رفتن به مطلب

امشب


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

دارم میمیرم و خیلی وقته اینجوری نشده بودم . دارم از این بغض میمیرم :sad0:

  • Like 14
  • پاسخ 3.5k
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

ارسال شده در

درد عجیبی تو معده ام دارم .. با هیچی هم آروم نمیشه..

دلمم شکست عصری

احساس کردم خیلی طفلی هستم:sigh:

  • Like 18
ارسال شده در

امشب دارم به امروز فکر میکنم ... خیلی خوش گذشت به خصوص عکسی که با هم انداختیم ....:w16::a030::hapydancsmil:

  • Like 15
ارسال شده در

از دست خودم خیلی عصبانی ام:cryingf:

 

یه 6 7 ساعت سر درسم بودم اما احساس میکنم از غیر مفید هم ، غیرمفیدتر بود:ws27:

 

بدم میاد از این حس :ws25:

  • Like 13
ارسال شده در

از خدا خواستم بهم قدرت بده تا راهمو عوض کنم

  • Like 14
ارسال شده در

امشب با تمام وجود احساس بدبختی دارم...

کاش با هرقطره اشک می شد این احساسو کم کرد ولی دریغ...

  • Like 13
ارسال شده در

حس خیلی بدی دارم...

ولی دارم به زور تلاش میکنم که انرژی مثبت بدم به خودم:sigh::hanghead:

  • Like 10
ارسال شده در

یک حس اتفاق دارم حس می کنم مخواد اتفاقی بیافته اما نمیدونم چی

دلم پر آشوب هست

سیگارم نصفه مونده حتی این هم آرامشی نداره چی مخواد بشه........

  • Like 7
ارسال شده در

امشب ، پرم از استرس ، عصبانیت ، بی خیالی ، خستگی ، سردرگمی ، جالب اینکه پارسال هم دقیقا" تو همین شب تقریبا" این حسهارو داشتم.9 اردیبهشت...

  • Like 7
ارسال شده در

امشب کمی افسرده ام:ws43: ولی از رو نمیرم و طبق معمول تو محیط خانواده و کلا هرجا وانمود میکنم که خوشحالم..

پس خوشگلا باید برقصن:cryingf:

  • Like 14
ارسال شده در

امشب خیلی خوشحالم فکر کنم بهترین هدیه ای رو که میتونستم به مامانم برای روز زن بدم

 

امروز بهش دادم و خوشحالی و رضایتش رو توی چشاش دیدم :icon_redface:

 

خیلی دوستش دارم :icon_gol:

  • Like 16
ارسال شده در

ساکنان دریا پس از مدتی دیگر صدای امواج را نمیشنوند ... چه تلخ است روایت غمبار عادت ....

  • Like 9
ارسال شده در

آروم ترشدم........خداروشکر

  • Like 12
ارسال شده در

امشب رو کلا دوست دارم :heartshape2::heartshape2:

روزا و شبایی که همه جا شلوغ پلوغه رو دوست دارم :w36:

خیابونای پر ترافیک رو دوست دارم :w02:

شیرینی فروشی و مغازه های غلغله رو دوست دارم :w42:

همهمه خونمون رو دوست دارم :Ghelyon:

رقص و شادی و خنده رو دوست دارم :dancegirl2:

اما نمی دونم چرا مثل چسب الان چسبیدم به این کیبرد :4chsmu1:

  • Like 12
ارسال شده در

امشب : دلم گرفت ای همنفس .پرم شکست تو این قفس

تو این غبار تو این سکوت . چه بی صدا نفس نفس:sigh:

  • Like 11
ارسال شده در

امشب از اون شباست که باز یه حرفی تو گلوم مونده و نمیتونم بگمش

تا کی تو خودم بریزم حرفا و دردامو...

  • Like 13
ارسال شده در

امشب حال و هوای عجیبی دارم ..............................:5c6ipag2mnshmsf5ju3

عین بچگیام شدم دلم برای خودم تنگ شد خیلی آروم و ساکتم:5c6ipag2mnshmsf5ju3

  • Like 13
ارسال شده در

امشب با اینکه روحم حسابی زخم خورده و دلخور از همه آدمهاست اما واقعا خنده ام میگیره !!

 

یه آدم چقدر میتونه پوست کلفت باشه آخه؟؟؟

 

چقدر میتونه بزنه فاز بیخیالی و علی بی غم بودن؟؟؟

 

به عقل و شعورم دیگه دارم شک میکنم:ws3:

  • Like 9
ارسال شده در

امشب باید خوشحال باشم اما نیستم:hanghead:

 

اما جای من یکی دیگه خیلی خوشحاله خیلی.......:hanghead:

  • Like 11
ارسال شده در

امشب خیییییلیییییییییییییییییی بدم ، حالم ، حاله روحیم اصلا" خوب نیست ، خیلی عصبانیم ، از روی عصبانیت رو آوردن به پر خوری .واااااااااااااااای خدای م ن .همین امشب همین الان داغون شدم .خییییلییییییی داغونم .سرم داره منفجر میشه .دوست دارم همین الان ، همین لحظه برم از این شهر ، حتی حاضرم قید پایان نامم هم بزنم و برگردم تهراااااااااااان.من تهراااااااااااان رو می خوام.وااااااااااااااااااااااااااای ، خیییییلییییی حالم بده ..................

  • Like 11
×
×
  • اضافه کردن...