elh@m_arch 1548 ارسال شده در 9 مهر، 2013 امشب..... حالم خیلی خوبه... خدایا ازین که انقد هوامو داری ازت ممنونم گلم...: Icon_gol: 6
دل مانده 7714 ارسال شده در 9 مهر، 2013 امشب به خوبی و مهربونی ِ زیادِ یه دوست پی بردم..... این گل ها واسه اون :icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol: 5
M_O_R_T_E_Z_A 708 ارسال شده در 9 مهر، 2013 امشب ... دوباره سکوت و من و 3تا نقطه ... حال خوشی ندارم دلگیرم خیلی 7
mim-shimi 25686 ارسال شده در 9 مهر، 2013 امشب خوشحالم اولین شب ماه رمضون خدایا شکرت که امسالم قسمتمون شد 9
hasti1988 22046 ارسال شده در 9 مهر، 2013 امشب .... شروع ماه رمضان.... پروردگارم مهمان نمیخواهی ؟! میدانستم مثل هر سال در را به روی من باز میکنی ....آمدم،.بی اجازه.... از میزبانم مطمئن بودم که هر چقدر هم بارم سنگین باشد از پذیرش من امتناع نخواهد کرد خدایا شکرت.... 8
آریودخت 43941 ارسال شده در 9 مهر، 2013 دارم رویا پردازی میکنم ... چه سخته ارزوهایی که بهشون نرسیم قلبم دیگه طاقت این همه درد رو نداره ... امشب رو با اشک به سحر میرسونم 14
M_O_R_T_E_Z_A 708 ارسال شده در 9 مهر، 2013 دارم رویا پردازی میکنم ...چه سخته ارزوهایی که بهشون نرسیم قلبم دیگه طاقت این همه درد رو نداره ... خیلی سخته.... 7
archshaden 1168 ارسال شده در 10 مهر، 2013 امشب تنهام يه مشكلي فكرمو مشغول كرده. خدايا كاش فردا بيدار بشم بفهمم همه چي به خوبي تموم شده. 5
B nam o neshan 12214 ارسال شده در 10 مهر، 2013 واي خداي من!!!يه سوتي ديگه دادم بــــــــــد!!!:icon_pf (34): امشب اين دومي اش بود!:icon_pf (34):خدايا ميشه اين بار تا سه نشه،بازه بشه؟!!:5c6ipag2mnshmsf5ju3 عجب غلطي كردم،آبروم رفت... 6
nasim184 12259 ارسال شده در 11 مهر، 2013 امشب بازم ذهنم زیادی درگیره...لعنت به فکر زیادی...ایست ایست فکرایه .... 4
sasan2007 1323 ارسال شده در 12 مهر، 2013 امشب اصلا شب خوبی نیست از یکطرف ناراحتم از طرف دیگه بهت زده به رفیقی فکر میکنم که توی دوران مدرسه باهاش بودم باورم نمیشه که اون سکته کرد و مرده...... دلم خیلی واسش تنگ شده بود اما اینطوری دارم دق میکنم کاش یکی میگفت این همش دروغ بوده 7
The Developer 5479 ارسال شده در 12 مهر، 2013 امشب بدجور دلم گرفته کاش یه 4 تا قطره بارون میومد با اون موزیک همیشه دوس داشتنی / نصف استین بالا / دستا تو جیب / هدفون تو گوش / یه جفت کفش و قدم زدن .... 5
ارسال های توصیه شده