رفتن به مطلب

کمپین طرفداران گذاشتن عکس خودمون تو آواتار


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در
یوزر من یا ماهرخ؟:whistles:

خودش:whistles:

خیلیییی زیاده, فکر نکنم به آخرش برسم967.gif چرا بعضیا عکساشونو بداشن:hanghead:

خب برندارن؟:ws3:

زیادی اسپم شد...

یکی به محمد خبر بده بگه ترافیک سایتش داره میتمومه:ws3:

  • Like 2
  • پاسخ 1.3k
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

5صفحه اولو خوندم جو كلي تاپيك دستم اومد!!

 

...!!!

  • Like 3
ارسال شده در

یکم کم کم پست بدید:ws3: موضوع تاپیک هم یادتون نره؛ هدف گذاشتن عکسمون واسه آواتار بودا؛ نه که بزاریم برش داریم

  • Like 2
ارسال شده در

به نظرم بهتره تاپیک کلا حذف بشه و اگر خواستین هر هفته تاپیکی جدید استارت کنین و یک شب باز باشه.

 

بالای 100 صفحه اسپم برای شروع مجدد هم وجهه خوبی نداره.

  • Like 9
ارسال شده در

با نظر بچه ها اینجا بسته میشه؛ اگه مدیر تالار لطف کنن فقط 5شنبه ظهر ها تا جمعه ظهرها باز میشه

  • Like 5
ارسال شده در

129 صفحه اسپم... باعث افتخاره...

  • Like 7
ارسال شده در
به نظرم بهتره تاپیک کلا حذف بشه و اگر خواستین هر هفته تاپیکی جدید استارت کنین و یک شب باز باشه.

 

بالای 100 صفحه اسپم برای شروع مجدد هم وجهه خوبی نداره.

اینم پیشنهاد خوبیه

  • Like 4
ارسال شده در
اینم پیشنهاد خوبیه

 

به مدیر تالار آزاد بگو حذفش کنه.

 

خودت پنجشنبه شب ها استارت کن تاپیکی مشابه. :a030:

  • Like 4
* v e n o o s * مهمان
ارسال شده در

قبل بستنش من یه پست بدم یه چیز بگم(279).gif,

 

آخه چرا بعد 12 شب میذارین که اکثرا خوابیم,

 

 

آخه چرا زود عکسار رو برداشتین,

 

آخه این چه کاریه من بیشترشونو ندیدم:w000:

ارسال شده در
به مدیر تالار آزاد بگو حذفش کنه.

 

خودت پنجشنبه شب ها استارت کن تاپیکی مشابه. :a030:

 

تاپیک بسته شد برای هفته بعد هم تاپیک جدید استارت بشه بهتره

ایول دارید اسپمرهای انجمن:ws3:

  • Like 25
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.

×
×
  • اضافه کردن...