رفتن به مطلب

کمپین طرفداران گذاشتن عکس خودمون تو آواتار


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در
ما نمیتوانیم تلفات احتمالی ناشی از دیدن چهره نورانی علما را تحمل کنیم.

 

وگرنه حتما میذاشتیم. :ws37:

 

 

 

 

بزار شاید فرجی شد ... :whistle:

  • Like 3
  • پاسخ 1.3k
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

منم که عکسمو گذاشتم زودتر از بقیه :ws3:

  • Like 11
ارسال شده در
ما نمیتوانیم تلفات احتمالی ناشی از دیدن چهره نورانی علما را تحمل کنیم.

 

وگرنه حتما میذاشتیم. :ws37:

 

بزار چون شما الگوی مردم هستین، باشد که جوانان به راه راست هدایت شدند:whistle:

  • Like 3
ارسال شده در

این عکسه که گذاشتی خیلی فیلمه :ws28::ws28:

  • Like 3
ارسال شده در
منم که عکسمو گذاشتم زودتر از بقیه :ws3:

 

نـــــشــــــمار اینو قبلا شمردی:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
بزار شاید فرجی شد ... :whistle:

 

نه تنها فرجی نمیشه

بلکه با این کارمان دچار نفرین خدایان قرار میگیریم:w16:

  • Like 4
ارسال شده در

چشاتونو درویش کنید منم اومدم :ws3:

  • Like 13
ارسال شده در

مهناز خیلی شبیه گلشیفته ای :banel_smiley_4:

ابجیش نیستی :banel_smiley_4:

  • Like 2
ارسال شده در
چشاتونو درویش کنید منم اومدم :ws3:

چه میکنه این جنبش:ws3:

بـــشـــمار:ws3:

  • Like 3
ارسال شده در

خدا شما ها رو ببخشه .. خیلی کار بدی میکنید .. جوان ها همینجوری منحرف میشن :ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
مهناز خیلی شبیه گلشیفته ای :banel_smiley_4:

ابجیش نیستی :banel_smiley_4:

مهناز؟ کدوم مهناز؟ چرا اینجا خودش رو معرفی نکرد؟:ws52:

ماهرخه منظورت؟

  • Like 2
ارسال شده در

فکر کنم با این کارمون انجمن رو فــــ یـــــ لـــــ تـــــ ر کنن :ws28::ws28:

  • Like 4
ارسال شده در
مهناز؟ کدوم مهناز؟ چرا اینجا خودش رو معرفی نکرد؟:ws52:

ماهرخه منظورت؟

 

ماهرخ منظورم بود SOrrY

  • Like 4
ارسال شده در
خدا شما ها رو ببخشه .. خیلی کار بدی میکنید .. جوان ها همینجوری منحرف میشن :ws3:

من میرم جهنم:gnugghender: پیش آنجلینا جولی و کیم کارداشیان و جنیفر و سلنا گومز :gnugghender: و لیدی گاگا:icon_pf (34):

  • Like 9
ارسال شده در
ماهرخ منظورم بود SOrrY

این خاطرخواهی چه بر سر این جوانان آورده:4564:

  • Like 4
ارسال شده در

من برای چند ثانیه میذارم. :ws3:

  • Like 12
ارسال شده در

هر حرکت و جنبشی که آدم میبینه ، از یک عمرانی هست :ws3:

 

زنده باد عمران :ws3:

  • Like 3
ارسال شده در

اینم از ما در این حرکت :banel_smiley_4:

البته تو پروفایلمم هست

  • Like 13
ارسال شده در
من میرم جهنم:gnugghender: پیش آنجلینا جوی و کیم کارداشیان و جنیفر و سلنا گومز :gnugghender: و لیدی گاگا:icon_pf (34):

 

 

اوه اوه لیدی گاگا ؟!! نمیترسی اونوقت؟

 

اونجا اونا همون شکلی هستن هنوز ؟

 

بعد یه سوال دیگه در ذهنم ایجاد شده .. ببخشید اونجا خواننده ها کنسرت هم برگزار میکنن؟

  • Like 3
ارسال شده در
ماهرخ خیلی شبیه گلشیفته ای :banel_smiley_4:

ابجیش نیستی :banel_smiley_4:

 

 

چرا آبجی کوچولوشم :ws3:

 

 

 

این خاطرخواهی چه بر سر این جوانان آوردهTAEL_SmileyCenter_Misc (305).gif

 

 

مجنون که می گن همینه :4564:

 

 

 

 

 

شدیم 12 تا :hapydancsmil:

  • Like 3
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.

×
×
  • اضافه کردن...