رفتن به مطلب

انجمن روانشادان ------- > طرح شادسازی دوستان


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در
:164:

 

قیافه رو نگاه جان من :banel_smiley_4:

شیطونه میگه یه دونه بزنی زیر دستش با چونه بخوره رو میز که دیگه این قیافه رو نگیره اینجاها :banel_smiley_4:

  • Like 4
  • پاسخ 336
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در
:ws52:
  • Like 1
ارسال شده در
چیرا زانوی غم بغل کردی؟؟hanghead.gif:w02:

 

غمگین نیستم تعطیلم:ws37:

 

قیافه رو نگاه جان من :banel_smiley_4:

شیطونه میگه یه دونه بزنی زیر دستش با چونه بخوره رو میز که دیگه این قیافه رو نگیره اینجاها :banel_smiley_4:

 

مگه چیه؟:164:

بزن زیر دستم مگه میز دل نداره من با چونه بخورم بهش:ws3:

  • Like 6
ارسال شده در
غمگین نیستم تعطیلم:ws37:

 

 

 

مگه چیه؟:164:

بزن زیر دستم مگه میز دل نداره من با چونه بخورم بهش:ws3:

 

 

اونو که همیشه بودی. :ws3:

 

تو کلاً درست بشو نیستی :zadan:

یکی بیاد اینو از اینجا جمعش کنه :v57xpgj21gn50sq6izf

  • Like 2
ارسال شده در

منم که کلا با کسی مراوده نداشتم فکر نکنم کسی منو بشناسه که بخواد حالا ناراحت یا خوشحال باشه از دستم:w02:

  • Like 3
ارسال شده در
اونو که همیشه بودی. :ws3:

 

تو کلاً درست بشو نیستی :zadan:

یکی بیاد اینو از اینجا جمعش کنه :v57xpgj21gn50sq6izf

 

ممد زورت به انوشه رسیده ؟؟ :banel_smiley_4:

  • Like 1
ارسال شده در
اونو که همیشه بودی. :ws3:

 

تو کلاً درست بشو نیستی :zadan:

یکی بیاد اینو از اینجا جمعش کنه :v57xpgj21gn50sq6izf

 

خف باشه خودشو حرص نده:ws37:

یکی نیا خودم دارم میرم

 

شاد و گل و بلبل باشید:ws3:

  • Like 4
ارسال شده در
ممد زورت به انوشه رسیده ؟؟ :banel_smiley_4:

 

تو هم که همه جا پیدات میشه icon_pf%20(34).gif

نه بابا. گفتم:

توکلاً (توکل کن) درست بشو (درست بشه و) نیستی TAEL_SmileyCenter_Misc%20(138).gif (یعنی این تو سر خوردنا نیست بشه)

تو جمله دومم گفتم یکی بیاد اینو (این ناراحتیتو که شکلک ناراحتیم آخرش آوردم) از اینجا جمعش کنه (واسه اینکه دیگه ناراحت نباشی)

 

منتها بد نوشته شدش :ws3:

  • Like 3
ارسال شده در

 

Afarin

Vina

Peyman2133

شقایق...

Afa

Spow

Felorans666

Just work

Pari daryayi

Fo.roo.gh

Negari

Hamid.takro

Golnar

Omid vakili

P mehdi q

..javid…

hossein.b

پیرهاید

Himmler

Smmosavian

دختر شاه پریون

Anarchist

M f s

Javadmessi

بیتا،بیتاب،مسیح110

Chalipa

A&s

Nyx

A_farzad

کلافه

آرش...

ooraman

m.mahnaz

banadarabbasi

sigari

bigfish

Tahoora

*venoos*

ya_ali

roze abi

فقط لب پل صراط جلوی من رو نگیرین،من کلی برای خودم برنامه دارم.:icon_gol:

اسمِ من چرا تو لیست نیست؟:w000:

خودم جلوی پل صراط یختو میگیرم:icon_razz:

  • Like 3
ارسال شده در

چه خبر بود اینجا؟؟؟ یکی بیاد منو شاد کنه ببینم :w02:

  • Like 2
ارسال شده در

این

LinkBacks

 

grfqxp46qsc1pzyu35c.jpg

رو کی میزاره چرا پست مهندسان رو لینک میکنید اونم تاپیک بچه های شمال من که میدونم کار کیه خودش بیاد اعتراف کنه:banel_smiley_4:

  • Like 1
ارسال شده در

شاد شدیـــــــــــم ...

 

مرسی پری بانو و دوستان ...hapydancsmil.gif

  • Like 1
ارسال شده در

سلومممممممممممم:ws37:

ارسال شده در
شاد شدیـــــــــــم ...

 

مرسی پری بانو و دوستان ...:hapydancsmil:

سلوم ببخشید یه سوال داشتم خدمت تون شما قبلان اواتارتون وزغ نبود؟:ws3:

  • Like 1
* v e n o o s * مهمان
ارسال شده در
سلوم ببخشید یه سوال داشتم خدمت تون شما قبلان اواتارتون وزغ نبود؟:ws3:

 

لاک پشت بووووووووووووووود نه وزغ :ws28:

ارسال شده در

ببخشید دیر اومدم دیشب داشتم طرح شاد سازی انجام میدادم اتفاقا:w02:

منم یاد گرفتم دیگه از باقیه توقع نداشته باشم و دقیقا پریروز زمانی که خیلی دلم گرفته بود یه پیام از یه دوست عزیز دریافت کردم که نشان از دلتنگیش بود......باورم نمیشد ولی خیلی چسبیدددددددددد

اینقدری که دیروز هرجوری شده بود رفتم به دیدارش:whistle:

من یاد گرفتم که همه مثل هم ابراز احساسات نمیکنند و بعضی وقتها باید ساکت بود تا صدای دلتنگی ها رو شنید......:ws37:

 

فکرکنم آخری باری که کسی رو واقعا بخشیدم حدود یک ماه پیش بود......... البته خیلی وقت بود بخشیده بودمش ولی دیگه بهش گفتم راحت شدم......:icon_redface:

 

همیشه سعی میکنم بتونم دوستامو شاد کنم نمیدونم تا چه حد میتونم ولی هیچ وقت دلم نمی خواد کسی دلش گرفته باشه......

فقط وقتی دلم الکی شکسته شده باشه و به ناحق نمی تونم کسی رو ببخشم...... کلا ندید می گیرمش تا عذاب نکشم همین:icon_razz:.....طرح دنده بی خیالیه برای من:w02:

 

فعلا فکرم مشغول ولی غمگین نیستم:ws37:

  • Like 7
ارسال شده در
این

LinkBacks

 

grfqxp46qsc1pzyu35c.jpg

رو کی میزاره چرا پست مهندسان رو لینک میکنید اونم تاپیک بچه های شمال من که میدونم کار کیه خودش بیاد اعتراف کنه:banel_smiley_4:

 

 

این نشون میده که لینک این تاپیک تو اونجا گذاشته شده نه اینکه پستای اونجا به اینجا لینک شده.

ارسال شده در
لاک پشت بووووووووووووووود نه وزغ :ws28:

حیوان حیوان دیگه بابا گیر نده مهم جهشش هستش که سیر سعودی رو سری طی کرده:ws3:

* v e n o o s * مهمان
ارسال شده در
حیوان حیوان دیگه بابا گیر نده مهم جهشش هستش که سیر سعودی رو سری طی کرده:ws3:

اما لاک پشتش خیلی خوشکل بود :ws37:

 

 

-----------------

 

 

راستی اگه کسی ار من دلخوره بهم بگه ها؛ من زیاد این چیزا یادم نمیمونه :hanghead:

ارسال شده در
سلوم ببخشید یه سوال داشتم خدمت تون شما قبلان اواتارتون وزغ نبود؟:ws3:

 

سلام ... لاکپشت بوووووووووود...w000.gif

 

 

اووووووووووونوووووووو از کجـــــــا یادته؟

 

لاک پشت بووووووووووووووود نه وزغ :ws28:

 

میبینی ونوس، به لاکپشتم میگه وزق ... w000.gif

  • Like 1

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...