رفتن به مطلب

امشب


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

امشب :banel_smiley_4:یکی از دوستام بعد مدت ها که خبری ازش نبووود اس داده میگه از دستت ناراحتم....

چووون اونروز بهم گفتی سر به سرم نزار حوصله ندارم!!!

من الان یه همچین حالی دارم:w58:

نمیدونم دنیا چی داره سرش میاد:sigh:

  • Like 4
  • پاسخ 3.5k
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

ارسال شده در

دیشب واقن بد بود...نمیخام بگم چرا :|

  • Like 5
ارسال شده در

................... :sorry:

  • Like 6
ارسال شده در

این شبا خیلی تو فکرم ...

 

امشب هم نیز ...

 

امشب مهمانی دعوتیم ...

 

امشب دوست ندارم فاطمه (آریودخت) گریه کنه .... دیگه گریه نکن !! باشه؟

  • Like 5
ارسال شده در

دپرس شدم:hanghead:2ساعته نشستم کار کردم بعد که ذوق کردم گفتم چه خوب شد هول شدم کد و بستم هرچی رشته بودم پنبه شد:icon_pf (34)::banel_smiley_4:

  • Like 6
ارسال شده در

تو خراب من آلوده مشو

غم این پیکر فرسوده مخور

قصه ام بشنو و از یاد ببر

بهر من غصه بیهوده مخور

تو سپیدی من سیاهم

خسته ایی گم کرده راهم

تو به هر جا در پناهی

من به دنیا بی پناهم

گنه تو بی گناهی

بی گنه غرق گناهم

تو طلوع هر امیدی

من غروبی نا امیدم

چه امیدی به سپیدی

که به رنگ شب تارم

تو سپید دل سیاهی

من سیاه دل سپیدم

  • Like 1
ارسال شده در

امشب خوشحالم.......از اینکه تو خونه ی خودمون هستم.......هیچ جا خونه ی ادم نمیشه:ws37:

  • Like 2
ارسال شده در

چرا هر چی بی معرفته دور من جمع شده ؟ :no:

  • Like 1
ارسال شده در

امشب اومدم ورود یک فرشته آسمانی رو به زمین تبریک بگم که متاسفانه موفق به دیدنش نشدم

 

بانوی زیبا تولدت مبارک:icon_gol:

  • Like 2
ارسال شده در

خستم ازت روزگار... دلگیرم ازت ... دلخورم...

ارسال شده در

خدا بابای بی پول رو نصیب گرگ بیابون نکنه :184:

ارسال شده در

پدرم ... مادرم ... ازتون متنفرم :icon_gol: الهی زودتر بمیرید از دستتون راحت شم :icon_gol:

ارسال شده در

فاک فاک فاک فاک فاک فاک فاک فاک فاک فاک فاک فاک شیت شیت شیت شیت شیت شیت شیت :ws25:

ارسال شده در

امشب از اون شباست که خیـــلی دلم گرفته ؛ :sigh::hanghead:

  • Like 5
ارسال شده در

امشب به بابابزرگ و مریضایی که با بابابزرگ تو icu هستن فکر می کنم . . .

 

یه مشت دستگاه های مختلف بهشون وصل هست تا نفس بکشن . . .

 

فقط از مانیتور می تونستیم ببینیمشون . . .

 

همین نفسی که من قدرشو نمی دونم . . .

 

.

 

.

 

.

 

چند روزی که بیمارستانی دلم برات تنگ شده . . . زیاد . . .

 

زود خوب شو . . .

  • Like 10
ارسال شده در

خدا بابابزرگمو بیامرزه ... عجب مرد نازنینی بود :no:

ارسال شده در

من دارم دیوونه میشم :no:

ارسال شده در

امشب خیلییی دلگیره..

کاش هیچ وقت بزرگ نمیشدم...دنیای آدم بزرگا خیلییی بده:hanghead:

  • Like 4
ارسال شده در

امشبم من موندم و کلی درس نخونده ...

 

امشبم رفت و رو سیاهیش میمونه واسه روز بعد از امتحان !:4564:

  • Like 7
ارسال شده در

امشب دلمو شکوندن باز....:hanghead:

  • Like 9
×
×
  • اضافه کردن...