Mohammad Aref 120566 ارسال شده در 9 اردیبهشت، 2012 :164: قیافه رو نگاه جان من شیطونه میگه یه دونه بزنی زیر دستش با چونه بخوره رو میز که دیگه این قیافه رو نگیره اینجاها 4
Anooshe 11040 ارسال شده در 9 اردیبهشت، 2012 چیرا زانوی غم بغل کردی؟؟ غمگین نیستم تعطیلم قیافه رو نگاه جان من شیطونه میگه یه دونه بزنی زیر دستش با چونه بخوره رو میز که دیگه این قیافه رو نگیره اینجاها مگه چیه؟:164: بزن زیر دستم مگه میز دل نداره من با چونه بخورم بهش 6
Mohammad Aref 120566 ارسال شده در 9 اردیبهشت، 2012 غمگین نیستم تعطیلم مگه چیه؟:164: بزن زیر دستم مگه میز دل نداره من با چونه بخورم بهش اونو که همیشه بودی. تو کلاً درست بشو نیستی :zadan: یکی بیاد اینو از اینجا جمعش کنه :v57xpgj21gn50sq6izf 2
lorena 10305 ارسال شده در 9 اردیبهشت، 2012 منم که کلا با کسی مراوده نداشتم فکر نکنم کسی منو بشناسه که بخواد حالا ناراحت یا خوشحال باشه از دستم 3
Fo.Roo.GH 24356 ارسال شده در 9 اردیبهشت، 2012 اونو که همیشه بودی. تو کلاً درست بشو نیستی :zadan: یکی بیاد اینو از اینجا جمعش کنه :v57xpgj21gn50sq6izf ممد زورت به انوشه رسیده ؟؟ 1
Anooshe 11040 ارسال شده در 9 اردیبهشت، 2012 اونو که همیشه بودی. تو کلاً درست بشو نیستی :zadan: یکی بیاد اینو از اینجا جمعش کنه :v57xpgj21gn50sq6izf خف باشه خودشو حرص نده یکی نیا خودم دارم میرم شاد و گل و بلبل باشید 4
Mohammad Aref 120566 ارسال شده در 9 اردیبهشت، 2012 ممد زورت به انوشه رسیده ؟؟ تو هم که همه جا پیدات میشه نه بابا. گفتم: توکلاً (توکل کن) درست بشو (درست بشه و) نیستی (یعنی این تو سر خوردنا نیست بشه) تو جمله دومم گفتم یکی بیاد اینو (این ناراحتیتو که شکلک ناراحتیم آخرش آوردم) از اینجا جمعش کنه (واسه اینکه دیگه ناراحت نباشی) منتها بد نوشته شدش 3
Arpak 8511 ارسال شده در 9 اردیبهشت، 2012 Afarin Vina Peyman2133 شقایق... Afa Spow Felorans666 Just work Pari daryayi Fo.roo.gh Negari Hamid.takro Golnar Omid vakili P mehdi q ..javid… hossein.b پیرهاید Himmler Smmosavian دختر شاه پریون Anarchist M f s Javadmessi بیتا،بیتاب،مسیح110 Chalipa A&s Nyx A_farzad کلافه آرش... ooraman m.mahnaz banadarabbasi sigari bigfish Tahoora *venoos* ya_ali roze abi فقط لب پل صراط جلوی من رو نگیرین،من کلی برای خودم برنامه دارم. اسمِ من چرا تو لیست نیست؟ خودم جلوی پل صراط یختو میگیرم:icon_razz: 3
DavOOd_TiTaN 10472 ارسال شده در 9 اردیبهشت، 2012 این LinkBacks رو کی میزاره چرا پست مهندسان رو لینک میکنید اونم تاپیک بچه های شمال من که میدونم کار کیه خودش بیاد اعتراف کنه 1
شـاهین 8068 ارسال شده در 10 اردیبهشت، 2012 شاد شدیـــــــــــم ... مرسی پری بانو و دوستان ...:hapydancsmil: سلوم ببخشید یه سوال داشتم خدمت تون شما قبلان اواتارتون وزغ نبود؟ 1
* v e n o o s * مهمان ارسال شده در 10 اردیبهشت، 2012 سلوم ببخشید یه سوال داشتم خدمت تون شما قبلان اواتارتون وزغ نبود؟ لاک پشت بووووووووووووووود نه وزغ
shahdokht.parsa 50878 ارسال شده در 10 اردیبهشت، 2012 ببخشید دیر اومدم دیشب داشتم طرح شاد سازی انجام میدادم اتفاقا منم یاد گرفتم دیگه از باقیه توقع نداشته باشم و دقیقا پریروز زمانی که خیلی دلم گرفته بود یه پیام از یه دوست عزیز دریافت کردم که نشان از دلتنگیش بود......باورم نمیشد ولی خیلی چسبیدددددددددد اینقدری که دیروز هرجوری شده بود رفتم به دیدارش من یاد گرفتم که همه مثل هم ابراز احساسات نمیکنند و بعضی وقتها باید ساکت بود تا صدای دلتنگی ها رو شنید...... فکرکنم آخری باری که کسی رو واقعا بخشیدم حدود یک ماه پیش بود......... البته خیلی وقت بود بخشیده بودمش ولی دیگه بهش گفتم راحت شدم...... همیشه سعی میکنم بتونم دوستامو شاد کنم نمیدونم تا چه حد میتونم ولی هیچ وقت دلم نمی خواد کسی دلش گرفته باشه...... فقط وقتی دلم الکی شکسته شده باشه و به ناحق نمی تونم کسی رو ببخشم...... کلا ندید می گیرمش تا عذاب نکشم همین:icon_razz:.....طرح دنده بی خیالیه برای من فعلا فکرم مشغول ولی غمگین نیستم 7
Mohammad Aref 120566 ارسال شده در 10 اردیبهشت، 2012 این LinkBacks رو کی میزاره چرا پست مهندسان رو لینک میکنید اونم تاپیک بچه های شمال من که میدونم کار کیه خودش بیاد اعتراف کنه این نشون میده که لینک این تاپیک تو اونجا گذاشته شده نه اینکه پستای اونجا به اینجا لینک شده.
شـاهین 8068 ارسال شده در 10 اردیبهشت، 2012 لاک پشت بووووووووووووووود نه وزغ حیوان حیوان دیگه بابا گیر نده مهم جهشش هستش که سیر سعودی رو سری طی کرده
* v e n o o s * مهمان ارسال شده در 10 اردیبهشت، 2012 حیوان حیوان دیگه بابا گیر نده مهم جهشش هستش که سیر سعودی رو سری طی کرده اما لاک پشتش خیلی خوشکل بود ----------------- راستی اگه کسی ار من دلخوره بهم بگه ها؛ من زیاد این چیزا یادم نمیمونه
partow 25305 ارسال شده در 10 اردیبهشت، 2012 سلوم ببخشید یه سوال داشتم خدمت تون شما قبلان اواتارتون وزغ نبود؟ سلام ... لاکپشت بوووووووووود... اووووووووووونوووووووو از کجـــــــا یادته؟ لاک پشت بووووووووووووووود نه وزغ میبینی ونوس، به لاکپشتم میگه وزق ... 1
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری