El Roman 31720 ارسال شده در 12 تیر، 2011 جمع بندی نظرات من: اینکه به این صورت مزاحم مردم بشی مشخص هست که بی فرهنگی هست ، من تو اولین پستم گفتم درسته که این بی فرهنگیه ولی در به وجود اومدن این فرهنگ پسرها مقصر نیستن ، وقتی نمیتونه میل جنسیش رو تو جاهایی که باید برطرف بکنه مشخصه که تو خیابون دنبالش میگرده و دختر خانما اومدن گفتن آیییی تو گفتی پسر ها مقصر نیستن یعنی ما مقصریم و... بر خلاف میلم بحث جنسیتی شد ، و من گفتم درسته این کار که بری گیره 3پیچ بدی به دختر کار زشتیه اما من نمیتونم به اون پسری که میاد و ابراز علاقه میکنه برای دوستی و رابطه و بعد از شنیدن جواب منفی دختر میره خرده بگیرم و بگم بی فرهنگ. این تو ذات جنس مذگر هست که به دنبال جنس مونث بیوفته و سعی در برقراری ارتباط با اون بکنه ،ولی وقتی از حد گذشت میشه بی فرهنگی . کسی هم میخواد شامل این غریزه مرد ها نشه باید از غریزه خودش (زیبا کردن خودش) بزنه بعد . 7
pianist 31130 ارسال شده در 14 تیر، 2011 بحث دوستان بحث کردنه... قرار نیست به جایی برسند... when the truth dies, denial denial denial.... خب بنظر من بهتر بود از يه جنبه ديگه به قضيه نگاه ميشد كه نشد پس بيخيال... :icon_pf (34): 3
El Roman 31720 ارسال شده در 19 مهر، 2011 آخه منم هم دخترم هم آرایش میکنم هم توی خیابون راه میرم چون پیاده روها رو قرق کردید ........پس بمنم بودید
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری