ooraman 22216 ارسال شده در 22 شهریور، 2013 تفکرات وعقاید آدما چقدر باهم فرق میکنه دارم نا امید میشم.... 7
سما1 395 ارسال شده در 23 شهریور، 2013 امشب حالم خیلللللللللللللللللللللللی بده خیلللللللللللللللی. دلم پره از تموم دنیا از خودددددددددددم از خداااااااااااااااااااااااااا .الان تو تاریکی پشت بوم خلوت کردم با خودم با خدا .خیلی حالم بده خییییییییییلی تو رو خدااااااااا برام دعا کنین....... 6
sahar 91 9480 ارسال شده در 23 شهریور، 2013 امشب دو تا احساس و با هم دارم هم شادی و هم ترس گاهی باید برای تصمیم گرفتن دلیر بود 5
شــاروک 30242 ارسال شده در 25 شهریور، 2013 دلم میخواد برم بهشت زهرا ... اما ماشین و گرفتن و تو پارکینگه ! دیشب و امشب به چندتا از دوستام که تاحالا به دادشون رسیدم رو زدم اما ... بی معرفتی که شاخ و دُم نداره ...! امشب خیلی بیشتر دلم گرفت ... خیلی ... 6
behe 2545 ارسال شده در 25 شهریور، 2013 ماه ببین امشب چه زیباست ... یار آمده یار آمده اینجاست :hapydancsmil: 4
black banner 9103 ارسال شده در 25 شهریور، 2013 امشب میخواستم راجع به خودم بگم بگم از خودم متنفرم ، حالم از رفتار خودم بهم میخوره خاک تو سرم که نمیتونم یک کوچولو خودمو تغییر بدم حالم از این حالم بهم میخوره از خودم خسته شدم .... خیلی مزخرفم . خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 4
.Apameh 25173 ارسال شده در 25 شهریور، 2013 امشب مجبور شده 1 چیزیو تو ضیح بدم یه یکی دلایل بگم خیلی محکم و قاطع فک کرد دارم خیلی مستبدانه دارم حرف میزنم قصدمم همین بود که این فکرو راجع به من بکنه غافل اینکه خودم پشت این اس ام اس اشک میریختم فک کردم چقد خوبه که میشه آدما با هم حرف بزنن بدون اینکه همو ببینن یا صدای همو بشنون حداقل لحن آدما معلوم نمیشه پ.ن اس ام اس چیز خوبیه 15
archshaden 1168 ارسال شده در 26 شهریور، 2013 امشب دلم ميخواست با يكي ميرفتم پياده روي ولي هيچ كس نبود. منم نرفتم.:cryingf::cryingf: 12
JU JU 7193 ارسال شده در 26 شهریور، 2013 تمامی درد و رنجهایی که میکشم و تمامی گناهانی که میکنم هیچ بگذریم آرزویت میکنم تمام لحظههایی که دل تنگ تو هستم در آن هنگام، آسمانت ابری باد 11
شــاروک 30242 ارسال شده در 26 شهریور، 2013 امشب فهمیدم با کمترین هزینه میتونم به بزرگترین آرزوم برسم خدایا شکــــــرت 11
.Yaprak 15749 ارسال شده در 26 شهریور، 2013 امشب دقیقا حس بوق بودن بهم دست دارم ! یه ذره احترام هم بد نیست ! 10
دل مانده 7714 ارسال شده در 26 شهریور، 2013 امشب فهمیدم زندگی میتونه خیلی قشنگ بشه برام.... یه لحظه ی خیلی کوچولو آرزومو تصور کردم....تصورشم برام قشنگه... خدا منو به آرزوم برسون...به کی بگم جز تو؟ 9
Ala Agrin 14476 ارسال شده در 26 شهریور، 2013 امروز کلا روز خوبی بود محیط کار ، برگشت چند درصدی مالیات ، جواب امتحانات با نمرات خوب...امشب همه چی عالی و پرفکت.آماده برای یه خواب راحت .......... 9
anvil 5769 ارسال شده در 27 شهریور، 2013 حاصل امشب هم خستگیِ یک عروسی خیلی بیخود و رفتارهای خیلی بیخودتر و بی محلیهای خیلی بَر خورنده.. چقد اینروزها پر شدم از نفرت .هر روزم بهانه های بیشتری دستم میاد ینی چه هیزم تَری به این دنیا و ادماش فروختم؟ کاش همه منو فراموش میکردن مث چیزی که اصلا وجود نداشته 4
nasim184 12259 ارسال شده در 27 شهریور، 2013 امشب حس خوبی بووود...بازم همه جمعیم دور هم :hapydancsmil:خیلیا ارزوش دارن خدایا شکرت.مراقب همه جمعای خانوادگی باش 4
MH.Sayyadi 14584 ارسال شده در 27 شهریور، 2013 امشب اسپانیا یه گام دیگه به پایان دورانش نزدیک شد! فورزا آتزوری! 4
Mahnaz.D 61918 ارسال شده در 28 شهریور، 2013 در حد مرگ خستم...زندگیم شده روزی 12 ساعت کار +2.5 ساعت رانندگی :imoksmiley: 7
ارسال های توصیه شده