DavOOd_TiTaN 10472 ارسال شده در 17 بهمن، 2011 این خاطرخواهی چه بر سر این جوانان آورده :ws28: من میرم جهنم:gnugghender: پیش آنجلینا جوی و کیم کارداشیان و جنیفر و سلنا گومز :gnugghender: و لیدی گاگا آقا منم میبری اگه قسمت نشد سلام منو بهشون برسون Rihanna کدوم طبقه تشریف دارن من یه کاری باهش دارم 2
El Roman 31720 سازنده ارسال شده در 17 بهمن، 2011 من برای چند ثانیه میذارم. ای جان چه قدرتی داره این جنبش همه رو به زانو در میاره، دیر زمانی نمیپاید که داداش محمد ادمین هم عکسشو میزاره 3
::: شیـــما ::: 6955 ارسال شده در 17 بهمن، 2011 من برای چند ثانیه میذارم. یوهاهااااا :hapydancsmil:دیدیمت :hapydancsmil: 4
Javid Maleki 11670 ارسال شده در 17 بهمن، 2011 ما هم برای چند مین خواهیم گذاشت تا شاید با دیدنمان رستگار شوید 7
El Roman 31720 سازنده ارسال شده در 17 بهمن، 2011 من برای چند ثانیه میذارم. بابا نکن از این کارا خطرناکه مرد حسابی فقط مشخص شد مردی 6
DavOOd_TiTaN 10472 ارسال شده در 17 بهمن، 2011 مارو میبینین یا نه؟ بابا تاج محل ذره بین هم بزارم رو عکست باز خودت معلوم نیستی 4
Ehsan 112349 ارسال شده در 17 بهمن، 2011 بابا نکن از این کارا خطرناکه مرد حسابی فقط مشخص شد مردی تا گفتم عکسمو میذارم یک دفعه 5 تا میهمان اومد توی تاپیک !!! :icon_pf (34): 8
felorans666 12046 ارسال شده در 17 بهمن، 2011 مارو میبینین یا نه؟ :hapydancsmil: دیدم .... دیدم .... البته جزغل بود سایز عکس ... 13 تا 6
Ehsan 112349 ارسال شده در 17 بهمن، 2011 مرد حسابی فقط مشخص شد مردی من مرد نیستم، پسرم. :5c6ipag2mnshmsf5ju3 12
El Roman 31720 سازنده ارسال شده در 17 بهمن، 2011 اوه اوه لیدی گاگا ؟!! نمیترسی اونوقت؟ اونجا اونا همون شکلی هستن هنوز ؟ بعد یه سوال دیگه در ذهنم ایجاد شده .. ببخشید اونجا خواننده ها کنسرت هم برگزار میکنن؟ فکر کن یه پیرزن 90 ساله چروکیده، بعد بگن این کیم کارداشیانه، براستی من آن را ترجیح میدهم بر یک دختر 14 ساله اونجا فقط +18 از کنسرت خبری نیست 3
anvil 5769 ارسال شده در 17 بهمن، 2011 چه خبرهههههههه اینجا! یه بنده خدایی همچین پیشنهادی داد اونقد بهش توپیدن... بذارید عکساتونو ما مشتاق دیداریم 5
Sepideh.mt 17530 ارسال شده در 17 بهمن، 2011 مارو میبینین یا نه؟ این خیلی نزدیکه یکم دورتر وایسا نورت چشمامو میزنه 13
El Roman 31720 سازنده ارسال شده در 17 بهمن، 2011 من مرد نیستم، پسرم. :5c6ipag2mnshmsf5ju3 ایشالله مرد هم میشی ولی منظور جنسیت بود بزار بمونه مدتی حاجی تا دنیا و استکبار ببینن چه قدرتی داره pic street 4
Ehsan 112349 ارسال شده در 17 بهمن، 2011 این خیلی نزدیکه یکم دورتر وایسا نورت چشمامو میزنه حالا خوبه سایز اصلیش را توی فیسبوکم دیدین. :vahidrk: 8
p mehdi q 6226 ارسال شده در 17 بهمن، 2011 فکر کن یه پیرزن 90 ساله چروکیده، بعد بگن این کیم کارداشیانه، براستی من آن را ترجیح میدهم بر یک دختر 14 ساله اونجا فقط +18 از کنسرت خبری نیست اوه اوه یعنی در این حد!!! پس فکر کنم ما رو عمرا اونجا راه ندن ..... اما میگن تو بهشت ال سی دی بزرگ میذارن .. جهنمو نشون میدن که عبرت بشه برای بقیه .. من از اونجا نگا میکنم 5
Sepideh.mt 17530 ارسال شده در 17 بهمن، 2011 حالا خوبه سایز اصلیش را توی فیسبوکم دیدین. :vahidrk: اینجایی که گفتی کجاست؟ من که نرفتم و ندیدم مارو چه به این جاها یه عکسه کم نور تر بذار...بشه دیدت 4
ارسالهای توصیه شده