رفتن به مطلب

امشب


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

دلم میخواد برم یه گوشه ی این دنیا آهنگای هایده و مهستی و داریوش و ... رو گوش بدم ، مشروب بخورم و تریاک بکشم و قلیون و ... 2 - 3 سال همینجوری عمر کثیفمو ادامه بدم بعد هم بمیرم راحت .. خسته ام از این روزگار :no:

  • Like 7
  • پاسخ 3.5k
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

ارسال شده در

چند روزی میشه که به این قضیه فکر میکنم که ارزش دوستی ها چقدره ؟؟؟؟:ws37:

 

امشب فهمیدم هیچ کسی تو این دنیا لیاقت نداره که بخوای در حقش لطف کنی یا حتی مرام و معرفت به خرج بدی.... دوستی و رفاقت و . . . تعطیــــــل (!) :ws37:

  • Like 8
ارسال شده در

باید قبول کنی

سرنوشتی رو که خودت

هیچ گونه دخالتی نمی‌تونی توش داشته باشی

  • Like 5
ارسال شده در

امشــب تک تک اعضای بدنم درد می کنه!:hanghead:

دارم به این فک می کنم تا کی قراره الکی به همه اعتماد کنم!:hanghead:

  • Like 4
ارسال شده در

تو رو اون لحظه که دیدم به بهانه هام رسیدم

از تو تصویری کشیدم که اونو هیچ جا ندیدم

  • Like 3
ارسال شده در

لعنت ....

  • Like 3
ارسال شده در

شب های زیبای من

آرام بگیرید

قصد خوابیدن دارم

نه حرفی، نه یادداشتی

 

پ.ن: نمی‌دونم چرا هرچی توی جام می‌پلکیدم، خوابم نمی‌برد، و مدام چندین جمله توی جهنم بود، کاش الان جملات رو به یاد داشتم

پ.ن: دلم بدجوری هوایی شده

  • Like 3
ارسال شده در

امشب از خدا سپاسگذارم............خیلی......

 

ببخشید گاهی گله میکنم ازت:5c6ipag2mnshmsf5ju3

 

+البته این کار همیشگیم هس ولی الان دوست داشتم ی تشکر ویژه داشته باشم......:ws37:

  • Like 4
ارسال شده در

امشب بعد از مدت ها پهلو درد باز اومده سراغم

امونم رو بریده لعنتی

 

  • TAEL_SmileyCenter_Misc%20%28305%29.gif
     

  • Like 8
ارسال شده در

من امشب، یادم رفت آرزویم را بگویم…

تو امـــــا …

یادت نرود که آرزویی:ws37:

  • Like 12
ارسال شده در

امشب به فردای پر مشغله ام فکر میکنم

 

7 صبح پیاده روی ... بعدشم درس خوندن تا هروقت که مغزم بکشه :banel_smiley_4:

  • Like 8
ارسال شده در

دوست دارم نفرینت کنم

اما

تو آرزویی هستی

که مدت ها

قبل از خواب

بوسه هایم را برایت به دست باد می سپارم

  • Like 5
ارسال شده در

امشب حال غريبي دارم خدايا ..........

  • Like 6
ارسال شده در

امشب از اون شباس که روحم دوباره درگیره ...........

درگیر..........درگیر........

 

خدایا هیچی نمیخوام فقط آرامش........

هر چی که دارم و بگیر آرامش و بهم برگردون.........:sigh:

  • Like 7
ارسال شده در

این دل لعنتی

دوباره بدجور گرفت !

  • Like 6
ارسال شده در

دلم شکست امشب...:w821:

  • Like 6
ارسال شده در

بعد مدتها یک شب خوب و آروم:ws37:

خدا رو شکر

امروزم گذشت....

  • Like 6
ارسال شده در

یهو اعصابم خورد شد .. اینجور بودنم رو دوس دارم ولی چرا عصبی شدم یههو؟ هر دفعه این آهنگ رو گوش دادم عصبی شدم ولی چرا؟

 

I know I have a fickle heart and bitterness,

And a wandering eye, and a heaviness in my head

 

But don't you remember?

Don't you remember?

The reason you loved me before,

Baby, please remember me once more

 

 

 

امیدوارم فردا روز خوبی واسه همه باشه همه مشتی ها همه با مرام ها :icon_gol:

  • Like 6
ارسال شده در

امشب و با فکر دیشب سپری کردم...

دیشب مرا برده بود به گذشته های دور ...خیلی دور

شاید بگویند چه زود گذشت ولی نمی دانند چگونه گذشت

"خیلی بی رحمی" اینو امشب به دیشب های گذشته گفتم

  • Like 17
ارسال شده در

امشب تولد داشتیم....البته تولد با تاخیر بود مربوط به پارسال میشد که فرصت نشده بود 5 نفری دور هم جمع بشیم.....:hapydancsmil:

خدایا خوشبختی همه مردم رو از خودت میخوام ما هم جزو همون مردم.....از خودت میخوام،خودت که گفتی فقط از من بخواه....:ws37:

خدایا شادی میخوام ....به مقدار زیاد .... میخوام گرد شادی رو به همه جا بپاشم......

خدایا شور زندگی میخوام....برای آدمها....

خدایا خوبی میخوام ....

خدایــــــــــــــــــــــــــــــــا بهمون عیدی بده.....زندگی خوب برای مردم خوبم میخوام.....

خدای من ، معبود من ، آفریننده زیبایی ها ، ای برترین ،والاترین... پناهمون باش .....:ws37:

  • Like 14
×
×
  • اضافه کردن...