Artaria 13629 ارسال شده در 9 اردیبهشت، 2012 اوخی همدرد عزیزم........تو منو میفهمی یه مدتی مشکوک میزنی ها آقا بهرام..............تاپیک های مورد دار و از این خبرا.......خبریه؟ تورو خدا تا دیپلممو نگرفتم ازین حرفا نزنین :girl_blush2: 3
* v e n o o s * مهمان ارسال شده در 9 اردیبهشت، 2012 بابا گفت بیاین شاد کنید همو ، نه که دپرس کنید خب من شروع میکنم یکی بیاد این حلقه رو دستش کنه جشن بگیریم :hapydancsmil: چه حلقه خوشکلی؛ اسم کی تو حلقه نوشته ؟؟ هااااان؟؟؟:gnugghender:
pari daryayi 22938 سازنده ارسال شده در 9 اردیبهشت، 2012 من آهنگ نمی تونم بذارم آهنگ باحال هر کی داره بذاره شاد شیم 2
M!Zare 48041 ارسال شده در 9 اردیبهشت، 2012 ببین عزیزم هیچ وقت منتظر چیزی یا کسی نباشهمیشه خودت واسه خودت آستین بالا بزن! باورت نمی شه یه اصل تو روانشناسی داریم ساده اش میشه اینکه بری خودتو شاد کنی واسه خودت جایزه بخری! بری یه بستی بخری بخوری واسه خودت توام تنها نشین یه گوشه محیط خیلی توی روحیه تاثیر می ذاره یکم محیطت رو شاد تر کن با یه آهنگ شادی یه تماس تلفنی ای...! اصلا یه دقه به من گوش کن! یک دقیقه فقط به خاطرات خوبت با همین دوستت فکر کن فقط خاطرات خوبتون بدون کوچکترین نقطه منفی ای یه روز خوبو یادت بیاد که با هم خیلی حال کردین هی تو ذهنت مرورش کن! ولی اگه یه دقیقه به غم هات فکر کنی زود اشکت در میاد این یه اصله افکار خیلی روی روحیه ت موثرن! شاید باورت نشه امروز یکی از بدترین و سخت ترین روزایی بود که تا حالا تجربه ش کردم هنوز باورم نمی شه که برای همیشه.... ولی نمی خوام ببازم غصه خوردن اوضاعم رو درست نمی کنه اگه هنوز نفسی دارم باید تلاشمو بکنم این کارهایی که گفتی رو آره همیشه انجام میدم که تا بحال دوام آوردم.........ولی الان شبه نمیتونم برم بیرون........... تمام خاطراتم با اون دوستمه...چون مادرمه........... ای کاش هیچ وقت بزرگ نمیشدیم .....همون کودک شاد و بازیگوش می موندیم......... در اینگونه مواقع باید یه آهنگ واقعا شاد گوش داد.....تا حدودی مسکنه.............منمم فعلا دارم مسکن گوش میدم. ما میتونیم...............با مشکلات می جنگیم............مثل همیشه........ایشالا واسه تو هم همیشه بهترین اتفاق بیوفته:hapydancsmil: 6
Artaria 13629 ارسال شده در 9 اردیبهشت، 2012 چه حلقه خوشکلی؛ اسم کی تو حلقه نوشته ؟؟ هااااان؟؟؟:gnugghender: یه حلقه طلایی، اسمتو روش نوشتم، زودتر بیار پاکش کنم، ..دی تو سرنوشتم 5
Ali.Fatemi4 22827 ارسال شده در 9 اردیبهشت، 2012 ای بابا... ما که نخورده مستیم! همینجوریشم زیادی شادیم با این همه غم 4
panisa 12133 ارسال شده در 9 اردیبهشت، 2012 اوخی همدرد عزیزم........تو منو میفهمی آری میفهممت دوست... بمیرم واسه جفتمون... هرکی میگه راحته و میگذره و تموم میشه دروغ میگه... 2
M!Zare 48041 ارسال شده در 9 اردیبهشت، 2012 بازم از این تاپیک باحالا زدی اینو که با من نبودی؟ من کلاً دست به ناراحت کردنم بهتره. از اونجایی که حافظه در حد فندق میمونه یادم نمیاد کسی رو خوشحال کرده باشم یا قلقلکش داده باشم راستش من کلاً چیزیو نمیذارم دلم بمونه و یه کمی همچین زیاد بیخیالم ولی با این حال دو نفر بودن که نتونسته بودم هنوز ازشون بگذرم. ولی نمیدونم چی شد خوندن تاپیکت باعث شد تو این دو مورد هم بیخیال بشم. چون فکر نکنم وجود کینه معنی داشته باشه و فقط تلقین و بزرگ کردن یه ناراحتی از کسی هست به خودمون. به جای یادآوری اون ناراحتی بهتره خاطرات خوبمون رو یادآوری کنیم. دقیقاً همون شعار معروفی که به هرچیزی فکر کنیم به همون سمتم میریم. به فلوید و فروغم میگم بیخیال این ناراحتیا. بابا خوش باشین. وگرنه زوری خوشتون می کنیم :gnugghender: جایزه باشه من پایه ام بدون جایزه هم نخیر. پری حداقل یه آهنگ خز میذاشتی یه کمی بچه ها بیشتر شاد بشن وقتی میان تاپیک. من که از الان می رقصم. نهایتاً بعداً یه آهنگ به تاپیک اضافه میکنم که خشک و خالی نرقصیده باشم دیگه اوهههههههههههههههههه......شما چجوری این همه خوشحالی؟به ما هم یاد بدید؟آب و هوای کردستان خوبه نه؟ جایزه هم ادمین متقبل شده تورو خدا تا دیپلممو نگرفتم ازین حرفا نزنین :girl_blush2: مبارکه...................به سلامتی تبریک میگم:hapydancsmil: 3
Ehsan 112349 ارسال شده در 9 اردیبهشت، 2012 هر که دارد هوس کرب و بلا ، بسم الله. نمیخواستم توی این تاپیک چیزی بنویسم ، اما خوب کلا این استنلی بی خرد بیخ ریش من هست. ای کاش هیچوقت از وادی طنز وارد دنیای مجازی نمیشدم،همیشه همان حقیقت سرد خودم بودم. لیست کسانیکه اذیتشون کردم زیاده، اما من گفتم شکستن غرور برای من راحته،چون دنیای من کف پاهایم هست نه بالای سرم. همشون را تا حدی که حافظه ام یاری میکنه نام میبرم،امیدوارم منو عفو کنند . نیازی هم نه به گرفتن نقل قول هست نه پیام دادن. در خلوت خودشون بگذرند برای من کافیست. Afarin Vina Peyman2133 شقایق... Afa Spow Felorans666 Just work Pari daryayi Fo.roo.gh Negari Hamid.takro Golnar Omid vakili P mehdi q ..javid… hossein.b پیرهاید Himmler Smmosavian دختر شاه پریون Anarchist M f s Javadmessi بیتا،بیتاب،مسیح110 Chalipa A&s Nyx A_farzad کلافه آرش... ooraman m.mahnaz banadarabbasi sigari bigfish Tahoora *venoos* ya_ali roze abi فکر نکنم دیگه کسی مونده باشه. هر کدوم از اینها مطمئنا زمانی از من دلخور بودن یا هستن یا بخشیدن. فقط لب پل صراط جلوی من رو نگیرین،من کلی برای خودم برنامه دارم. 14
M!Zare 48041 ارسال شده در 9 اردیبهشت، 2012 آری میفهممت دوست... بمیرم واسه جفتمون... هرکی میگه راحته و میگذره و تموم میشه دروغ میگه... اوهوم............... خدا نکنه؟ترم چندمی؟فکر کنم کوچیک تر از منی؟کارشناسی از خونواده جدا شدی؟ 2
Ali.Fatemi4 22827 ارسال شده در 9 اردیبهشت، 2012 Afarin Vina Peyman2133 شقایق... Afa Spow Felorans666 Just work Pari daryayi Fo.roo.gh Negari Hamid.takro Golnar Omid vakili P mehdi q ..javid… hossein.b پیرهاید Himmler Smmosavian دختر شاه پریون Anarchist M f s Javadmessi بیتا،بیتاب،مسیح110 Chalipa A&s Nyx A_farzad کلافه banadarabbasi sigari bigfish Tahoora *venoos* ya_ali roze abi ماشاءالله مهندس چقدر دل شکوندی!!!! دست بشکنت خوبه هاااا!! 5
M!Zare 48041 ارسال شده در 9 اردیبهشت، 2012 آهنگ مخصوص گروه تخریب.............یه شادش هم الان میزارم [flash=with=25heigh=25] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام - Gheyre Mamooli.swf 7
Ehsan 112349 ارسال شده در 9 اردیبهشت، 2012 ماشاءالله مهندسچقدر دل شکوندی!!!! دست بشکنت خوبه هاااا!! ذاتمان خراب است،دست خودمان نیست....... 6
Artaria 13629 ارسال شده در 9 اردیبهشت، 2012 اوهههههههههههههههههه......شما چجوری این همه خوشحالی؟به ما هم یاد بدید؟آب و هوای کردستان خوبه نه؟جایزه هم ادمین متقبل شده چی چی مبارکه بابا، شایعه راه نندازید خانم 3
pari daryayi 22938 سازنده ارسال شده در 9 اردیبهشت، 2012 بازم از این تاپیک باحالا زدی اینو که با من نبودی؟ من کلاً دست به ناراحت کردنم بهتره. از اونجایی که حافظه در حد فندق میمونه یادم نمیاد کسی رو خوشحال کرده باشم یا قلقلکش داده باشم راستش من کلاً چیزیو نمیذارم دلم بمونه و یه کمی همچین زیاد بیخیالم ولی با این حال دو نفر بودن که نتونسته بودم هنوز ازشون بگذرم. ولی نمیدونم چی شد خوندن تاپیکت باعث شد تو این دو مورد هم بیخیال بشم. چون فکر نکنم وجود کینه معنی داشته باشه و فقط تلقین و بزرگ کردن یه ناراحتی از کسی هست به خودمون. به جای یادآوری اون ناراحتی بهتره خاطرات خوبمون رو یادآوری کنیم. دقیقاً همون شعار معروفی که به هرچیزی فکر کنیم به همون سمتم میریم. به فلوید و فروغم میگم بیخیال این ناراحتیا. بابا خوش باشین. وگرنه زوری خوشتون می کنیم :gnugghender: جایزه باشه من پایه ام بدون جایزه هم نخیر. پری حداقل یه آهنگ خز میذاشتی یه کمی بچه ها بیشتر شاد بشن وقتی میان تاپیک. من که از الان می رقصم. نهایتاً بعداً یه آهنگ به تاپیک اضافه میکنم که خشک و خالی نرقصیده باشم دیگه دقیقا با تو بودم بیا سه دنگ انجمنو به نامم بزن شاد شیم! آهنگ کردی بذار حال کنیم بابا تا من چشمامو می بندم یه چشمه از اون هنراتو رو کن ممد ایول پایه بخشش درمانی! 4
* v e n o o s * مهمان ارسال شده در 9 اردیبهشت، 2012 هر که دارد هوس کرب و بلا ، بسم الله. نمیخواستم توی این تاپیک چیزی بنویسم ، اما خوب کلا این استنلی بی خرد بیخ ریش من هست. ای کاش هیچوقت از وادی طنز وارد دنیای مجازی نمیشدم،همیشه همان حقیقت سرد خودم بودم. لیست کسانیکه اذیتشون کردم زیاده، اما من گفتم شکستن غرور برای من راحته،چون دنیای من کف پاهایم هست نه بالای سرم. همشون را تا حدی که حافظه ام یاری میکنه نام میبرم،امیدوارم منو عفو کنند . نیازی هم نه به گرفتن نقل قول هست نه پیام دادن. در خلوت خودشون بگذرند برای من کافیست. Afarin Vina Peyman2133 شقایق... Afa Spow Felorans666 Just work Pari daryayi Fo.roo.gh Negari Hamid.takro Golnar Omid vakili P mehdi q ..javid… hossein.b پیرهاید Himmler Smmosavian دختر شاه پریون Anarchist M f s Javadmessi بیتا،بیتاب،مسیح110 Chalipa A&s Nyx A_farzad کلافه banadarabbasi sigari bigfish Tahoora *venoos* ya_ali roze abi فکر نکنم دیگه کسی مونده باشه. هر کدوم از اینها مطمئنا زمانی از من دلخور بودن یا هستن یا بخشیدن. فقط لب پل صراط جلوی من رو نگیرین،من کلی برای خودم برنامه دارم. چه جالب ,اسم من و خواهر منم تو لیسته :persiana__hahaha:
Himmler 22171 ارسال شده در 9 اردیبهشت، 2012 بیاین و اگه از کسی دلخورین اینجا ببخشینش و خوشحالش کنین بیاین و اگه دلتون می خواد دوستی یا عزیزی رو خوشحال کنین اینجا خوشحالش کنین! دلخوری هاتون رو بذارین کنار و بجای اینکه فکر خودتون باشین فکر خوشحال کردن کسایی باشین که دوسشون داشتین ، دوسشون دارین یا از این تاپیک به بعد دوسشون خواهید داشت خانم ببخشین خیلی هم ببخشین که یکی از مشکلات من اینه که خیلی زیادی هم رک هستم هم پر رو . شما خودتون اند و اخر به دل گرفتن کدورت و این حر فها هستین چطور اینجور تاپیک هایی استارت میکنین تعجب میکنم .!!! ما درسال 50 عام الفیل سر ادغام دو تا تاپیک کپی پیست به شما انتقادی کردیم و شما همانوقت در تنگنای جواب به ما موندین و قهر کردین و رفتین که رفتین تازه من همین چند روز پیش که پس ازمدتی برگشتن شما نامه ای به شما نوشتم حتی جواب هم ندادی شاید چون من بدلایلی بیش از حد مجاز بد طینت هستم حتی قابل نمیدونی جواب نامه رو بدی میخواستم اینا رو توی تاپیک تحلیل شما بنویسم که منصرف شدم هیچی دیگه نمیتونم بگم . جز اینکه حرف با عمل خیلی فرق داره 4
M!Zare 48041 ارسال شده در 9 اردیبهشت، 2012 چه جالب ,اسم من و خواهر منم تو لیسته :persiana__hahaha: خواهر ما کی میشه؟ 3
Ali.Fatemi4 22827 ارسال شده در 9 اردیبهشت، 2012 یه سوال تا حالا شده برین مغازه از اون آبنباتا ببینین که شبیه پسونک بچس؟؟؟؟؟ 3
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری