رفتن به مطلب

کمپین طرفداران گذاشتن عکس خودمون تو آواتار


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در
عکس آرخا(علیرضا) رو هم دارم :gnugghender:

ده تا تشکر بزنید و ببینید

شهر شهر فرنگه:ws3:

چقدر عشق تشکری تو

حداقل یه چیز به درد بخور بخواه

  • Like 4
  • پاسخ 1.3k
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

به شيشمين مهمان گلاب هم خوش آمد ميگم..

رفيقا هم بگيد..

تعارف نكنيد ها...

بفرماييد دم در بده!!!

يه مژده هم دارم براتون مهموناي عزيز..(پست بعدي ميگم..)

____

اين بدبختا كه زبون دارن لاقل ما كه زبون داريم خوش آمدگويي بهشون بكنيم..:w16:

______________________________________________________________

عکس آرخا(علیرضا) رو هم دارم :gnugghender:

ده تا تشکر بزنید و ببینید

عكس من؟

كسي عكس فعلي ظاهريم رو نداره..:whistle:

  • Like 6
ارسال شده در
من عكس ندارم كه بذارم

مي تونم بجاش وب بدم؟:ws3:

 

نکنه شارژم میخوای :ws28::ws28:

  • Like 8
ارسال شده در
hanghead.gif

 

گلی به جمالت ممد جان به چشمانمان نور بخشیدی خدا خیرت بده

 

زیبای بهت تبریک میگم:a030:

  • Like 4
ارسال شده در
:hanghead:

:hapydancsmil:عموووووووووووووووووووووووووو

  • Like 5
ارسال شده در

فقط تا فردا :dancegirl2:

  • Like 14
ارسال شده در
:w02:
  • Like 10
ارسال شده در
من تو این عکسه هستم

همینو بذارم آواتارم قبوله؟:w02:

 

11322_221211828_%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF%DB%8C4.jpg

اینم همونجا از یه زاویه دیگه :ws3:

  • Like 17
ارسال شده در

تا دقایقی دیگر شاهد رویدادی عظیم در تاریخ بشریت خواهید بود !:ws3:

  • Like 10
ارسال شده در

منم گذاشتم...فقط برای امشب! این عکسم تو ص فیس بوکم هست!:whistle:

ازم تشکر کنین!:whistle:

  • Like 20
ارسال شده در
ای بابا

 

آواتارتو عوض کردی نشناختمت :ws28:

 

 

چقدر شبیه اون بازیگره ای ... ایول به مامان بزرگت :ws3: ...

 

کدوم بازیگر؟؟!!!:w58:

  • Like 2
ارسال شده در

عكس من؟

كسي عكس فعلي ظاهريم رو نداره..:whistle:

پارسال با بچه های مهندسان:whistle:

  • Like 4
ارسال شده در

آقا صب کنید

 

 

شد 22 تا

 

قرار شد 21 اسی باشه :icon_pf (34):

  • Like 5
ارسال شده در
عکس آرخا(علیرضا) رو هم دارم :gnugghender:

ده تا تشکر بزنید و ببینید

شهر شهر فرنگه:ws3:

تشكر من رو هم به اين پست اضافه كن تا بشه 10 تا:ws3:

  • Like 6
ارسال شده در
فقط تا فردا :dancegirl2:

 

عکست از ایناس که سر یه تایم خاصی میترکه :ws3:

  • Like 5
ارسال شده در
چقدر عشق تشکری تو

حداقل یه چیز به درد بخور بخواه

جیگر شوخیه اینا بیا همش مال تو

تشکر واسه آدم نون و آب نمیشه

  • Like 3
ارسال شده در
فقط تا فردا :dancegirl2:

منممممممممممممممhapydancsmil.gif

  • Like 2
ارسال شده در

واقعا دمه همه بچه های پایه گرم؛ خدایی فکر نمیکردم همچین استقبالی بشه؛‌مرسی که دیدیمتون:icon_gol::icon_gol::icon_gol:

  • Like 11
ارسال شده در

مهلت به پایان رسید:ws37:

یکی یه اواتار بده من اواتار ندارم:4564:

  • Like 3
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.

×
×
  • اضافه کردن...