رفتن به مطلب

امشب


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

امشب جاي من خالي بود كه....حالا پر شد:ws3:

  • Like 6
  • پاسخ 3.5k
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

ارسال شده در

امشب.....

حالم خیلی خوبه...

خدایا ازین که انقد هوامو داری ازت ممنونم گلم...: Icon_gol:

  • Like 6
ارسال شده در

امشب به خوبی و مهربونی ِ زیادِ یه دوست پی بردم.....

این گل ها واسه اون:ws3:

:icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol:

  • Like 5
ارسال شده در

امشب دارم به 15 مرداد سال جاری فکر میکنم ! :ws52:

 

 

یعنی میشه ؟؟!!!:sigh:

  • Like 7
ارسال شده در

دلم بارون ميخواد...

بارون دل...بارون چشم...:ws37:

  • Like 7
ارسال شده در

امشب ...

 

دوباره سکوت و من و 3تا نقطه ...

 

حال خوشی ندارم

 

دلگیرم خیلی

  • Like 7
ارسال شده در

امشب خوشحالم

اولین شب ماه رمضون

خدایا شکرت که امسالم قسمتمون شد:ws37:

  • Like 9
ارسال شده در

امشب ....

شروع ماه رمضان....

پروردگارم مهمان نمیخواهی ؟!

میدانستم مثل هر سال در را به روی من باز میکنی ....آمدم،.بی اجازه.... از میزبانم مطمئن بودم که هر چقدر هم بارم سنگین باشد از پذیرش من امتناع نخواهد کرد:icon_gol:

خدایا شکرت....:ws37:

  • Like 8
ارسال شده در

دارم رویا پردازی میکنم ...

چه سخته ارزوهایی که بهشون نرسیم

قلبم دیگه طاقت این همه درد رو نداره ...

 

امشب رو با اشک به سحر میرسونم :ws37:

  • Like 14
ارسال شده در
دارم رویا پردازی میکنم ...

چه سخته ارزوهایی که بهشون نرسیم

قلبم دیگه طاقت این همه درد رو نداره ...

 

خیلی سخته....

  • Like 7
ارسال شده در

خیلی خیلی سخته:icon_pf (34):

  • Like 6
ارسال شده در

امشب تنهام يه مشكلي فكرمو مشغول كرده. خدايا كاش فردا بيدار بشم بفهمم همه چي به خوبي تموم شده.

  • Like 5
ارسال شده در

دارم میرم برای همیشه

  • Like 5
ارسال شده در

سوتي دادم!:4564:

الان به شدت دارم غصه ميخورم:sad0:

  • Like 7
ارسال شده در

واي خداي من!!!:w58:يه سوتي ديگه دادم بــــــــــد!!!:icon_pf (34):

امشب اين دومي اش بود!:icon_pf (34):خدايا ميشه اين بار تا سه نشه،بازه بشه؟!!:5c6ipag2mnshmsf5ju3

عجب غلطي كردم،آبروم رفت...:whistle:

  • Like 6
ارسال شده در

با خیال راحت میخوابم:ws37:

  • Like 9
ارسال شده در

داغونم ...

  • Like 4
ارسال شده در

امشب بازم ذهنم زیادی درگیره...لعنت به فکر زیادی...ایست ایست فکرایه ....:banel_smiley_4:

  • Like 4
ارسال شده در

امشب اصلا شب خوبی نیست از یکطرف ناراحتم از طرف دیگه بهت زده به رفیقی فکر میکنم که توی دوران مدرسه باهاش بودم

باورم نمیشه که اون سکته کرد و مرده......

دلم خیلی واسش تنگ شده بود اما اینطوری دارم دق میکنم

کاش یکی میگفت این همش دروغ بوده:4564:

  • Like 7
ارسال شده در

امشب بدجور دلم گرفته کاش یه 4 تا قطره بارون میومد با اون موزیک همیشه دوس داشتنی / نصف استین بالا / دستا تو جیب / هدفون تو گوش / یه جفت کفش و قدم زدن ....

  • Like 5
×
×
  • اضافه کردن...