رفتن به مطلب

انجمن روانشادان ------- > طرح شادسازی دوستان


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

هرکی از من ناراحته یا ناراحتش کردم خودشو لو بده:w02:

  • Like 8
  • پاسخ 336
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

ما شام خوردیم آمدیم.

 

کسی این حلقه ما را نکرد دستش؟ :whistle:

46946113.jpg

ارسال شده در

[flash=with=25heigh=25]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

  • Like 1
ارسال شده در
الان تو نیمه شاد نیمه افسرده ای ؟؟

:vahidrk::vahidrk:

کدوم اینا خندونه

:vahidrk:

  • Like 2
ارسال شده در

ای ول....

بالاخره شد...

پروفم آهنگدار شد....

دمتون گرم

مخصوصا میلاد جون که دلمو شاد کردین!!:hapydancsmil:

  • Like 2
ارسال شده در
هرکی از من ناراحته یا ناراحتش کردم خودشو لو بده:w02:
من!:w000::w02:
  • Like 2
ارسال شده در
Change your words

Change your worlds

:icon_gol:

 

:icon_gol::icon_gol::icon_gol:

  • Like 2
ارسال شده در

کاربر فلوید :شما بدلیل پخش آهنگ های جلف تا یک هفته اخراجید...یعنی میشه؟:w02:

  • Like 2
ارسال شده در
من!:w000::w02:

 

به جز شما :w02:

 

 

نفر بعد:w02:

  • Like 2
ارسال شده در
اسم من اینجا چیکار میکنه؟؟؟:w58:

 

اسم هرکس که به خاطر من یا توسط من بهش آزاری رسیده اومده.

 

برای طلب بخشش از همه دوستان بود.:icon_gol:

  • Like 5
ارسال شده در
اسم هرکس که به خاطر من یا توسط من بهش آزاری رسیده اومده.

 

برای طلب بخشش از همه دوستان بود.:icon_gol:

:w58:بله دیدم واسه همین تعجّب کردم!

 

در هر صورت منکه ازت دل‌خوری ندارم دلیلی‌ واسش ندارم اصلا!

  • Like 3
ارسال شده در
کاربر فلوید :شما بدلیل پخش آهنگ های جلف تا یک هفته اخراجید...یعنی میشه؟:w02:

 

آره میشه :w02:

  • Like 4
ارسال شده در
آره میشه :w02:

خوب خدا رو شکر شامل حال من نیست!!!

ارسال شده در
آره میشه :w02:

[flash=with=25heigh=25]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

 

من آمادم:hanghead:

(بخدا کارام مونده...............یکی منو از اینجا بندازه بیرون)

  • Like 2
ارسال شده در

[flash=with=25heigh=25]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
dahany.swf

 

 

 

من آمادم:hanghead:

(بخدا کارام مونده...............یکی منو از اینجا بندازه بیرون)

 

شرطش اینه که اول یکی خود منو بندازه بیرون :ws3:

من ظهر اومدم یکی دوساعت بچرخم برم، هنوزم میخوام برم :whistle:

  • Like 5
ارسال شده در
شرطش اینه که اول یکی خود منو بندازه بیرون :ws3:

من ظهر اومدم یکی دوساعت بچرخم برم، هنوزم میخوام برم :whistle:

من اگه روانشناسی میخوندم تزم رو واسه این انجمن و اعتیاد کاربرانش تعریف میکردم:w02:
  • Like 2
ارسال شده در

:164:

  • Like 5
ارسال شده در
:164:

 

چیرا زانوی غم بغل کردی؟؟hanghead.gif:w02:

  • Like 1
ارسال شده در
:banel_smiley_4:
ارسال شده در

اعلام وجود

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...