رفتن به مطلب

امشب


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

امشب ..........

 

خیلی خوب شروع شد برام :w16:

 

رفتم ستاد انتظامی دوستای هم خدمتیم رو دیدم :icon_redface:

 

تازه شام هم مهمونشون بودم بیاد گذشته :ws37:

 

حالا فردا شب هم برای عروسی دعوتم کردن :w330:

 

یکی از دوستام وقتی که منم سرباز بودم نامزد بود منم همیشه 5 شنبه جمعه هواش رو داشتم و براش برگه می گرفتم بره مرخص فردا عروسیش هست و همه دعوتیم

 

اینو گفتم که که دیگه فردا شب نیستم دلش نگیره که چرا ننوشتم عروسی هستم :ws3:

  • Like 12
  • پاسخ 3.5k
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

ارسال شده در
اینو گفتم که که دیگه فردا شب نیستم دلش نگیره که چرا ننوشتم عروسی هستم :ws3:

 

اینو برای امشب فردا نوشتم :ws3:

 

مخاظب هم فرداشب بود :ws28:

  • Like 8
ارسال شده در

به یاد بانوی آواز ایران هایده:icon_gol:

تو تنهایی قلبم یه شب نقش تو افتاد

مث اینکه خداوند تو و عشقو به من داد

..

:dancegirl2:

  • Like 9
ارسال شده در

اغلب وقتا آرامش شب، لذت بخشه!آرامش شب انجمن...

اما امشب اصلا اين سكوت و آرامشو دوست ندارم!اصلا...:ws37:

  • Like 11
ارسال شده در

امشب دلم گرفته

هوای گریه داره :hanghead:

  • Like 14
ارسال شده در

امشب لپتاپم رو ندارم....به گوشي اكتفا بايد بكنم...:hanghead:

سخته....:ws3:

  • Like 6
ارسال شده در

امشب یه دوست به طور شگفت اور غافلگیرم کرد، خیلی حال کردم :ws3:

  • Like 5
ارسال شده در

امشب من بعد یه کوهنوردی در روز تعطیل به شدت خسته هستم

 

ولی کارامم برا فردا مونده

 

الانم نمیدونم دقیقاً دارم تو نواندیشان با این همه کار و خستگی چیکار میکنم؟

 

اگه کسی فهمید به منم بگه:banel_smiley_4:

  • Like 5
ارسال شده در
امشب من بعد یه کوهنوردی در روز تعطیل به شدت خسته هستم

 

ولی کارامم برا فردا مونده

 

الانم نمیدونم دقیقاً دارم تو نواندیشان با این همه کار و خستگی چیکار میکنم؟

 

اگه کسی فهمید به منم بگه:banel_smiley_4:

 

من فهمیدم . بگم بگم ؟ :mrsbeasley:

داری اواتار عوض میکنی :ws3:

  • Like 4
ارسال شده در

امشب هوای بابلسر عالی میزنیم بیرون..

مسافرا شعررررن؛

تو برف و بارونی!

قطـــــــــــــار قلب منه،

چشمِ تو پنجره هاش!

پنجره ها بستـــــــــه ن

مسافرا خستــــــــــه ن

ببـــــــــــار تا دمِ صبح،

به فکر هیچچی نباش...!!!

...

بگو شب بخوابه،

مــــــــــن بیدارم...

من شبُ زنده نگه میدااارررم...

بگو شب بخوابه،

مــــــــــن بیدارم...

من شبُ زنده نگه میدااارررم...

night_train.jpg

  • Like 10
ارسال شده در
من فهمیدم . بگم بگم ؟ :mrsbeasley:

داری اواتار عوض میکنی :ws3:

 

نه بابا این که همش تو یک دقیقه عوض میشه مابقیش رو نمیدونم اگر راست میگی بعدش رو بگو:w58::ws3:

  • Like 7
ارسال شده در
نه بابا این که همش تو یک دقیقه عوض میشه مابقیش رو نمیدونم اگر راست میگی بعدش رو بگو:w58::ws3:

 

خلاقیت اشپزی :ws3:

  • Like 7
ارسال شده در
خلاقیت اشپزی :ws3:

اینجاها که جسمم میره

 

روحم رو بگو کجاها میره:w58::ws3:

  • Like 5
ارسال شده در

امشب خوبه مثل اون شبی که گفتم امشب خعلی خوش گذشت - فردا هم خوب خواهد بود چون فردا رو هم خودم خواهم ساخت - پس فردا چی ؟؟!!!

نگران نباش .............

  • Like 10
ارسال شده در

امشب بد جوری دلم هوای مادرم رو کرده ..........خدایا فرشته ی مهربانم رو بدست خودت میسپارم...........:icon_gol:

  • Like 12
ارسال شده در

امشب با خواهرم رفته بودم خرید.... یه بستنی قیفی مهمونش کردم...:w02:

 

میخواستم از مغازه داره بپرسم کرم ضد افتاب الارو دارین؟ به خاطر همین بستنیمو تن تن خوردم اون نونشم قورت دادم که زشت نباشه5c6ipag2mnshmsf5ju3z.gif

 

بعد رفتم تو پرسیدم .. اقاهه گفت دیگه این مارک وارد نمیشه به خاطر تحریم بعد از من چرا ؟ از اون دلیل :banel_smiley_4:

 

بعد دیدم خواهرم با یه هیجانی اینجوری بستنی رو میخوره زل زده به اقاهه انگار داره فیلم میبینه 192619_lollipopsmiley.gif192619_lollipopsmiley.gif

 

خیلی صحنه بدی بووود:4564:

 

.......

 

من باشم دیگه بستنی قیفی نخرم:4564:

  • Like 12
ارسال شده در

امشب خیلی در مورد انسانها و خوی و خصلت و رفتارشون فکر کردم

اصلا موجوداتی هستن غیر قابل شناخت، حدس و عجیب :banel_smiley_4:

  • Like 10
ارسال شده در

لِه لِهَم ...

  • Like 6
ارسال شده در

امشب یکی از قانونای خودمو زیر پا گذاشتم... اون موقع خوب بودم:whistle: ولی حالا 5c6ipag2mnshmsf5ju3z.gif

 

تکلیف آدمی که خودشو دور میزنه چیه؟:ws52:

  • Like 7
×
×
  • اضافه کردن...