رفتن به مطلب

کمپین طرفداران گذاشتن عکس خودمون تو آواتار


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

در حال حاضر 12 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (10 کاربران و 2 مهمان ها):ws52:

  • Like 7
  • پاسخ 1.3k
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در
حالا خوبه سایز اصلیش را توی فیسبوکم دیدین. :vahidrk:

 

 

سایز فیس بوکتم فرقی با این نداره

 

 

نشد ما تو رو یه دل سیر ببینیم :sigh: ...

 

 

 

 

14 تا با اسی 15 تا

  • Like 4
ارسال شده در

آقا 27 تا تنکس درست تو 2 دقیقه؛ مرسی ملت:4564: مرسی بابت حمایت های بی دریغتون:4564: قول میدم نفت رو بیارم سر سفره هاتون:ws3:

  • Like 9
ارسال شده در
من مرد نیستم، پسرم. :5c6ipag2mnshmsf5ju3

بسی چشم میزنننننننننننند:icon_pf (34):

کور شدیم یا اسی:icon_pf (34):

  • Like 12
ارسال شده در
:banel_smiley_4:
  • Like 8
ارسال شده در

الان اوضاع خطری شد وگرنه بزرگترشو میذاشتم. :icon_pf (34):

  • Like 2
ارسال شده در
:banel_smiley_4:

تسلیم شو:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
من همراه با مامان بزرگم عکسم رو گذاشتم:a030:

جاوید جان لذت بردم از عکست. چه مادربزرگ نازنینی داری. :a030:

  • Like 5
ارسال شده در
:banel_smiley_4:

 

شما نمیخوای افتخار بدی چشممون به جمالت منور شه؟:ws37:

  • Like 4
ارسال شده در

اگه هرکس توی تاپیکه قول بده عکسش را بذاره، من امشب پرده از چهره میگشایم. :ws3: (با سایز بزرگ)

  • Like 6
ارسال شده در
:banel_smiley_4:

 

ممد تو هم بذار بذار این عاشقان پیکچر های مردم ببیننت

  • Like 5
ارسال شده در
الان اوضاع خطری شد وگرنه بزرگترشو میذاشتم. :icon_pf (34):

فروغ کجاست ببینه این رویاش تبدیل به واقعیت شده:ws3:

  • Like 6
ارسال شده در
اگه هرکس توی تاپیکه قول بده عکسش را بذاره، من امشب پرده از چهره میگشایم. :ws3: (با سایز بزرگ)

 

 

:banel_smiley_4: .... به نظرت ماها الان چه کار کردیم !!!!!!

  • Like 6
ارسال شده در

عکس بزرگ اسی همراه با خودم موجوده

اگه زیر این پست 20 تا تشکر بخورهه میذارمشش:ws3:

  • Like 22
ارسال شده در

آواتار فعلي عكس اصلي خودمه...:icon_redface:

  • Like 9
ارسال شده در
اگه هرکس توی تاپیکه قول بده عکسش را بذاره، من امشب پرده از چهره میگشایم. :ws3: (با سایز بزرگ)

 

چه نازی هم میکنه پدر سوخته :ws3:

خب بزار ببینیمت

تو فیس بوک که مارو ادد نمیکنی ببینیمت :banel_smiley_4:

  • Like 4
ارسال شده در
جاوید جان لذت بردم از عکست. چه مادربزرگ نازنینی داری. :a030:

 

نوکرتم ممد جان:icon_gol:

 

بخاطر همین با عکس مادر بزرگم گذاشتم که مومنین و مومنات حواسشون بره به مادر بزرگم و ما رو چشم نزنن........چون اسلام بهمون نیاز داره:ws3:

  • Like 7
ارسال شده در
عکس بزرگ اسی همراه با خودم موجوده

اگه زیر این پست 20 تا تشکر بخورهه میذارمشش:ws3:

 

کوفت بگیری......... :icon_pf (34):

 

خدایا به دادم برس........ :sad0:

  • Like 10
ارسال شده در
من همراه با مامان بزرگم عکسم رو گذاشتم:a030:

خدا حفظشون کنه:icon_gol:

 

ماهرخ من از دستم در رفت چندتا شدیم؟:ws3:

  • Like 5
ارسال شده در
چه نازی هم میکنه پدر سوخته :ws3:

خب بزار ببینیمت

تو فیس بوک که مارو ادد نمیکنی ببینیمت :banel_smiley_4:

 

تو فیسبوک هم اندازه اش همینه. :ws28:

 

جواد مسی را بگین بذاره، الان توی تاپیک شیطونی میکنه، من هم میذارم. :icon_pf (34):

  • Like 8
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.

×
×
  • اضافه کردن...