آریودخت 43941 ارسال شده در 28 تیر، 2013 دارم میمیرم و خیلی وقته اینجوری نشده بودم . دارم از این بغض میمیرم 14
shahdokht.parsa 50878 ارسال شده در 28 تیر، 2013 درد عجیبی تو معده ام دارم .. با هیچی هم آروم نمیشه.. دلمم شکست عصری احساس کردم خیلی طفلی هستم 18
behe 2545 ارسال شده در 29 تیر، 2013 امشب دارم به امروز فکر میکنم ... خیلی خوش گذشت به خصوص عکسی که با هم انداختیم ....:hapydancsmil: 15
Matin H-d 18147 ارسال شده در 29 تیر، 2013 از دست خودم خیلی عصبانی ام:cryingf: یه 6 7 ساعت سر درسم بودم اما احساس میکنم از غیر مفید هم ، غیرمفیدتر بود بدم میاد از این حس 13
♫♪سنجاقک♪♫ 428 ارسال شده در 29 تیر، 2013 امشب با تمام وجود احساس بدبختی دارم... کاش با هرقطره اشک می شد این احساسو کم کرد ولی دریغ... 13
memmar 6829 ارسال شده در 29 تیر، 2013 حس خیلی بدی دارم... ولی دارم به زور تلاش میکنم که انرژی مثبت بدم به خودم 10
sasan2007 1323 ارسال شده در 29 تیر، 2013 یک حس اتفاق دارم حس می کنم مخواد اتفاقی بیافته اما نمیدونم چی دلم پر آشوب هست سیگارم نصفه مونده حتی این هم آرامشی نداره چی مخواد بشه........ 7
Mahtab.r 778 ارسال شده در 29 تیر، 2013 امشب ، پرم از استرس ، عصبانیت ، بی خیالی ، خستگی ، سردرگمی ، جالب اینکه پارسال هم دقیقا" تو همین شب تقریبا" این حسهارو داشتم.9 اردیبهشت... 7
alimec 23104 ارسال شده در 29 تیر، 2013 امشب کمی افسرده ام ولی از رو نمیرم و طبق معمول تو محیط خانواده و کلا هرجا وانمود میکنم که خوشحالم.. پس خوشگلا باید برقصن:cryingf: 14
vahid88 9652 ارسال شده در 29 تیر، 2013 امشب خیلی خوشحالم فکر کنم بهترین هدیه ای رو که میتونستم به مامانم برای روز زن بدم امروز بهش دادم و خوشحالی و رضایتش رو توی چشاش دیدم خیلی دوستش دارم 16
edvin 456 ارسال شده در 29 تیر، 2013 ساکنان دریا پس از مدتی دیگر صدای امواج را نمیشنوند ... چه تلخ است روایت غمبار عادت .... 9
EOS 14529 ارسال شده در 30 تیر، 2013 امشب رو کلا دوست دارم :heartshape2::heartshape2: روزا و شبایی که همه جا شلوغ پلوغه رو دوست دارم :w36: خیابونای پر ترافیک رو دوست دارم شیرینی فروشی و مغازه های غلغله رو دوست دارم :w42: همهمه خونمون رو دوست دارم :Ghelyon: رقص و شادی و خنده رو دوست دارم :dancegirl2: اما نمی دونم چرا مثل چسب الان چسبیدم به این کیبرد :4chsmu1: 12
آریودخت 43941 ارسال شده در 30 تیر، 2013 امشب : دلم گرفت ای همنفس .پرم شکست تو این قفس تو این غبار تو این سکوت . چه بی صدا نفس نفس 11
.Yaprak 15749 ارسال شده در 30 تیر، 2013 امشب از اون شباست که باز یه حرفی تو گلوم مونده و نمیتونم بگمش تا کی تو خودم بریزم حرفا و دردامو... 13
آرتاش 33340 ارسال شده در 30 تیر، 2013 امشب حال و هوای عجیبی دارم ..............................:5c6ipag2mnshmsf5ju3 عین بچگیام شدم دلم برای خودم تنگ شد خیلی آروم و ساکتم:5c6ipag2mnshmsf5ju3 13
شــاروک 30242 ارسال شده در 30 تیر، 2013 امشب با اینکه روحم حسابی زخم خورده و دلخور از همه آدمهاست اما واقعا خنده ام میگیره !! یه آدم چقدر میتونه پوست کلفت باشه آخه؟؟؟ چقدر میتونه بزنه فاز بیخیالی و علی بی غم بودن؟؟؟ به عقل و شعورم دیگه دارم شک میکنم 9
Mina Yousefi 24161 ارسال شده در 30 تیر، 2013 امشب باید خوشحال باشم اما نیستم اما جای من یکی دیگه خیلی خوشحاله خیلی....... 11
Mahtab.r 778 ارسال شده در 30 تیر، 2013 امشب خیییییلیییییییییییییییییی بدم ، حالم ، حاله روحیم اصلا" خوب نیست ، خیلی عصبانیم ، از روی عصبانیت رو آوردن به پر خوری .واااااااااااااااای خدای م ن .همین امشب همین الان داغون شدم .خییییلییییییی داغونم .سرم داره منفجر میشه .دوست دارم همین الان ، همین لحظه برم از این شهر ، حتی حاضرم قید پایان نامم هم بزنم و برگردم تهراااااااااااان.من تهراااااااااااان رو می خوام.وااااااااااااااااااااااااااای ، خیییییلییییی حالم بده .................. 11
ارسال های توصیه شده