* v e n o o s * مهمان ارسال شده در 10 اردیبهشت، 2012 میبینی ونوس، به لاکپشتم میگه وزق ... آره؛ عزیزم؛ تو خودتو ناراحت نکن:aghosh:؛ اما گفت وزغ نه وزق
کتایون 15177 ارسال شده در 10 اردیبهشت، 2012 مریمی من عاشقتم چه کردی با دل من با آهنگات...:hapydancsmil: حال همه ی ما خوب است...میخوای باور کن میخوای نکن... 6
partow 25305 ارسال شده در 10 اردیبهشت، 2012 کاربر فلوید :شما بدلیل پخش آهنگ های جلف تا یک هفته اخراجید...یعنی میشه؟ کاربر فلوید ، دم شما گرم ... به شما 20 امتیاز افزوده شد ... آره؛ عزیزم؛ تو خودتو ناراحت نکن:aghosh:؛ اما گفت وزغ نه وزق حالا همون ... 4
Artaria 13629 ارسال شده در 10 اردیبهشت، 2012 دیشب ملتی را شاد کردیم .... امروز دل خودمان گرفته است .... لعنت بر جمعه ها 5
M!Zare 48041 ارسال شده در 10 اردیبهشت، 2012 مریمی من عاشقتم چه کردی با دل من با آهنگات...:hapydancsmil: حال همه ی ما خوب است...میخوای باور کن میخوای نکن... منم همینطور:girl_blush2: [flash=with=25heigh=25] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 3
M!Zare 48041 ارسال شده در 10 اردیبهشت، 2012 کاربر فلوید ، دم شما گرم ... به شما 20 امتیاز افزوده شد ... :hapydancsmil: :hapydancsmil: میسی زهرا جون...........البته از آهنگ های آپلودی خودت همش رو دارم میزارم:hapydancsmil: 4
pari daryayi 22938 سازنده ارسال شده در 10 اردیبهشت، 2012 به قول افشین غم دنیا رو بیخیال غصه فردا رو بیخیال . . . بیا وسط قرش بده.... برای من همینکه یک نفر رو هم شاد کرده باشم ضیافت بزرگیه راستی کسی احیانا از من دلخور نیست؟ 6
pari daryayi 22938 سازنده ارسال شده در 10 اردیبهشت، 2012 هرکی بهم یه پول گنده بده خوشحال میشم بدی من خرجش کنم خوشحال تر میشی گفتم که یکی رو شاد کنی خوشحالیت واقعی تره تا یکی شادت کنه رد کن بیاد 2
شقایق31 40377 ارسال شده در 10 اردیبهشت، 2012 من حال ندارم 13 صفحه بخونم لطفا یکی در یک خط توضیح بده جریان چیه 3
Mohammad Aref 120566 ارسال شده در 10 اردیبهشت، 2012 من حال ندارم 13 صفحه بخونم لطفا یکی در یک خط توضیح بده جریان چیه اواتارت تهشه چیز خاصی نیست، سهیل میخواد به بچه ها پول بده. دیر اومدی فعلاً برو ته صف 4
pari daryayi 22938 سازنده ارسال شده در 10 اردیبهشت، 2012 من حال ندارم 13 صفحه بخونم لطفا یکی در یک خط توضیح بده جریان چیه خبری نیست طرح شادسازیه هماهنگی با آواتار توئه 2
شقایق31 40377 ارسال شده در 10 اردیبهشت، 2012 اواتارت تهشه چیز خاصی نیست، سهیل میخواد به بچه ها پول بده. دیر اومدی فعلاً برو ته صف واسه تغییر روحیس شدیدا دپ شدم سهیل غلط میکنه به من پول نده 1
شقایق31 40377 ارسال شده در 10 اردیبهشت، 2012 خبری نیست طرح شادسازیه هماهنگی با آواتار توئه من شدیدا الان محجبه شدم 1
Mohammad Aref 120566 ارسال شده در 10 اردیبهشت، 2012 واسه تغییر روحیس شدیدا دپ شدم سهیل غلط میکنه به من پول نده الان فلوید میاد دوتا موزیک میذاره از دپی در میای 3
*mini* 37779 ارسال شده در 10 اردیبهشت، 2012 من نمیدونم......سعی میکنم همیشه همه رو خوشحال کنم و خوشحال نگهشون دارم اما الان میخوام یکی رو خوشحال کنم که فردا تولدشه....... کهرباییی.....تولدت مبارک عزیز دللللللللللللللللللللللم ایشاالله همیشه شاد و خوشحال و همینجوری باحال باشییی من جچند شب پیش خیلی گرفته بودم.......کهربا با اس های باحال و شادش حسابی شادم کرد ایشاالله همیشه شاد شی مــــــــــــــــــادر 6
pari daryayi 22938 سازنده ارسال شده در 10 اردیبهشت، 2012 به افتخار مریم برای کهربا [flash=with=25heigh=25] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 4
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری