رفتن به مطلب

امشب


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

امشب نسبت به شبای دیگه ی این هفته عالی بود.....پیش به سوی یه هفته ی خوب و پر از موفقیت:a030:

  • Like 7
  • پاسخ 3.5k
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

ارسال شده در

امشب خیلی حوصلم سر رفته دوس دارم با یکی حرف بزنم:164:

  • Like 6
ارسال شده در

امشبم خوابم نمیاد

آخه اینم شد زندگی؟:w000:

  • Like 11
ارسال شده در

امشب اصلا حال و حوصله ندارم.. حتی حوصله کل کل و خنده..

 

سردردم که دیگه هیچی..قرصم فایده نداشت..

 

باید ی تحول عظیم تو خودم ایجاد کنم..:ws37:

  • Like 5
ارسال شده در

امشب اعصاب مصاب ندارم

 

کاش یکی اینجا بود که می تونستم حرفامو بهش بگم !!! کاش می تونستم کاری کنم ........ کاش اینجوری نمی شد .... کاش برگردم به قبل .... خدایااااااااااااااااااا

  • Like 5
ارسال شده در

بدجور عصبی ام... زمانم داره از دست می ره:4564:

  • Like 6
ارسال شده در

امشب ...

 

با صدای مهیب رعد و برق از خواب بیدار شدم

 

بعدش یکی هم مثل همون اومد خیلی حال داد

 

آخرین بار یادم نبود کی همچین رعد و برق هایی اینورا زده بود

 

ولی خودمونیم توی اولی یه لحظه احساس کردم بدنم حس ترس داره منم خوابالو بهش گفتم خجالت بکش :w000:

 

اونم کشید :w16:

 

بعدش هم برای اولین بار تی وی ایران یه فیلم خوب نشون میداد نگاهش کردم :w16:

 

شاید باورتون نشه اسم فیلم رو بگم :icon_redface:

 

صدایی مهیب،خیلی نزدیک :w58:

 

البته این اسمی بود که توی زیر نویس نوشته بود :a030:

 

راستی شب همگی به خیر و خوبی :icon_gol:

  • Like 6
ارسال شده در

امشب یه انرژی عجیبی رو حس میکنم :ws37:

 

فردا هزارتا کار دارم و میدونم روز خسته کننده ای خواهد بود اما نمیدونم چرا الکی خوشحالم :icon_pf (34):

 

دارم عقلمو از دست میدم کم کم کم کم کم ...:ws3:

  • Like 10
ارسال شده در

امشب یه حال بدی دارم که نگو....

 

اشک توو چشامه و غمگین و تنهام...

  • Like 5
ارسال شده در

امشب خیلی خوب بود............اتفاقا انگار همه خوشحال بودن نمیدونم چرا؟؟؟؟:hapydancsmil:

حیف ک نمیشه تعریف کنم بدآموزی داره:ws3:

خدایا این شادیارو از ما نگیر......:ws36:چاکرتیم:ws53:

  • Like 7
ارسال شده در

امشب گویا همه حالشون بده شدید

به جز فاطمه ها:banel_smiley_4:

منم خوبم.فردا کلاس ویترای دارم و با دوستام میرم نمایشگاه:hapydancsmil:

  • Like 4
ارسال شده در

امشب ریلکس هستم . . .

 

دارم فکر میکنم که ترک نت کنم ... چون وقتم رو گرفته ... امشب این تصمیم خطیر رو گرفتم

  • Like 9
ارسال شده در

امشب خعلی خوش گذشت - با دوستان شام بیرون بودیم و کلی خندیدیم و ... و . .. .

خدا رو شکر فردا ظهر کلاس دارم ...

  • Like 16
ارسال شده در

امشب گند زدم...

لعنتی آخه بی دعوت چرا میای آبرومو بردی باز( اشکامو میگم)

  • Like 15
ارسال شده در

امروز رو خیلی دوست داشتم :vi7qxn1yjxc2bnqyf8v:w12:

کلی خوش گذشت :hapydancsmil: اما خیلی تقلا کردم الان تمام جونم درد می کنه :imoksmiley:

2 شبانه روزه که برای 2 دقیقه هم پلک روی هم نذاشتم و وقت نکردم بخوابم ! :putertired:

ولی نمی دونم چرا این قدر پررو تشریف دارم که الان نمیرم لالا :w02:

  • Like 12
ارسال شده در

درد ....:sigh:

  • Like 12
ارسال شده در

امشب هم يكي از شب هاي سخت زندگيم رو پشت سر ميگذارم!كي اين كابوس تموم ميشه نمي دونم:sigh:

 

گمانم اونطرف هم انچنان تغييري نخواهم ديد:ws52: اون قصري كه با خشت طلاهاي محصول اعمال خيرم هم

 

من رو تطمين نمي كنه!حتي اون درخت و نهرها حتي اون حوري ها! شايدم اونطرف حقم رو خوردن انداختنم

 

صاف زجر اورترين قسمت جهنم يحتمل قارون اشنا پيدا ميكنه و من تاوان طلا و نقره هاي اونو پس ميدم:sigh: اصلا كلا از همه چي زده شدم

 

شيطونه ميگه برو يه روستاي دور افتاده زندگي رو از سر بگير ، اين شيطان هميشه بهترين راهكار رو ارائه ميكنه

 

ولي در حقش نامردي ميشه:sigh::ws3:فكر كنم ديگه كاملا رواني شدم:ws38:%:w16: امشب!:w000:

  • Like 9
ارسال شده در

امشب داشتم راجع به هدف خلقت فکر میکردم و با بچه های انجمن گفتگو ...

 

یک لحظه دستم رفت تو کتابخونه یک کتاب رو برای یک چیز دیگه کشیدم بیرون

 

ناگهان صفحه جوری باز شد که سرفصل این بود : هدفداری خلقت جهان

 

عجیب شدم :5c6ipag2mnshmsf5ju3

  • Like 11
ارسال شده در

امشب خیلی بد بود ،خوب شد به خیر گذشت

  • Like 7
ارسال شده در

2شب پیش خعلی خوب بود و خوش گذشت .

دیشب حال گیری بود بعد از هر خوشی غمی هست دیگه یه جور زجر و خماری داشتم میکشیدم که نگو نپرس .

و امشب هم معمولی و بدون دقدقه و سوت و کور و آرام .

 

و این داستان نیز ادامه دارد ...

 

چون می گذرد غمی نیست ... ولی حسابی داره بد میگذره و بلعکس ...

 

:icon_gol:

  • Like 9
×
×
  • اضافه کردن...