رفتن به مطلب

کمپین طرفداران گذاشتن عکس خودمون تو آواتار


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در
این عکسه که گذاشتی خیلی فیلمه :ws28::ws28:

 

 

:hapydancsmil:چاکککرییممممم... :ws28:

  • Like 2
  • پاسخ 1.3k
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

گوذاشتیم:ws3:

 

:ws3:.......................................گذاشتم

 

:jawdrop:تو مگه دختر بودی!!!!!!!!!!!!!

  • Like 13
ارسال شده در

اه اه بابا یا عکس بذارید یا نذارید دیگهههه

:vahidrk:

مردم از بس 100 صفه اسپم خوندم تا 2 تا دونه عکس ببینم :w000:

  • Like 5
ارسال شده در
:jawdrop:

تو دختر بودی!!!!؟!!؟!؟!

 

 

بهله بهله hapydancsmil.gif دخملم و دخملمhapydancsmil.gif

  • Like 15
ارسال شده در

در حال حاضر 21 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (16 کاربران و 5 مهمان ها)

 

چه زیاد شدیم بزن کف قشنگرو :hapydancsmil:

  • Like 1
ارسال شده در
:ws3:.......................................گذاشتم

 

دختری ؟!:w58:

  • Like 1
ارسال شده در

چرا همه از دختر بودن وایکینگ تعجب می کنن؟:w58:خوب دختره دیگه .من حدس میزدم

  • Like 3
ارسال شده در
:ws3:.......................................گذاشتم

دیدی گفتم شوما دختری!:banel_smiley_4:

  • Like 2
ارسال شده در

25 تا :hapydancsmil:

 

 

 

 

وایکینگ جیگر منه :ws3:

  • Like 1
ارسال شده در
گوذاشتیم:ws3:

 

 

 

:jawdrop:تو مگه دختر بودی!!!!!!!!!!!!!

بابا از پستاش معلوم بود دختره هااا:ws38:

شماها نمیدونستین؟

  • Like 7
ارسال شده در
گوذاشتیم:ws3:

 

:jawdrop:تو مگه دختر بودی!!!!!!!!!!!!!

آره دختر بود

 

 

خودت چطوری؟:whistle:

تور بعدی میایی؟:w02:

  • Like 7
ارسال شده در

وایکینگ اول که اومد یوزرش مهناز بود دیگه؟:ws38:

نه؟

 

تایید کن اگه درست میگم

 

چجوری نمیدونستین دختره

  • Like 4
ارسال شده در
گوذاشتیم:ws3:

 

مگه نگفتم نزار؟:hanghead:

  • Like 2
ارسال شده در
اه اه بابا یا عکس بذارید یا نذارید دیگهههه

:vahidrk:

مردم از بس 100 صفه اسپم خوندم تا 2 تا دونه عکس ببینم :w000:

23 صفحست 26-27 نفر عکس گذاشتن:vahidrk:

سن ده گوی:whistles:

  • Like 2
ارسال شده در
چرا همه از دختر بودن وایکینگ تعجب می کنن؟:w58:خوب دختره دیگه .من حدس میزدم

 

 

اخه اولش یه جوری رفتار میکرد همه میگفتن پسره مخصوصا با اون اسمش واکینگ :ws28:

  • Like 1
ارسال شده در
الان اوضاع خطری شد وگرنه بزرگترشو میذاشتم. :icon_pf (34):

 

 

من ندیدممممممممممممممممممممم:4564: :sigh:

:ws3:

  • Like 1
ارسال شده در

24 تا

 

نوترون کوشی :w02: ... واکینگ و ببین؛ حالا اون حرفی رو که زدی پس بگیر ...

 

:ws28:

به پای هم پیر شین.

  • Like 3
ارسال شده در

امشب چه کسانی که اینجا به ازدواج برسن و رستگار بشن هی بگید تو انجمن تنوع نیست

 

اینم تنوع

 

منتظر مراسم های خواستگاری باشید

 

چه شود

 

صیغتون رو مرا صدا بزنید برایتان بخونم:ws3:

  • Like 6
ارسال شده در
پست اینجا ارسال میکنی 2صفحه بعد میاد:w58:

عکس وایکینگ منو شگفت زده کرد:w58: مگه دختری؟:w58:

 

گوذاشتیم:ws3:

 

 

 

:jawdrop:تو مگه دختر بودی!!!!!!!!!!!!!

 

در حال حاضر 21 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (16 کاربران و 5 مهمان ها)

 

چه زیاد شدیم بزن کف قشنگرو :hapydancsmil:

 

دیدی گفتم شوما دختری!:banel_smiley_4:

 

25 تا :hapydancsmil:

 

 

 

 

وایکینگ جیگر منه :ws3:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بچه ها می خوام یه اعتراف کنم

  • Like 6
ارسال شده در
بهله بهله hapydancsmil.gif دخملم و دخملمhapydancsmil.gif

 

منم اعتراف میکنم که تا الان فک میکردم پسری

  • Like 2
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.

×
×
  • اضافه کردن...