alimec 23104 ارسال شده در 12 خرداد، 2012 درود بر اهالی دهکده ی نواندیشان به یک مهمانی دعوت میشید. میزبان دو لیوان نوشیدنی جلوتون میذاره. بهتون میگه یکی از لیوان ها حاوی شیر هست دیگری حاوی سم(مشخص می کنه کدوم لیوان حاوی سم هست/سوال هوش نیست پس جاده خاکی نرید..) در ادامه میگه:این سم رو اگر بخورید حدودا 5 دقیقه زجر می کشید و جگر سوز میشید بعد می میرید. اما سوال علی مکانیک از شما: بعد از اینکه میزبان به شما حق انتخاب میده/شما چه فکری در مورد میزبانتان می کنید؟ 32
شــاروک 30242 ارسال شده در 12 خرداد، 2012 درسته شوکه میشم ولی یه لبخند میزنمو به صداقتش آفرین میگم :yes:و دوستیمو باهاش ادامه میدم به شرطی که همینجوری صادق بمونه 10
S.F 24933 ارسال شده در 12 خرداد، 2012 درود بر اهالی دهکده ی نواندیشانبه یک مهمانی دعوت میشید. میزبان دو لیوان نوشیدنی جلوتون میذاره. بهتون میگه یکی از لیوان ها حاوی شیر هست دیگری حاوی سم(مشخص می کنه کدوم لیوان حاوی سم هست/سوال هوش نیست پس جاده خاکی نرید..) در ادامه میگه:این سم رو اگر بخورید حدودا 5 دقیقه زجر می کشید و جگر سوز میشید بعد می میرید. اما سوال علی مکانیک از شما: بعد از اینکه میزبان به شما حق انتخاب میده/شما چه فکری در مورد میزبانتان می کنید؟ هیچ کدوم نمی خورم. درباره میزبان، با خودم فکر می کنم انگیزه اش چی بوده ؟ 14
Mr. Specific 43573 ارسال شده در 12 خرداد، 2012 میزنم رو کولش و بهش میگم خیلی آقایی. چون صداقت داری دوتاش جایزه واسه خودت 14
Jafar Alishah 6341 ارسال شده در 12 خرداد، 2012 ميگم هدفت چيه ؟ دنبال چي هستي ؟ پيش خودمم فكر ميكنم انگيزش چيه از اين كار ! 8
Cinderella 9897 ارسال شده در 12 خرداد، 2012 بهش ميگم مثلا واسه چي سم ريختي؟؟ كه چي بشه؟ اصلا واسه چي بمن گفتي اين موضوع رو ؟؟ 10
سارا. 1380 ارسال شده در 12 خرداد، 2012 بهش میگم رفیق مثه تو نوبره والا!!! یا رومیه روم یا زنگیه زنگ! 8
Avenger 19334 ارسال شده در 12 خرداد، 2012 مگه میزبان مرض داره که سم بیاره برای مهمونش مگر اینکه مهمانش به یه بیماریه لا علاج داشته باه که اون بخواد از رنج خلاصش کنه 9
memmar 6829 ارسال شده در 12 خرداد، 2012 هدفت از این کار چی بوده؟؟؟؟مشکوک زدییییی................ ولی آورررررریییییین به این صداقت..................... منم صادقانه میگم شیر دوست ندارررررررم................... 8
spow 44202 ارسال شده در 12 خرداد، 2012 درود بر اهالی دهکده ی نواندیشانبه یک مهمانی دعوت میشید. میزبان دو لیوان نوشیدنی جلوتون میذاره. بهتون میگه یکی از لیوان ها حاوی شیر هست دیگری حاوی سم(مشخص می کنه کدوم لیوان حاوی سم هست/سوال هوش نیست پس جاده خاکی نرید..) در ادامه میگه:این سم رو اگر بخورید حدودا 5 دقیقه زجر می کشید و جگر سوز میشید بعد می میرید. اما سوال علی مکانیک از شما: بعد از اینکه میزبان به شما حق انتخاب میده/شما چه فکری در مورد میزبانتان می کنید؟ یه مثال از زندگی واقعی هست این ولی خب کم پیدا میشن ادمایی که نشون بدن واقعیت گفتارشون ومقصد افکارشون درارتباط با شما کجاست وچیست؟ یه حکایتی بود که یکی میره سم میخوره وخودش رو میندازه داخل شیرتا سم از بدنش خارج بشه ولی اون یکی اب رو میخوره وبه شبهه سم بودن وقدرت تلقین درجا میمیره به نظرم با این روالی که زندگی ماها برداشته اول باید ببینیم اون میزبانه چه نقشی تو زندگیمون داره میشه حذفش کرد یا باید باهاش مدارا کنیم واگر باید مدارا کرددراستانه ایم یا درانتها به هرحال بعضی وقت ها جام ارغوانی شوکران رو باید که سرکشید وجگرسوز شد ومرد وزندگی رو ادامه داد... 12
SPEEDY 3334 ارسال شده در 12 خرداد، 2012 سوال خیلی جالبی بود :gnugghender: به محضه اینکه این حرفو میزنه، لیوانی که توش شیر هستو میندازیم هوا و قبل از اینکه پایین برسه، لیوان حاوی سم رو میپاشیم رو صورتش، سریع یه پشتک وارو میزنیم و در یک حرکت آهسته اون لیوانی که داره از هوا میاد پایینه رو میگیریم و یه قورت ازش میخوریم. همونطور که لیوان تو دستمونه یه ضربه زیر میز میزنیم و میزو چپه میکنیم و میپریم روش. یه قورت دیگه از شیر میخوریم و جفت پا میایم رو صورت یارو، میشینیم رو سینش و گلوشو میگیریم و داد میزنیم: کی تو رو خریدهههههه، کی بهت پول داده منو بکشییییی؟؟؟ یارو جواب نمیده. محکمتر گلوشو فشار میدیم و سوالمونو تکرار میکنیم ولی خشنتر! کی تو رو خریدههههههههههههههه نامرد؟؟؟ چرا میخواستی منو بکشی؟؟ مگه من چه بدی بهت کرده بودددمممم؟؟؟؟؟ کم تو مشکلات دستتو گرفتم؟؟؟ یارو به گریه میفته و ماهم دلمون کمی میسوزه و دستمونو از رو گلوش برمیداریم. یارو میگه که اوضاع اقتصادی بد باعث شده به این روز بیفته و تن به همچین کاری بده. گرونی ارز و دلار و مواد غذایی و هزار تا کوفت و زهر مار دیگه!! آخرش رئیسش رو لو میده و ماهم به خاطر صداقتش و عذاب وجدانی که داشته، از کشتنش صرف نظر میکنیم. عینک آفتابیمونو میزنیم به چشمون، چمدون پولمونو بر میداریم و گره ی کراواتمونو کمی سفت میکنیم و به سوی ماجراجویی جدیدی پیش میریم!!! نکته: هرکی فک کنه من تازگیا فیلم اکشن دیدم، سخت در اشتباهه هااا! آفرین. 10
هوتن 15061 ارسال شده در 12 خرداد، 2012 همچین میزنمش که یه ماه بخوابه مگه اینکه زورم بهش نرسه اون موقع که خوب بعدا با کسی خدمتش میرسم فقط وقتی زیر کتک مقر اومد اونوقت حرف راست رو ازش قبول میکنم 5
*Sanaz* 10640 ارسال شده در 12 خرداد، 2012 اما سوال علی مکانیک از شما: بعد از اینکه میزبان به شما حق انتخاب میده/شما چه فکری در مورد میزبانتان می کنید؟ ترجیح میدم درباره چنین میزبانی اصلا فکر نکنم. چون کارش برام بیش از حد بی معنیه. 4
m.sarmast 1494 ارسال شده در 12 خرداد، 2012 بهش میگم به جای این لوس بازیا پاشو برو 2تا چای دیشلمه قندپلو بیار بزنیم تو رگ 3
lorena 10305 ارسال شده در 12 خرداد، 2012 به این شیر میزبان پیشنهاد میکنم اخلاق صفرو یکیشو کنار بذاره چون این جوری سم ها نصیب شیر میشه و شیر ها نصیب موش ها! الان هرچی ارزش بوده به گند کشیده شده!دیگه جواب نمیده! 5
Avenger 19334 ارسال شده در 12 خرداد، 2012 یه مثال از زندگی واقعی هست اینولی خب کم پیدا میشن ادمایی که نشون بدن واقعیت گفتارشون ومقصد افکارشون درارتباط با شما کجاست وچیست؟ یه حکایتی بود که یکی میره سم میخوره وخودش رو میندازه داخل شیرتا سم از بدنش خارج بشه ولی اون یکی اب رو میخوره وبه شبهه سم بودن وقدرت تلقین درجا میمیره به نظرم با این روالی که زندگی ماها برداشته اول باید ببینیم اون میزبانه چه نقشی تو زندگیمون داره میشه حذفش کرد یا باید باهاش مدارا کنیم واگر باید مدارا کرددراستانه ایم یا درانتها به هرحال بعضی وقت ها جام ارغوانی شوکران رو باید که سرکشید وجگرسوز شد ومرد وزندگی رو ادامه داد... البته یه مثال خوشگلش کشیدن سیگار هست که با این که دوستی تعارف میکنه میگیرم و میکشیم هر چند که میدونم از 100 تا سم هم بد تره و میکشه اخرش خود سیگار رو هم اخرش زیر پامون له میکنیم ولی اون زهرشو تو جونمون ریخته 5
هادی ناصح 18856 ارسال شده در 12 خرداد، 2012 گوشی تلفن بر میدارم و سریع زنگ میزنم به تیمارستان که من یه دیوانه پیدا کردم مژدگونیشو بدین تحویل بگیرین:4chsmu1: 9
saeed99 2563 ارسال شده در 12 خرداد، 2012 می پرسه شما چه فکری در مورد میزبانتان می کنید نمی پرسه با نوشیدنی چکار می کنید حالا هر چی فکرمی کنم که میزبان یا دیوانه است یا با من مشکل جدی داره در حد تیم ملی ای ول مکانیک خوب همه مان را گذاشتی سر کار 4
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری