Ala Agrin 14476 ارسال شده در 11 مرداد، 2013 رفتم سراغ کابینت یه لیوان بردارم یه نوشیدنی بخورم دریغ از یه لیوان تمیز.......هیچی لیوان تو کابینت نبود در ماشین ظرفشویی رو باز کردم فول فول....مجبور شدم هم ماشین رو روشن کنم هم تو کاسه ماست خوری اب میوه بخورم......:icon_pf (34): 13
parisa.javan 496 ارسال شده در 12 مرداد، 2013 امشب دیگه نتایج کنکور ارشد مشخص شده آرزوی موفقیت برای بچه های کنکوری:vahidrk: 5
NYC 20977 ارسال شده در 12 مرداد، 2013 امشب ، زني كه خنده ي غريبه اي را ديد تا صبح بيدار است... امشب ، مردي كه دست رئيس را بوسيد تا صبح بيدار است... برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 7
blue berry 5809 ارسال شده در 12 مرداد، 2013 کاش پیــش دوستــم بودم! نمی دونم الان چه حالی داره! خدانکنه اتفاقی واسه مامانش بیفته وگرنه... خداجونـــــــم 9
edvin 456 ارسال شده در 12 مرداد، 2013 امروز صبح آی اس پی بهم زنگ زد گفت اینترنتت وصل شده خسته و کوفته از سر کار اومدم امشب پس از مدتها تو نت پلاسم .... 6
*Polaris* 19606 ارسال شده در 12 مرداد، 2013 امشب... حالمـان خوب است و مشکلی نیست؛فقط هوا کمی گرم است و دلمـان یک لیوان نوشیدنی خنک میخواهد! هر چند نوشیدنی ِ مضری است ولی احساس می کنیم چیزی جز نوشابه به دلمان نمی چسبد! 7
!BARAN 4888 ارسال شده در 12 مرداد، 2013 امشب حالم گرفته اس از اینده ی نامعلومم میترسم......... از اینکه خودمم نمیدونم از زندگی چی میخوام...... و از خودم.................................................................. این ترس همیشه با منه..........همیشه........ + فقط گاهی پررنگ تر میشه.......مثه امشب 14
zahra22 19502 ارسال شده در 13 مرداد، 2013 خیلیییی آشفتم..کلافم...نمیدونم چمه...اعصابم خورد میشه از حال خودم.:icon_pf (34): 12
شــاروک 30242 ارسال شده در 13 مرداد، 2013 امشب ... امشب تا صبح منم و فول آلبــــوم محسن یگانه ! آرامـــــــش داره برمیگرده :girl_yes2: 13
Ala Agrin 14476 ارسال شده در 13 مرداد، 2013 هوایش که به سرم میزند نا آرام میشوم ..... دنبال دو بال برای پروازم او را درآسمانها گم کرده ام باز امشب آرامت رو بیقرار کردی رفیق...... قطرات اشک امشبم را نیز چون شبهای همیشگیم نثار لبخندهای روح بخشت "پدر مهربانم......":icon_gol: نیازمند دست نوازشت هستم بابایییییییییییییییییی 15
behe 2545 ارسال شده در 13 مرداد، 2013 امشب حوصله ندارم ....... چرا پاکنویس جزوه هام تموم نمیشه ؟؟؟؟ خدایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا 7
NYC 20977 ارسال شده در 13 مرداد، 2013 امشب حوصله ندارم ....... چرا پاکنویس جزوه هام تموم نمیشه ؟؟؟؟ خدایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا یادش بخیر. این روزا دلم برای اون روزا تنگ شده. 5
edvin 456 ارسال شده در 13 مرداد، 2013 امشب انگار خون تازه ای تو رگ های منه یکی از عمق سکوتم داره فریاد میزنه منو از جاده نترسون نگو که فاصلمون صدتا کفش سربیو صد تا عصای آهنه تو سرم افتاده امشب هوس قدم زدن رد شدن از دل آتیش توی چشم بهم زدن پا به پای سیم گیتار خوندن از گذشته ها تو هوای روشن و پاک ترانه دم زدن نازنین فقط توی همین نفس با من باش بگو هستی که برم به این قفس با من باش گوش بده نبض ترانه تنها با تو میزنه بی بیه ترانه ها تویی و بس با من باش بیا امشب از حصار هر بهانه رد بشیم لهجه ناب و زلال این شبو بلد بشیم ما دو تا رود خونه ایم تو دریا میرسیم به هم نکنه طعمه دیوارای سرده سد بشیم ولی انگار دارم با خودم حرف میزنم نازنینم تو کجایی صدات رو نمیشنوم نگاه کن فقط یه سایه پا به پای من میاد سایه طعنه میزنه تنها رفیق تو منم 10
hasti1988 22046 ارسال شده در 13 مرداد، 2013 شاید امشب بعد از مدت ها زودتر برای من به پایان برسه.... 15
ارسال های توصیه شده