رفتن به مطلب

مزاحمت


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در
کتی راست میگه دیگه

 

 

ما اون ترم یه کلاسمون تازه 7 تعطیل میشد تا میومدیم از کلاس بیرون و اینور اوند میشد 7_15

 

میومدیم خونه میشد 9

 

 

چه روزایی که تنمون نمی لرزید از دست این مزاحمت ها

 

حتی چند بار گریه ام گرفته بود

 

 

حالا یه دانشجو بیچاره مقنعه هم داره از صبحم بری سر کلاس اون کرمی هم که سر صبح زده بودی همه پریده با قیافه ساده میای بعد ماشین زیر پات نگه داره

اون نگاه هم واسه اینه که میبینی خیابون خلوته میترسی یهو طرف پیاده شه بکشتت تو ماشین(نگو نمیشه ، یه پسر 80 کیلویی راحت یه دختر 50 کیلویی میتونه بندزاه تو ماشین)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:w00::w00::w00:

 

متاسفانه فرهنگ جامعه مون جوریه که حتی فساد مرداشم گناه زن ها شمرده میشه...

  • Like 8
  • پاسخ 122
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

ارسال شده در
متاسفانه فرهنگ جامعه مون جوریه که حتی فساد مرداشم گناه زن ها شمرده میشه...

نه به هیچ وجه ، اینکه مشخصه مرد فاسد به دلایل متعددی خیلی بیشتر از زن فاسد هست ؛ اکثر کارهایی هم که در پست استارت نوشته شده بیشتر توسط مردها انجام میشه ، باور کنید من منظورم توهین به خانم ها یا دفاع از مردها نبود:rose:

  • Like 4
ارسال شده در
نه به هیچ وجه ، اینکه مشخصه مرد فاسد به دلایل متعددی خیلی بیشتر از زن فاسد هست ؛ اکثر کارهایی هم که در پست استارت نوشته شده بیشتر توسط مردها انجام میشه ، باور کنید من منظورم توهین به خانم ها یا دفاع از مردها نبود:rose:

 

ولی در کل دیدگاه جامعه آزار دهنده اس...

 

متوجه شدم منم منظورم این نبود که قصد توهین داشتی...نظرمو گفتم...:icon_gol:

  • Like 5
ارسال شده در

دخترش اگه دلش نمیخواست میرفت تو پیاده رو راه میرفت

 

معذرت میخوام ، دور از جون بچه ها . ولی الان دخترا (خیلی هاشون ..... خیلی ) عادت کردن هر جا میخوان برن سر جاده میایستن تا یکی سوارشون کنه.....

  • Like 5
ارسال شده در

منم همش باید سر پارک کردن بیجای مردم جلوی در خونمون دعوا کنم

خیلی مردم بی ملاحظه هستند

............

  • Like 4
ارسال شده در
دخترش اگه دلش نمیخواست میرفت تو پیاده رو راه میرفت

 

معذرت میخوام ، دور از جون بچه ها . ولی الان دخترا (خیلی هاشون ..... خیلی ) عادت کردن هر جا میخوان برن سر جاده میایستن تا یکی سوارشون کنه.....

:ws52:

 

ها:ws52: یعنی چی:ws52:شاید پیاده رو نداشته باشه:w16:

منم همش باید سر پارک کردن بیجای مردم جلوی در خونمون دعوا کنم

خیلی مردم بی ملاحضه هستند

............

ملاحظه:banel_smiley_4:

  • Like 3
ارسال شده در

هیچ چیز به اندازه این گونه تاپیک ها به ارتقاء فکری و رفتاری ما کمک نمیکنه.

یادآوری عادت های بد ما ایرانیان که هیچ کدام از آن مبرا نیستیم.

هرچه بیشتر جلو میرویم میفهمم که چقدر بی اخلاقیم و چقدر ادعا داریم.

  • Like 10
ارسال شده در

ببخشید پست من چرا پاک شده؟

  • Like 1
ارسال شده در

هر جای دنیا ی روشی داره دوستیو این حرفا

خب اینجام راش اینه همه هم قبول کردن هم دختر هم پسر

اونایی هم که نخوان خب سوار نمیشن

البته اوناییه که سه پیچ گیر میدن دیگه واقعا مزاحمن

  • Like 1
ارسال شده در

قبول کنید همیشه مقصر دخترا نیستن

من خودم چادر ملی سر میکنم ارایش هم ندارم ولی چند بار بدتر از اینا مزاحمم شده بود تو این شرایط مقصر من نیستم وقتی طرف انقدر پشت سرت راه می یفته تا یه جا گیرت بیاره

مشکل از بعضیا که بیش از حد عوضین و ناموس حالیشون نیست

جالبه که این جور موقعها کسی هم به دادت نمیرسه تازگیا با خودم چاقو میبرم چون نه از پلیس بخاری بلند میشه نه از مردم با غیرتمون:banel_smiley_4:

  • Like 6
ارسال شده در

اینجا قانون جنگل صدق میکنه تا رعایت حقوق شهروندی

اینم یه مثال از تریپ ادمای با کلاس جامعه:

دختره خانمی با خانواده ی محرتم وارد بی ار تی شد از پایانه اگر سوار شی تا به ایستگاه اول برسی هم به خاطر سایر اتوبوس ها و هم شلوغیه مرکزی شهر طول میکشه حدود ده دقیقه گاهی هم بیشتر

وارد اتوبوس شد کلی به مردم و کشور و هر کسی جز خودش فحش داد تازه اگر وارد شدنش رو به اتوبوس میدید فکر میکردین تا حالا ندیده اتوبوس بعدهم انقدر غر زد که همه رو کلافه کرد و مسخره میکرد کجا بین دو تا ایستگاه 2 الی سه دقیقه زمان میبره

اینم یه نوع مزاحمته هم فکری هم رعایت نکردن حقوق بقیه چون خیلی بد وارد شد

از این جور مسایل رو همیشه می بینم تو همین ایستگاه انگار تمومی نداره

قبول کنیم فرهنگ نداریم تو هیچی انقدر که هم شخصیتاشون دوگانه شده

  • Like 6
ارسال شده در
دخترش اگه دلش نمیخواست میرفت تو پیاده رو راه میرفت

 

معذرت میخوام ، دور از جون بچه ها . ولی الان دخترا (خیلی هاشون ..... خیلی ) عادت کردن هر جا میخوان برن سر جاده میایستن تا یکی سوارشون کنه.....

ای بابا

من نمیگم این دخترا مقصر هستن یا نیستن ولی این چه دلایلی شما میارین

تو پیاده رو نرفتن یعنی......

 

در جواب hamed zizo عزیز

سکوت و هیچی نگفتن بهشون باعث نمیشه که بزارن برن شما اگه دست مردم دیدی

ماها برا خودامون اتفاق میفته

 

 

قبول کنید همیشه مقصر دخترا نیستن

من خودم چادر ملی سر میکنم ارایش هم ندارم ولی چند بار بدتر از اینا مزاحمم شده بود تو این شرایط مقصر من نیستم وقتی طرف انقدر پشت سرت راه می یفته تا یه جا گیرت بیاره

مشکل از بعضیا که بیش از حد عوضین و ناموس حالیشون نیست

جالبه که این جور موقعها کسی هم به دادت نمیرسه تازگیا با خودم چاقو میبرم چون نه از پلیس بخاری بلند میشه نه از مردم با غیرتمون:banel_smiley_4:

 

اونا که بعضیاشون از صدتا پسر مزاحم بدترن

  • Like 6
ارسال شده در
قبول کنید همیشه مقصر دخترا نیستن

من خودم چادر ملی سر میکنم ارایش هم ندارم ولی چند بار بدتر از اینا مزاحمم شده بود تو این شرایط مقصر من نیستم وقتی طرف انقدر پشت سرت راه می یفته تا یه جا گیرت بیاره

مشکل از بعضیا که بیش از حد عوضین و ناموس حالیشون نیست

جالبه که این جور موقعها کسی هم به دادت نمیرسه تازگیا با خودم چاقو میبرم چون نه از پلیس بخاری بلند میشه نه از مردم با غیرتمون:banel_smiley_4:

طبق قوانین جدید اگه چاقو دستت بگیرن اعدام میتونن بکننت :banel_smiley_4: شک یا اسپری فلفل بگیر:w16:

  • Like 4
ارسال شده در

 

در جواب hamed zizo عزیز

سکوت و هیچی نگفتن بهشون باعث نمیشه که بزارن برن شما اگه دست مردم دیدی

ماها برا خودامون اتفاق میفته

من تفکر پسرارو گفتم ؛ در واقع تفکر خودمو ؛ کسی که نگاه نمیکنه مشخصه دنبال این کارا نیست ؛ اما یکی که نگاه کرد این فکر میاد به ذهن آدم که داره نگاه میکنه ببینه میپسنده خود پسره و ماشینش رو یا نه و اگه نپسنده ممکنه با کمی اصرار سوار شه :ws52::whistle: ولی خوب مریض هم کم نیست

  • Like 1
ارسال شده در
:ws52:

 

ها:ws52: یعنی چی:ws52:شاید پیاده رو نداشته باشه:w16:

 

 

الان تقریبا همه جا پیاده رو هست

 

دیگه بهونه ی نبود پیاده رو قدیمی شد

 

 

ای بابا

من نمیگم این دخترا مقصر هستن یا نیستن ولی این چه دلایلی شما میارین

تو پیاده رو نرفتن یعنی......

 

 

ببین وقتی یکی دلش میخواد سوار بشه .... و میاد تو جاده راه میره یا سر جاده می ایسته و سوار تاکسی نمیشه یعنی چی ؟

 

نگو که تا حالا ندیدی ........

  • Like 2
ارسال شده در
من تفکر پسرارو گفتم ؛ در واقع تفکر خودمو ؛ کسی که نگاه نمیکنه مشخصه دنبال این کارا نیست ؛ اما یکی که نگاه کرد این فکر میاد به ذهن آدم که داره نگاه میکنه ببینه میپسنده خود پسره و ماشینش رو یا نه و اگه نپسنده ممکنه با کمی اصرار سوار شه :ws52::whistle: ولی خوب مریض هم کم نیست

اینطوری که نمی شه گفت هرکی نگاه میکنه پس خوشش میاد سوار میشه!!

بارها واسم پیش اومده تو عالم خودم بودم که با یه صدای بوق ماشین( حتی نه برای خودم) نا خودآگاه توجهم بهش جلب شده. پس اون راننده باید فکر کنه من دوست دارم سوار بشم؟؟؟؟!!

شاید یه فامیل یا آشنا باشه.مثل وقتی که خاله و شوهر خالم تو ماشین کلی واسم بوق زدن تا سوارم کنن و منم اصلا وجهی نمی کردم.تا اینکه پشتشون کلی ماشین جمع شده بودم و آخرش مجبور شدن بهم زنگ بزنن :banel_smiley_4:

پس نمی شه گفت هرکی به ماشین نگاه کنه پس می خواد سوار بشه

  • Like 4
ارسال شده در
الان تقریبا همه جا پیاده رو هست

 

دیگه بهونه ی نبود پیاده رو قدیمی شد

 

ببین وقتی یکی دلش میخواد سوار بشه .... و میاد تو جاده راه میره یا سر جاده می ایسته و سوار تاکسی نمیشه یعنی چی ؟

 

نگو که تا حالا ندیدی ........

بسی دیدم دور و بر ما که زیاده ....

ولی میگم تو پیاده رو نبودن و از تو خیابون رفتن دلیل بر این چیزا نیست

  • Like 6
ارسال شده در
بسی دیدم دور و بر ما که زیاده ....

ولی میگم تو پیاده رو نبودن و از تو خیابون رفتن دلیل بر این چیزا نیست

 

 

خب اون پسری که دنبال این چیزا باشه هیچ وقت واسه یه دختر توی پیاده رو بوق نمیزنه !!

درسته ؟

خب دخترا اگه بدشون میاد کسی واسه شون وایسه همون تو پیاده رو راه برن

هم امنیت بیشتره و هم اینکه پیاده رو واسه راه رفتن ، نه جاده ...

 

 

البته اینم بگم که یه بار جلوی خودم ....

دو تا دختر تویه یه پارک نشسته بودن !! تو پارک!!

یارو ماشینیه براشون بوق زد ... ماشینه مدل بالا بود (من که نفهمیدم چی بود) خیلی مدل بالا

دخترا یکم با هم پچ پچ کردن با کله دوییدن سوار شدن .. انقد ذوق کرده بودن یکیشون نزدیک بود بیافته تو جوب آب

 

خیلی دیگه براشون عادت شده سوار شدن .... دوست دارن همه ی ماشینا رو تست کنن

  • Like 3
ارسال شده در

بیخیال

بحث رو بیش از این جنسیتی نکنیم

به دنبال راهکار واقعی باشیم

  • Like 3
ارسال شده در
خب اون پسری که دنبال این چیزا باشه هیچ وقت واسه یه دختر توی پیاده رو بوق نمیزنه !!

درسته ؟

خب دخترا اگه بدشون میاد کسی واسه شون وایسه همون تو پیاده رو راه برن

هم امنیت بیشتره و هم اینکه پیاده رو واسه راه رفتن ، نه جاده ...

 

 

البته اینم بگم که یه بار جلوی خودم ....

دو تا دختر تویه یه پارک نشسته بودن !! تو پارک!!

یارو ماشینیه براشون بوق زد ... ماشینه مدل بالا بود (من که نفهمیدم چی بود) خیلی مدل بالا

دخترا یکم با هم پچ پچ کردن با کله دوییدن سوار شدن .. انقد ذوق کرده بودن یکیشون نزدیک بود بیافته تو جوب آب

 

خیلی دیگه براشون عادت شده سوار شدن .... دوست دارن همه ی ماشینا رو تست کنن

واسه خود من صد دفعه پیش اومد که تو پیاده رو بودم ولی.......

 

امیدوارم فقط به تست کردن ماشینا ختم بشه ...

  • Like 4

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...