رفتن به مطلب

کمپین طرفداران گذاشتن عکس خودمون تو آواتار


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

ایووووووووووول همه راه افتادن :hapydancsmil:

 

 

آی بدویین .... :hapydancsmil:

 

 

8 تا

  • Like 1
  • پاسخ 1.3k
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در
ربطی به خودپسندی نداره، چهره خیلی کمک میکنه که آدم بهتر ارتباط برقرار بکنه

خب کسانی که دوست ندارن کلا عکس نزارن یه بحث دیگست فقط میگم اونایی که تو فیسبوک عکسشون رو گذاشتم دلیلی نداره که اینجا هم نزارن:w16:

 

بله کسی که تو فیس بوک گذاشته .. اینجا نذاشتنش مفهمومی نداره دیگه ...

 

من چون ضرر کردم از این کارم .. الان یکم فاز منفی میدم ..

 

شما بذارید ما نگاه میکنیم :ws3:

 

ولی خداییش از چهره ت تصور دیگه ای داشتما ... فکر میکردم کچل باشی با قد 190 :ws3:

  • Like 4
ارسال شده در

ما نمیتوانیم تلفات احتمالی ناشی از دیدن چهره نورانی علما را تحمل کنیم.

 

وگرنه حتما میذاشتیم. :ws37:

  • Like 18
ارسال شده در
منم رسالت خودمو ب انجام رسوندم :ws3:

اصن بت نمی خوره اینقد پرسپولیسی متعصب باشی :whistle:

بچه ها منم بشمارید:whistle:

حامد چقد خشنی:ws3:

حامد منو دیدی ولی خودت خبر نداری :ws3:

  • Like 9
ارسال شده در

من عکس دوران دبیرستانم رو می ذارم:ws3:

  • Like 13
ارسال شده در

الان ما که خیلی وقته گذوشتیم ولی کسی باورش نمیشه:banel_smiley_4::w02:خوشگلیما....:ws37:

  • Like 10
ارسال شده در
بله کسی که تو فیس بوک گذاشته .. اینجا نذاشتنش مفهمومی نداره دیگه ...

 

من چون ضرر کردم از این کارم .. الان یکم فاز منفی میدم ..

 

شما بذارید ما نگاه میکنیم :ws3:

 

ولی خداییش از چهره ت تصور دیگه ای داشتما ... فکر میکردم کچل باشی با قد 190 :ws3:

ما پیشقدم شدیم در این امر خطیر تا فرهنگسازی بکنیم که از این به بعد کسی مثل شما فدا نشه:hanghead::ws3:

 

شرمنده که کچل نیستم:ws3:

  • Like 4
ارسال شده در
اصن بت نمی خوره اینقد پرسپولیسی متعصب باشی :whistle:

بچه ها منم بشمارید:whistle:

حامد چقد خشنی:ws3:

حامد منو دیدی ولی خودت خبر نداری :ws3:

:ws3:

:ws38: زود تند سریع شفاف سازی کن:ws38:

  • Like 3
ارسال شده در
الان ما که خیلی وقته گذوشتیم ولی کسی باورش نمیشه:banel_smiley_4::w02:خوشگلیما....:ws37:

بیخیال:ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
اصن بت نمی خوره اینقد پرسپولیسی متعصب باشی :whistle:

بچه ها منم بشمارید:whistle:

حامد چقد خشنی:ws3:

حامد منو دیدی ولی خودت خبر نداری :ws3:

 

مگه پرسپولیسی متعصب چ شکلیه :sigh:

 

آخی حامد :icon_redface: ببین میگم تو این عکست جذبه داری میگی نه :icon_redface:

  • Like 6
ارسال شده در
:ws3:

:ws38: زود تند سریع شفاف سازی کن:ws38:

 

پس ما چی؟

 

نه خیر ، شما هیچی :whistle:

 

افتاد؟:ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
من عکس دوران دبیرستانم رو می ذارم:ws3:

بشمــــــــــــــار :ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
پس ما چی؟

 

نه خیر ، شما هیچی :whistle:

 

افتاد؟:ws3:

 

آقا قلی کلی نفرینت میکنه:ws28:

  • Like 4
ارسال شده در
ما نمیتوانیم تلفات احتمالی ناشی از دیدن چهره نورانی علما را تحمل کنیم.

 

وگرنه حتما میذاشتیم. :ws37:

 

 

فدا شدن در نور علما از افضل افضلاته 

  • Like 6
ارسال شده در

میترسیم اگر اینجا اینکار رو انجا بدیم تلفات بده و رسالت ما به خوبی اجرا نشه....وبا این کار یعنی گذاشتن عکس اسلام به خطر بیوفته

...

شما بذارید ما به نظاره میشینیم:w16:

  • Like 10
ارسال شده در

همه فقت میخان نظاره کنن چرا؟:ws3: هیچی عسکه خودم نمیشه!!!:ws28:

  • Like 7
ارسال شده در

به دلیل درخواست های متعدد .. من مجبور شدم عکس 5-6 سال پیش خودم رو بذارم...

 

خودم میدونم خیلی خوشتیپ بودم .. اما الان دیگه از شور جوانی خبری نیست :ws3:

  • Like 7
ارسال شده در
میترسیم اگر اینجا اینکار رو انجا بدیم تلفات بده و رسالت ما به خوبی اجرا نشه....وبا این کار یعنی گذاشتن عکس اسلام به خطر بیوفته

...

شما بذارید ما به نظاره میشینیم:w16:

فهمیدم چی میگی ولی فکر کنم از اون دوران گذر کردیم که گذاشتن عکس عواقب داشته باشه:w16:؛ ولی خوب اجباری در کار نیست ایشالله با میل باطنی عکس بزاری و چشممون به جمالتون روشن شه:a030:

همه فقت میخان نظاره کنن چرا؟:ws3: هیچی عسکه خودم نمیشه!!!:ws28:

آرامش قبل از طوفانه:ws3: چون شناختی نسبت بهت ندارم نمیدونم باید چه عکس العملی به عکست بدم:ws3:

 

به دلیل درخواست های متعدد .. من مجبور شدم عکس 5-6 سال پیش خودم رو بذارم...

 

خودم میدونم خیلی خوشتیپ بودم .. اما الان دیگه از شور جوانی خبری نیست :ws3:

به جنبش Pic street خوش پیوستی:ws3:

  • Like 7
ارسال شده در

شدیم 10 تا :hapydancsmil:

  • Like 2
ارسال شده در
فهمیدم چی میگی ولی فکر کنم از اون دوران گذر کردیم که گذاشتن عکس عواقب داشته باشه:w16:؛ ولی خوب اجباری در کار نیست ایشالله با میل باطنی عکس بزاری و چشممون به جمالتون روشن شه:a030:

 

 

آره از من گذشته

من دیگه پیر شدم

ولی برای حفظ آبروی اسلام دست به این کار نخواهیم زد

از دیدن عکس های مومنین و مومنات داریم لذت میبریم شما مشغول باشید:ws37:

  • Like 4
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.

×
×
  • اضافه کردن...