El Roman 31720 ارسال شده در 17 بهمن، 2011 دوس دارین این مکالمه تو انجمنای دیگه رد و بدل بشه: 1: آره از نواندیشان دانلود کردم 2:کجا؟ 1: همون انجمنی که بچه هاش عکس خودشون رو آواتار میکنن! خیلی تبلیغ مسخره ای بود؟ چرا وقتی عکسمون رو تو فیسبوک میزاریم اینجا نزاریم؟ پس بسم الله من رفتم عکسمو بزارم فقط نترسید:gnugghender: 42
felorans666 12046 ارسال شده در 17 بهمن، 2011 من همین جا حمایت خودمو اعلام می کنم ما سه نفریم که عکسامونو گذاشتیم من، تیتان، 037 ولی بعضی ها می گن نذار و به شدتم مخالفت می کنن ولی دلیلی نمیارن که بفهمیم قضیه چیه؟؟؟ به نظر من باید جو جوری باشه که هر کسی که دلش می خواد بتونه عکسشو بزاره ......... 28
felorans666 12046 ارسال شده در 17 بهمن، 2011 خوش تیپ بودی رو نمی کردی ......... عجب جنبشی راه افتاد .... انقلابی در نواندیشان .... :hapydancsmil: .... آآآآآآآآآآآآآی بدددددددددددوین بچه ها... :hapydancsmil: 6
El Roman 31720 مالک ارسال شده در 17 بهمن، 2011 من تو این عکسه هستمهمینو بذارم آواتارم قبوله؟ اجباری در کار نیست خوب شاید فیسبوکی ها برای بعضیا محرم تر باشن 6
El Roman 31720 مالک ارسال شده در 17 بهمن، 2011 خوش تیپ بودی رو نمی کردی ......... عجب جنبشی راه افتاد .... انقلابی در نواندیشان .... :hapydancsmil: .... آآآآآآآآآآآآآی بدددددددددددوین بچه ها... :hapydancsmil: چاکرم، خوشگلیه شما انگیزه داد بهم الان علما میریزن میگن اسلام رو به خطر نندازین 3
felorans666 12046 ارسال شده در 17 بهمن، 2011 چاکرم، خوشگلیه شما انگیزه داد بهم الان علما میریزن میگن اسلام رو به خطر نندازین من می میرم واسه خطر :gnugghender: ... تا الان فک کنم شدیم 6 نفر ... 2
p mehdi q 6226 ارسال شده در 17 بهمن، 2011 من فکر کنم یکی از اولین کسایی بودم که عکسمو گذاشتم تو آواتار .. همه هم میگفتن تو خدای اعتماد به سقفی اما الان پشیمونم... کلا دلیلی نداره آدم چهره ی واقعیشو به دنیای مجازی بکشونه 13
El Roman 31720 مالک ارسال شده در 17 بهمن، 2011 من میتونم عکسی که توویه کارآموزی گرفتم بزارم؟ اصولا هر عکسی که +18 نباشه میتونی بزاری ولی اگه تو این عکس خودتم باشی عضوی از ماها به حساب میای 2
faranak123susmar 541 ارسال شده در 17 بهمن، 2011 اصولا هر عکسی که +18 نباشه میتونی بزاری ولی اگه تو این عکس خودتم باشی عضوی از ماها به حساب میای بله خودمم...سعی کنید نخندین! :hapydancsmil: 4
El Roman 31720 مالک ارسال شده در 17 بهمن، 2011 من فکر کنم یکی از اولین کسایی بودم که عکسمو گذاشتم تو آواتار .. همه هم میگفتن تو خدای اعتماد به سقفی اما الان پشیمونم... کلا دلیلی نداره آدم چهره ی واقعیشو به دنیای مجازی بکشونه ربطی به خودپسندی نداره، چهره خیلی کمک میکنه که آدم بهتر ارتباط برقرار بکنه خب کسانی که دوست ندارن کلا عکس نزارن یه بحث دیگست فقط میگم اونایی که تو فیسبوک عکسشون رو گذاشتم دلیلی نداره که اینجا هم نزارن 6
El Roman 31720 مالک ارسال شده در 17 بهمن، 2011 منم رسالت خودمو ب انجام رسوندم به به شیمایی:hapydancsmil: بــــــــشـــــــمار ماهرخ 3
El Roman 31720 مالک ارسال شده در 17 بهمن، 2011 نترسیننترسینما همه با هم هستیم :hapydancsmil: به به اینم بــــشـــــــمار ماهرخ 2
ارسال های توصیه شده