کتایون 15177 ارسال شده در 10 تیر، 2011 کتی راست میگه دیگه ما اون ترم یه کلاسمون تازه 7 تعطیل میشد تا میومدیم از کلاس بیرون و اینور اوند میشد 7_15 میومدیم خونه میشد 9 چه روزایی که تنمون نمی لرزید از دست این مزاحمت ها حتی چند بار گریه ام گرفته بود حالا یه دانشجو بیچاره مقنعه هم داره از صبحم بری سر کلاس اون کرمی هم که سر صبح زده بودی همه پریده با قیافه ساده میای بعد ماشین زیر پات نگه داره اون نگاه هم واسه اینه که میبینی خیابون خلوته میترسی یهو طرف پیاده شه بکشتت تو ماشین(نگو نمیشه ، یه پسر 80 کیلویی راحت یه دختر 50 کیلویی میتونه بندزاه تو ماشین) :w00::w00::w00: متاسفانه فرهنگ جامعه مون جوریه که حتی فساد مرداشم گناه زن ها شمرده میشه... 8
El Roman 31720 ارسال شده در 10 تیر، 2011 متاسفانه فرهنگ جامعه مون جوریه که حتی فساد مرداشم گناه زن ها شمرده میشه... نه به هیچ وجه ، اینکه مشخصه مرد فاسد به دلایل متعددی خیلی بیشتر از زن فاسد هست ؛ اکثر کارهایی هم که در پست استارت نوشته شده بیشتر توسط مردها انجام میشه ، باور کنید من منظورم توهین به خانم ها یا دفاع از مردها نبود:rose: 4
کتایون 15177 ارسال شده در 10 تیر، 2011 نه به هیچ وجه ، اینکه مشخصه مرد فاسد به دلایل متعددی خیلی بیشتر از زن فاسد هست ؛ اکثر کارهایی هم که در پست استارت نوشته شده بیشتر توسط مردها انجام میشه ، باور کنید من منظورم توهین به خانم ها یا دفاع از مردها نبود:rose: ولی در کل دیدگاه جامعه آزار دهنده اس... متوجه شدم منم منظورم این نبود که قصد توهین داشتی...نظرمو گفتم... 5
eder 13733 ارسال شده در 10 تیر، 2011 دخترش اگه دلش نمیخواست میرفت تو پیاده رو راه میرفت معذرت میخوام ، دور از جون بچه ها . ولی الان دخترا (خیلی هاشون ..... خیلی ) عادت کردن هر جا میخوان برن سر جاده میایستن تا یکی سوارشون کنه..... 5
shahdokht.parsa 50878 ارسال شده در 10 تیر، 2011 منم همش باید سر پارک کردن بیجای مردم جلوی در خونمون دعوا کنم خیلی مردم بی ملاحظه هستند ............ 4
VINA 31339 ارسال شده در 11 تیر، 2011 دخترش اگه دلش نمیخواست میرفت تو پیاده رو راه میرفت معذرت میخوام ، دور از جون بچه ها . ولی الان دخترا (خیلی هاشون ..... خیلی ) عادت کردن هر جا میخوان برن سر جاده میایستن تا یکی سوارشون کنه..... ها یعنی چیشاید پیاده رو نداشته باشه منم همش باید سر پارک کردن بیجای مردم جلوی در خونمون دعوا کنمخیلی مردم بی ملاحضه هستند ............ ملاحظه 3
Neutron 60972 ارسال شده در 11 تیر، 2011 هیچ چیز به اندازه این گونه تاپیک ها به ارتقاء فکری و رفتاری ما کمک نمیکنه. یادآوری عادت های بد ما ایرانیان که هیچ کدام از آن مبرا نیستیم. هرچه بیشتر جلو میرویم میفهمم که چقدر بی اخلاقیم و چقدر ادعا داریم. 10
REZA111 1182 ارسال شده در 11 تیر، 2011 هر جای دنیا ی روشی داره دوستیو این حرفا خب اینجام راش اینه همه هم قبول کردن هم دختر هم پسر اونایی هم که نخوان خب سوار نمیشن البته اوناییه که سه پیچ گیر میدن دیگه واقعا مزاحمن 1
حانی 3371 ارسال شده در 11 تیر، 2011 قبول کنید همیشه مقصر دخترا نیستن من خودم چادر ملی سر میکنم ارایش هم ندارم ولی چند بار بدتر از اینا مزاحمم شده بود تو این شرایط مقصر من نیستم وقتی طرف انقدر پشت سرت راه می یفته تا یه جا گیرت بیاره مشکل از بعضیا که بیش از حد عوضین و ناموس حالیشون نیست جالبه که این جور موقعها کسی هم به دادت نمیرسه تازگیا با خودم چاقو میبرم چون نه از پلیس بخاری بلند میشه نه از مردم با غیرتمون 6
حانی 3371 ارسال شده در 11 تیر، 2011 اینجا قانون جنگل صدق میکنه تا رعایت حقوق شهروندی اینم یه مثال از تریپ ادمای با کلاس جامعه: دختره خانمی با خانواده ی محرتم وارد بی ار تی شد از پایانه اگر سوار شی تا به ایستگاه اول برسی هم به خاطر سایر اتوبوس ها و هم شلوغیه مرکزی شهر طول میکشه حدود ده دقیقه گاهی هم بیشتر وارد اتوبوس شد کلی به مردم و کشور و هر کسی جز خودش فحش داد تازه اگر وارد شدنش رو به اتوبوس میدید فکر میکردین تا حالا ندیده اتوبوس بعدهم انقدر غر زد که همه رو کلافه کرد و مسخره میکرد کجا بین دو تا ایستگاه 2 الی سه دقیقه زمان میبره اینم یه نوع مزاحمته هم فکری هم رعایت نکردن حقوق بقیه چون خیلی بد وارد شد از این جور مسایل رو همیشه می بینم تو همین ایستگاه انگار تمومی نداره قبول کنیم فرهنگ نداریم تو هیچی انقدر که هم شخصیتاشون دوگانه شده 6
saray89 3064 ارسال شده در 11 تیر، 2011 دخترش اگه دلش نمیخواست میرفت تو پیاده رو راه میرفت معذرت میخوام ، دور از جون بچه ها . ولی الان دخترا (خیلی هاشون ..... خیلی ) عادت کردن هر جا میخوان برن سر جاده میایستن تا یکی سوارشون کنه..... ای بابا من نمیگم این دخترا مقصر هستن یا نیستن ولی این چه دلایلی شما میارین تو پیاده رو نرفتن یعنی...... در جواب hamed zizo عزیز سکوت و هیچی نگفتن بهشون باعث نمیشه که بزارن برن شما اگه دست مردم دیدی ماها برا خودامون اتفاق میفته قبول کنید همیشه مقصر دخترا نیستنمن خودم چادر ملی سر میکنم ارایش هم ندارم ولی چند بار بدتر از اینا مزاحمم شده بود تو این شرایط مقصر من نیستم وقتی طرف انقدر پشت سرت راه می یفته تا یه جا گیرت بیاره مشکل از بعضیا که بیش از حد عوضین و ناموس حالیشون نیست جالبه که این جور موقعها کسی هم به دادت نمیرسه تازگیا با خودم چاقو میبرم چون نه از پلیس بخاری بلند میشه نه از مردم با غیرتمون اونا که بعضیاشون از صدتا پسر مزاحم بدترن 6
El Roman 31720 ارسال شده در 11 تیر، 2011 قبول کنید همیشه مقصر دخترا نیستنمن خودم چادر ملی سر میکنم ارایش هم ندارم ولی چند بار بدتر از اینا مزاحمم شده بود تو این شرایط مقصر من نیستم وقتی طرف انقدر پشت سرت راه می یفته تا یه جا گیرت بیاره مشکل از بعضیا که بیش از حد عوضین و ناموس حالیشون نیست جالبه که این جور موقعها کسی هم به دادت نمیرسه تازگیا با خودم چاقو میبرم چون نه از پلیس بخاری بلند میشه نه از مردم با غیرتمون طبق قوانین جدید اگه چاقو دستت بگیرن اعدام میتونن بکننت شک یا اسپری فلفل بگیر 4
El Roman 31720 ارسال شده در 11 تیر، 2011 در جواب hamed zizo عزیز سکوت و هیچی نگفتن بهشون باعث نمیشه که بزارن برن شما اگه دست مردم دیدی ماها برا خودامون اتفاق میفته من تفکر پسرارو گفتم ؛ در واقع تفکر خودمو ؛ کسی که نگاه نمیکنه مشخصه دنبال این کارا نیست ؛ اما یکی که نگاه کرد این فکر میاد به ذهن آدم که داره نگاه میکنه ببینه میپسنده خود پسره و ماشینش رو یا نه و اگه نپسنده ممکنه با کمی اصرار سوار شه ولی خوب مریض هم کم نیست 1
eder 13733 ارسال شده در 11 تیر، 2011 ها یعنی چیشاید پیاده رو نداشته باشه الان تقریبا همه جا پیاده رو هست دیگه بهونه ی نبود پیاده رو قدیمی شد ای بابا من نمیگم این دخترا مقصر هستن یا نیستن ولی این چه دلایلی شما میارین تو پیاده رو نرفتن یعنی...... ببین وقتی یکی دلش میخواد سوار بشه .... و میاد تو جاده راه میره یا سر جاده می ایسته و سوار تاکسی نمیشه یعنی چی ؟ نگو که تا حالا ندیدی ........ 2
سـارا 20071 ارسال شده در 11 تیر، 2011 من تفکر پسرارو گفتم ؛ در واقع تفکر خودمو ؛ کسی که نگاه نمیکنه مشخصه دنبال این کارا نیست ؛ اما یکی که نگاه کرد این فکر میاد به ذهن آدم که داره نگاه میکنه ببینه میپسنده خود پسره و ماشینش رو یا نه و اگه نپسنده ممکنه با کمی اصرار سوار شه ولی خوب مریض هم کم نیست اینطوری که نمی شه گفت هرکی نگاه میکنه پس خوشش میاد سوار میشه!! بارها واسم پیش اومده تو عالم خودم بودم که با یه صدای بوق ماشین( حتی نه برای خودم) نا خودآگاه توجهم بهش جلب شده. پس اون راننده باید فکر کنه من دوست دارم سوار بشم؟؟؟؟!! شاید یه فامیل یا آشنا باشه.مثل وقتی که خاله و شوهر خالم تو ماشین کلی واسم بوق زدن تا سوارم کنن و منم اصلا وجهی نمی کردم.تا اینکه پشتشون کلی ماشین جمع شده بودم و آخرش مجبور شدن بهم زنگ بزنن پس نمی شه گفت هرکی به ماشین نگاه کنه پس می خواد سوار بشه 4
saray89 3064 ارسال شده در 11 تیر، 2011 الان تقریبا همه جا پیاده رو هست دیگه بهونه ی نبود پیاده رو قدیمی شد ببین وقتی یکی دلش میخواد سوار بشه .... و میاد تو جاده راه میره یا سر جاده می ایسته و سوار تاکسی نمیشه یعنی چی ؟ نگو که تا حالا ندیدی ........ بسی دیدم دور و بر ما که زیاده .... ولی میگم تو پیاده رو نبودن و از تو خیابون رفتن دلیل بر این چیزا نیست 6
eder 13733 ارسال شده در 11 تیر، 2011 بسی دیدم دور و بر ما که زیاده ....ولی میگم تو پیاده رو نبودن و از تو خیابون رفتن دلیل بر این چیزا نیست خب اون پسری که دنبال این چیزا باشه هیچ وقت واسه یه دختر توی پیاده رو بوق نمیزنه !! درسته ؟ خب دخترا اگه بدشون میاد کسی واسه شون وایسه همون تو پیاده رو راه برن هم امنیت بیشتره و هم اینکه پیاده رو واسه راه رفتن ، نه جاده ... البته اینم بگم که یه بار جلوی خودم .... دو تا دختر تویه یه پارک نشسته بودن !! تو پارک!! یارو ماشینیه براشون بوق زد ... ماشینه مدل بالا بود (من که نفهمیدم چی بود) خیلی مدل بالا دخترا یکم با هم پچ پچ کردن با کله دوییدن سوار شدن .. انقد ذوق کرده بودن یکیشون نزدیک بود بیافته تو جوب آب خیلی دیگه براشون عادت شده سوار شدن .... دوست دارن همه ی ماشینا رو تست کنن 3
El Roman 31720 ارسال شده در 11 تیر، 2011 بیخیال بحث رو بیش از این جنسیتی نکنیم به دنبال راهکار واقعی باشیم 3
saray89 3064 ارسال شده در 11 تیر، 2011 خب اون پسری که دنبال این چیزا باشه هیچ وقت واسه یه دختر توی پیاده رو بوق نمیزنه !!درسته ؟ خب دخترا اگه بدشون میاد کسی واسه شون وایسه همون تو پیاده رو راه برن هم امنیت بیشتره و هم اینکه پیاده رو واسه راه رفتن ، نه جاده ... البته اینم بگم که یه بار جلوی خودم .... دو تا دختر تویه یه پارک نشسته بودن !! تو پارک!! یارو ماشینیه براشون بوق زد ... ماشینه مدل بالا بود (من که نفهمیدم چی بود) خیلی مدل بالا دخترا یکم با هم پچ پچ کردن با کله دوییدن سوار شدن .. انقد ذوق کرده بودن یکیشون نزدیک بود بیافته تو جوب آب خیلی دیگه براشون عادت شده سوار شدن .... دوست دارن همه ی ماشینا رو تست کنن واسه خود من صد دفعه پیش اومد که تو پیاده رو بودم ولی....... امیدوارم فقط به تست کردن ماشینا ختم بشه ... 4
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری