رفتن به مطلب

Mahnaz.D

ارسال های توصیه شده

سلام. من بازم سوال دارم.ببخشید اگه سوال هام مسخره اس :icon_redface:

چجوری میشه چنین نماهای کلاسیکی و تو مکس درست کرد که انقدر ریزه کاری داره و دقیق باشه؟؟؟

بدون آرک مدل

 

راهی نداره جز اینکه از روی عکس مدل کنی

:ws3:

دوست عزیز موردی هست بگید تا با هم بخندیم!

  • Like 1
لینک به دیدگاه
  • پاسخ 593
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

همچین تولباری چطور میتونم بسازم؟ قسمت customize/customize user interface/toolbars نگاه کردم این آیکن ها و کلا این پارامترها توش نبود . مثلا vray camera vray light ... :ws52:

*از مکس 2013 استفاده میکنم*

 

sq3fe2vj25p8mh0er9cf.jpg

البته اصلاح میکنم تا اونجا که من متوجه شدم به گمونم توی وی ری 3 هم این تولبار وجود داره اما تو وی ری 2.4 نه:ws37:

 

که البته وی ری 3 روی مکس 2013 نصب نمیشه برای ورژن بالاتر یعنی 2014 و 2015 هست:ws37:

  • Like 3
لینک به دیدگاه
  • 2 هفته بعد...

سلام :icon_gol: اگر بخوام مثل عکس به آجر تکسچر بدم چطور باید اینکار رو بکنم ؟ البته فقط منظورم اون قسمت نیم دایره هست

ya2vpzkatgoo1qw5a9m3.jpg

لینک به دیدگاه
سلام :icon_gol: اگر بخوام مثل عکس به آجر تکسچر بدم چطور باید اینکار رو بکنم ؟ البته فقط منظورم اون قسمت نیم دایره هست

این

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
رو بخونید

  • Like 1
لینک به دیدگاه
آی پی رو عوض کن.

 

موفق به دیدن این اموزش نشدم با عوض کردن ای پی :icon_pf (34):

یه سوال دیگه من تازه ویندوز رو عوض کردم و شروع کردم به نصب برنامه ها اولش همه چی خوب بود و بدون ارور کار میکرد اما حالا که مجددا اومدم سراغ مکس ارور MAX.NET UNHANDLED EXCEPTION میده mad_majidonline.gif

Net Framework هم نصب هست رو سیستمم . چیکار باید کنم حالا majidonline_cry.gif

09osbz3new7lemwiv4fy.png

لینک به دیدگاه
موفق به دیدن این اموزش نشدم با عوض کردن ای پی :icon_pf (34):

یه سوال دیگه من تازه ویندوز رو عوض کردم و شروع کردم به نصب برنامه ها اولش همه چی خوب بود و بدون ارور کار میکرد اما حالا که مجددا اومدم سراغ مکس ارور MAX.NET UNHANDLED EXCEPTION میده mad_majidonline.gif

Net Framework هم نصب هست رو سیستمم . چیکار باید کنم حالا majidonline_cry.gif

داره از فونت ایراد میگیره، پلاگین خاصی روش نصب کردی؟

منظورم این بود از *** شکن استفاده کن!

  • Like 1
لینک به دیدگاه
داره از فونت ایراد میگیره، پلاگین خاصی روش نصب کردی؟

منظورم این بود از *** شکن استفاده کن!

 

ااا اونجوریاس ! من ای پی رو عوض کردن از طریق اموزش تو نت :ws3:

 

نه اصلا (حتی وی ری هم نصب نکرده بودم هنوز) تازه ویندوز عوض کردم و یکی یکی برنامه هارو نصب کرده بودم . اولش اوکی بود اما بعد نصب همه برنامه هام اومدم سراغش که این ارور رو داد:icon_pf (34)::4564:

لینک به دیدگاه
ااا اونجوریاس ! من ای پی رو عوض کردن از طریق اموزش تو نت :ws3:

 

نه اصلا (حتی وی ری هم نصب نکرده بودم هنوز) تازه ویندوز عوض کردم و یکی یکی برنامه هارو نصب کرده بودم . اولش اوکی بود اما بعد نصب همه برنامه هام اومدم سراغش که این ارور رو داد:icon_pf (34)::4564:

یه بار ویندوز رو set default کن

لینک به دیدگاه
تو مدل سازی پرده چطور میتونم تهش رو رو کف جمع کنم ؟:hanghead::icon_gol:

jkkvntn12mlz3028acbp.jpg

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 3
لینک به دیدگاه
سلام. :icon_gol: من چطور میتونم متریال هایی که مثلا برای نمای خارجی یا نمای داخلی میسازم رو به صورت یکجا و آرشیو در بیارم و هر دفعه که میخوام متریال به صحنه بدم نرم اونارو دوباره بسازم ؟

Render to Texture .. کاری که ما انیمیاتورها میکنیم و بازی سازها میکنن.. فشار کمتری به cpu و gpu میاره

 

ابتدا مدل رو unwrap uvw کنید (اجزای مدل باید ترکیب شده و با id متریال داده شده باشند... یعنی یک فایل واحد لازم است نه تکه تکه).. روی کیبورد 0 رو بزنید، در پنجره باز شده نوع تکستچری که میخواین بسازین رو انتخاب کنین(رنگ اصلی، برجستگی، بازتاب و ...)، محل ذخیره، کانال uv و کیفیت تکسچر رو انتخاب کنین، در پایین تیک Render to file only رو بزنید و رندر بگیرید .. با اینکار تمامی متریال های استفاده شده در مش ترکیب شده و یک تصویر بعنوان تکسچر در اختیار شما قرار میگیرد که از پیش رندر شده و در دفعات بعدی سرعت رندر شما را شگفت زده میکند.

نکته: موتور رندر حتما باید در حالت پیش فرض باشد.. نه وی ری

 

آموزش رو تا انتها ببینید

  • Like 3
لینک به دیدگاه
یه بار ویندوز رو set default کن

 

یعنی چیکارش کنم ؟ چطوری ؟:ws38:

سر این ارور هرکاری کردم درست نشد اومدم دوباره ویندوز نصب کردم و این بار مکس 2015 رو نصب کردم که از این به بعد با وی ری 3 کار کنم . آخرین ورژن Net Framework نصب کردم و شروع کردم به نصب برنامه مکس بعد هم اتوکد دیگه برنامه ای نصب نکردم همه چی 24 ساعت اوکی بود تا اینکه دیشب آفیس و فوتوشاپ رو نصب کردم امروز که دوباره اومدم سراغ مکس این ارور رو مجددا داد ! دیگه نمیدونم چیکارش کنم !! و اصلا چی داره باعث این ارور میشه . الانم سرویس پک های مکس 2015 رو نصب کردم بازم فاییده نداشت :4564::w000::banel_smiley_4:

  • Like 1
لینک به دیدگاه
یعنی چیکارش کنم ؟ چطوری ؟:ws38:

سر این ارور هرکاری کردم درست نشد اومدم دوباره ویندوز نصب کردم و این بار مکس 2015 رو نصب کردم که از این به بعد با وی ری 3 کار کنم . آخرین ورژن Net Framework نصب کردم و شروع کردم به نصب برنامه مکس بعد هم اتوکد دیگه برنامه ای نصب نکردم همه چی 24 ساعت اوکی بود تا اینکه دیشب آفیس و فوتوشاپ رو نصب کردم امروز که دوباره اومدم سراغ مکس این ارور رو مجددا داد ! دیگه نمیدونم چیکارش کنم !! و اصلا چی داره باعث این ارور میشه . الانم سرویس پک های مکس 2015 رو نصب کردم بازم فاییده نداشت :4564::w000::banel_smiley_4:

وقتی سیستم داره بالا میاد وارد بایوس شو و set default کن، یه پیشنهادم میکنم ورژن برنامه هاتو اینقدر بالا نبر:a030:

لینک به دیدگاه

سلام دوستان من تازه تی ری دی رو شروع کردم و یه مشکلی توی متریال دارم اگر میشه کمکم کنید لطفا

وقتی میخخام یه متریال چوب به کف بدم که شبیه پارکت بشه اندازه متریال اگر کوچیک باشه تو ویو پورت شبیه چن تا عکس کنار هم روی کف دیده میشه اگر هم بزرگ باشه بازم یک عکس بزرگه !!!!!شبیه پارکت نمیشه !!!!یا اگر سرامیک و کاشی هم بدم همینطور 11چطور میتونم این مشکلو رفع کنم ؟؟؟؟؟

لینک به دیدگاه
سلام دوستان من تازه تی ری دی رو شروع کردم و یه مشکلی توی متریال دارم اگر میشه کمکم کنید لطفا

وقتی میخخام یه متریال چوب به کف بدم که شبیه پارکت بشه اندازه متریال اگر کوچیک باشه تو ویو پورت شبیه چن تا عکس کنار هم روی کف دیده میشه اگر هم بزرگ باشه بازم یک عکس بزرگه !!!!!شبیه پارکت نمیشه !!!!یا اگر سرامیک و کاشی هم بدم همینطور 11چطور میتونم این مشکلو رفع کنم ؟؟؟؟؟

سلام

آبجکت رو انتخاب کنین و از منوی modify گزینه real-world map size رو انتخاب کنین.

لینک به دیدگاه
سلام

آبجکت رو انتخاب کنین و از منوی modify گزینه real-world map size رو انتخاب کنین.

مکس من 2009 هستش و این گزینه رو نداره داخل مودیفای لیست

لینک به دیدگاه

مکس من 2009 هستش و این گزینه رو نداره داخل مودیفای لیست

از قسمت coordinate متریال، ابعاد رو تغییر بدید یا از مدیفایر گزینه uvw map رو انتخاب کنید

لینک به دیدگاه
از قسمت coordinate متریال، ابعاد رو تغییر بدید یا از مدیفایر گزینه uvw map رو انتخاب کنید

 

اینکار رو قبلا کردم مشکلم همینه نمیشه

ممنون ک وقت گذاشتی سامیار عزیز

  • Like 1
لینک به دیدگاه

×
×
  • اضافه کردن...