رفتن به مطلب

امشب


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

امشب بد نیست رو به راهم تقریباً ولی دارم به شب چهارشنبه فکر میکنم که پروژه رو تحویل دادم و خلاص .......:banel_smiley_4:

  • Like 13
  • پاسخ 3.5k
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

ارسال شده در

امشب احساس بدی دارم!

 

یه حالت عذاب وجدانه...اما نمیدونم واسه چیه:hanghead:

  • Like 10
ارسال شده در

امشب یه حس خیلی خوبی دارمممممممممم

 

از صب پاشدم سمینارامو اماده کردم روموضوع پایان نامم کار کردممم ، به نتایج خیلی خوبی رسیدم

 

با اینکه خیلی خسته شدم روز خیلی خوبی بود

hapydancsmil.gifhapydancsmil.gif

  • Like 13
ارسال شده در

غــــم دارم :sigh:

بغـــــــــــــض:sad0:

بازم یه دوست عزیز دیگه ام داره میره :sigh:

  • Like 10
ارسال شده در

امشب دقیقا اینجوریم : :hanghead:

  • Like 10
ارسال شده در

امشب کلی به این اس خندیدم

امروز ناهر ماست خیار داشتیم ، هرچقدر *111# رو گرفتم تبدیل به پیتزا نشد ....

چه وضشه آخه ؟؟؟؟؟؟ چرا با روحیات یه جوان بازی میکنین ؟؟؟؟

 

 

  • Like 10
ارسال شده در

امشب دارم به این فکر می کنم که چطوره بعد از 3 سال با این کاربریم خداحافظی کنم و یه کاربری جدید رو شروع کنم !

 

آخه بعضی ها خودشون عذابم می دن و بعضی ها خاطراتتشون

می خوام سعی کنم که نه من دیگه این آدما رو بشناسم و نه اونا با من کاری داشته باشن

 

دوست ندارم از اینجا رو رها کنم چون تنها سایت ایرانیه که توش فعالیت دارم و محیط و کاربراش رو دوست دارم؛

اما دوست هم ندارم که دیگه این راه رو به این شیوه ادامه بدم

 

از کجا معلوم؟ شاید این آخرین باری باشه که کاربری EOS آن می شه :ws37:

  • Like 10
ارسال شده در

اين حال من بي تو....:sigh:

  • Like 12
ارسال شده در

منم الان دارم اینو گوش میدم . این حال منه بی توست :sigh:

  • Like 11
ارسال شده در

امشب یه اس ام اس برام اومد خوندمش تو حال خودم نبودم

خواهرم اومد سوال ریاضی بپرسه ازم جواب سر سری دادم بهش تا اومد بپرسه که چی؟

بی هوا زدم تو صورتش

بی اختیار

نمیدونم چی شد

نمیدونم چی شد که سیلی که حق یکی دیگه بود رو صورت خواهر کوچیکم خوابید

ببخش منو خواهر گلم این حق تو نبود حق کسی بود که لعنتی ترینه...

  • Like 10
ارسال شده در

درس نمی خونم :icon_pf (34):

یکی یه راهی پیش پام بذاره آخه:banel_smiley_4:

  • Like 14
ارسال شده در

امشب باید زود بخابم آخه فردا یه روز خاصه قراره بچه های دوره ی لیسانس رو ملاقات کنیم ... وایییییییییییی فکر کن !!!!:hapydancsmil:

  • Like 12
ارسال شده در

حس خوبی دارم . . .

 

خدایا شکرت . . . :icon_gol:

  • Like 14
ارسال شده در

باز امشب در اوج آسمانم تا زیبا شهر با ستارگانم :icon_gol:

  • Like 14
ارسال شده در

خسته‏ ‏و‏ ‏دلتنگ‏ ‏و‏ ‏دلگیرم‏ ‏در‏ ‏حد‏ ‏مرررررگگگگ..‏ ‏:sigh:

  • Like 10
ارسال شده در

امشب فکر اتفاقای امروز داره اذیتم می کنه!:sad0:

  • Like 9
ارسال شده در

دلم برای یک دوست خیلی تنگ شده :sigh:

  • Like 8
ارسال شده در

امشب یه کیلو باقالی پختم، خوردیم

چسبید حسابی:ws37:

  • Like 10
ارسال شده در

دلم گرفته :w000:

یاد خاطراتم افتادم :w000:

دلم گرفته :sad0:

  • Like 8
ارسال شده در

امشب .... صدای زوزه ی باد ، رعد و برق ، بارون شدید ...چه آهنگ گوش خراشی:hanghead:

  • Like 7
×
×
  • اضافه کردن...