felorans666 12046 ارسال شده در 17 بهمن، 2011 ما نمیتوانیم تلفات احتمالی ناشی از دیدن چهره نورانی علما را تحمل کنیم. وگرنه حتما میذاشتیم. بزار شاید فرجی شد ... 3
El Roman 31720 سازنده ارسال شده در 17 بهمن، 2011 ما نمیتوانیم تلفات احتمالی ناشی از دیدن چهره نورانی علما را تحمل کنیم. وگرنه حتما میذاشتیم. بزار چون شما الگوی مردم هستین، باشد که جوانان به راه راست هدایت شدند 3
DavOOd_TiTaN 10472 ارسال شده در 17 بهمن، 2011 faranak123susmar این عکسه که گذاشتی خیلی فیلمه :ws28: 3
El Roman 31720 سازنده ارسال شده در 17 بهمن، 2011 منم که عکسمو گذاشتم زودتر از بقیه نـــــشــــــمار اینو قبلا شمردی 2
Javid Maleki 11670 ارسال شده در 17 بهمن، 2011 بزار شاید فرجی شد ... نه تنها فرجی نمیشه بلکه با این کارمان دچار نفرین خدایان قرار میگیریم 4
El Roman 31720 سازنده ارسال شده در 17 بهمن، 2011 چشاتونو درویش کنید منم اومدم چه میکنه این جنبش بـــشـــمار 3
p mehdi q 6226 ارسال شده در 17 بهمن، 2011 خدا شما ها رو ببخشه .. خیلی کار بدی میکنید .. جوان ها همینجوری منحرف میشن 2
El Roman 31720 سازنده ارسال شده در 17 بهمن، 2011 مهناز خیلی شبیه گلشیفته ای ابجیش نیستی مهناز؟ کدوم مهناز؟ چرا اینجا خودش رو معرفی نکرد؟ ماهرخه منظورت؟ 2
DavOOd_TiTaN 10472 ارسال شده در 17 بهمن، 2011 فکر کنم با این کارمون انجمن رو فــــ یـــــ لـــــ تـــــ ر کنن :ws28: 4
DavOOd_TiTaN 10472 ارسال شده در 17 بهمن، 2011 مهناز؟ کدوم مهناز؟ چرا اینجا خودش رو معرفی نکرد؟ماهرخه منظورت؟ ماهرخ منظورم بود SOrrY 4
El Roman 31720 سازنده ارسال شده در 17 بهمن، 2011 خدا شما ها رو ببخشه .. خیلی کار بدی میکنید .. جوان ها همینجوری منحرف میشن من میرم جهنم:gnugghender: پیش آنجلینا جولی و کیم کارداشیان و جنیفر و سلنا گومز :gnugghender: و لیدی گاگا:icon_pf (34): 9
El Roman 31720 سازنده ارسال شده در 17 بهمن، 2011 ماهرخ منظورم بود SOrrY این خاطرخواهی چه بر سر این جوانان آورده 4
Artaria 13629 ارسال شده در 17 بهمن، 2011 هر حرکت و جنبشی که آدم میبینه ، از یک عمرانی هست زنده باد عمران 3
p mehdi q 6226 ارسال شده در 17 بهمن، 2011 من میرم جهنم:gnugghender: پیش آنجلینا جوی و کیم کارداشیان و جنیفر و سلنا گومز :gnugghender: و لیدی گاگا:icon_pf (34): اوه اوه لیدی گاگا ؟!! نمیترسی اونوقت؟ اونجا اونا همون شکلی هستن هنوز ؟ بعد یه سوال دیگه در ذهنم ایجاد شده .. ببخشید اونجا خواننده ها کنسرت هم برگزار میکنن؟ 3
felorans666 12046 ارسال شده در 17 بهمن، 2011 ماهرخ خیلی شبیه گلشیفته ای ابجیش نیستی چرا آبجی کوچولوشم این خاطرخواهی چه بر سر این جوانان آورده مجنون که می گن همینه شدیم 12 تا :hapydancsmil: 3
ارسالهای توصیه شده