رفتن به مطلب

کمپین طرفداران گذاشتن عکس خودمون تو آواتار


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در
آره همه میگفتن اون روز :ws52:

دیگه با کت شلوار که نمیشه رف استادیوم:ws3:

 

فر فری:w02:

  • Like 6
  • پاسخ 1.3k
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در
هیشکی نخواست وگرنه میذاشتم:viannen_38:

چرا عزیزم....بزار!

:icon_redface:

  • Like 5
ارسال شده در
پارسال با بچه های مهندسان:whistle:

نترس اون من نيستم..:w16:

.

.

.

.

 

.

نذاري يه وخ..:banel_smiley_52:

عكس منو از كجا گرفتيد!!!:banel_smiley_52:

آدم ديگه ميترسه بياد قرار نمايشگاه..چقد يواشكي گرفتيد كه من حواسم نبوده...:banel_smiley_52:

  • Like 4
ارسال شده در
هیشکی نخواست وگرنه میذاشتم:viannen_38:

 

اگه بذاری من سریع بعدش میذارم چون میشه 21. :w16:

  • Like 7
ارسال شده در

آتروس هم هستا:ws3: با ستایش:whistle:

اگه ناراحت نمیشن بذارم:gnugghender:

  • Like 8
ارسال شده در

منم می خوام بزارم :ws3:

  • Like 9
ارسال شده در
اگه بذاری من سریع بعدش میذارم چون میشه 21. :w16:

ای بابا بذار دیگه تا الان شد 25 تا... می خوام بخوابم:w000:

  • Like 5
ارسال شده در
ما تا لحظاتی دیگر میذاریم.

 

هرکس کوپی برداری کند الهی مستقیما به جهنم برود. :sad0:

 

عکست رو می ذارم برا اواتارم:ws28:

  • Like 2
ارسال شده در
:ws28:
  • Like 1
ارسال شده در
ما تا لحظاتی دیگر میذاریم.

 

هرکس کوپی برداری کند الهی مستقیما به جهنم برود. :sad0:

 

نورش کم باشه فقط

خونه ما همه خوابن به نورم حساسن :ws3:

  • Like 4
ارسال شده در
هیشکی نخواست وگرنه میذاشتم:viannen_38:

 

نمی خواد بزاری:w02:

  • Like 3
ارسال شده در
هیشکی نخواست وگرنه میذاشتم:viannen_38:

خواستم:whistles:

  • Like 2
ارسال شده در
فر فری:w02:

چتری whistle.gif

:ws3:

  • Like 5
ارسال شده در
من و از صندلیم جدا نکنید:4564:

از رو صندلیت جدا شو لوس نشو:ws3:

 

هیشکی نخواست وگرنه میذاشتم:viannen_38:

بذارید ببینیم بابا:ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
اگه بذاری من سریع بعدش میذارم چون میشه 21. :w16:

 

هی وعده سر خرمن:vahidrk:

چون بچه ها اصرار دارن ببیننت میذارم.تشکر یادتون نره:ws37:

  • Like 6
ارسال شده در
ای بابا بذار دیگه تا الان شد 25 تا... می خوام بخوابم:w000:

والا با این نوناشون:(2310):

  • Like 4
ارسال شده در

من گذاشتم..

 

بدبخت شدم !! :icon_pf (34):

  • Like 6
ارسال شده در

خودت به زبون خوش جدا شو ... :banel_smiley_4:

 

:w02:

  • Like 2
ارسال شده در
ای بابا بذار دیگه تا الان شد 25 تا... می خوام بخوابم:w000:

خودت چی؟:viannen_38:

  • Like 4
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.

×
×
  • اضافه کردن...