edvin 456 ارسال شده در 21 مرداد، 2013 دلم میخواد برم یه گوشه ی این دنیا آهنگای هایده و مهستی و داریوش و ... رو گوش بدم ، مشروب بخورم و تریاک بکشم و قلیون و ... 2 - 3 سال همینجوری عمر کثیفمو ادامه بدم بعد هم بمیرم راحت .. خسته ام از این روزگار 7
شــاروک 30242 ارسال شده در 22 مرداد، 2013 چند روزی میشه که به این قضیه فکر میکنم که ارزش دوستی ها چقدره ؟؟؟؟ امشب فهمیدم هیچ کسی تو این دنیا لیاقت نداره که بخوای در حقش لطف کنی یا حتی مرام و معرفت به خرج بدی.... دوستی و رفاقت و . . . تعطیــــــل (!) 8
JU JU 7193 ارسال شده در 22 مرداد، 2013 باید قبول کنی سرنوشتی رو که خودت هیچ گونه دخالتی نمیتونی توش داشته باشی 5
blue berry 5809 ارسال شده در 22 مرداد، 2013 امشــب تک تک اعضای بدنم درد می کنه! دارم به این فک می کنم تا کی قراره الکی به همه اعتماد کنم! 4
edvin 456 ارسال شده در 22 مرداد، 2013 تو رو اون لحظه که دیدم به بهانه هام رسیدم از تو تصویری کشیدم که اونو هیچ جا ندیدم 3
JU JU 7193 ارسال شده در 23 مرداد، 2013 شب های زیبای من آرام بگیرید قصد خوابیدن دارم نه حرفی، نه یادداشتی پ.ن: نمیدونم چرا هرچی توی جام میپلکیدم، خوابم نمیبرد، و مدام چندین جمله توی جهنم بود، کاش الان جملات رو به یاد داشتم پ.ن: دلم بدجوری هوایی شده 3
!BARAN 4888 ارسال شده در 23 مرداد، 2013 امشب از خدا سپاسگذارم............خیلی...... ببخشید گاهی گله میکنم ازت:5c6ipag2mnshmsf5ju3 +البته این کار همیشگیم هس ولی الان دوست داشتم ی تشکر ویژه داشته باشم...... 4
.Apameh 25173 ارسال شده در 23 مرداد، 2013 امشب بعد از مدت ها پهلو درد باز اومده سراغم امونم رو بریده لعنتی 8
Lean 56970 ارسال شده در 23 مرداد، 2013 من امشب، یادم رفت آرزویم را بگویم… تو امـــــا … یادت نرود که آرزویی 12
شــاروک 30242 ارسال شده در 23 مرداد، 2013 امشب به فردای پر مشغله ام فکر میکنم 7 صبح پیاده روی ... بعدشم درس خوندن تا هروقت که مغزم بکشه 8
JU JU 7193 ارسال شده در 23 مرداد، 2013 دوست دارم نفرینت کنم اما تو آرزویی هستی که مدت ها قبل از خواب بوسه هایم را برایت به دست باد می سپارم 5
Mina Yousefi 24161 ارسال شده در 23 مرداد، 2013 امشب از اون شباس که روحم دوباره درگیره ........... درگیر..........درگیر........ خدایا هیچی نمیخوام فقط آرامش........ هر چی که دارم و بگیر آرامش و بهم برگردون......... 7
The Developer 5479 ارسال شده در 23 مرداد، 2013 یهو اعصابم خورد شد .. اینجور بودنم رو دوس دارم ولی چرا عصبی شدم یههو؟ هر دفعه این آهنگ رو گوش دادم عصبی شدم ولی چرا؟ I know I have a fickle heart and bitterness, And a wandering eye, and a heaviness in my head But don't you remember? Don't you remember? The reason you loved me before, Baby, please remember me once more امیدوارم فردا روز خوبی واسه همه باشه همه مشتی ها همه با مرام ها 6
sahar 91 9480 ارسال شده در 23 مرداد، 2013 امشب و با فکر دیشب سپری کردم... دیشب مرا برده بود به گذشته های دور ...خیلی دور شاید بگویند چه زود گذشت ولی نمی دانند چگونه گذشت "خیلی بی رحمی" اینو امشب به دیشب های گذشته گفتم 17
hasti1988 22046 ارسال شده در 23 مرداد، 2013 امشب تولد داشتیم....البته تولد با تاخیر بود مربوط به پارسال میشد که فرصت نشده بود 5 نفری دور هم جمع بشیم.....:hapydancsmil: خدایا خوشبختی همه مردم رو از خودت میخوام ما هم جزو همون مردم.....از خودت میخوام،خودت که گفتی فقط از من بخواه.... خدایا شادی میخوام ....به مقدار زیاد .... میخوام گرد شادی رو به همه جا بپاشم...... خدایا شور زندگی میخوام....برای آدمها.... خدایا خوبی میخوام .... خدایــــــــــــــــــــــــــــــــا بهمون عیدی بده.....زندگی خوب برای مردم خوبم میخوام..... خدای من ، معبود من ، آفریننده زیبایی ها ، ای برترین ،والاترین... پناهمون باش ..... 14
ارسال های توصیه شده