رفتن به مطلب

کمپین طرفداران گذاشتن عکس خودمون تو آواتار


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در
این خاطرخواهی چه بر سر این جوانان آوردهTAEL_SmileyCenter_Misc%20%28305%29.gif

 

:ws28::ws28:

 

 

من میرم جهنم:gnugghender: پیش آنجلینا جوی و کیم کارداشیان و جنیفر و سلنا گومز :gnugghender: و لیدی گاگاicon_pf%20%2834%29.gif

 

آقا منم میبری :ws3: اگه قسمت نشد سلام منو بهشون برسون

Rihanna کدوم طبقه تشریف دارن من یه کاری باهش دارم :ws3:

  • Like 2
  • پاسخ 1.3k
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در
من برای چند ثانیه میذارم. :ws3:

ای جان:ws3: چه قدرتی داره این جنبش همه رو به زانو در میاره، دیر زمانی نمیپاید که داداش محمد ادمین هم عکسشو میزاره:ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
من برای چند ثانیه میذارم. :ws3:

 

یوهاهااااا :hapydancsmil:دیدیمت :hapydancsmil:

  • Like 4
ارسال شده در

ما هم برای چند مین خواهیم گذاشت

 

تا شاید با دیدنمان رستگار شوید

  • Like 7
ارسال شده در

مارو میبینین یا نه؟ :ws52:

  • Like 7
ارسال شده در
من برای چند ثانیه میذارم. :ws3:

 

بابا نکن از این کارا خطرناکه :ws28: مرد حسابی فقط مشخص شد مردی :ws3:

  • Like 6
ارسال شده در

بشمار:ws3:

عکس سیزده به دره :ws3:

  • Like 8
ارسال شده در
مارو میبینین یا نه؟ :ws52:

 

بابا تاج محل :ws3:

 

ذره بین هم بزارم رو عکست باز خودت معلوم نیستی :ws3:

  • Like 4
ارسال شده در
بابا نکن از این کارا خطرناکه :ws28: مرد حسابی فقط مشخص شد مردی :ws3:

 

تا گفتم عکسمو میذارم یک دفعه 5 تا میهمان اومد توی تاپیک !!! :icon_pf (34):

  • Like 8
ارسال شده در
مارو میبینین یا نه؟ :ws52:

 

 

:hapydancsmil: دیدم .... دیدم ....

 

 

 

البته جزغل بود سایز عکس ... :banel_smiley_4:

 

 

13 تا

  • Like 6
ارسال شده در
مرد حسابی فقط مشخص شد مردی :ws3:

 

من مرد نیستم، پسرم. :5c6ipag2mnshmsf5ju3

  • Like 12
ارسال شده در
اوه اوه لیدی گاگا ؟!! نمیترسی اونوقت؟

 

اونجا اونا همون شکلی هستن هنوز ؟

 

بعد یه سوال دیگه در ذهنم ایجاد شده .. ببخشید اونجا خواننده ها کنسرت هم برگزار میکنن؟

 

فکر کن یه پیرزن 90 ساله چروکیده، بعد بگن این کیم کارداشیانه،‌ براستی من آن را ترجیح میدهم بر یک دختر 14 ساله:ws3: اونجا فقط +18 از کنسرت خبری نیست:ws3:

  • Like 3
ارسال شده در

چه خبرهههههههه اینجا!

یه بنده خدایی همچین پیشنهادی داد اونقد بهش توپیدن...

بذارید عکساتونو ما مشتاق دیداریم:ws3:

  • Like 5
ارسال شده در
مارو میبینین یا نه؟ :ws52:

 

این خیلی نزدیکه یکم دورتر وایسا نورت چشمامو میزنه

  • Like 13
ارسال شده در

ماشاالله همه پاین

فقط منتظر یه تکونی بودن :ws28:

  • Like 5
ارسال شده در
من مرد نیستم، پسرم. :5c6ipag2mnshmsf5ju3

ایشالله مرد هم میشی ولی منظور جنسیت بود:ws3: بزار بمونه مدتی حاجی تا دنیا و استکبار ببینن چه قدرتی داره pic street :ws3:

  • Like 4
ارسال شده در
این خیلی نزدیکه یکم دورتر وایسا نورت چشمامو میزنه

 

حالا خوبه سایز اصلیش را توی فیسبوکم دیدین. :vahidrk:

  • Like 8
ارسال شده در
فکر کن یه پیرزن 90 ساله چروکیده، بعد بگن این کیم کارداشیانه،‌ براستی من آن را ترجیح میدهم بر یک دختر 14 ساله:ws3: اونجا فقط +18 از کنسرت خبری نیست:ws3:

 

اوه اوه یعنی در این حد!!!

 

پس فکر کنم ما رو عمرا اونجا راه ندن .....

 

اما میگن تو بهشت ال سی دی بزرگ میذارن .. جهنمو نشون میدن که عبرت بشه برای بقیه .. من از اونجا نگا میکنم :ws3:

  • Like 5
ارسال شده در
حالا خوبه سایز اصلیش را توی فیسبوکم دیدین. :vahidrk:

 

اینجایی که گفتی کجاست؟

من که نرفتم و ندیدم

 

مارو چه به این جاها

یه عکسه کم نور تر بذار...بشه دیدت

  • Like 4
ارسال شده در

من همراه با مامان بزرگم عکسم رو گذاشتم:a030:

  • Like 11
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.

×
×
  • اضافه کردن...