ بی هوا زدم تو صورتش بی اختیار نمیدونم چی شد نمیدونم چی شد که سیلی که حق یکی دیگه بود رو صورت خواهر کوچیکم خوابید ببخش منو خواهر گلم این حق تو نبود حق کسی بود که لعنتی ترینه... 10
behe 2545 ارسال شده در 28 تیر، 2013 امشب باید زود بخابم آخه فردا یه روز خاصه قراره بچه های دوره ی لیسانس رو ملاقات کنیم ... وایییییییییییی فکر کن !!!!:hapydancsmil: 12
Valentina 13665 ارسال شده در 28 تیر، 2013 خسته و دلتنگ و دلگیرم در حد مرررررگگگگ.. 10
Ala Agrin 14476 ارسال شده در 28 تیر، 2013 امشب .... صدای زوزه ی باد ، رعد و برق ، بارون شدید ...چه آهنگ گوش خراشی 7
ارسال های توصیه شده