HaMiD.CFD 20379 ارسال شده در 18 بهمن، 2011 یوزر من یا ماهرخ؟ خودش خیلیییی زیاده, فکر نکنم به آخرش برسم چرا بعضیا عکساشونو بداشن خب برندارن؟ زیادی اسپم شد... یکی به محمد خبر بده بگه ترافیک سایتش داره میتمومه 2
El Roman 31720 سازنده ارسال شده در 18 بهمن، 2011 یکم کم کم پست بدید موضوع تاپیک هم یادتون نره؛ هدف گذاشتن عکسمون واسه آواتار بودا؛ نه که بزاریم برش داریم 2
Ehsan 112349 ارسال شده در 18 بهمن، 2011 به نظرم بهتره تاپیک کلا حذف بشه و اگر خواستین هر هفته تاپیکی جدید استارت کنین و یک شب باز باشه. بالای 100 صفحه اسپم برای شروع مجدد هم وجهه خوبی نداره. 9
El Roman 31720 سازنده ارسال شده در 18 بهمن، 2011 با نظر بچه ها اینجا بسته میشه؛ اگه مدیر تالار لطف کنن فقط 5شنبه ظهر ها تا جمعه ظهرها باز میشه 5
El Roman 31720 سازنده ارسال شده در 18 بهمن، 2011 به نظرم بهتره تاپیک کلا حذف بشه و اگر خواستین هر هفته تاپیکی جدید استارت کنین و یک شب باز باشه. بالای 100 صفحه اسپم برای شروع مجدد هم وجهه خوبی نداره. اینم پیشنهاد خوبیه 4
Ehsan 112349 ارسال شده در 18 بهمن، 2011 اینم پیشنهاد خوبیه به مدیر تالار آزاد بگو حذفش کنه. خودت پنجشنبه شب ها استارت کن تاپیکی مشابه. 4
* v e n o o s * مهمان ارسال شده در 18 بهمن، 2011 قبل بستنش من یه پست بدم یه چیز بگم, آخه چرا بعد 12 شب میذارین که اکثرا خوابیم, آخه چرا زود عکسار رو برداشتین, آخه این چه کاریه من بیشترشونو ندیدم
شقایق31 40377 ارسال شده در 18 بهمن، 2011 به مدیر تالار آزاد بگو حذفش کنه. خودت پنجشنبه شب ها استارت کن تاپیکی مشابه. تاپیک بسته شد برای هفته بعد هم تاپیک جدید استارت بشه بهتره ایول دارید اسپمرهای انجمن 25
ارسالهای توصیه شده