رفتن به مطلب

انجمن روانشادان ------- > طرح شادسازی دوستان


ارسال‌های توصیه شده

* v e n o o s * مهمان
ارسال شده در

میبینی ونوس، به لاکپشتم میگه وزق ... :w000:

آره؛ عزیزم؛ تو خودتو ناراحت نکن:aghosh:؛ اما گفت وزغ نه وزق (2071).gif

  • پاسخ 336
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

مریمی من عاشقتم چه کردی با دل من با آهنگات...:hapydancsmil:

 

 

حال همه ی ما خوب است...میخوای باور کن میخوای نکن...:w02:

  • Like 6
ارسال شده در
کاربر فلوید :شما بدلیل پخش آهنگ های جلف تا یک هفته اخراجید...یعنی میشه؟:w02:

 

کاربر فلوید ، دم شما گرم ... به شما 20 امتیاز افزوده شد ... hapydancsmil.gif

 

آره؛ عزیزم؛ تو خودتو ناراحت نکن:aghosh:؛ اما گفت وزغ نه وزق (2071).gif

 

حالا همون ... (2071).gif

  • Like 4
ارسال شده در

دیشب ملتی را شاد کردیم .... امروز دل خودمان گرفته است .... لعنت بر جمعه ها sigh.gif

  • Like 5
ارسال شده در
مریمی من عاشقتم چه کردی با دل من با آهنگات...:hapydancsmil:

 

 

حال همه ی ما خوب است...میخوای باور کن میخوای نکن...:w02:

 

منم همینطور:girl_blush2:

 

[flash=with=25heigh=25]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

  • Like 3
ارسال شده در
کاربر فلوید ، دم شما گرم ... به شما 20 امتیاز افزوده شد ... :hapydancsmil:

 

 

 

 

:hapydancsmil: میسی زهرا جون...........البته از آهنگ های آپلودی خودت همش رو دارم میزارم:hapydancsmil:

  • Like 4
ارسال شده در

به قول افشین

غم دنیا رو بیخیال

غصه فردا رو بیخیال

.

.

.

بیا وسط قرش بده....2004.gif

 

 

 

 

برای من همینکه یک نفر رو هم شاد کرده باشم ضیافت بزرگیه149fs887355.gif

 

 

 

راستی کسی احیانا از من دلخور نیست؟onion059.gif

  • Like 6
ارسال شده در

هرکی بهم یه پول گنده بده خوشحال میشم:w16:

  • Like 4
ارسال شده در
هرکی بهم یه پول گنده بده خوشحال میشم:w16:

 

بدی من خرجش کنم خوشحال تر میشی

گفتم که یکی رو شاد کنی خوشحالیت واقعی تره تا یکی شادت کنه:w16:

رد کن بیاد:w02:

  • Like 2
ارسال شده در

من حال ندارم 13 صفحه بخونم لطفا یکی در یک خط توضیح بده جریان چیه:banel_smiley_4::ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
من حال ندارم 13 صفحه بخونم لطفا یکی در یک خط توضیح بده جریان چیه:banel_smiley_4::ws3:

 

اواتارت تهشه :ws28:

 

چیز خاصی نیست، سهیل میخواد به بچه ها پول بده. :w02:

دیر اومدی فعلاً برو ته صف :ws3:

  • Like 4
ارسال شده در
من حال ندارم 13 صفحه بخونم لطفا یکی در یک خط توضیح بده جریان چیه:banel_smiley_4::ws3:

خبری نیست طرح شادسازیه هماهنگی با آواتار توئه:ws28:

  • Like 2
ارسال شده در
اواتارت تهشه :ws28:

 

چیز خاصی نیست، سهیل میخواد به بچه ها پول بده. :w02:

دیر اومدی فعلاً برو ته صف :ws3:

:ws3:

واسه تغییر روحیس شدیدا دپ شدم:banel_smiley_4:

سهیل غلط میکنه به من پول نده:w02::w000:

  • Like 1
ارسال شده در
خبری نیست طرح شادسازیه هماهنگی با آواتار توئه:ws28:

 

:ws3:

من شدیدا الان محجبه شدم :ws3:

  • Like 1
ارسال شده در
:ws3:

واسه تغییر روحیس شدیدا دپ شدم:banel_smiley_4:

سهیل غلط میکنه به من پول نده:w02::w000:

 

 

الان فلوید میاد دوتا موزیک میذاره از دپی در میای :ws3:

 

nudie.gif

  • Like 3
ارسال شده در

من نمیدونم......سعی میکنم همیشه همه رو خوشحال کنم و خوشحال نگهشون دارمhapydancsmil.gifhapydancsmil.gif

اما الان میخوام یکی رو خوشحال کنم که فردا تولدشه.......

کهرباییی.....تولدت مبارک عزیز دللللللللللللللللللللللم

ایشاالله همیشه شاد و خوشحال و همینجوری باحال باشییی:w02:

من جچند شب پیش خیلی گرفته بودم.......کهربا با اس های باحال و شادش حسابی شادم کرد

ایشاالله همیشه شاد شی مــــــــــــــــــادرhapydancsmil.gif

  • Like 6
ارسال شده در

آهنگ قری بزارینننننننننننننن hapydancsmil.gifhapydancsmil.gif

  • Like 3
ارسال شده در

به افتخار مریم برای کهربا

 

[flash=with=25heigh=25]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

za4.gif

  • Like 4
ارسال شده در

بچه ها میشه دو تا پست بدید بریم صفحه بعد؟:icon_gol:

  • Like 2
ارسال شده در

بریم صفحه بعد

می خوای اهنگ رو پاک کنم؟

  • Like 1

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...