ooraman 22216 ارسال شده در 27 خرداد، 2012 اینکه بهش مشکوک بشم که راست میگه یا دروغ بستگی به میزان شناختم ازش داره ولی احتمالا بهش میگم خوب که چی؟!! 2
ooraman 22216 ارسال شده در 27 خرداد، 2012 جمع بندی نهایی:یکسری که جواب سوال منو ندادن ولی بقیه: شوکه شدن و تحسین صداقت 2 مورد انگیزه ی میزبان چه بوده؟ 3مورد تحسین صداقت 3مورد میزبان روانیه 5 مورد عصبانی 2 مورد میزبان قصد خودکشی داره جواد مسی هم گفت میزبان بهترین دوستم هست چون بهم اختیار داده از همه دوستان دعوت میشه در تاپیک سم و شیر 2 شرکت کنن.. تشکر از همه لینکشم میذاشتی خوب 3
ooraman 22216 ارسال شده در 27 خرداد، 2012 خب من امشب یه جمع بندی کنم نظرات دوستان رو /امشب فقط دو صفحه اول..غیر از سه موردی که نقل قول گرفتم که برام خیلی جالب بودن: یکسری که جواب سوال منو ندادن ولی بقیه: شوکه شدن و تحسین صداقت 2 مورد انگیزه ی میزبان چه بوده؟ 2مورد تحسین صداقت 2 مورد میزبان روانیه 3 مورد عصبانی 2 مورد یه نکته دیگه هم بگم چون بعد از اینکه تاپیک سم و شیر دوم رو زدم ممکنه مشکل پیش بیاد: شما می تونید فرض کنید بجای شیر یه معجونی باشه که طول عمرتون رو مثلا دو برابر میکنه حالا اگه جوابتون فرق می کنه دست به کیبورد شین/ذهنتان سمت اینکه نکنه میزبان دروغ میگه و.. نرود مطمئن باشین که معجون طول عمر شما رو افزایش میدهد.. سوال همون سوالی قبلی هست نظرتون در مورد این کار میزبان چیه؟ میزبان 100 درصد داره راس میگه پس؟.... یکیش عمرم و زیاد میکنه یکیشم میکشتم ؟ بعد اونیم که میکشتم معلومه کدومه! بعد میزبانم دروغ نمیگه! وا خب مریضی مگه میزبان جان از اول بیار معجون طول عمر و بده بخورم هم خودت و راحت کن هم من و دیگه این جنگولک بازیا چیه! ولی اگر جدی بخوام بگم هر دوتاش و میگیرم ولی نمیخورم ممکنه هرکدوم یه جایی به کارم بیاد چون در حال حاضر نه میخوام عمرم زیاد بشه نه میخوام بمیرم 2
alimec 23104 مالک ارسال شده در 27 خرداد، 2012 لینکشم میذاشتی خوب مشخص از صفحات قبل دیگه.. ما که نفهمیدیم آخرش چطور شد زیر دیپلم بگو باباجون من اصولا زیر دانشجوی دکترا نمی تونم بنویسم:ws37:/ قرار نیست این تاپیک همه چیز مشخص بشه بقیه باشه تاپیک سم و شیر 2:w000: 2
ooraman 22216 ارسال شده در 27 خرداد، 2012 مشخص از صفحات قبل دیگه.. اخه فقط یکی دو تا پست صفه اول و خوندم 1
Jafar Alishah 6341 ارسال شده در 27 خرداد، 2012 خب من بخاطر خانم اورامان و احتمالا دیگر دوستان از نظرات دوستان نقل قول گرفتم علی جان راستشو بگو سرکاریم یا تست روانشناسیه 3
@نیوشا 752 ارسال شده در 27 خرداد، 2012 خوب چند تا فکر میاد سراغم هم خوب و هم بعد ولی بیشترین چیزی که ذهنم رو مشغول می کنه اینه که هدف چیه و دنبال چی میگرده؟ و اولین سوالی که ازش می کنم اینه که چرا این کارو می کنه و چرا بهم میگه؟ 2
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری