رفتن به مطلب

انجمن روانشادان ------- > طرح شادسازی دوستان


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در
بریم صفحه بعد

می خوای اهنگ رو پاک کنم؟

نه عزیزم........چون کپی کرده بودم.............میخواستم هر چه زودتر پیستش کنم

:icon_gol:

  • Like 1
  • پاسخ 336
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

* v e n o o s * مهمان
ارسال شده در

آهنگ گذاشتید ؟

 

چرا پخش نمیشه؟:hanghead:

ارسال شده در

[flash=with=25heigh=25]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
  • Like 5
ارسال شده در

:shad::w14::w31::2eaoapgxehimkak1y7e:w42::w330:

  • Like 2
ارسال شده در

بچه ها چرا غمگینید؟اطراف خودتون رو نگاه کنید؟افرادی هستند که در وضعیتی بدتر از شما زندگی میکنند:hanghead: دو هفته شام رزور نکردن..............ناهار هم اگه خواستن باید برن دانشگاه...........

 

g9uyd03a0azp4dhj6q6v.jpg

  • Like 9
ارسال شده در
بچه ها چرا غمگینید؟اطراف خودتون رو نگاه کنید؟افرادی هستند که در وضعیتی بدتر از شما زندگی میکنند:hanghead: دو هفته شام رزور نکردن..............ناهار هم اگه خواستن باید برن دانشگاه...........

 

g9uyd03a0azp4dhj6q6v.jpg

 

آخیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی:sigh:

  • Like 2
ارسال شده در
آخیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی:sigh:

 

:hapydancsmil::hapydancsmil:

اشکال نداره..............میگذره...............برخیز و مخور غم جهان گذران...........بنشین؟ و دمی به شادمانی بگذران

  • Like 2
ارسال شده در
:hapydancsmil::hapydancsmil:

اشکال نداره..............میگذره...............برخیز و مخور غم جهان گذران...........بنشین؟ و دمی به شادمانی بگذران

 

اون که آره...:hapydancsmil:

  • Like 1
ارسال شده در
بچه ها چرا غمگینید؟اطراف خودتون رو نگاه کنید؟افرادی هستند که در وضعیتی بدتر از شما زندگی میکنند:hanghead: دو هفته شام رزور نکردن..............ناهار هم اگه خواستن باید برن دانشگاه...........

 

g9uyd03a0azp4dhj6q6v.jpg

 

این چاقوهه چیه؟!!!! :ws28::ws28::ws28:

  • Like 2
ارسال شده در

وای مریم دمت گرم عجب آهنگایی می زاری :hapydancsmil:

  • Like 1
ارسال شده در
این چاقوهه چیه؟!!!! :ws28::ws28::ws28:

 

ازون چاقوهای تیزه...ساخت زنجان...مام داریم ازینااااااااااااا:ws28:

  • Like 2
ارسال شده در
ازون چاقوهای تیزه...ساخت زنجان...مام داریم ازینااااااااااااا:ws28:

 

داداشم زنجان هست برامون آورده مامانم قایمش کرده می گه دستتونو می برین :banel_smiley_4:

  • Like 2
ارسال شده در
داداشم زنجان هست برامون آورده مامانم قایمش کرده می گه دستتونو می برین :banel_smiley_4:

 

راست میگه خب...:ws3:

ما کلی تلفات دادیم با این چاقوها...:sad0:

  • Like 2
ارسال شده در
این چاقوهه چیه؟!!!! :ws28::ws28::ws28:

چاقو منه............کلا آچار فرانسه اتاقه:hanghead: در همه موارد ازش استفاده می کنیم

وای مریم دمت گرم عجب آهنگایی می زاری :hapydancsmil:

 

دم خودت گرم عزیزم................

بچه ها داره بارون میاد............................................ووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو:hapydancsmil:

  • Like 2
ارسال شده در
ازون چاقوهای تیزه...ساخت زنجان...مام داریم ازینااااااااااااا:ws28:

 

من تهران خریدما.............میدون امام حسین:w02:

  • Like 2
ارسال شده در
چاقو منه............کلا آچار فرانسه اتاقه:hanghead: در همه موارد ازش استفاده می کنیم

 

 

دم خودت گرم عزیزم................

بچه ها داره بارون میاد............................................ووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو:hapydancsmil:

 

 

با اون عظمت چه جوری باهاش پنیر می خورین؟ :w58:

ما تو خوابگاه با قاشق پنیر برمی داشتیم.

قربونت :icon_gol:

اینجا هم بارون می یاد شدید :hapydancsmil:

  • Like 1
ارسال شده در

[flash=with=25heigh=25]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
  • Like 2
ارسال شده در
با اون عظمت چه جوری باهاش پنیر می خورین؟ :w58:

ما تو خوابگاه با قاشق پنیر برمی داشتیم.

قربونت :icon_gol:

اینجا هم بارون می یاد شدید :hapydancsmil:

ما هم اکثر روزا با قاشق بر می داریم:icon_pf (34):

 

 

آره......خیلی شدیده.................چقدر میچسبه فردا برف بیاد...........آدم برفی درست کنیم:hapydancsmil:

  • Like 1
ارسال شده در
ما هم اکثر روزا با قاشق بر می داریم:icon_pf (34):

 

 

آره......خیلی شدیده.................چقدر میچسبه فردا برف بیاد...........آدم برفی درست کنیم:hapydancsmil:

 

فردا برف بیاد زمین خیسه نمی شینه :hanghead:

اسم آهنگایی که می زاری زیرشون بی زحمت بنویس عزیزم من دانلود کنم فولدر آهنگای شادم پر شه :hapydancsmil:

  • Like 1
ارسال شده در
فردا برف بیاد زمین خیسه نمی شینه :hanghead:

اسم آهنگایی که می زاری زیرشون بی زحمت بنویس عزیزم من دانلود کنم فولدر آهنگای شادم پر شه :hapydancsmil:

جدا؟نمی دونستم:4564:

آهنگ ها رو از اینجا بر می دارم.........

  • Like 1

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...