رفتن به مطلب

کمپین طرفداران گذاشتن عکس خودمون تو آواتار


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

:ws3:

دوس دارین این مکالمه تو انجمنای دیگه رد و بدل بشه:

 

1: آره از نواندیشان دانلود کردم

2:کجا؟

1: همون انجمنی که بچه هاش عکس خودشون رو آواتار میکنن!

:ws3:

خیلی تبلیغ مسخره ای بود؟ :ws3:

چرا وقتی عکسمون رو تو فیسبوک میزاریم اینجا نزاریم؟

پس بسم الله

من رفتم عکسمو بزارم:whistle: فقط نترسید:gnugghender:

  • Like 42
  • پاسخ 1.3k
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

ارسال شده در

منم ب نوبه ی خودم ب این حرکت فرهنگی لبیک میگم :ws3:

  • Like 32
ارسال شده در

من همین جا حمایت خودمو اعلام می کنم

 

 

ما سه نفریم که عکسامونو گذاشتیم

 

من، تیتان، 037

 

 

ولی بعضی ها می گن نذار و به شدتم مخالفت می کنن ولی دلیلی نمیارن که بفهمیم قضیه چیه؟؟؟ :ws52:

 

 

 

به نظر من باید جو جوری باشه که هر کسی که دلش می خواد بتونه عکسشو بزاره ......... :a030:

  • Like 28
ارسال شده در

شدیم 4نفر :ws3:

  • Like 8
ارسال شده در

من تو این عکسه هستم

همینو بذارم آواتارم قبوله؟:w02:

 

11322_221211828_%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF%DB%8C4.jpg

  • Like 26
ارسال شده در
:banel_smiley_4:
  • Like 13
ارسال شده در
:whistle:

 

 

خوش تیپ بودی رو نمی کردی .........

 

 

 

عجب جنبشی راه افتاد :ws28: .... انقلابی در نواندیشان .... :hapydancsmil: ....

 

 

آآآآآآآآآآآآآی بدددددددددددوین بچه ها... :hapydancsmil:

  • Like 6
ارسال شده در
من تو این عکسه هستم

همینو بذارم آواتارم قبوله؟:w02:

 

11322_221211828_%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF%DB%8C4.jpg

 

:banel_smiley_4:

اجباری در کار نیست:whistle: خوب شاید فیسبوکی ها برای بعضیا محرم تر باشن:whistle::whistles:

:ws3:

  • Like 6
ارسال شده در
خوش تیپ بودی رو نمی کردی .........

 

 

 

عجب جنبشی راه افتاد :ws28: .... انقلابی در نواندیشان .... :hapydancsmil: ....

 

 

آآآآآآآآآآآآآی بدددددددددددوین بچه ها... :hapydancsmil:

چاکرم:ws3:، خوشگلیه شما انگیزه داد بهم:whistle: الان علما میریزن میگن اسلام رو به خطر نندازین:ws3:

  • Like 3
ارسال شده در

شما بزارین ما تماشا می کنیم :gnugghender:

  • Like 6
ارسال شده در
چاکرم:ws3:، خوشگلیه شما انگیزه داد بهم:whistle: الان علما میریزن میگن اسلام رو به خطر نندازین:ws3:

 

 

من می میرم واسه خطر :gnugghender: ...

 

 

 

تا الان فک کنم شدیم 6 نفر :ws52: ...

  • Like 2
ارسال شده در

من میتونم عکسی که توویه کارآموزی گرفتم بزارم؟:ws3:

  • Like 18
ارسال شده در

من فکر کنم یکی از اولین کسایی بودم که عکسمو گذاشتم تو آواتار .. همه هم میگفتن تو خدای اعتماد به سقفی :ws3:

 

اما الان پشیمونم... کلا دلیلی نداره آدم چهره ی واقعیشو به دنیای مجازی بکشونه :ws52:

  • Like 13
ارسال شده در
من میتونم عکسی که توویه کارآموزی گرفتم بزارم؟:ws3:

اصولا هر عکسی که +18 نباشه میتونی بزاری ولی اگه تو این عکس خودتم باشی عضوی از ماها به حساب میای:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
اصولا هر عکسی که +18 نباشه میتونی بزاری ولی اگه تو این عکس خودتم باشی عضوی از ماها به حساب میای:ws3:

 

بله خودمم...سعی کنید نخندین! :hapydancsmil:

  • Like 4
ارسال شده در
من فکر کنم یکی از اولین کسایی بودم که عکسمو گذاشتم تو آواتار .. همه هم میگفتن تو خدای اعتماد به سقفی :ws3:

 

اما الان پشیمونم... کلا دلیلی نداره آدم چهره ی واقعیشو به دنیای مجازی بکشونه :ws52:

ربطی به خودپسندی نداره، چهره خیلی کمک میکنه که آدم بهتر ارتباط برقرار بکنه

خب کسانی که دوست ندارن کلا عکس نزارن یه بحث دیگست فقط میگم اونایی که تو فیسبوک عکسشون رو گذاشتم دلیلی نداره که اینجا هم نزارن:w16:

  • Like 6
ارسال شده در

منم رسالت خودمو ب انجام رسوندم :ws3:

  • Like 5
ارسال شده در

نترسین:ws3:نترسین:ws3:ما همه با هم هستیم:ws3:

 

 

 

:hapydancsmil:

  • Like 8
ارسال شده در
منم رسالت خودمو ب انجام رسوندم :ws3:

به به شیمایی:hapydancsmil:

بــــــــشـــــــمار ماهرخ:ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
نترسین:ws3:نترسین:ws3:ما همه با هم هستیم:ws3:

 

 

 

:hapydancsmil:

 

به به

اینم بــــشـــــــمار ماهرخ:w02:

  • Like 2
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.

×
×
  • اضافه کردن...