رفتن به مطلب

کمپین طرفداران گذاشتن عکس خودمون تو آواتار


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در
جیگر شوخیه اینا بیا همش مال تو

تشکر واسه آدم نون و آب نمیشه

 

راضی به زحمت نیستیم

  • Like 3
  • پاسخ 1.3k
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

فقط تا فردا:ws37:

  • Like 8
ارسال شده در
اینم همونجا از یه زاویه دیگه :ws3:
:ws28:

ممدرضااااااااااااااا بمیرییییییییییییییییی:ws3:

چه پریوشی تو این عکککککککس:ws3:

  • Like 5
ارسال شده در

منم می خوام بزارم ولی عکس ندارم:hanghead:

  • Like 2
ارسال شده در

جواد مسی نکنه عکس دسته جمعی باید بگیرین با برادران؟:whistle: خوب بزار تو هم عکستو داداش :ws37:جو دوستانست :icon_gol:

  • Like 5
ارسال شده در
برادر جواد مسی ما منتظر دیدن رخ زیبای شما هستیم. :ws37:

ما منتظر اسی و مسی هستیم:ws3:

  • Like 8
ارسال شده در
جیگر شوخیه اینا بیا همش مال تو

تشکر واسه آدم نون و آب نمیشه

اصل حرف من قسمت دوم بود یه چیز بخواه که اب و نون  بشه:ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
:ws28:

ممدرضااااااااااااااا بمیرییییییییییییییییی:ws3:

چه پریوشی تو این عکککککککس:ws3:

آره همه میگفتن اون روز :ws52:

دیگه با کت شلوار که نمیشه رف استادیوم:ws3:

  • Like 6
ارسال شده در

بچه ها نذارید

 


  • هادی ناصح در برههادی زود تند سریع عکست رو بذار بینیم
  • :a030:



  • Like 4
ارسال شده در

چقد با تصوراتم فرق میکردین همتون!:ws3:

  • Like 6
ارسال شده در

ما تا لحظاتی دیگر میذاریم.

 

هرکس کوپی برداری کند الهی مستقیما به جهنم برود. :sad0:

  • Like 12
ارسال شده در

23 تا :hapydancsmil:

  • Like 3
ارسال شده در

من و از صندلیم جدا نکنید:4564:

  • Like 8
ارسال شده در

هیشکی نخواست وگرنه میذاشتم:viannen_38:

  • Like 10
ارسال شده در

این کارا آخر و عاقبت نداره .. از من گفتن بود :ws52:

  • Like 5
ارسال شده در

اوووووووووووف چه شبی شد :ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
چقد با تصوراتم فرق میکردین همتون!:ws3:

تصوراتت با ما فرق میکرد :viannen_38:

  • Like 8
ارسال شده در
ما تا لحظاتی دیگر میذاریم.

 

هرکس کوپی برداری کند الهی مستقیما به جهنم برود. :sad0:

 

 

 

:banel_smiley_52: .... من چشامو می بندم ....

 

 

من و از صندلیم جدا نکنیدTAEL_SmileyCenter_Misc%20%28305%29.gif

 

 

خودت به زبون خوش جدا شو ... :banel_smiley_4:

  • Like 1
ارسال شده در
بچه ها نذارید

  • هادی ناصح در برههادی زود تند سریع عکست رو بذار بینیم
  • :a030:

 

من جو گیر نشدم هنوز:ws3:

  • Like 5
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.

×
×
  • اضافه کردن...