eder 13733 ارسال شده در 11 تیر، 2011 بیخیالبحث رو بیش از این جنسیتی نکنیم به دنبال راهکار واقعی باشیم دنبال این نیستم که تقصیر رو گردنم پسرا یا دخترا بذارم با بحث کردن میشه ریشه یابی کرد واسه خود من صد دفعه پیش اومد که تو پیاده رو بودم ولی....... امیدوارم فقط به تست کردن ماشینا ختم بشه ... صد درصد ختم نمیشه ............... 4
El Roman 31720 ارسال شده در 11 تیر، 2011 واسه خود من صد دفعه پیش اومد که تو پیاده رو بودم ولی....... امیدوارم فقط به تست کردن ماشینا ختم بشه ... البته این به میزان خوشگلیو اینا هم ارتباط داره شاید تو زیادی خوشگلی 2
saray89 3064 ارسال شده در 11 تیر، 2011 دنبال این نیستم که تقصیر رو گردنم پسرا یا دخترا بذارمبا بحث کردن میشه ریشه یابی کرد صد درصد ختم نمیشه ............... منم منظورم دختر و پسر نبود اتفاقا چون دختر اینکاره هم کم نمیبینم ولی منظورم این بود که چیزایی که شماها گفتین کارایی هستن که خیلی دخترا بدون منظور انجام میدن البته این به میزان خوشگلیو اینا هم ارتباط داره شاید تو زیادی خوشگلی میگن ترکا خشگلن گویی من استثنا هستم تو این قضیه 1
lady architect 5360 ارسال شده در 11 تیر، 2011 1- این نوامیسی که گذاشتی تابلو از مزاحمت خوششون میاد وگرنه نگاه هم نمیکنن طرف رو ، کلا قانونش اینه طرف وقتی نگاه کرد حتی اگه فحش هم داده باشه یعنی پا داده!! البته من این کاره نیستما!2- تو این مزاحمت هایی که عکسش رو گذاشتی اون پسرا کمترین تقصیر رو دارن و این نتیجه فضای بسته امروزی و دخالت های بی حد و حصر حکومت در جزئی ترین مسائل زندگی مردمه ، نیازهایی هستن که اگه طبیعی ارضا نشن بلاخره یه سوراخی پیدا میکنن و از اونجا فوران میکنن 3- در کل مردم بی فرهنگی هستیم ، قصد توهین ندارم اما اگه منصفانه قضاوت کنیم اینجوریه و همه کم و بیش رگه هایی از این بی فرهنگی رو تو وجودمون داریم ، خیلی سخته تو جنگل زندگی کنی و قوانینش رو مراعات نکنی، ولی باید تلاش کنیم به خاطر خودمون هم شده یکمی درست بشیم که این هم دو راه داره الف: از بالا شروع به اصلاح کنیم که کار سریع تر و پر هزینه تره ب: از پایین و از خودمون شروع کنیم که زمان بر و خسته کننده تره من راه الف رو انتخاب میکنم ، وقتی حکومت جهلی در کار نباشه مردم هم جاهلانه زندگی متاسفم نتونستم درکت کنم اما به نظر من حرفات اصلا منطقی نیس نگاه کردن به کسی که داره برات بوق میزنه یعنی پا دادن؟؟؟؟ اگه اشنا باشه چی پسرا کمترین تقصیر رو دارن اره دیگه حتما دختره میگه بیا بهم بوق بزن و مزاحم شو پسرا ماهن اصلا گناه نمیکنن 1
El Roman 31720 ارسال شده در 11 تیر، 2011 میگن ترکا خشگلن گویی من استثنا هستم تو این قضیه چه ربطی داشت؟ 1
lady architect 5360 ارسال شده در 11 تیر، 2011 نه به هیچ وجه ، اینکه مشخصه مرد فاسد به دلایل متعددی خیلی بیشتر از زن فاسد هست ؛ اکثر کارهایی هم که در پست استارت نوشته شده بیشتر توسط مردها انجام میشه ، باور کنید من منظورم توهین به خانم ها یا دفاع از مردها نبود:rose: شما که میگفتی پسرا کمترین تقصیر رو دارن امیدوارم واقعا متوجه اشتباهت شده باشی 1
El Roman 31720 ارسال شده در 11 تیر، 2011 متاسفم نتونستم درکت کنم اما به نظر من حرفات اصلا منطقی نیسنگاه کردن به کسی که داره برات بوق میزنه یعنی پا دادن؟؟؟؟ اگه اشنا باشه چی پسرا کمترین تقصیر رو دارن اره دیگه حتما دختره میگه بیا بهم بوق بزن و مزاحم شو پسرا ماهن اصلا گناه نمیکنن در مورد عکس ها ؛ همونطوری که ادر گفت، دختری که از وسط خیابون داره میره و وقتی بوغ میزنن بهش کم مونده بره سرشو از پنجره ماشین بکنه تو معلومه دنبال چیه پسرا بی تقسرن مساوی نیست با دخترا مقصرن ، تو ادامه همین جمله گفتم مقصر اصلی کسیه که اینهمه محدودیت ایجاد کرده 1
El Roman 31720 ارسال شده در 11 تیر، 2011 شما که میگفتی پسرا کمترین تقصیر رو دارن امیدوارم واقعا متوجه اشتباهت شده باشی من اشتباهی نکردم شما اشتباه برداشت کردید توضیحات لازمه نیز در پست شماره 47 داده شد 1
سـارا 20071 ارسال شده در 11 تیر، 2011 خب اون پسری که دنبال این چیزا باشه هیچ وقت واسه یه دختر توی پیاده رو بوق نمیزنه !!درسته ؟ خب دخترا اگه بدشون میاد کسی واسه شون وایسه همون تو پیاده رو راه برن هم امنیت بیشتره و هم اینکه پیاده رو واسه راه رفتن ، نه جاده ... اگه منتظر تاکسی ایستاده باشن چی؟؟؟؟ من هم دیدم و تجربش رو داشتم که موقع راه رفتن تو پیاده رو واسم بوق زدن.پسری که دنبال این چیزا باشه، نگاه نمی کنه ببینه کی پا میده و کی نمی ده یا اون دختر داره از کجا راه می ره...اونا حتی یه دختر رو هم رد نمی دن و واسه همه بوق می زنن تا بلکه یکی بره سوار بشه. 6
lady architect 5360 ارسال شده در 11 تیر، 2011 مشکل حاد مردم ایران اینه که زود قضاوت میکنن نمی گم این مشکل وجود نداره داره بدم داره خود من همیشه ساعت 9از شرکت میام بیرون و باقی داستان زیاد دیدم این بهم برخورد که شما ما دخترا رو مقصر دونستین اگه اقایون محترم سرشون به کار خودشون باشه این مشکلات وجود نداره من یه دختر جوونم به مقتضای سنم ارایش میکنم و نوع پوششم هم با یه زن 50 ساله فرق داره چون جوونم و این حق رو به خودم میدم درست ایران پر از محدودیته اما مردی که زن داره چی پیرمردی که حتی نوه داره چی؟؟؟ 5
lady architect 5360 ارسال شده در 11 تیر، 2011 اگه منتظر تاکسی ایستاده باشن چی؟؟؟؟ من هم دیدم و تجربش رو داشتم که موقع راه رفتن تو پیاده رو واسم بوق زدن.پسری که دنبال این چیزا باشه، نگاه نمی کنه ببینه کی پا میده و کی نمی ده یا اون دختر داره از کجا راه می ره...اونا حتی یه دختر رو هم رد نمی دن و واسه همه بوق می زنن تا بلکه یکی بره سوار بشه. مشکل اینه که مردم نمیخوان خودشونو درست کنن و یه جورایی دوباره خانوما رو مقصر کنن اقاااااااااااا تو دهنت میگی خانوم خدا اینجور افریدتش پر از جذابیت این اقایونن که باید خودشونو کنترل کنن 2
El Roman 31720 ارسال شده در 11 تیر، 2011 مشکل اینه که مردم نمیخوان خودشونو درست کنن و یه جورایی دوباره خانوما رو مقصر کنناقاااااااااااا تو دهنت میگی خانوم خدا اینجور افریدتش پر از جذابیت این اقایونن که باید خودشونو کنترل کنن پس میشه اینجوری هیم گفت : خاااااااااانم تو دهنت میگی آقا خدا اینجوری آفریدتش که جذب خانم ها بشه ، این خانم هان که باید خودشون رو کنترل کنن 1
El Roman 31720 ارسال شده در 11 تیر، 2011 مشکل حاد مردم ایران اینه که زود قضاوت میکنن نمی گم این مشکل وجود نداره داره بدم داره خود من همیشه ساعت 9از شرکت میام بیرون و باقی داستان زیاد دیدماین بهم برخورد که شما ما دخترا رو مقصر دونستین اگه اقایون محترم سرشون به کار خودشون باشه این مشکلات وجود نداره من یه دختر جوونم به مقتضای سنم ارایش میکنم و نوع پوششم هم با یه زن 50 ساله فرق داره چون جوونم و این حق رو به خودم میدم درست ایران پر از محدودیته اما مردی که زن داره چی پیرمردی که حتی نوه داره چی؟؟؟ بحث رو طوری پیش میبرین که من مجبورم جواب بدم همونطور که گفتم شما اگه غریزت حکم میکنه خودتو جذاب بکنی مرد هم غریزش حکم میکنه به دنبال این جذایت بیوفته ، شما میخواین خودتون راحت باشین اما مردها غریزشون رو سرکوب کنن؟ یا باید با این وضعیت کنار اومد و یا باید هر 2 طرف کوتاه بیان ! در مورد مرد های زندار و پیره مردها باید از خودشون بپرسید من از اونا دفاع نکردم ، ولی خانمای شوهر دار هم کم آرایش غلیظ و زننده نمیکنن! 4
lady architect 5360 ارسال شده در 11 تیر، 2011 پس میشه اینجوری هیم گفت :خاااااااااانم تو دهنت میگی آقا خدا اینجوری آفریدتش که جذب خانم ها بشه ، این خانم هان که باید خودشون رو کنترل کنن چرا فقط یه تعداد اندک اقا اینجورین تو محل کار من صدها مرد وجود داره اما اونها با دیدن من چیریشون نمیشه اما خیابون که در میام بوق بوق بوق بوق 1
lady architect 5360 ارسال شده در 11 تیر، 2011 بحث رو طوری پیش میبرین که من مجبورم جواب بدمهمونطور که گفتم شما اگه غریزت حکم میکنه خودتو جذاب بکنی مرد هم غریزش حکم میکنه به دنبال این جذایت بیوفته ، شما میخواین خودتون ول و راحت باشین اما مردها غریزشون رو سرکوب کنن؟ یا باید با این وضعیت کنار اومد و یا باید هر 2 طرف کوتاه بیان ! در مورد مرد های زندار و پیره مردها باید از خودشون بپرسید من از اونا دفاع نکردم ، ولی خانمای شوهر دار هم کم آرایش غلیظ و زننده نمیکنن! لطفا از الفاظ مناسب استفاده کن یعنی اقایون فقط واسه خانومای ارایش کرده بوق میزنن:ws28:چه جالب 2
El Roman 31720 ارسال شده در 11 تیر، 2011 من تا حالا کم مردی دیدم که بگه خانم ها چرا از آرایش و لباس آنچنانی استفاده میکنن و من رو مجذوب خودشون میکنن! اما همه خانم ها میگن من جذابم که جذابم چرا مرد ها جذب من میشن و کلی نصبت بد و زشت به مردها میدن ، آیا این منطقیه؟ باید به ذات همدیگه احترام گذاشت 2
maryam_alien 9906 ارسال شده در 11 تیر، 2011 بحث رو طوری پیش میبرین که من مجبورم جواب بدمهمونطور که گفتم شما اگه غریزت حکم میکنه خودتو جذاب بکنی مرد هم غریزش حکم میکنه به دنبال این جذایت بیوفته ، شما میخواین خودتون ول و راحت باشین اما مردها غریزشون رو سرکوب کنن؟ یا باید با این وضعیت کنار اومد و یا باید هر 2 طرف کوتاه بیان ! در مورد مرد های زندار و پیره مردها باید از خودشون بپرسید من از اونا دفاع نکردم ، ولی خانمای شوهر دار هم کم آرایش غلیظ و زننده نمیکنن! این چه طرز حرف زدنه؟
eder 13733 ارسال شده در 11 تیر، 2011 اگه منتظر تاکسی ایستاده باشن چی؟؟؟؟ من هم دیدم و تجربش رو داشتم که موقع راه رفتن تو پیاده رو واسم بوق زدن.پسری که دنبال این چیزا باشه، نگاه نمی کنه ببینه کی پا میده و کی نمی ده یا اون دختر داره از کجا راه می ره...اونا حتی یه دختر رو هم رد نمی دن و واسه همه بوق می زنن تا بلکه یکی بره سوار بشه. عزیزم وقتی وارد یه بحثی میشی خب کامل وارد شو نیا اول و آخر رو بخون و قضاوت کن الان تقریبا همه جا پیاده رو هست دیگه بهونه ی نبود پیاده رو قدیمی شد ببین وقتی یکی دلش میخواد سوار بشه .... و میاد تو جاده راه میره یا سر جاده می ایسته و سوار تاکسی نمیشه یعنی چی ؟ نگو که تا حالا ندیدی ....... من گفتم اونایی که سوار تاکسی نمیشن خب کم هم نیستن امرزو برو تو خیابون و بجای خرید یکم کارای دختر پسرا رو ببین متوجه میشی 3
El Roman 31720 ارسال شده در 11 تیر، 2011 چرا فقط یه تعداد اندک اقا اینجورین تو محل کار من صدها مرد وجود داره اما اونها با دیدن من چیریشون نمیشه اما خیابون که در میام بوق بوق بوق بوق لطفا از الفاظ مناسب استفاده کنیعنی اقایون فقط واسه خانومای ارایش کرده بوق میزنن:ws28:چه جالب متوجه منظور من نشدی 1- موجود نر طبق غریزه خود که امری ذاتی و تغییر ناپذیر هست جذب موجود ماده میشود! 2- موجود ماده طبق غریزه خود که امری ذاتی و تغییر ناپذیر هست سعی در جذاب بودن مینماید! شما نمیتونی بگی من بر طبق غریزم جذابم اما تو بر خلاف غریزت جذب من نشو! 3
maryam_alien 9906 ارسال شده در 11 تیر، 2011 من گفتم اونایی که سوار تاکسی نمیشن خب کم هم نیستن امرزو برو تو خیابون و بجای خرید یکم کارای دختر پسرا رو ببین متوجه میشی استاد ، اون پسرهایی که سوار بر ماشین دارن رد میشن از جلوی یه دختر، از کجا و چه جوری میفهمن دختره سوار تاکسی نمیشه؟ 4
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری