رفتن به مطلب

امشب


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

امشب حس اذیت کردنم گل کرده به همراه افسردگیم باهم قاطی شده

چه شود:icon_pf (34):

  • Like 15
  • پاسخ 3.5k
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

ارسال شده در

وااااااای چرا این سر درد لعنتی دست از سر من بر نمیدارههههههههههههههه :4564:

دیونه شدم دیگه :4564:

  • Like 10
ارسال شده در

من امشب صاحب یک فرزند خوانده شدم:ws3:

  • Like 11
ارسال شده در

امشب باز دارم به مرگ فک می کنم!:sad0::hanghead:

  • Like 8
ارسال شده در

امروز سخت بود ولی گذشت.

امشب یک شکست خورده سرافرازم.

  • Like 7
ارسال شده در

امشب دارم فکر میکنم ، فردا چطور درس بخونم که بشه توی یک روز معادلات دفرانسیل رو خوند و قبول شد .... تازه نمره خوب هم گرفت

 

 

مثل اینکه بخوای کره زمین رو از تور بسکتبال رد کنی ... جر میخوره

 

منم جر نخورم ، صد درصد از خوشحال پاره میشم

  • Like 8
ارسال شده در

بعد یک هفته سخت و شیفت شب کاری و امتحان دادن بلخره امشب خونه هستم و در کمال آرامش.......:ws37:

  • Like 5
ارسال شده در

امشب فینال جام باشگاهاست!!!

  • Like 4
ارسال شده در

جام باشگاهها الان دیگه شروع شد........امیدوارم بایر مونیخ ببره.........:ws37:

  • Like 7
ارسال شده در

دنیز فقط ده دقیقه خوشحالم کرد، بعدش دوباره افسردگی گرفتیم

  • Like 4
ارسال شده در
جام باشگاهها الان دیگه شروع شد........امیدوارم بایر مونیخ ببره.........:ws37:

 

با اینکه طرفدار یوونتوس هستم،

 

ولی این بازی فقط دورتموند!!!:w02:

  • Like 2
ارسال شده در

شب بسیار آرومی بود و نمیدونم چرا انقدر من امشب امیدواری نصیبم شده و احساس خیلی خیلی خوبی دارم....:ws52:

  • Like 6
ارسال شده در

امشب....یه جای خالی تو روحم احساس میکنم

یه حفره که انگار با هیچی پر نمیشه

  • Like 7
ارسال شده در
با اینکه طرفدار یوونتوس هستم،

 

ولی این بازی فقط دورتموند!!!:w02:

 

بسلامتی باختین دیگه.......:ws3:

 

بایر مونیخ بازی رو برد ....:w02:دم همه بایریا گرم.........:w16:

  • Like 3
ارسال شده در
بسلامتی باختین دیگه.......:ws3:

 

بایر مونیخ بازی رو برد ....:w02:دم همه بایریا گرم.........:w16:

 

تبریک!

بایرن هم مثل بارسا. حالا همه میان طرفدار بایرن میشن :icon_razz:

  • Like 2
ارسال شده در

سرعت و شدت باد خیلی زیاده و صدای مهیبی تولید میکنه...:hanghead:

  • Like 2
ارسال شده در
تبریک!

بایرن هم مثل بارسا. حالا همه میان طرفدار بایرن میشن :icon_razz:

 

اصلا هم اینطوریا نیست...من خودم همیشه طرفدار پر و پا قرص مادرید بودم و هستم ..........:w02:بایر هم خب دوست دارم روبن هم که دیگه حرف نداره.......:banel_smiley_4:

  • Like 4
ارسال شده در

امشب احساس سبکی دارم

بعد کلی وقت کارم یکم پیش رفت هر شب کابوسشو میدیدم

 

اما یه چیزی که هس اینکه امشب دقیقا به این پی بردم که آدما به هیچ چیزی قانع نیستن

 

خیلی وقت بود فکر میکردم این کارم پیش بره یکم یه خورده راحت میشم

اما الان درسته یکم سبکم اما چیزای دیگه مثه خوره افتاده به جونم

چیزایی که 1 مدتی خودمو ازش دور کرده بودم:hanghead:

  • Like 8
ارسال شده در

امشب به وسعت تمامِ آسمونا...

به وسعت تمامِ زمین و زمینی ها...

به وسعتِ تمامِ زندگی...

خسته ام...

دلم تولدِ دوباره میخواد ؛ میشه؟!!!

  • Like 13
ارسال شده در

دلم نوشیدنی خارجی میخواد.خیلی هوس کردم..:sigh:

یاد چن سال پیش بخیر . "هر سال باید بگیم دریغ از پارسال".از سال که گذشته به روز رسیده.

  • Like 9
×
×
  • اضافه کردن...