رفتن به مطلب

سم شیر


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

درود بر اهالی دهکده ی نواندیشان:ws37:

به یک مهمانی دعوت میشید.

میزبان دو لیوان نوشیدنی جلوتون میذاره.

بهتون میگه یکی از لیوان ها حاوی شیر هست دیگری حاوی سم(مشخص می کنه کدوم لیوان حاوی سم هست/سوال هوش نیست پس جاده خاکی نرید..)

در ادامه میگه:این سم رو اگر بخورید حدودا 5 دقیقه زجر می کشید و جگر سوز میشید بعد می میرید.

اما سوال علی مکانیک از شما:

بعد از اینکه میزبان به شما حق انتخاب میده/شما چه فکری در مورد میزبانتان می کنید؟

  • Like 32
  • پاسخ 47
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

ارسال شده در

درسته شوکه میشم :w58:ولی یه لبخند میزنمو به صداقتش آفرین میگم :yes:و دوستیمو باهاش ادامه میدم به شرطی که همینجوری صادق بمونه:a030:

  • Like 10
ارسال شده در
درود بر اهالی دهکده ی نواندیشان:ws37:

به یک مهمانی دعوت میشید.

میزبان دو لیوان نوشیدنی جلوتون میذاره.

بهتون میگه یکی از لیوان ها حاوی شیر هست دیگری حاوی سم(مشخص می کنه کدوم لیوان حاوی سم هست/سوال هوش نیست پس جاده خاکی نرید..)

در ادامه میگه:این سم رو اگر بخورید حدودا 5 دقیقه زجر می کشید و جگر سوز میشید بعد می میرید.

اما سوال علی مکانیک از شما:

بعد از اینکه میزبان به شما حق انتخاب میده/شما چه فکری در مورد میزبانتان می کنید؟

 

 

هیچ کدوم نمی خورم.

:ws3:

درباره میزبان، با خودم فکر می کنم انگیزه اش چی بوده ؟:ws38:

  • Like 14
ارسال شده در

میزنم رو کولش و بهش میگم خیلی آقایی. :w02:

چون صداقت داری دوتاش جایزه واسه خودت :ws3:

:ws3:

  • Like 14
ارسال شده در

بنظرم میزبان آدم راحت و رک و صادقی هست.

  • Like 11
ارسال شده در

میزبان روانیه:ws3:

بعدشم میگم من شیر دوست ندارم :ws3:

  • Like 13
ارسال شده در

ميگم هدفت چيه ؟

دنبال چي هستي ؟

پيش خودمم فكر ميكنم انگيزش چيه از اين كار !

  • Like 8
ارسال شده در

بهش ميگم مثلا واسه چي سم ريختي؟؟ كه چي بشه؟

اصلا واسه چي بمن گفتي اين موضوع رو ؟؟

  • Like 10
ارسال شده در

بهش میگم رفیق مثه تو نوبره والا!!!

یا رومیه روم یا زنگیه زنگ!

  • Like 8
ارسال شده در

مگه میزبان مرض داره که سم بیاره برای مهمونش

 

مگر اینکه مهمانش به یه بیماریه لا علاج داشته باه که اون بخواد از رنج خلاصش کنه

  • Like 9
ارسال شده در

هدفت از این کار چی بوده؟؟؟؟:ws52:مشکوک زدییییی................:ws37:

 

ولی آورررررریییییین به این صداقت.....................:ws3:

 

منم صادقانه میگم شیر دوست ندارررررررم...................:whistle::a030:

  • Like 8
ارسال شده در
درود بر اهالی دهکده ی نواندیشان:ws37:

به یک مهمانی دعوت میشید.

میزبان دو لیوان نوشیدنی جلوتون میذاره.

بهتون میگه یکی از لیوان ها حاوی شیر هست دیگری حاوی سم(مشخص می کنه کدوم لیوان حاوی سم هست/سوال هوش نیست پس جاده خاکی نرید..)

در ادامه میگه:این سم رو اگر بخورید حدودا 5 دقیقه زجر می کشید و جگر سوز میشید بعد می میرید.

اما سوال علی مکانیک از شما:

بعد از اینکه میزبان به شما حق انتخاب میده/شما چه فکری در مورد میزبانتان می کنید؟

 

یه مثال از زندگی واقعی هست این

ولی خب کم پیدا میشن ادمایی که نشون بدن واقعیت گفتارشون ومقصد افکارشون درارتباط با شما کجاست وچیست؟

یه حکایتی بود که یکی میره سم میخوره وخودش رو میندازه داخل شیرتا سم از بدنش خارج بشه ولی اون یکی اب رو میخوره وبه شبهه سم بودن وقدرت تلقین درجا میمیره

به نظرم با این روالی که زندگی ماها برداشته اول باید ببینیم اون میزبانه چه نقشی تو زندگیمون داره

میشه حذفش کرد یا باید باهاش مدارا کنیم واگر باید مدارا کرددراستانه ایم یا درانتها

به هرحال بعضی وقت ها جام ارغوانی شوکران رو باید که سرکشید وجگرسوز شد ومرد وزندگی رو ادامه داد...

  • Like 12
ارسال شده در

سوال خیلی جالبی بود :gnugghender:

 

به محضه اینکه این حرفو میزنه، لیوانی که توش شیر هستو میندازیم هوا و قبل از اینکه پایین برسه، لیوان حاوی سم رو میپاشیم رو صورتش، سریع یه پشتک وارو میزنیم و در یک حرکت آهسته اون لیوانی که داره از هوا میاد پایینه رو میگیریم و یه قورت ازش میخوریم. همونطور که لیوان تو دستمونه یه ضربه زیر میز میزنیم و میزو چپه میکنیم و میپریم روش. یه قورت دیگه از شیر میخوریم و جفت پا میایم رو صورت یارو، میشینیم رو سینش و گلوشو میگیریم و داد میزنیم: کی تو رو خریدهههههه، کی بهت پول داده منو بکشییییی؟؟؟ یارو جواب نمیده. محکمتر گلوشو فشار میدیم و سوالمونو تکرار میکنیم ولی خشنتر! کی تو رو خریدههههههههههههههه نامرد؟؟؟ چرا میخواستی منو بکشی؟؟ مگه من چه بدی بهت کرده بودددمممم؟؟؟؟؟ کم تو مشکلات دستتو گرفتم؟؟؟ یارو به گریه میفته و ماهم دلمون کمی میسوزه و دستمونو از رو گلوش برمیداریم. یارو میگه که اوضاع اقتصادی بد باعث شده به این روز بیفته و تن به همچین کاری بده. گرونی ارز و دلار و مواد غذایی و هزار تا کوفت و زهر مار دیگه!! آخرش رئیسش رو لو میده و ماهم به خاطر صداقتش و عذاب وجدانی که داشته، از کشتنش صرف نظر میکنیم. عینک آفتابیمونو میزنیم به چشمون، چمدون پولمونو بر میداریم و گره ی کراواتمونو کمی سفت میکنیم و به سوی ماجراجویی جدیدی پیش میریم!!!

 

نکته: هرکی فک کنه من تازگیا فیلم اکشن دیدم، سخت در اشتباهه هااا! آفرین.

  • Like 10
ارسال شده در

همچین میزنمش که یه ماه بخوابه مگه اینکه زورم بهش نرسه اون موقع که خوب بعدا با کسی خدمتش میرسم

فقط وقتی زیر کتک مقر اومد اونوقت حرف راست رو ازش قبول میکنم

  • Like 5
ارسال شده در

اما سوال علی مکانیک از شما:

بعد از اینکه میزبان به شما حق انتخاب میده/شما چه فکری در مورد میزبانتان می کنید؟

 

ترجیح میدم درباره چنین میزبانی اصلا فکر نکنم.

چون کارش برام بیش از حد بی معنیه.

  • Like 4
ارسال شده در

بهش میگم به جای این لوس بازیا پاشو برو 2تا چای دیشلمه قندپلو بیار بزنیم تو رگ47422_damagh.gif

  • Like 3
ارسال شده در

به این شیر میزبان پیشنهاد میکنم اخلاق صفرو یکیشو کنار بذاره چون این جوری سم ها نصیب شیر میشه و شیر ها نصیب موش ها!

 

 

الان هرچی ارزش بوده به گند کشیده شده!دیگه جواب نمیده!

  • Like 5
ارسال شده در
یه مثال از زندگی واقعی هست این

ولی خب کم پیدا میشن ادمایی که نشون بدن واقعیت گفتارشون ومقصد افکارشون درارتباط با شما کجاست وچیست؟

یه حکایتی بود که یکی میره سم میخوره وخودش رو میندازه داخل شیرتا سم از بدنش خارج بشه ولی اون یکی اب رو میخوره وبه شبهه سم بودن وقدرت تلقین درجا میمیره

به نظرم با این روالی که زندگی ماها برداشته اول باید ببینیم اون میزبانه چه نقشی تو زندگیمون داره

میشه حذفش کرد یا باید باهاش مدارا کنیم واگر باید مدارا کرددراستانه ایم یا درانتها

به هرحال بعضی وقت ها جام ارغوانی شوکران رو باید که سرکشید وجگرسوز شد ومرد وزندگی رو ادامه داد...

البته یه مثال خوشگلش کشیدن سیگار هست که با این که دوستی تعارف میکنه میگیرم و میکشیم هر چند که میدونم از 100 تا سم هم بد تره و میکشه اخرش

خود سیگار رو هم اخرش زیر پامون له میکنیم ولی اون زهرشو تو جونمون ریخته:ws3:

  • Like 5
ارسال شده در

گوشی تلفن بر میدارم و سریع زنگ میزنم به تیمارستان که من یه دیوانه پیدا کردم مژدگونیشو بدین تحویل بگیرین:4chsmu1:

  • Like 9
ارسال شده در

می پرسه شما چه فکری در مورد میزبانتان می کنید نمی پرسه با نوشیدنی چکار می کنید

حالا هر چی :ws3:

فکرمی کنم که میزبان یا دیوانه است یا با من مشکل جدی داره در حد تیم ملی

 

ای ول مکانیک خوب همه مان را گذاشتی سر کار:w16:

  • Like 4

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...