رفتن به مطلب

کمپین طرفداران گذاشتن عکس خودمون تو آواتار


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

عکس آرخا(علیرضا) رو هم دارم :gnugghender:

ده تا تشکر بزنید و ببینید

شهر شهر فرنگه:ws3:

  • Like 16
  • پاسخ 1.3k
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در
جاوووووووووید چه عکس فوق العاده ای گذاشتی . خیلییییییی حس خوبی بود .

چه مامان بزرگ خوبی:w16::icon_gol:

 

سلام قندونه خودمان :ws3:

 

چشات قشنگ میبینه

 

عجب نقشم گرفتااااا

 

همه زوم کردن رو مامان بزرگم و دیگه کسی چشمان نمیزنه

 

بذار بینیم چشمان به جمالتان روشن بشه:ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
5 تا میهمان برای چی اینجاست آخه.

 

من اگه بذارم فردا جرثقیل دم خونمونه...... :sad0:

بابا انقدر نترس اسی شاه،‌ دیگه اینقدرا هم نه:icon_redface:

  • Like 4
ارسال شده در
بهرام از این عکسای خاک بسری نزار :ws28:

:ws28:

 

اگه عکس خودت باشه می شه

 

 

 

16 تا :hapydancsmil:

کیه پَ؟ راسل کرو ؟ :ws3:

  • Like 4
ارسال شده در
عکس آرخا(علیرضا) رو هم دارم :gnugghender:

ده تا تشکر بزنید و ببینید

شهر شهر فرنگه:ws3:

:ws28::ws28:

  • Like 3
ارسال شده در

اگه امشب 20 نفر بذارن، من نفر 21 ام میذارم، قول دادیم. :w16:

  • Like 12
ارسال شده در

:hapydancsmil::hapydancsmil:

  • Like 11
ارسال شده در
سلام قندونه خودمان :ws3:

 

چشات قشنگ میبینه

 

عجب نقشم گرفتااااا

 

همه زوم کردن رو مامان بزرگم و دیگه کسی چشمان نمیزنه

 

بذار بینیم چشمان به جمالتان روشن بشه:ws3:

 

 

ای بابا

 

آواتارتو عوض کردی نشناختمت :ws28:

 

 

چقدر شبیه اون بازیگره ای ... ایول به مامان بزرگت :ws3: ...

  • Like 1
ارسال شده در
:hapydancsmil::hapydancsmil:

 

 

افرین دختر :a030:

  • Like 2
ارسال شده در

من عكس ندارم كه بذارم

مي تونم بجاش وب بدم؟:ws3:

  • Like 9
ارسال شده در
اگه امشب 20 نفر بذارن، من نفر 21 ام میذارم، قول دادیم. :w16:

من درحده صدم ثانیه میذارم ولی حسابه هااااااااااااااا

نزنی زیرش هااااااااااااا:gnugghender:

  • Like 9
ارسال شده در
اگه امشب 20 نفر بذارن، من نفر 21 ام میذارم، قول دادیم. :w16:

 

 

 

 

20 تا :whistle:

  • Like 2
ارسال شده در
نوترون چرا عکس نمیذاره؟:w000:

 

hanghead.gif

  • Like 14
ارسال شده در

اونایی که شک دارن ، شک رو بزارن کنار بینم:w000:

زود باشید برسونید به 20 تا:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
:hapydancsmil::hapydancsmil:

ماهرخ اینم یکیش؛ خودم پیداش کردم؛ بشمار:ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
اگه امشب 20 نفر بذارن، من نفر 21 ام میذارم، قول دادیم. :w16:

 

اسی بنده به عنوان یک ملا مفتی خان چمنسری بهت فتوا میدم تو 19 نفر باش عکست رو بذار خیرش رو ببینی:a030:

 

فتوا صادر شد بذار:banel_smiley_4:

  • Like 5
ارسال شده در
من درحده صدم ثانیه میذارم ولی حسابه هااااااااااااااا

نزنی زیرش هااااااااااااا:gnugghender:

 

نه قول دادم دیگه. :icon_pf (34):

  • Like 5
ارسال شده در
hanghead.gif

 

 

 

18 تا :hapydancsmil:

  • Like 3
ارسال شده در
من عكس ندارم كه بذارم

مي تونم بجاش وب بدم؟:ws3:

من خیلی دوس داشتم شما رو ببینم:sigh:

  • Like 5
ارسال شده در
hanghead.gif

هیچکس یارای مقاومت مقابل این جنبش رو نداره ایشالله:ws3: حسرت به دل موندیم تو یکی از عکسات آویزونه یه نفر نشده باشی :ws3:

  • Like 10
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.

×
×
  • اضافه کردن...