رفتن به مطلب

امشب


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

چقدر دلتنگـــــــــم :sad0:

  • Like 7
  • پاسخ 3.5k
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

ارسال شده در

تفکرات وعقاید آدما چقدر باهم فرق میکنه

 

دارم نا امید میشم....

  • Like 7
ارسال شده در

امشب حالم خیلللللللللللللللللللللللی بده خیلللللللللللللللی. دلم پره از تموم دنیا از خودددددددددددم از خداااااااااااااااااااااااااا .الان تو تاریکی پشت بوم خلوت کردم با خودم با خدا .خیلی حالم بده خییییییییییلی تو رو خدااااااااا برام دعا کنین.......

  • Like 6
ارسال شده در

امشب یک هفته از اون کابوس مزخرف می گذره . . .

  • Like 8
ارسال شده در

امشب دو تا احساس و با هم دارم

هم شادی و هم ترس

گاهی باید برای تصمیم گرفتن دلیر بود

  • Like 5
ارسال شده در

دلم میخواد برم بهشت زهرا ... اما ماشین و گرفتن و تو پارکینگه !

 

دیشب و امشب به چندتا از دوستام که تاحالا به دادشون رسیدم رو زدم اما ...

 

بی معرفتی که شاخ و دُم نداره ...!

 

امشب خیلی بیشتر دلم گرفت ... خیلی ...:sigh:

  • Like 6
ارسال شده در

ماه ببین امشب چه زیباست ... یار آمده یار آمده اینجاست :hapydancsmil:

  • Like 4
ارسال شده در

امشب میخواستم راجع به خودم بگم

 

بگم از خودم متنفرم ، حالم از رفتار خودم بهم میخوره

 

خاک تو سرم که نمیتونم یک کوچولو خودمو تغییر بدم

 

حالم از این حالم بهم میخوره

 

از خودم خسته شدم .... خیلی مزخرفم . خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  • Like 4
ارسال شده در

امشب مجبور شده 1 چیزیو تو ضیح بدم یه یکی

دلایل بگم خیلی محکم و قاطع

فک کرد دارم خیلی مستبدانه دارم حرف میزنم قصدمم همین بود که این فکرو راجع به من بکنه

غافل اینکه خودم پشت این اس ام اس اشک میریختم

فک کردم چقد خوبه که میشه آدما با هم حرف بزنن بدون اینکه همو ببینن یا صدای همو بشنون حداقل لحن آدما معلوم نمیشه

 

پ.ن اس ام اس چیز خوبیه :ws37:

  • Like 15
ارسال شده در

امشب دلم ميخواست با يكي ميرفتم پياده روي ولي هيچ كس نبود. منم نرفتم.:cryingf::cryingf:

  • Like 12
ارسال شده در

تمامی درد و رنج‌هایی که می‌کشم

و تمامی‌ گناهانی که می‌کنم

هیچ

بگذریم

آرزویت می‌کنم

تمام لحظه‌هایی که دل تنگ تو هستم

در آن هنگام، آسمانت ابری باد

  • Like 11
ارسال شده در

امشب فهمیدم با کمترین هزینه میتونم به بزرگترین آرزوم برسم

 

خدایا شکــــــرت:ws37:

  • Like 11
ارسال شده در

امشب دقیقا حس بوق بودن بهم دست دارم !

یه ذره احترام هم بد نیست !

  • Like 10
ارسال شده در

امشب فهمیدم زندگی میتونه خیلی قشنگ بشه برام....

یه لحظه ی خیلی کوچولو آرزومو تصور کردم....تصورشم برام قشنگه...

خدا منو به آرزوم برسون...به کی بگم جز تو؟

  • Like 9
ارسال شده در

امروز کلا روز خوبی بود محیط کار ، برگشت چند درصدی مالیات ، جواب امتحانات با نمرات خوب...امشب همه چی عالی و پرفکت.آماده برای یه خواب راحت ..........:ws37:

  • Like 9
ارسال شده در

امشب هم نیز مثل دیشب خیلی از دست خودم ناراحتم ...

  • Like 7
ارسال شده در

حاصل امشب هم خستگیِ یک عروسی خیلی بیخود و رفتارهای خیلی بیخودتر و بی محلیهای خیلی بَر خورنده..

چقد اینروزها پر شدم از نفرت .هر روزم بهانه های بیشتری دستم میاد

ینی چه هیزم تَری به این دنیا و ادماش فروختم؟:ws38:

کاش همه منو فراموش میکردن مث چیزی که اصلا وجود نداشته

  • Like 4
ارسال شده در

امشب حس خوبی بووود...بازم همه جمعیم دور هم :hapydancsmil:خیلیا ارزوش دارن:ws37:

خدایا شکرت.مراقب همه جمعای خانوادگی باش

  • Like 4
ارسال شده در

امشب اسپانیا یه گام دیگه به پایان دورانش نزدیک شد!

 

فورزا آتزوری!

  • Like 4
ارسال شده در

در حد مرگ خستم...زندگیم شده روزی 12 ساعت کار +2.5 ساعت رانندگی :imoksmiley:

  • Like 7
×
×
  • اضافه کردن...