Just Mechanic 27858 ارسال شده در 23 مرداد، 2013 امشب حس اذیت کردنم گل کرده به همراه افسردگیم باهم قاطی شده چه شود:icon_pf (34): 15
zahra22 19502 ارسال شده در 24 مرداد، 2013 وااااااای چرا این سر درد لعنتی دست از سر من بر نمیدارههههههههههههههه دیونه شدم دیگه 10
black banner 9103 ارسال شده در 25 مرداد، 2013 امشب دارم فکر میکنم ، فردا چطور درس بخونم که بشه توی یک روز معادلات دفرانسیل رو خوند و قبول شد .... تازه نمره خوب هم گرفت مثل اینکه بخوای کره زمین رو از تور بسکتبال رد کنی ... جر میخوره منم جر نخورم ، صد درصد از خوشحال پاره میشم 8
Ala Agrin 14476 ارسال شده در 25 مرداد، 2013 بعد یک هفته سخت و شیفت شب کاری و امتحان دادن بلخره امشب خونه هستم و در کمال آرامش....... 5
Ala Agrin 14476 ارسال شده در 25 مرداد، 2013 جام باشگاهها الان دیگه شروع شد........امیدوارم بایر مونیخ ببره......... 7
MH.Sayyadi 14584 ارسال شده در 25 مرداد، 2013 جام باشگاهها الان دیگه شروع شد........امیدوارم بایر مونیخ ببره......... با اینکه طرفدار یوونتوس هستم، ولی این بازی فقط دورتموند!!! 2
Javid Maleki 11670 ارسال شده در 25 مرداد، 2013 شب بسیار آرومی بود و نمیدونم چرا انقدر من امشب امیدواری نصیبم شده و احساس خیلی خیلی خوبی دارم.... 6
ooraman 22216 ارسال شده در 25 مرداد، 2013 امشب....یه جای خالی تو روحم احساس میکنم یه حفره که انگار با هیچی پر نمیشه 7
Ala Agrin 14476 ارسال شده در 25 مرداد، 2013 با اینکه طرفدار یوونتوس هستم، ولی این بازی فقط دورتموند!!! بسلامتی باختین دیگه....... بایر مونیخ بازی رو برد ....دم همه بایریا گرم......... 3
MH.Sayyadi 14584 ارسال شده در 25 مرداد، 2013 بسلامتی باختین دیگه....... بایر مونیخ بازی رو برد ....دم همه بایریا گرم......... تبریک! بایرن هم مثل بارسا. حالا همه میان طرفدار بایرن میشن :icon_razz: 2
Ala Agrin 14476 ارسال شده در 27 مرداد، 2013 تبریک!بایرن هم مثل بارسا. حالا همه میان طرفدار بایرن میشن :icon_razz: اصلا هم اینطوریا نیست...من خودم همیشه طرفدار پر و پا قرص مادرید بودم و هستم ..........بایر هم خب دوست دارم روبن هم که دیگه حرف نداره....... 4
.Apameh 25173 ارسال شده در 27 مرداد، 2013 امشب احساس سبکی دارم بعد کلی وقت کارم یکم پیش رفت هر شب کابوسشو میدیدم اما یه چیزی که هس اینکه امشب دقیقا به این پی بردم که آدما به هیچ چیزی قانع نیستن خیلی وقت بود فکر میکردم این کارم پیش بره یکم یه خورده راحت میشم اما الان درسته یکم سبکم اما چیزای دیگه مثه خوره افتاده به جونم چیزایی که 1 مدتی خودمو ازش دور کرده بودم 8
panisa 12133 ارسال شده در 27 مرداد، 2013 امشب به وسعت تمامِ آسمونا... به وسعت تمامِ زمین و زمینی ها... به وسعتِ تمامِ زندگی... خسته ام... دلم تولدِ دوباره میخواد ؛ میشه؟!!! 13
anvil 5769 ارسال شده در 27 مرداد، 2013 دلم نوشیدنی خارجی میخواد.خیلی هوس کردم.. یاد چن سال پیش بخیر . "هر سال باید بگیم دریغ از پارسال".از سال که گذشته به روز رسیده. 9
ارسال های توصیه شده