vahid88 9652 ارسال شده در 25 تیر، 2013 امشب .......... خیلی خوب شروع شد برام رفتم ستاد انتظامی دوستای هم خدمتیم رو دیدم تازه شام هم مهمونشون بودم بیاد گذشته حالا فردا شب هم برای عروسی دعوتم کردن :w330: یکی از دوستام وقتی که منم سرباز بودم نامزد بود منم همیشه 5 شنبه جمعه هواش رو داشتم و براش برگه می گرفتم بره مرخص فردا عروسیش هست و همه دعوتیم اینو گفتم که که دیگه فردا شب نیستم دلش نگیره که چرا ننوشتم عروسی هستم 12
vahid88 9652 ارسال شده در 25 تیر، 2013 اینو گفتم که که دیگه فردا شب نیستم دلش نگیره که چرا ننوشتم عروسی هستم اینو برای امشب فردا نوشتم مخاظب هم فرداشب بود 8
alimec 23104 ارسال شده در 25 تیر، 2013 به یاد بانوی آواز ایران هایده تو تنهایی قلبم یه شب نقش تو افتاد مث اینکه خداوند تو و عشقو به من داد .. :dancegirl2: 9
B nam o neshan 12214 ارسال شده در 25 تیر، 2013 اغلب وقتا آرامش شب، لذت بخشه!آرامش شب انجمن... اما امشب اصلا اين سكوت و آرامشو دوست ندارم!اصلا... 11
اقــــــــای مــذکر 175 ارسال شده در 25 تیر، 2013 امشبم مثل هر شب... فقط فکر کردن به ارزوهایی که عقده شده واسم که به واقعیت تبدیل شه.... 10
hasti1988 22046 ارسال شده در 26 تیر، 2013 امشب لپتاپم رو ندارم....به گوشي اكتفا بايد بكنم... سخته.... 6
Javid Maleki 11670 ارسال شده در 26 تیر، 2013 امشب من بعد یه کوهنوردی در روز تعطیل به شدت خسته هستم ولی کارامم برا فردا مونده الانم نمیدونم دقیقاً دارم تو نواندیشان با این همه کار و خستگی چیکار میکنم؟ اگه کسی فهمید به منم بگه 5
آریودخت 43941 ارسال شده در 26 تیر، 2013 امشب من بعد یه کوهنوردی در روز تعطیل به شدت خسته هستم ولی کارامم برا فردا مونده الانم نمیدونم دقیقاً دارم تو نواندیشان با این همه کار و خستگی چیکار میکنم؟ اگه کسی فهمید به منم بگه من فهمیدم . بگم بگم ؟ :mrsbeasley: داری اواتار عوض میکنی 4
alimec 23104 ارسال شده در 26 تیر، 2013 امشب هوای بابلسر عالی میزنیم بیرون.. مسافرا شعررررن؛ تو برف و بارونی! قطـــــــــــــار قلب منه، چشمِ تو پنجره هاش! پنجره ها بستـــــــــه ن مسافرا خستــــــــــه ن ببـــــــــــار تا دمِ صبح، به فکر هیچچی نباش...!!! ... بگو شب بخوابه، مــــــــــن بیدارم... من شبُ زنده نگه میدااارررم... بگو شب بخوابه، مــــــــــن بیدارم... من شبُ زنده نگه میدااارررم... 10
Javid Maleki 11670 ارسال شده در 26 تیر، 2013 من فهمیدم . بگم بگم ؟ :mrsbeasley:داری اواتار عوض میکنی نه بابا این که همش تو یک دقیقه عوض میشه مابقیش رو نمیدونم اگر راست میگی بعدش رو بگو 7
آریودخت 43941 ارسال شده در 26 تیر، 2013 نه بابا این که همش تو یک دقیقه عوض میشه مابقیش رو نمیدونم اگر راست میگی بعدش رو بگو خلاقیت اشپزی 7
Javid Maleki 11670 ارسال شده در 26 تیر، 2013 خلاقیت اشپزی اینجاها که جسمم میره روحم رو بگو کجاها میره 5
ShaMoh 3002 ارسال شده در 26 تیر، 2013 امشب خوبه مثل اون شبی که گفتم امشب خعلی خوش گذشت - فردا هم خوب خواهد بود چون فردا رو هم خودم خواهم ساخت - پس فردا چی ؟؟!!! نگران نباش ............. 10
Ala Agrin 14476 ارسال شده در 26 تیر، 2013 امشب بد جوری دلم هوای مادرم رو کرده ..........خدایا فرشته ی مهربانم رو بدست خودت میسپارم........... 12
Matin H-d 18147 ارسال شده در 26 تیر، 2013 امشب با خواهرم رفته بودم خرید.... یه بستنی قیفی مهمونش کردم... میخواستم از مغازه داره بپرسم کرم ضد افتاب الارو دارین؟ به خاطر همین بستنیمو تن تن خوردم اون نونشم قورت دادم که زشت نباشه بعد رفتم تو پرسیدم .. اقاهه گفت دیگه این مارک وارد نمیشه به خاطر تحریم بعد از من چرا ؟ از اون دلیل بعد دیدم خواهرم با یه هیجانی اینجوری بستنی رو میخوره زل زده به اقاهه انگار داره فیلم میبینه خیلی صحنه بدی بووود ....... من باشم دیگه بستنی قیفی نخرم 12
آریودخت 43941 ارسال شده در 26 تیر، 2013 امشب خیلی در مورد انسانها و خوی و خصلت و رفتارشون فکر کردم اصلا موجوداتی هستن غیر قابل شناخت، حدس و عجیب 10
sahar 91 9480 ارسال شده در 27 تیر، 2013 امشب یکی از قانونای خودمو زیر پا گذاشتم... اون موقع خوب بودم ولی حالا تکلیف آدمی که خودشو دور میزنه چیه؟ 7
ارسال های توصیه شده