رفتن به مطلب

معماری روز


.FatiMa

ارسال های توصیه شده

[TABLE=class: BorderBox]

[TR]

[TD=align: center][TABLE]

[TR]

[TD=align: center][TABLE=width: 0%]

[TR]

[TD=colspan: 3]209763474521276922672020125659226.jpg

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: #cdcdcd]

[/TD]

[TD=align: center] معماران، طراحان ، مهندسان درهر چيزی پيش مي روند. گاهي اوقات طبيعت الهام بخش آنهاست ، گاهي اوقات يك حس، بو ، بافت و يا صدا . هنر سوررئاليستي مي تواند آغازگر قدرت خلاقيت دروني باشد. اما من، نه همه ی آنها، بلكه برخي از ساختمان های سوررئاليستي را دوست دارم. خانه روستا كه توسط معمار ويچلبوئر اورتيس Weichlbauer Ortis طراحي شده در فراهانليتن اتريش Frohnleiten, Austria يكي از آنهاست...علاوه بر اين من قطعا افرادی كه دارای حس طنز و شوخ طبعي بيش از حد معمارانه هستند را دوست دارم.

پنجره ها بصورت افقي معلق شده اند و پله های بتني بي مقدمه درنمای بيروني آورده شده اند كه به هيچ جا نمي روند.

لبه های سخت و راست مكعب بتنی با استفاده از آستروف- چمن مصنوعي- در نما ملايم تر شده اند كه همچنين خانه ای با منظره مي سازد. همه چيز مضحك به نظر ميرسد و به نظر مي رسد كه هيچ چيز در اين خانه در جای خود نيست. اما با وجود اين نگاه سوررئاليستي ، خانه هنوز عملكردی است.

[/TD]

[TD=bgcolor: #cdcdcd]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] [TABLE]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

209763474521296190970020121651906.jpg خانه ی سبز

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

209763474521316330306020123653306.jpg خانه ی سبز

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

20976347452134776774702012757676.jpg خانه ی سبز

 

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
  • پاسخ 1.8k
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

[TABLE=width: 0%]

[TR]

[TD=colspan: 3]209863474521561838030020124158386.jpg

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: #cdcdcd]

[/TD]

[TD=align: center] آسمانخراش قلعه؛

مورد تقدير قرار گرفته در رقابت آسمانخراش 2012؛

ويكتور كاپييكين Victor Kopieikin ، پاولو زابوتين Pavlo Zabotin ؛

اوكراين ؛

بلايای طبيعي، تهديد بحران فناوری و همواره امكان بازديد مردم از فضاها در حال حاضر در شهرها و حتي كشورها به دوباره سازمان دادن اجرای زيرساخت ها كه بتواند مردم را از فجايع احتمالي حفظ كند، نياز دارد .

پروژه آسمانخراش قلعه Citadel Skyscraper برای ژاپن به دليل تعدد بلايای طبيعي و انساني كه در اين منطقه در سال های اخير رخ داده، تصور شده است. اين پروژه سه قسمت اجرای ساختار جديد با نتيجه نهايي حفاظت جزيره با پوشش دفاعي قلعه مانند را طرح مي كند. بخش اول شامل بازسازی استفاده از زمين شهرهای بزرگ كشور نظر به اينكه ساكنان به موقع به اين شهر نقل مكان كنند، ميشود. شركت ها و بازرگاني ها در داخل شهرها مستقر باقي خواهد ماند ، اما ساكنان به دريا و در حمايت از زندگی خود به آسمانخراش های مسكوني ، يا ارگ نقل مكان خواهند نمود. بخش دوم قابل تخصيص اين ارگ ها :‌ آنها به عنوان سطحی تنها مجهز خواهند شد ،و مانعی 2-3 كيلومتری از خط ساحلي ايجاد مي نمايند كه ميتواند سرزمين اصلي را از سونامي محافظت كند. خود آسمانخراش ها به وسيله ی سيستم موج شكن و كانال های زهكشي متصل شده اند ، و قادر به مقاومت در برابر امواج تا ارتفاع 50 متر هستند. اينها بيشتر توسط يك سری اتصال دهنده از بادبان های رشته ای تقويت ميشود ،كه تا ژرفای 1200 متر دفن شده ، و جزيره را احاطه كرده است. وقتي كه امواج به بادبان ضربه مي زنند و با نوسانات الياف كشيده شده آن برخورد دارند ، چنين ناهنجاری هايي ايجاد ميشود كه موج ها را به هيچ كاهش ميدهند.

بخش سوم اين طرح شامل طراحي آسمانخراش است كه ميتواند ساكنان آنرا محافظت نمايد. آسمانخراش اوليه برای اين پروژه دارای قاب فلزی است؛ فونداسيون آن تا عمق 1200 متر ريخته شده است و تا 500 متر به سمت آسمان ميرسد. با دفن سازه با عمق زياد در زمين ، آن از فعاليت های ارتعاش لرزه ای– زمين لرزه های به بزرگي 11 - ، موج ها – تا ارتفاع 40 متر – و بلايای انساني – مانند انفجار سلاح های اتمي- حفاظت شده است. سيستم حائل فرم يافته تنها تركيب پوشش محافظی در اطراف ساختمان است كه به عنوان سيستم حفاظت كار مي كند. آنها انرژی خود را ، با استفاده از قدرت موج برای توليد انرژی حفظ كردند ، و مخزن های ماهي زنده برای تامين مواد غذايي ساكنان در آنجا دارند.

عملكرد عمده ارگ ها به عنوان ساختمان های مسكوني است ، اما در هر 50 متر مناطق تفريحي و پارك های كوچكی وجود دارد. ساختمان همچنين رستوران ها ، كافی شاپ ها ، مغازه ها، سينماها و رختشويخانه ها را نمايان كرده است. اگر پوشش محافظ بيروني ارگ بسته شود به طور كامل قبل از وقوع حوادث خارجي ، ساختمان توسط دمنده های واقع در هر 100 متر كه به يك سيستم از سوله های پر شده با جلبك ها ی آبي كه اكسيژن را با جذب دی اكسيد كربن توليد مي كنند ، متصل شده، تهويه ميشود. ارگ با شهر و منطقه ی ساحلي روی زمين متصل شده است ، قطار های سريع السير از طريق چهار سيستم تونل ها گردش مي كنند.

[/TD]

[TD=bgcolor: #cdcdcd]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

20986347452158423308102012452336.jpg آسمانخراش قلعه

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

209863474521603639065520122356396.jpg آسمانخراش قلعه

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

[TABLE=width: 0%]

[TR]

[TD=colspan: 3]2099634745274600591525201205596.jpg

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: #cdcdcd]

[/TD]

[TD=align: center]

شهرک راولو را با اینکه کمی از ساحل دور میباشد نگین ساحل آمالفی (از سواحل جنوب ایتالیا) میدانند.

در هر تابستان یک فستیوال معروف موسیقی در این شهرک برگزار میشود که بیشتر مراسم آن بصورت رو باز در فضای باز ساختمان تاریخی ویلا روفالو انجام میشد.به منظور اجتناب از بهم خوردن مراسم بوسیله ی تغییرات جوی و برای جذب نشست های تجاری به شهرک تصمیم به ساخت یک سالن کنفرانس سرپوشیده گرفتند و در سال 2000 اسکار نیمایر به عنوان معمار پروژه انتخاب شد.

سایت انتخاب شده شیب زیادی دارد و در پیچش ویا دلا ریپابلیکا قرارگرفته که چشم انداز خیره کننده ای در امتداد ساحل ایجاد میکند.محل استقرار از شیب سایت تبعیت میکند و صحنه نمایش به طرف دریا کنسول شده است.سقف سالن کنفرانس به صورت کمان و از بتن است.ساختمان روی یک ستون تکیه دارد که مسیری بصورت صفوف منظم برای مخطبان که از یک طرف بوسیله ی یک باز شوی دایره ای شکل شیشه ای وارد میشوند ایجاد میکند.این طراحی مناظر زیبایی را از سالن کنفرانس به تپه های شمالی بدست میدهد در حالی که یک دهانه ی کوچکتر در دیوار مقابل دید خوبی به ساحل ارایه میدهد.

[/TD]

[TD=bgcolor: #cdcdcd]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

209963474527502447064520124254476.jpg ورودی دایره ای شکل

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

209963474527563160952020124351606.jpg کنسول شدن صحنه ی نمایش

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

209963474527610949885520123059496.jpg دهانه ی کوچک در دیوار مقابل ورودی

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

20996347452764913982402012951396.jpg دید به ساحل

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

209963474527679988435520123959886.jpg نمای داخلی سالن

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

209963474527714273350520121452736.jpg ورودی شیشه ای و ستونهای آن

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

ک طراح ایتالیایی طرح یک هتل شناور مجلل را ارائه کرده است انرژی خود را به طور کامل از طریق سلولهای خورشیدی رنگ حساس که در دیوارها و سقف آن کار گذاشته شده، تأمین می کند .

میشل پوزولانتی طراح صنعتی ایتالیایی در رابطه با طرح "استراحتگاه شناور خورشیدی" خود اظهار داشته است : این هتل می تواند در امتداد خطوط ساحلی حرکت کند و مسافران آن که شش نفر هستند می توانند در قسمت تحتانی هتل که در زیر آب قرار می گیرد، زندگی دریایی را تماشا کنند.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

طرح پوزولانتی مبنی بر سلولهای خورشیدی رنگ حساس است که در ساختمان آن کار گذاشته می شود

 

سلول خورشیدی "رنگ حساس" گونه‌ای سلول خورشیدی ارزان قیمت متعلق به دسته سلول‌های خورشیدی لایه نازک است. اساس کار این سلول‌ها یک نیمه‌‌ رسانا است که بوسیله یک آند حساس به نور و یک الکترولیت تشکیل می شود.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

انرژی هتل شناور توسط سلولهای خورشیدی رنگ حساس تأمین می‌شود

 

گرچه راندمان تبدیل انرژی در این سلول‌ها نسبت به دیگر سلول‌های خورشیدی پایین‌تراست اما آنچه باعث توسعه این نسل از سلول‌ها شده پایین بودن نسبت قیمت آنها بر عملکردشان است که تولید انرژی را به طور چشمگیری مقرون ‌به ‌صرفه کرده است.

 

استراحتگاه شناور خورشیدی از دو لایه 15 میلیمتری فایبرگلاس چوب درخت بالسا تشکیل شده که بین آنها فضای خالی 30 سانتیمتری قرار دارد.

 

نکته جالب این طرح این است که طراح پیشنهاد کرده است که سلولهای خورشیدی در داخل لایه های داخلی و خارجی کار گذاشته شود تا هم نور مصنوعی از داخل و هم نور خورشید از خارج بتواند مورد استفاده قرار گیرد.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

اقامت در هتل شناور برای شش نفر در نظر گرفته شده است

 

این هتل 20 متل طول دارد و برای شش نفر در دو اتاق دو نفره و دو اتاق یک نفره طراحی شده است که برای همه اتاقها سرویس بهداشتی مجزا در نظر گرفته شده است. محوطه 110 متر مربعی داخل دربرگیرنده یک آشپزخانه، یک سالن غذاخوری، یک محوطه استراحت و عرشه است.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

مسافران هتل شناور می توانند در محفظه تحتانی هتل نمای کاملی از زندگی دریایی داشته باشند

 

طراح اظهار داشته است مهمترین شاخصه این هتل این است که از یک محفظه زیر دریایی برخوردار است که هر شش نفر می توانند نمای کاملی از زندگی دریایی داشته باشد.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

محوطه 110 متر مربعی داخل دربرگیرنده یک آشپزخانه، یک سالن غذاخوری، یک محوطه استراحت و عرشه است

 

در رابطه با سیستم رانش به جلو این شناور که شاید نکته مهم ادعای صرفه جویی در انرژی آن باشد اطلاعات اندکی منتشر شده است و تنها به این نکته اشاره شده است که این استراحتگاه برای حرکتهای آهسته در خطوط ساحلی طراحی شده نه رفتن به اقیانوسها.

نکته مهم در رابطه با این طرح این است که هرگاه این طرح به مرحله عملیاتی برسد باید از انرژی کمکی نیز بهره بگیرد و یا به نوعی آن را در دسترس داشته باشد.

لینک به دیدگاه

[TABLE=width: 0%]

[TR]

[TD=colspan: 3]21006347453388040506002012054056.jpg

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: #cdcdcd]

[/TD]

[TD=align: center]

موزه ونمایشگاه لوسیو کوستا در برازیلیا تاریخ پایتخت فدرال را از ترسیم های اولیه پروژه تا مدل تاثیر گذار این شهر در وضعیت فعلی خود به نمایش میگذارد.فضای نمایشگاه به افتخار لوسیو کوستا طراح شهری برازیلیا توسط اسکار نیمایر طراحی شده و در زیر میدان سه قدرت (میدان اصلی برازیلیا) قرار دارد.طرح کلی شهر به یک پرنده با بالهای گشوده شباهت دارد.

[/TD]

[TD=bgcolor: #cdcdcd]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

210063474533925661929020124556616.jpg ماکت شهر و ترسیمات اولیه

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

210063474534022868598020122258686.jpg تصویری دیگر از ماکت شهر برازیلیا

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

210063474534298417368020125854176.jpg طرح کلی شهر به پرنده ای با بالهای گشوده شباهت دارد

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

منبع

لینک به دیدگاه

[TABLE=width: 0%]

[TR]

[TD=colspan: 3]210163474582942179944520124261796.jpg

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: #cdcdcd]

[/TD]

[TD=align: center] شهردار لندن بوریس جانسون ، از طرح بزرگراه شناور بر روی رودخانه تایمز پرده برداری کرد که قرار است از تراکم شهر در بازی های المپیک 2012 لندن کم کند و ساخت آن در ماه جولای به اتمام می رسد . طراحی ، توسط استودیو لندنی داولینگ و استون ، شامل یک تقاطع در دسترس در برج پل و کششی از وندسورث به لیم هاوس در امتداد آب می باشد . این اتوبان تنها مورد استفاده اتومبیل های رسمی المپیک می باشد که قابلیت عبور از میان بنای مشهور برج پل- یک ساختار قدیمی 118 ساله - را داراست . به گفته طراح : "بازی های المپیک ، یک رویداد خارق العاده می باشد و لندن ، چالش های حمل و نقل منحصر به فردی را ارائه می دهد ؛ با ایجاد تصاویری از مفاهیم معماری ، هدایت کردن به سمت رودخانه تنها راه برای حفظ چیزهای جاری و روان است . " [/TD]

[TD=bgcolor: #cdcdcd]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

21016347458296283389602012268336.jpg مسیرهای شناور المپیک از داولینگ جونز و استون

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

210163474582978729363020121867296.jpg مسیرهای شناور المپیک از داولینگ جونز و استون

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

[TABLE=class: BorderBox]

[TR]

[TD=align: center][TABLE]

[TR]

[TD=align: center][TABLE=width: 0%]

[TR]

[TD=colspan: 3]21026347462274657858902012665786.jpg

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: #cdcdcd]

[/TD]

[TD=align: center] شرکت معماران شیلی-آلمانی GUN با طرح پیشنهادی خود "کلیسای آب" در سانتیاگو ، برنده مسابقه بین المللی معماران جوان MoMA –همکاری بین MoMA در نیویورک ، MoMA PS1 و پلت فرم شیلی Constructo – شدند . پاویون ، یک شبستان افقی متشکل از عناصر عمودی معلق و به طور طبیعی حکاکی شده در ارتفاعات و تراکم مختلف می باشد . قطعات بلند و باریک و هرمی شکل از فابریک و بتن به تقلید از فرم استالاکتیتها و استالاگمیتها در غارها ، ساخته شده اند . مخروط های معکوس که توسط یک چارچوب خارجی فولادی مینیمال حمایت می شوند ، از یک شبکه سیمی به حالت تعلیق درآمده اند تا آب باران را درون کیسه های پلاستیکی جمع آوری کنند . قطره های آب با پالس ها و سرعت های متفاوت از پوشش پارچه ای خارج می شوند تا هوای خنک را برای بازدید کنندگان در زیر سایبان ایجاد کنند . استالاگمیت ها با بلوک های بتنی دوبل به عنوان نیمکت شکل گرفته اند که از نظر استراتژیکی افراد را در زیر جریان آب قرار می دهند . [/TD]

[TD=bgcolor: #cdcdcd]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] [TABLE]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

210263474622776894031520123668946.jpg entry

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

21026347462281508006402012156806.jpg components-are-suspended-from-a-wire-grid

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

210263474622830513646520123065136.jpg (left) concrete blocks placed below the stalactites (right) upward view of canopy

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

210263474622932922131020121269226.jpg canopy-of-fabric-components-reflecting-within-a-pond

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

210263474622950556744520123065566.jpg stalagmites-serve-as-concrete-benches-for-visitors

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

210263474622969301638520124963016.jpg water-dripping-from-a-component

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

21026347462298472350302012467236.jpg water drizzles upon the concrete bench below

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

210263474623095595313020125565956.jpg open to the sky, plastic cones capture water and slowly release drops over time

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

210263474623124488971520122464886.jpg canopy-without-fabric-covering

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

21026347462314109142452012416916.jpg floor plan / level 0

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

210263474623158338367520125863386.jpg elevation

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

210263474623170488957020121064886.jpg elevation

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

210263474623184711679520122467116.jpg elevation

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

210263474623199999763520123969996.jpg structure and weight

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

21026347462322312914252012361296.jpg systems layering

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

210263474623255623156520123566236.jpg forms development

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

210263474623292682308020121266826.jpg curves development

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

210263474623310874503020123068746.jpg component

 

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

[TABLE=width: 0%]

[TR]

[TD=colspan: 3]210563474878628476691520124894766.jpg

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: #cdcdcd]

[/TD]

[TD=align: center] “resonant chamber” یک سیستم قاب سازی در طراحی داخلی می باشد که از تکنیک های اوریگامی صلب برای تبدیل علائم صوتی فضا استفاده می شود و توسط شرکت طراحی مستقر در آمریکا و تورنتو rvtr طراحی شده است . قطعه ها از پانل های الکتروآکوستیک ، جذب کننده و بازتابنده تشکیل شده اند ، که می تواند به صورت پویا شکل خود را برای نمایش یا پنهان کردن این سطوح تنظیم کند در نتیجه شرایط صوتی را تغییر دهد . پانل برقی مرکزی شامل سنسورها و همچنین کنترل برای تحریک و تقویت خطوط یک یا چند حالت توزیع شده لوداسپیکر می باشد که به هر یک از پانل های الکتروآکوستیک نصب شده و به اصوات اجازه انعکاس و همچنین تولید واحد ها توسط خودشان – از طریق معرفی ارتعاشات از طریق یک محرک الکتروآکوستیک – را می دهد . [/TD]

[TD=bgcolor: #cdcdcd]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

210563474878688986490520124899866.jpg installation-view-at-the-'research-through-making'-exhibition-at-university-of-michigan

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

21056347487870710251852012791026.jpg closer-view-of-assembled-panel-components-and-circuitry

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

210563474878733777569020123397776.jpg resonantchamber04

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

210563474878753141564020125391416.jpg panel;-solid-insert,-electroacoustic-framework

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

210563474878770309410520121093096.jpg concept-composite-of-the-panels-in-use-as-the-ceiling-for-a-theatre-or-concert-hall

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

210563474878786987054020122699876.jpg circuitry-breakdown

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

210563474878808234717520124892346.jpg concept-notes-and-diagrams

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

210563474878830163001520121091636.jpg the-team-fed-audio-data-into-computer-models-of-'resonant-chamber'-to-optimize-the-transformation-of-the-panels

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

[TABLE=class: BorderBox]

[TR]

[TD=align: center][TABLE]

[TR]

[TD=align: center][TABLE=width: 0%]

[TR]

[TD=colspan: 3]2106634749190759767530201255109766.jpg

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: #cdcdcd]

[/TD]

[TD=align: center]

گالری

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
2012 در لندن توسط معماران سوئیسی
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
و هنرمند چینی
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
طراحی و تکمیل شده است . هدف آنها انجام یک حفاری باستانشناسی برای پیداکردن اثری از غرفه های گذشته در سایت و سپس ترسیم ترانشه های موجود با چوب پنبه بوده است . این طرح ، حفاری تا رسیدن به سطح آب زیر زمینی و همچنین آشکار کردن آثاری از یازده غرفه گذشته و ایجاد یک چاه در پایین ترین نقطه که آب باران را هم جمع آوری می کند ، را در بر می گیرد .

پایه پاویون در زیر چمن های باغ کنزینگتون فرو رفته ، مانند یازده پاویون قبل برای ایجاد یک شبکه از ترانشه . دوازده ستون در میان این کانال ها قرار گرفته که هر کدام نماینده یک پاویون از گذشته و حال هستند و همچنین از سقف مدور با ارتفاع 1.4 متر بالاتر از سطح زمین هم حمایت می کنند . یک استخر آب ، سقف را پوشانده اما برای ارائه یک پلت فرم مرتفع منظره و فضای رقص ، آب این استخر به خوبی تخلیه می شود . کرسی های تحت پوشش چوب پنبه به شکل قارچ ، برای بازدیدکنندگان در زیر این سایه بان صندلی هایی برای نشستن فراهم می کند . این غرفه موقت تا 14 اکتبر باز خواهد بود .

به گفته مدیران گالری سرپنتین : " کارکردن با هرزوگ دی مورن و آی وی وی ، تیم طراحی ورزشگاه آشیانه پرنده پکن مایه افتخار است و در این سال هیجان انگیز برای لندن ، ما مفتخر به ایجاد ارتباط بین المپیک پکن 2008 و بازی های المپیک لندن 2012 هستیم .

[/TD]

[TD=bgcolor: #cdcdcd]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] [TABLE]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2106634749190937295230201213107296.jpg پاویون گالری سرپنتین 2012 از هرزوگ دی مورن و آی وی وی

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2106634749191096357315201229106356.jpg پاویون گالری سرپنتین 2012 از هرزوگ دی مورن و آی وی وی

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2106634749191369025410201256109026.jpg پاویون گالری سرپنتین 2012 از هرزوگ دی مورن و آی وی وی

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2106634749191537051765201213107056.jpg پاویون گالری سرپنتین 2012 از هرزوگ دی مورن و آی وی وی

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2106634749191727010310201232107016.jpg پاویون گالری سرپنتین 2012 از هرزوگ دی مورن و آی وی وی

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2106634749192386323580201238106326.jpg پاویون گالری سرپنتین 2012 از هرزوگ دی مورن و آی وی وی

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2106634749194353775780201255103776.jpg پاویون گالری سرپنتین 2012 از هرزوگ دی مورن و آی وی وی

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2106634749194556956135201215106956.jpg پاویون گالری سرپنتین 2012 از هرزوگ دی مورن و آی وی وی

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2106634749194859163355201245109166.jpg پاویون گالری سرپنتین 2012 از هرزوگ دی مورن و آی وی وی

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

210663474919508261585020128102616.jpg پاویون گالری سرپنتین 2012 از هرزوگ دی مورن و آی وی وی

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2106634749195433511360201243103516.jpg پاویون گالری سرپنتین 2012 از هرزوگ دی مورن و آی وی وی

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

210663474919688898461020128108986.jpg پاویون گالری سرپنتین 2012 از هرزوگ دی مورن و آی وی وی

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2106634749197077536995201227107536.jpg پاویون گالری سرپنتین 2012 از هرزوگ دی مورن و آی وی وی

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2106634749197382829955201258102826.jpg پاویون گالری سرپنتین 2012 از هرزوگ دی مورن و آی وی وی

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2106634749197694714290201229104716.jpg پاویون گالری سرپنتین 2012 از هرزوگ دی مورن و آی وی وی

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2106634749198366751355201236106756.jpg پاویون گالری سرپنتین 2012 از هرزوگ دی مورن و آی وی وی

 

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

[TABLE=width: 0%]

[TR]

[TD=colspan: 3]210963474976727036849020124711366.jpg

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: #cdcdcd]

[/TD]

[TD=align: center]

چایخانه بوآ نوآ به دنبال یک مسابقه در ۱۹۵۶ که توسط شورای شهر برگزار شده و معمار پرتغالی فرناندو تاوورا برنده آن بود، طراحی شد. پس از انتخاب سایت بر روی صخره های ساحل دریا، وی پروژه را به همکار خود آلوارو سیزا ارجاع داد.

به عنوان یکی از اولین پروژه های سیزا شایان ذکر است که رستوران از شهر متوسینوس زیاد دور نیست، جایی که معمار در آن بزرگ شده و با مناظر آن منطقه از نزدیک آشنا بوده است. در دها های ۱۹۶۰ در پرتغال امکان معماری با ارتباط تنگاتنگ با سایت وجود داشت، همانند استخر شنای لیکا در ۱۹۶۶ که در مورد ساخت منظره ای از منطقه حاشیه ای بر روی اقیانوس از طریق تجزیه و تحلیل دقیق آب و هوا و جزر و مد، پوشش گیاهی موجود و فرم های صخره ها و ارتباط با خیابان و شهر پشت سر، بود.

در حدود ۳۰۰ متری جاده اصلی، ساختمان از پارکینگ و از طریق دستگاه پله دسترسی دارد که در نهایت منجر به ورودی مسقف شده با ارتفاعی پایین، که با تخته سنگ های بزرگ (از مشخصه های سایت) شاخص شده است. معماری این تفرجگاه، مسیری غیر مستقیم، ملبس به سنگهای سفید و دیوار های بتنی رنگ شده، دیدهای دراماتیک متعددی از مناظر بیرون به عنوان استعاره ای از محیط پیرامون به نمایش می گذارد، و به خط افق دریا کماکان تاکید می کند.

جبهه غربی قسمت غدا خوری و قسمت چایخانه، دقیقا بالای صخره ها هستند و توسط دو دهلیز با ارتفاع دو برابر و پله و ورودی که در سطحی بالاتر تعبیه شده، به هم ارتباط دارند. آشپزخانه، انبار و قسمت کارکنان در سطحی پایین تر، در پشت ساختمان قرار دارند و تنها با پنجره های باریک و دودکش دکل مانند و رنگ سده نمایان است. تشکیل یک پروانه در پلان، دو فضای اصلی باز اطراف در دامنه ساحل دریا، دیوار های خارجی، همگی توپوگرافی طبیعت سایت را دنبال می کنند. چایخانه، پنجره های بزرگ بالای پایه های بتنی نمایان دارد، در حالی که قسمت غذا خوری تماما شیشه ای است، با نمایی به فضای بیرون. همچنین در هر دو قسمت فریم پنجره ها را می توان پایین، تا روی کف آورد.

اجازه داده شده که کل سقف پروژه به صورت پیش آمدگی به طور پی در پی، همراه با تیرپوش های بیرون زده سقف که در تابستان تاثیر شگفتی دارد، پیش روی کند، در حالی که امکان قدم زدن بیرون از غذاخوری مستقیما به سمت دریا کماکانی که ساختمان از دیده محو می شود، وجود دارد.

همان طور که در دیگر کارهای اولیه معمار، گوناگونی از مصالح را به بازی در آمده اند، می توان به موارد زیر اشاره کرد: دیوارهای بنایی با وپلاستر سفید، بتن نمایان در جبهه غربی و استفاده زیاد از چوب قرمز آفریقایی افزلیا در دیوارها، تیرها، قاب ها و مبلمان. در بیرون پیش آمدگی های سقف پروژه، از چوب های بلند قطعه شده و تسمه های مسی ساخته شده است. سقف یک دال بتنی پوشیده شده با تایل های قرمز-قهوه ای رومی و تیر های معلق چوبی است.

گفته شده، چند سال پیش در طی توفانی سنگین، دریا هر دو قسمت چایخانه و غذاخوری را خراب کرده و مبلمان و اجزای داخلی را از بین برده بود. بوآ نوآ در سال ۱۹۹۱ به طور کامل و با حفظ تمام ویژگی های اصلی اش بازسازی شده است

[/TD]

[TD=bgcolor: #cdcdcd]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

210963474976863404097520123114046.jpg چایخانه بوآ نوآ (Boa Noa)

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2109634749768909716690201230119716.jpg چایخانه بوآ نوآ (Boa Noa)

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

210963474976920507864520120115076.jpg چایخانه بوآ نوآ (Boa Noa)

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2109634749769398122930201219118126.jpg چایخانه بوآ نوآ (Boa Noa)

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2109634749769573961285201237113966.jpg چایخانه بوآ نوآ (Boa Noa)

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2109634749769784592335201258114596.jpg چایخانه بوآ نوآ (Boa Noa)

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2109634749770021471705201222111476.jpg چایخانه بوآ نوآ (Boa Noa)

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2109634749770187974720201238117976.jpg چایخانه بوآ نوآ (Boa Noa)

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2109634749770795416310201239115416.jpg چایخانه بوآ نوآ (Boa Noa)

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

210963474977102938571020122119386.jpg چایخانه بوآ نوآ (Boa Noa)

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2109634749771348369200201234118366.jpg چایخانه بوآ نوآ (Boa Noa)

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2109634749771729995165201212119996.jpg چایخانه بوآ نوآ (Boa Noa)

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2109634749772932564680201213112566.jpg چایخانه بوآ نوآ (Boa Noa)

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2109634749773154689135201235114686.jpg چایخانه بوآ نوآ (Boa Noa)

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2109634749774050041985201251146.jpg چایخانه بوآ نوآ (Boa Noa)

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

[TABLE=width: 0%]

[TR]

[TD=colspan: 3]2113634751246672204150201227122206.jpg

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: #cdcdcd]

[/TD]

[TD=align: center]

آسمانخراش تصرف شده Occupy Skyscraper ؛

مورد تقدير قرار گرفته در رقابت آسمانخراش 2012 ؛

يانگ شيائو Ying Xiao ، شنگچين يانگ Shengchen Yang ؛

ايالات متحده

نابرابری های اقتصادی در ايالات متحده به حركت در آمده و به جنبش وال استريت اشغال 2011 آورده شده است ؛ طراحان آسمانخراش تصرف شده Occupy Skyscraper ايجاد ساختمانی را پيشنهاد دادند كه بيشتر مي تواند به معترضان قدرت دهد و به جنبش اشغال سرعت بخشد. آسمانخراش تصرف موقتا محل اعتراض را مي تواند به پناهگاه و فضای جلسه ای برای مخالفان بنا نمايد. بدين وسيله مفهومي برای معترضان كه جنبش خود را از سطحی افقي به واقعيت عمودی سه بعدی ببرند فراهم مي نمايد، آسمانخراش تصرف شده واقعه را به عنوان يك كل تقويت مي كند و نگه ميدارد ، اما شگفت آور اين است كه اين كار را تنها با استفاده از طناب كنف و كرباس انجام مي دهد.

ساخت و ساز آسمانخراش به زودی زود به عنوان محل اعتراض آغاز مي گردد‌:‌ طناب به تار عمودی با اتصال به آن و بالا رفتن از ساختمان های مجاور بافته شده است. شبكه های بافته شده ضخيم و ضخيم تر مي شود تا شكل های شبكه ها بتواند وزن آنها را تحمل نمايد. در اين مرحله ،" ساختمان" مي تواند برای بالا رفتن ، آويزان كردن پرچم ها و نگهداری كيسه های خواب در فضاهای عمودی استفاده شود ، و ميتواند برای تجمع در سطح افقي نيز استفاده شود. كرباس ها سپس به ايجاد قطعات محكم جهت جداسازی فضاهای استفاده شده در داخل ساختمان اتصال يافته است. طراحان چندين فضای مخصوص را پيش بيني كردند :‌ فضاهای راهنمايي ، و نقاط ديگر برای تفريح و سرگرمي ، خواب ، كارگاه های آموزشي ، كنفرانس ها ، گردهمايي ها و جلسات بزرگ.

در نتيجه جنبش قدرت به دست مي آورد و مردم بيشتری به آن مي پيوندند ، توده های مردم ساخت آسمانخراش را دنبال خواهند نمود ، و فضاهای مورد نياز را اضافه مي نمايند. با اين حال ، ارتفاع آسمانخراش به اوج خود ميرسد ، زمانيكه ارتفاع ساختمان های اطراف كه طناب ها را نگه مي دارند متلاقي شود. در نتيجه اعتراض پايان مي پذيرد، ساختمان واسازی ميشود ، و پس از آن ، بقايای آن ميتواند به طور كامل حذف شود ، و بافت شهری به آنچه قبل از اين رويداد بود، بازسازی شود.

[/TD]

[TD=bgcolor: #cdcdcd]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

21136347512468600046302012461206.jpg آسمانخراش تصرف شده Occupy Skyscraper

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

211363475124700932124520120129326.jpg آسمانخراش تصرف شده Occupy Skyscraper

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

[TABLE]

[TR]

[TD=align: center][TABLE=width: 0%]

[TR]

[TD=colspan: 3]211263475124409153924520129121536.jpg

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: #cdcdcd]

[/TD]

[TD=align: center] -كان Caen ، 1 مارچ 2011- در شهر كان فرانسه اعلام شد كه تيم های معماری روی بندرگاه و منطقه صنعتي قديمي ، شبه جزيره كان Caen Peninsula كار كنند. ام وی آر دی وی MVRDV و دو تيم ديگر جهت همكاری برای چهار سال آينده در چشم انداز آينده پايتخت باسه Basse – نرماندی Normandie در بخش كالوادوس Calvados فرانسه انتخاب شدند.

كان در طول جنگ جهاني دوم تخريب شده بود و بعد از آن بازسازی شده است ، پروژه ی پرسكويل Presqu’ile دومين بازسازی اش در نظر گرفته شده است. 300 ها پرسكويل د كان 300ha Presqu’ile de Caen ميان مركز شهر و دريا واقع شده است و ميان سازه های صنعتي كه برخي از يادمان های صنعتي است، اشغال شده است. ام وی آر دی وی به طرح معمار فرانسوی كه در سايت تجربه شده ، معماری منظر تريتويرز Territoires و شركت مهندسي يوسيس IOSIS پيوستند. پروژه چشم انداز آينده بر اساس تحقيقات است و برای اين تيم و همچنين جامعه شناس سوئيسي و طرفدار توسعه فيليپ كابان Philippe Cabane ، انجمن متخصص در استراتژیك توسعه را در بردارد.

شهر كان، ام وی آر دی وی را همراه با دو دفتر ديگر جهت همكاری برای چهار سال آينده در اين پروژه انتخاب كرد. بر اساس لي مانيتئور Le Moniteur ،شهر سه دفتر را در تركيبی استراتژيك انتخاب كرده است:‌ ام وی آر دی وی MVRDV برای شهرسازی نوآورانه و ارتباطات در پاريس بزرگ ، دجمال كلوچ Djamel Klouche با اسلت SLETH برای گسترش بندر كپنهاگ Copenhagen و فرانسوا لكلرك François Leclercq برای مشاركت در پروژه ی اروپا و مديترانه Euromediterranee در مارسي Marseille انتخاب شد.

[/TD]

[TD=bgcolor: #cdcdcd]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

[TABLE=width: 0%]

[TR]

[TD=colspan: 3]2114634751368984805330201218124806.jpg

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: #cdcdcd]

[/TD]

[TD=align: center] Epiphyte یک پاویون تابستانی مدولار و خودکفا می باشد که برای سفر به سراسر جهان به منظور ارائه محیط اطراف خود با زیبایی طبیعی و بیان سیستم ساختمان های مدرن و اکولوژیک در یک تجربه معماری ، ایجاد شده است . ارگانیسم پیش ساخته برای انتشار آلاینده ها با کربن صفر طراحی شده و همچنین جمع آوری انرژی در طول روز با استفاده از آن برای پروجکشن های رسانه در شب . این پاویون از فضای اطراف شهری و سبز خود سود برده درحالی که یک فضای جدید و جالب برای نمایشگاه و آثار هنری فراهم می کند . پوسته آن توسط یک لایه نانو TiO2 آناتاز شکل پوشیده شده که نسبت به اشعه ماورای بنفش برای کاهش آلودگی هوا و تمیز کردن هوای اطراف پاویون واکنش نشان می دهد . Epiphyte آب باران را در 3 محل پایین ساختار خود جمع آوری کرده ، آب خاکستری را در هسته مرکزی خود جایی که ***** ، تمیز ، بخار و توسط مه برای خنک کردن اطراف مورد استفاده قرار می گیرد ، ذخیره می کند . [/TD]

[TD=bgcolor: #cdcdcd]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2114634751369107180310201230127186.jpg پاویون Epiphyte از ماروین برتک و ماگنوس هورتن

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2114634751369257610135201245127616.jpg پاویون Epiphyte از ماروین برتک و ماگنوس هورتن

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2114634751371613260145201241123266.jpg پاویون Epiphyte از ماروین برتک و ماگنوس هورتن

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2114634751372231062400201243121066.jpg پاویون Epiphyte از ماروین برتک و ماگنوس هورتن

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2114634751381279350460201247129356.jpg پاویون Epiphyte از ماروین برتک و ماگنوس هورتن

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

211463475138149626040520129126266.jpg پاویون Epiphyte از ماروین برتک و ماگنوس هورتن

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2114634751384951459180201255121456.jpg پاویون Epiphyte از ماروین برتک و ماگنوس هورتن

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2114634751385196853630201219126856.jpg پاویون Epiphyte از ماروین برتک و ماگنوس هورتن

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2114634751385389292485201238129296.jpg پاویون Epiphyte از ماروین برتک و ماگنوس هورتن

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

211463475138563562437520123125626.jpg پاویون Epiphyte از ماروین برتک و ماگنوس هورتن

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2114634751386484447000201228124446.jpg پاویون Epiphyte از ماروین برتک و ماگنوس هورتن

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2114634751386741920755201254121926.jpg پاویون Epiphyte از ماروین برتک و ماگنوس هورتن

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2114634751386902418295201210122416.jpg پاویون Epiphyte از ماروین برتک و ماگنوس هورتن

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2114634751387212310570201241122316.jpg پاویون Epiphyte از ماروین برتک و ماگنوس هورتن

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

211463475139376019226020123612196.jpg پاویون Epiphyte از ماروین برتک و ماگنوس هورتن

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2114634751393925484415201252125486.jpg پاویون Epiphyte از ماروین برتک و ماگنوس هورتن

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

211463475139405358168520125123586.jpg پاویون Epiphyte از ماروین برتک و ماگنوس هورتن

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

منبع

لینک به دیدگاه

[TABLE=width: 0%]

[TR]

[TD=colspan: 3]211563475191123652450020123136526.jpg

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: #cdcdcd]

[/TD]

[TD=align: center]

این خانه قدیمی محل نگهداری محصولات مزرعه بوده است ، سپس برای سکونت یک خانواده 6 نفره بوده و به تازگی محل نشست حزب سیاسی اصلی در شهر است . این پروژه در حال کنار آمدن با قوانین سختگیرانه سوئیس است که اجازه تغییر وضعیت در بازشو های بیرونی و ساختار سقف را نمی دهد.

در نهایت ، من بر این باورم که مرمت قسمت بیرونی ساختمان جوابی اجباری به افزایش بی رویه ی شهر نشینی و اتلاف زمین در بخش ایتالیای سوئیس است.

تاریخچه

خانه ریزا در واکالو ، یک روستای 3000 نفره که در کانتون تیچینو سوئیس و در مرز ایتالیا و در پای کوه بیسبینو قرار گرفته است. واکالو در اصل یک دهکده کشاورزی بوده است که به تدریج به یک منطقه مسکونی در طول قرن بیستم تبدیل شده است. خانه در هسته ی تاریخی شهر ، با بخشی از شهرک که قدمت آن به قرن هفدهم می رسد ، قرار گرفته است. همه ی این ها توسط دولت منطقه ای ، که مقررات سخت مرمت را تنظیم میکند، محافظت می شود. این ساختمان یک انبار کاه ، جو و کنف برای ذخیره کشاورزان بوده و سپس میزبان یک خانواده 6 نفره که یکی از نافذترین خانواده های شهراست ، شده است و پس از تاسیس حزب سیاسی محلی ، تبدیل به دفتر مرکزی این حزب شده است. امروزه این خانه احیاء شده است و متعلق به شهردار واکالو است.

خانه ریزا یک طبقه مربع ( خانه برج) 6*6 متر در 4 سطح است. با توجه به محدودیت های قوانین ساختمان های محلی ، پوشش آن تغییر نکرده است. دیوارهای باربر خارجی تنها عناصری هستند که دست نخورده ، از قبل موجود است. فضای داخلی کاملا تخلیه شده است ، تا حدودی به دلیل وضعیت مخاطره آمیز دیوارها و کف و به طور کامل بازسازی شده است. این پروژه سعی در حفظ خط مشی تاریخی قسمت بیرونی دارد در حالی که در داخل قصد این را دارد که مردم یک فضای بزرگتر را درک کنند. پنجره ها نیز مانند ساختار دیوار دارای یک سطح داخلی 50 سانتی متری هستند ( به منظور افزایش درک از دیوارهای قدیمی از خارج) ارتفاع 2 برابر اتاق نشیمن باعث افزایش درک از اندازه ی فضا می شود. پله ی فلزی بسیار سبک وزن از تمام فضاهایی که در انتظار یک ارتباط بصری با یکدیگر هستند، قابل رویت است. اتاق تجهیزات و سرویس بهداشتی در ورودی طبقه قرار گرفته است ، آشپزخانه و نشیمن در طبقه اول است ، طبقه دوم میزبان یک اتاق کوچک و سرویس بهداشتی و فضای مطالعه ای است که مشرف به اتاق نشیمن است. در حالی که در طبقه ی بالا اتاق خواب والدین ( دارای رخت کن و سرویس بهداشتی است) واقع شده که چشم اندازی به دره های مندریسو دارد.

[/TD]

[TD=bgcolor: #cdcdcd]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2115634751911432117450201223132116.jpg خانه ریزا در سوییس

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2115634751911598141980201239138146.jpg خانه ریزا در سوییس

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2115634751911906276555201210136276.jpg خانه ریزا در سوییس

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2115634751912046833965201224136836.jpg خانه ریزا در سوییس

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2115634751912712816730201231132816.jpg خانه ریزا در سوییس

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2115634751912957381155201255137386.jpg خانه ریزا در سوییس

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

211563475191306982513020126139826.jpg خانه ریزا در سوییس

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2115634751913167250535201216137256.jpg خانه ریزا در سوییس

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2115634751913289371625201228139376.jpg خانه ریزا در سوییس

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2115634751913458364715201245138366.jpg خانه ریزا در سوییس

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

[TABLE=width: 0%]

[TR]

[TD=colspan: 3]211663475219803729566520123137296.jpg

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: #cdcdcd]

[/TD]

[TD=align: center] غرفه نمایشگاهی جدید و باز سازی کامل از ساختمان های تاریخی است .موزه معماری جدید گسترشی از یکی از ساختمان های یادبودی امپراتوری مانند در نروژ که توسط Grosch در سال ۱۸۳۰ طراحی شد و یک ساختمان ۴ طبقه که در سال ۱۹۱۰ اضافه شده ، میباشد . این ساختمان ها تا سال ۱۹۹۰ خالی بودند و نیاز شدیدی به تعمیر داشتند.تصوری که در پشت این غرفه نمایشگاهی بود ، خلق کردن موقعیتی درون گرا با روشنی روز، آسمان و پوشش گیاهی اطراف به عنوان عناصر مهم در تجربه کلی بود .قالب این بنا مربعی شکل همراه با ۴ ستون که کمی سقف بتونی را تحمل می کردند است .نمای خارجی شیشه ای است که باعث کم شدن نور بین داخل و خارج می گردد . شیشه های روشنائی موازی خارجی همانند صفحه ای برای جلوگیری از نور خورشید می باشند .این غرفه توسط دیوار های بتونی احاطه شده است که تجربه درون فضا را گسترش می دهد و همانند پرده ای آویزان برای نمایشگاه عمل میکند .بازدید کنندگان از طریق ورودی اصلی در ساختمان Grosch وارد موزه میگردند .تمامی توابع عمومی از جمله پذیرش،کتاب فروشی، کافی شاپ ،رستوران و غیره در سالن اصلی در طبقه همکف قرار دارد . کتابخانه و مدیریت در طبقه دوم قرار دارند .بازدید کنندگان ازطریق سالن اصلی به غرفه نمایشگاهی با نمایشگاه های متغیر و یا ساختمان مجاور با کلکسیون دائمی دسترسی دارند . هدف این ترمیم ، باز سازی ذات اصلی ساختمان ها و برجسته نمودن بنا برای تعامل با عناصر جدید بود ، اندازه های اصلی اتاق در صورت امکان دوباره بنا شده اند .تمرکز اصلی روی ساخت بسیار عالی با استفاده از روش های زمانی قابل اجرا بوده است . دیوار ها رنگ و روغن شده ،شیروانی های گچ کاری شده تعمیر و سپس باز سازی شدند .تاسیسات فنی مناسب با ساختمان موجود، با حفظ زبان معماری و به شیوه ای متقاعد کننده بنا شدند . مواد جدید ساختمان عموما بتون ، شیشه ، فولاد ، سنگ مرمر و چوب بلوط هستند . [/TD]

[TD=bgcolor: #cdcdcd]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

211663475219816096939020121613966.jpg غرفه نمایشگاه موزه معماری نروژ؛ سورفهن

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2116634752198242292310201224132296.jpg غرفه نمایشگاه موزه معماری نروژ؛ سورفهن

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2116634752198383318440201238133316.jpg غرفه نمایشگاه موزه معماری نروژ؛ سورفهن

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2116634752198477404215201247137406.jpg غرفه نمایشگاه موزه معماری نروژ؛ سورفهن

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

21166347521985700252402012571326.jpg غرفه نمایشگاه موزه معماری نروژ؛ سورفهن

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

211663475219868853328020128138536.jpg غرفه نمایشگاه موزه معماری نروژ؛ سورفهن

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2116634752198766868110201216136866.jpg غرفه نمایشگاه موزه معماری نروژ؛ سورفهن

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2116634752198864811060201226134816.jpg غرفه نمایشگاه موزه معماری نروژ؛ سورفهن

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2116634752198985076800201238135076.jpg غرفه نمایشگاه موزه معماری نروژ؛ سورفهن

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2116634752199075813180201247135816.jpg غرفه نمایشگاه موزه معماری نروژ؛ سورفهن

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2116634752199166930395201256136936.jpg غرفه نمایشگاه موزه معماری نروژ؛ سورفهن

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

211663475219927686476520127136866.jpg غرفه نمایشگاه موزه معماری نروژ؛ سورفهن

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2116634752199361185540201216131186.jpg غرفه نمایشگاه موزه معماری نروژ؛ سورفهن

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

[TABLE=width: 0%]

[TR]

[TD=colspan: 3]211763475225621695083520121136956.jpg

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: #cdcdcd]

[/TD]

[TD=align: center] در کنار خیابان اصلی در مرکز تفلیس -گرجستان- "دفتر روش Silknet" قرار گرفته ؛ یک فضای خرده فروشی برای کمپانی سرویس تلویزیون ، تلفن و اینترنت که توسط شرکت مستقر در لندن –تفلیس از معماران اینوویشن طراحی شده است . یک میز مرکزی مانند اطلاعات برای ارتباط بین نمایندگان و مشتریان ، اولین و اصلی ترین محل برای برقراری ارتباط در داخل فروشگاه می شود . عنصر کانونی با 70 لایه از ورق های تخته سه لا شکل می گیرد که با CNC برش خورده ، رنگ شده و در جهت مشخص شده روی هم قرار می گیرند . حفره های موجدار ، از سطوحی به شکل نعل اسب عبور می کنند و یک حجم سه بعدی مانند پنیر سوئیسی بوجود می آورند . دایره ها با اندازه های متنوع تبدیل به یک بنمایه در سراسر فضا می شوند ، پورتال هایی ایجاد کرده و علائم پیش آمدگی در ارتفاع ورودی همراه با پارتیشن هایی با نور پس زمینه داخلی با گرافیک دیجیتالی شده و دیفیوزهای نوری پایین بوجود می آورد . پارچه های شفاف پلاستیکی فرانسوی به عنوان جایگزین پانل های آکوستیکی معمولی مربعی ، در سراسر سقف کشیده شده و ممکن است به راحتی برای تعمیر و نگهداری تهویه حذف شوند . در شب ، درخششی آبی ، سطوح سفید را می پوشاند که رنگ علائم تجاری برند را برای رهگدران تداعی می کند . [/TD]

[TD=bgcolor: #cdcdcd]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2117634752256583226220201238133226.jpg blue-glow-at-night

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2117634752257031976795201223131976.jpg interior-at-night

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

211763475225742944159020122139446.jpg entry-elevation

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

211763475225809753359520129137536.jpg view-from-the-main-avenue

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2117634752258933505480201233133506.jpg floor-plan---level-0

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

211763475225952015738520123213156.jpg exploded-axonometric

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

21176347522598902118252012913216.jpg exploded-axonometric-2

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

211763475226044677776520124136776.jpg aerial-view-of-desk

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2117634752260844057025201244134056.jpg diagram-of-desk-layers

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2117634752261166936750201216136936.jpg crevice-of-the-desk

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2117634752261739282930201213139286.jpg aerial-view-of-crevice

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2117634752263195459260201239135456.jpg (left)-entry-into-circular-desk

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2117634752263544274825201214134276.jpg conceptual-diagram

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2117634752263985096220201258135096.jpg wireframe-model-of-desk

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2117634752264345073180201234135076.jpg rendering

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

211763475226468125283520128131256.jpg entrance

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2117634752265413452065201221133456.jpg transmitter-desk-at-night

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

211763475226589286474020129132866.jpg transmitter-desk

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

منبع

لینک به دیدگاه

[TABLE=width: 0%]

[TR]

[TD=colspan: 3]2118634753051731767050201253141766.jpg

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: #cdcdcd]

[/TD]

[TD=align: center] طراحی چشم انداز رودخانه Yiwu توسط آی وی وی در Jinhua – چین – به مدت 1.5 سال به طول انجامید . طراح 2.3 کیلومتر در سال جنوبی و 3.5 کیلومتر در طرف شمال امتداد یافته که با متریال گرانیت محلی ، ساخت آن در سال 2004 به اتمام رسید . [/TD]

[TD=bgcolor: #cdcdcd]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

211863475305187844711520127148446.jpg طراحی حاشیه جنوبی رودخانه Yiwu از آی وی وی

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2118634753052018506510201221148506.jpg طراحی حاشیه جنوبی رودخانه Yiwu از آی وی وی

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2118634753052154698965201235144696.jpg طراحی حاشیه جنوبی رودخانه Yiwu از آی وی وی

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2118634753052279905795201247149906.jpg طراحی حاشیه جنوبی رودخانه Yiwu از آی وی وی

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

[TABLE=width: 0%]

[TR]

[TD=colspan: 3]211963475310935041320520125514416.jpg

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: #cdcdcd]

[/TD]

[TD=align: center] معماران ژاپنی دیکن –مت کار طراحی و ساخت استودیوی شخصی خود در گیفو -ژاپن- "دفتر سوگُرُکو" را به اتمام رساندند . کانتینرهای انباشته تحت حمایت یک چارچوب متحرک سه طبقه هستند که مناطق کار و فضای زندگی آینده در پنت هاوس را شکل می دهد . این ساختمان نشان دهنده یک مدل راه حل برای افرادیست که علاقمند به پیشی گرفتن و فایق آمدن از مشکلات خود با قراردادهای اجاره ای برای ساختارهایی با مقیاس کوچک و همچنین پاسخگو به معضلات محلی نسبت به کاهش جمعیت و افزایش زمین خالی می باشد . این شرکت دارای یک قرارداد کوتاه مدت با ارائه یک ساختار موقت می باشد که نیاز به ساخت و ساز در پایین سطح خیابان ندارد . شبکه های فولادی سازه می توانند به راحتی مونتاژ شده و به کاهش بار بر روی کانتینرها به دلیل وزن پوسته خود ، مبلمان و کاربران کمک کند . پس از اتمام اجاره نامه ، ساختار ممکن جدا شده و در جای دیگر نصب شود . پوشش لوله های مفاصل در وسط ستون ها این پروسه را ممکن و آسان می سازد . [/TD]

[TD=bgcolor: #cdcdcd]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

211963475311002175695520122141756.jpg دفتر کار سوگُرُکو از معماران دیکن-مت

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2119634753110183328645201218143326.jpg دفتر کار سوگُرُکو از معماران دیکن-مت

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2119634753110471532855201247141536.jpg دفتر کار سوگُرُکو از معماران دیکن-مت

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

211963475311063620981520123146206.jpg دفتر کار سوگُرُکو از معماران دیکن-مت

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2119634753110932060020201233142066.jpg دفتر کار سوگُرُکو از معماران دیکن-مت

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2119634753111171878655201257141876.jpg دفتر کار سوگُرُکو از معماران دیکن-مت

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

211963475311135025591020121514256.jpg دفتر کار سوگُرُکو از معماران دیکن-مت

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

211963475311158074897020123814746.jpg دفتر کار سوگُرُکو از معماران دیکن-مت

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2119634753111733834875201253143836.jpg دفتر کار سوگُرُکو از معماران دیکن-مت

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

[TABLE=width: 0%]

[TR]

[TD=colspan: 3]2121634754583252464155201225162466.jpg

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: #cdcdcd]

[/TD]

[TD=align: center] معماران هلندی پائول دو رویتر ، با طرح پیشنهادی خود برنده رقابت "مرکز الهام بخشی" در grevelingen -هلند- شدند . این پروژه واقع در ساحل طبیعی در نزدیکی دریای شمال ، معرفی کننده یک عنصر تفریحی به چشم انداز است . دریاچه grevelingen در حال حاضر با ورودی محصور ، بزرگترین دریاچه آب شور اروپا بوده و باید برای احیای گیاهان و جانوران منطقه به اقیانوس متصل شود . ساختار در نقطه میانی سد بروور که جدا کننده دو بدنه می باشد ، قرار خواهد گرفت . برج مرکزی بر بالای دو حجم کم ارتفاع قرار می گیرد و مکانی برای گردش باد و ورود نور خورشید به قلب ساختمان فراهم می کند . ساختار بالاتر از سطح زمین ، به عنوان یک معیار برای سطوح زمین نابرابر و متغیر ناشی از فرایندهای جزر و مدی عمل می کند . نماها ، سطح ِ خود را برگرفته از زیبایی بصری بافت اطراف با بام های سبز می پوشانند . [/TD]

[TD=bgcolor: #cdcdcd]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2121634754583593438425201259163436.jpg illuminated-at-night

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2121634754584099450960201249169456.jpg exterior

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2121634754584568668975201236168666.jpg stairs-to-climb-the-tower

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2121634754585822338735201242162336.jpg transparent-enclosure-at-the-base-of-the-tower

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2121634754586363309970201236163306.jpg view-from-elevated-bicycle-trail

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2121634754587029683335201242169686.jpg catwalk-crossing-the-tower-void

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2121634754587426972360201222166976.jpg model

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2121634754587765007365201256165006.jpg model-1

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2121634754587981233760201218161236.jpg site-plan

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2121634754588565327235201216165326.jpg floor-plan---level-0

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

212163475458904771823520124167716.jpg floor-plan---level-1

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2121634754589577762435201257167766.jpg floor-plan---level-2

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2121634754594159422315201235169426.jpg floor-plan---level-3

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2121634754594379925780201257169926.jpg exploded-axonometric

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2121634754594705813125201230165816.jpg section

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

[TABLE=class: BorderBox]

[TR]

[TD=align: center][TABLE]

[TR]

[TD=align: center][TABLE=width: 0%]

[TR]

[TD=colspan: 3]2123634754885574413140201217174416.jpg

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: #cdcdcd]

[/TD]

[TD=align: center]

دفتر معماری اسیمپتوت (asymptote architecture) مستقر در نیویورک ، تصاویری از برج¬های وِلو(velo tower) که در منطقه بین المللی تجاری یانگ سان، سئول، کره جنوبی، قرار دارد را برای ما ارسال کرده است. این جفت آسمانخراش، از حجم¬های انباشته شده و همچنین چرخش یافته؛ نقطه¬ی مقابل برنامه ریزی به سوی گونه شناسی برج¬های معمولی است. با تغییر مقایس و تجمیع دو بلند مرتبه، به سوی ارتباطات مدور تنگاتنگ، این پروژه یک گزینه¬ی معمارانه و [همچنین با رویکردِ] شهری است که به بازگویی¬های سنتی دراین منظر شهری پاسخ می دهد. این هشت مولفه¬ی مجزا، به نحوی چرخیده و قرار گرفته¬اند که مناظر پارک یانگ سان و اشراف به رودِ هان را در این محدوده، به خود اختصاص داده¬اند. مجموعه¬ای از سقف¬های گردیِنت، امکانات و سیرکولاسیون داخلی، در اطراف فضاهای آتریوم پر نور انباشته شده و توزیع عمودیِ شش تا هشت طبقه¬ی مسکونی را با توجه به خط آسمان یانگ سان باعث شده است. باشگاه¬های داخلی، مراکز تفریحی، استخرها، چشمه¬های آبگرم و کافه¬ها همراه با باغ معلق؛ مناظری از سراسر این منطقه را حاصل می کنند. نماها از مدول¬های ساخته¬ی بزرگ تشکیل شده، مانند شیشه در پوسته¬ای کامپوزیت که به صورت سفارسی تولید و با رنگ پِرلِسِنتِ خودرو پرداخت شده. پانصد واحد شخصی در مساحت¬های 45 تا 82 متر مربعی متنوع هستند. پیدایش فرم این ساختمان از ادغام آخرین پیشرفت¬های تکنولوژیکی اعم از تکنولوژیِ خودرو، هوافضا، و صنایع دریایی حاصل خواهد شد.

در صورت تمایل به دیدن فیلم کوتاهی در رابطه با این پروژه

را کلیک کنید.

[/TD]

[TD=bgcolor: #cdcdcd]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] [TABLE]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

212363475488577015256520123717156.jpg برج های وِلو

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2123634754885845645780201244175646.jpg برج های وِلو

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2123634754885917272055201251177276.jpg برج های وِلو

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2123634754885988224545201258178226.jpg برج های وِلو

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

21236347548860602609502012617266.jpg برج های وِلو

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2123634754886169814485201216179816.jpg برج های وِلو

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2123634754886234497845201223174496.jpg برج های وِلو

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2123634754886304005115201230174006.jpg برج های وِلو

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2123634754886424964170201242174966.jpg برج های وِلو

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2123634754886515495485201251175496.jpg برج های وِلو

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

21236347548866001970952012017196.jpg برج های وِلو

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

212363475488668495729520128174956.jpg برج های وِلو

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2123634754886772080625201217172086.jpg برج های وِلو

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

2123634754886876292705201227176296.jpg برج های وِلو

 

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

منبع

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • اضافه کردن...