felorans666 12046 ارسال شده در 17 بهمن، 2011 ایووووووووووول همه راه افتادن :hapydancsmil: آی بدویین .... :hapydancsmil: 8 تا 1
p mehdi q 6226 ارسال شده در 17 بهمن، 2011 ربطی به خودپسندی نداره، چهره خیلی کمک میکنه که آدم بهتر ارتباط برقرار بکنهخب کسانی که دوست ندارن کلا عکس نزارن یه بحث دیگست فقط میگم اونایی که تو فیسبوک عکسشون رو گذاشتم دلیلی نداره که اینجا هم نزارن بله کسی که تو فیس بوک گذاشته .. اینجا نذاشتنش مفهمومی نداره دیگه ... من چون ضرر کردم از این کارم .. الان یکم فاز منفی میدم .. شما بذارید ما نگاه میکنیم ولی خداییش از چهره ت تصور دیگه ای داشتما ... فکر میکردم کچل باشی با قد 190 4
Ehsan 112349 ارسال شده در 17 بهمن، 2011 ما نمیتوانیم تلفات احتمالی ناشی از دیدن چهره نورانی علما را تحمل کنیم. وگرنه حتما میذاشتیم. 18
MechJJ 11369 ارسال شده در 17 بهمن، 2011 منم رسالت خودمو ب انجام رسوندم اصن بت نمی خوره اینقد پرسپولیسی متعصب باشی بچه ها منم بشمارید حامد چقد خشنی حامد منو دیدی ولی خودت خبر نداری 9
Alireza Hashemi 33393 ارسال شده در 17 بهمن، 2011 الان ما که خیلی وقته گذوشتیم ولی کسی باورش نمیشهخوشگلیما.... 10
El Roman 31720 سازنده ارسال شده در 17 بهمن، 2011 بله کسی که تو فیس بوک گذاشته .. اینجا نذاشتنش مفهمومی نداره دیگه ... من چون ضرر کردم از این کارم .. الان یکم فاز منفی میدم .. شما بذارید ما نگاه میکنیم ولی خداییش از چهره ت تصور دیگه ای داشتما ... فکر میکردم کچل باشی با قد 190 ما پیشقدم شدیم در این امر خطیر تا فرهنگسازی بکنیم که از این به بعد کسی مثل شما فدا نشه شرمنده که کچل نیستم 4
El Roman 31720 سازنده ارسال شده در 17 بهمن، 2011 اصن بت نمی خوره اینقد پرسپولیسی متعصب باشی بچه ها منم بشمارید حامد چقد خشنی حامد منو دیدی ولی خودت خبر نداری زود تند سریع شفاف سازی کن 3
El Roman 31720 سازنده ارسال شده در 17 بهمن، 2011 الان ما که خیلی وقته گذوشتیم ولی کسی باورش نمیشهخوشگلیما.... بیخیال 3
::: شیـــما ::: 6955 ارسال شده در 17 بهمن، 2011 اصن بت نمی خوره اینقد پرسپولیسی متعصب باشی بچه ها منم بشمارید حامد چقد خشنی حامد منو دیدی ولی خودت خبر نداری مگه پرسپولیسی متعصب چ شکلیه آخی حامد ببین میگم تو این عکست جذبه داری میگی نه 6
MechJJ 11369 ارسال شده در 17 بهمن، 2011 زود تند سریع شفاف سازی کن پس ما چی؟ نه خیر ، شما هیچی افتاد؟ 3
El Roman 31720 سازنده ارسال شده در 17 بهمن، 2011 من عکس دوران دبیرستانم رو می ذارم بشمــــــــــــــار 3
El Roman 31720 سازنده ارسال شده در 17 بهمن، 2011 پس ما چی؟ نه خیر ، شما هیچی افتاد؟ آقا قلی کلی نفرینت میکنه 4
afshin18 11176 ارسال شده در 17 بهمن، 2011 ما نمیتوانیم تلفات احتمالی ناشی از دیدن چهره نورانی علما را تحمل کنیم. وگرنه حتما میذاشتیم. فدا شدن در نور علما از افضل افضلاته 6
Javid Maleki 11670 ارسال شده در 17 بهمن، 2011 میترسیم اگر اینجا اینکار رو انجا بدیم تلفات بده و رسالت ما به خوبی اجرا نشه....وبا این کار یعنی گذاشتن عکس اسلام به خطر بیوفته ... شما بذارید ما به نظاره میشینیم 10
faranak123susmar 541 ارسال شده در 17 بهمن، 2011 همه فقت میخان نظاره کنن چرا؟ هیچی عسکه خودم نمیشه!!! 7
p mehdi q 6226 ارسال شده در 17 بهمن، 2011 به دلیل درخواست های متعدد .. من مجبور شدم عکس 5-6 سال پیش خودم رو بذارم... خودم میدونم خیلی خوشتیپ بودم .. اما الان دیگه از شور جوانی خبری نیست 7
El Roman 31720 سازنده ارسال شده در 17 بهمن، 2011 میترسیم اگر اینجا اینکار رو انجا بدیم تلفات بده و رسالت ما به خوبی اجرا نشه....وبا این کار یعنی گذاشتن عکس اسلام به خطر بیوفته... شما بذارید ما به نظاره میشینیم فهمیدم چی میگی ولی فکر کنم از اون دوران گذر کردیم که گذاشتن عکس عواقب داشته باشه؛ ولی خوب اجباری در کار نیست ایشالله با میل باطنی عکس بزاری و چشممون به جمالتون روشن شه همه فقت میخان نظاره کنن چرا؟ هیچی عسکه خودم نمیشه!!! آرامش قبل از طوفانه چون شناختی نسبت بهت ندارم نمیدونم باید چه عکس العملی به عکست بدم به دلیل درخواست های متعدد .. من مجبور شدم عکس 5-6 سال پیش خودم رو بذارم... خودم میدونم خیلی خوشتیپ بودم .. اما الان دیگه از شور جوانی خبری نیست به جنبش Pic street خوش پیوستی 7
Javid Maleki 11670 ارسال شده در 17 بهمن، 2011 فهمیدم چی میگی ولی فکر کنم از اون دوران گذر کردیم که گذاشتن عکس عواقب داشته باشه؛ ولی خوب اجباری در کار نیست ایشالله با میل باطنی عکس بزاری و چشممون به جمالتون روشن شه آره از من گذشته من دیگه پیر شدم ولی برای حفظ آبروی اسلام دست به این کار نخواهیم زد از دیدن عکس های مومنین و مومنات داریم لذت میبریم شما مشغول باشید 4
ارسالهای توصیه شده