رفتن به مطلب

سم شیر


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

اینکه بهش مشکوک بشم که راست میگه یا دروغ بستگی به میزان شناختم ازش داره

 

ولی احتمالا بهش میگم خوب که چی؟!!

  • Like 2
  • پاسخ 47
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

ارسال شده در
جمع بندی نهایی:

یکسری که جواب سوال منو ندادن ولی بقیه:

شوکه شدن و تحسین صداقت 2 مورد

انگیزه ی میزبان چه بوده؟ 3مورد

تحسین صداقت 3مورد

میزبان روانیه 5 مورد

عصبانی 2 مورد

میزبان قصد خودکشی داره

جواد مسی هم گفت میزبان بهترین دوستم هست چون بهم اختیار داده

از همه دوستان دعوت میشه در تاپیک سم و شیر 2 شرکت کنن..

تشکر از همه:icon_gol:

 

لینکشم میذاشتی خوب

  • Like 3
ارسال شده در

ما که نفهمیدیم آخرش چطور شد زیر دیپلم بگو باباجون

  • Like 2
ارسال شده در
خب من امشب یه جمع بندی کنم نظرات دوستان رو /امشب فقط دو صفحه اول..

غیر از سه موردی که نقل قول گرفتم که برام خیلی جالب بودن:

 

یکسری که جواب سوال منو ندادن ولی بقیه:

شوکه شدن و تحسین صداقت 2 مورد

انگیزه ی میزبان چه بوده؟ 2مورد

تحسین صداقت 2 مورد

میزبان روانیه 3 مورد

عصبانی 2 مورد

 

یه نکته دیگه هم بگم چون بعد از اینکه تاپیک سم و شیر دوم رو زدم ممکنه مشکل پیش بیاد:

شما می تونید فرض کنید بجای شیر یه معجونی باشه که طول عمرتون رو مثلا دو برابر میکنه حالا اگه جوابتون فرق می کنه دست به کیبورد شین/ذهنتان سمت اینکه نکنه میزبان دروغ میگه و.. نرود مطمئن باشین که معجون طول عمر شما رو افزایش میدهد.. سوال همون سوالی قبلی هست نظرتون در مورد این کار میزبان چیه؟

میزبان 100 درصد داره راس میگه پس؟....:ws52:

یکیش عمرم و زیاد میکنه یکیشم میکشتم ؟

بعد اونیم که میکشتم معلومه کدومه!

بعد میزبانم دروغ نمیگه!

وا خب مریضی مگه میزبان جان از اول بیار معجون طول عمر و بده بخورم هم خودت و راحت کن هم من و دیگه این جنگولک بازیا چیه!

 

ولی اگر جدی بخوام بگم هر دوتاش و میگیرم ولی نمیخورم ممکنه هرکدوم یه جایی به کارم بیاد

چون در حال حاضر نه میخوام عمرم زیاد بشه نه میخوام بمیرم

  • Like 2
ارسال شده در
لینکشم میذاشتی خوب

مشخص از صفحات قبل دیگه..

 

ما که نفهمیدیم آخرش چطور شد زیر دیپلم بگو باباجون

من اصولا زیر دانشجوی دکترا نمی تونم بنویسم:ws37:/ قرار نیست این تاپیک همه چیز مشخص بشه بقیه باشه تاپیک سم و شیر 2:w000:

  • Like 2
ارسال شده در
مشخص از صفحات قبل دیگه..

 

 

اخه فقط یکی دو تا پست صفه اول و خوندم :ws3:

  • Like 1
ارسال شده در
خب من بخاطر خانم اورامان و احتمالا دیگر دوستان از نظرات دوستان نقل قول گرفتم:ws37:

علی جان راستشو بگو سرکاریم :ws3: یا تست روانشناسیه:ws52:

  • Like 3
ارسال شده در

خوب چند تا فکر میاد سراغم هم خوب و هم بعد

ولی بیشترین چیزی که ذهنم رو مشغول می کنه اینه که هدف چیه و دنبال چی میگرده؟

و اولین سوالی که ازش می کنم اینه که چرا این کارو می کنه و چرا بهم میگه؟ :ws52:

  • Like 2

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...