nasim184 12259 ارسال شده در 4 شهریور، 2013 امشب یکی از دوستام بعد مدت ها که خبری ازش نبووود اس داده میگه از دستت ناراحتم.... چووون اونروز بهم گفتی سر به سرم نزار حوصله ندارم!!! من الان یه همچین حالی دارم نمیدونم دنیا چی داره سرش میاد 4
black banner 9103 ارسال شده در 5 شهریور، 2013 این شبا خیلی تو فکرم ... امشب هم نیز ... امشب مهمانی دعوتیم ... امشب دوست ندارم فاطمه (آریودخت) گریه کنه .... دیگه گریه نکن !! باشه؟ 5
آرتاش 33340 ارسال شده در 5 شهریور، 2013 دپرس شدم:hanghead:2ساعته نشستم کار کردم بعد که ذوق کردم گفتم چه خوب شد هول شدم کد و بستم هرچی رشته بودم پنبه شد:icon_pf (34): 6
edvin 456 ارسال شده در 5 شهریور، 2013 تو خراب من آلوده مشو غم این پیکر فرسوده مخور قصه ام بشنو و از یاد ببر بهر من غصه بیهوده مخور تو سپیدی من سیاهم خسته ایی گم کرده راهم تو به هر جا در پناهی من به دنیا بی پناهم گنه تو بی گناهی بی گنه غرق گناهم تو طلوع هر امیدی من غروبی نا امیدم چه امیدی به سپیدی که به رنگ شب تارم تو سپید دل سیاهی من سیاه دل سپیدم 1
!BARAN 4888 ارسال شده در 5 شهریور، 2013 امشب خوشحالم.......از اینکه تو خونه ی خودمون هستم.......هیچ جا خونه ی ادم نمیشه 2
reza.dd 194 ارسال شده در 5 شهریور، 2013 امشب اومدم ورود یک فرشته آسمانی رو به زمین تبریک بگم که متاسفانه موفق به دیدنش نشدم بانوی زیبا تولدت مبارک 2
edvin 456 ارسال شده در 5 شهریور، 2013 پدرم ... مادرم ... ازتون متنفرم الهی زودتر بمیرید از دستتون راحت شم
edvin 456 ارسال شده در 5 شهریور، 2013 فاک فاک فاک فاک فاک فاک فاک فاک فاک فاک فاک فاک شیت شیت شیت شیت شیت شیت شیت
- Nahal - 47858 ارسال شده در 5 شهریور، 2013 امشب به بابابزرگ و مریضایی که با بابابزرگ تو icu هستن فکر می کنم . . . یه مشت دستگاه های مختلف بهشون وصل هست تا نفس بکشن . . . فقط از مانیتور می تونستیم ببینیمشون . . . همین نفسی که من قدرشو نمی دونم . . . . . . چند روزی که بیمارستانی دلم برات تنگ شده . . . زیاد . . . زود خوب شو . . . 10
zahra22 19502 ارسال شده در 6 شهریور، 2013 امشب خیلییی دلگیره.. کاش هیچ وقت بزرگ نمیشدم...دنیای آدم بزرگا خیلییی بده 4
behe 2545 ارسال شده در 6 شهریور، 2013 امشبم من موندم و کلی درس نخونده ... امشبم رفت و رو سیاهیش میمونه واسه روز بعد از امتحان ! 7
ارسال های توصیه شده