رفتن به مطلب

معماری روز


.FatiMa

ارسال های توصیه شده

[TABLE]

[TR]

[TD=align: center] [TABLE=width: 0%]

[TR]

[TD=colspan: 3] 1467634525804385315790201118255319.jpg [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: #cdcdcd][/TD]

[TD=align: center]

در فرآیند دیدن طرح ساختمان De Beers Ginza اولین تصویری که به ذهن می آید ، فرم پیچش نور با حرکتی نرم و لطیف است . یک نوار از نور بیرون آمده از زمین که در محیط می درخشد، مانند شفقی که رنگ و فرم آن همیشه در حال تغییر است . این ساختمان در خیابان Marronnier واقع در منطقه تجاری گینزای توکیو قرار گرفته است.

فرم بنای این ساختمان را می توان به نوعی برگرفته از گشتالت و فرم بدن زن دانست و به نظر طراحان آن نور درخشان در سطح منحنی شکل ساختمان به طور ماهرانه ای انعکاس های سوسو مانند الماس را نشان می دهد . جون میتسوی طراح اصلی این ساختمان می گوید می خواستم De Beers Ginza طرحی باشد که علاوه بر نرمی و لطافت، ثروت و ارزشمندی را نیز در کنار حرکت و پویایی به نمایش بگذارد.

[/TD]

[TD=bgcolor: #cdcdcd][/TD]

[/TR]

[TR=class: Break]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] [TABLE]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1467634525804596396030201139256399.jpg ساختمان De Beers Ginza

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

146763452580483734740520113257349.jpg ساختمان De Beers Ginza

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

146763452580540958617020110259589.jpg ساختمان De Beers Ginza

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1467634525805565240270201116255249.jpg ساختمان De Beers Ginza

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1467634525805938653870201153258659.jpg ساختمان De Beers Ginza

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

146763452580609372207020119253729.jpg ساختمان De Beers Ginza

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1467634525806303269205201130253269.jpg ساختمان De Beers Ginza

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1467634525806561865935201156251869.jpg ساختمان De Beers Ginza

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1467634525806759519300201115259519.jpg ساختمان De Beers Ginza

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1467634525806913132515201131253139.jpg ساختمان De Beers Ginza

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1467634525807164551970201156254569.jpg ساختمان De Beers Ginza

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
  • پاسخ 1.8k
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

[TABLE]

[TR=class: Break]

[/TR]

[TR]

[TD=align: center] [TABLE=width: 0%]

[TR]

[TD=colspan: 3] 1470634526366542412620201114262419.jpg [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: #cdcdcd][/TD]

[TD=align: center] دیلر ـ اسکُفیدیو + رنفرو برای جاده ای که به سمت لیورپول میرود، کاشت و راه اندازی محوطه درختان شادی آور یا abores hetae را ارائه دادند. رد تمایز مرسوم بین طبیعت و هنر ؛ کاشت درخت شامل 17 درخت ممرز که به صورت الگوهای شبکه ای در منطقه ای متروکه و در مسیر عبور به سمت مرکز شهر لیورپول کاشته شده است . در قسمت میانی چشم انداز ، تعدادی از درختان به صورت الکتریکی کمک ، و به آرامی شروع به چرخیدن میکنند .در این حالت سایه درخت با یک سرعت ساختگی شروع به حرکت میکند و آن را به الگوهای طبیعی که روزانه شاهد آن هستیم تبدیل میکند.این پروژه یک اختراع تکراری برگرفته از پارک های عمومی معمولی است که درختان آن در اطراف شما به حرکت درمی ایندو محیط اطرافتان را سرزنده میکنند.[/TD]

[TD=bgcolor: #cdcdcd][/TD]

[/TR]

[TR=class: Break]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] [TABLE]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1470634526366757174265201135267179.jpg دیلر ـ اسکُفیدیو + رنفرو ؛ درختان شادی آور در مسیر مرکز شهر لیورپول

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1470634526366894958415201149264959.jpg دیلر ـ اسکُفیدیو + رنفرو ؛ درختان شادی آور در مسیر مرکز شهر لیورپول

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

147063452636702389547520112263899.jpg دیلر ـ اسکُفیدیو + رنفرو ؛ درختان شادی آور در مسیر مرکز شهر لیورپول

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

[TABLE]

[TR]

[TD=align: center] [TABLE=width: 0%]

[TR]

[TD=colspan: 3] 147163452673489216680520119262169.jpg [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: #cdcdcd][/TD]

[TD=align: center]

طراحان : معماران یو

پروژه : استادیوم

موقعیت : ایندهوون , نترلند

کارفرما : شهرداری ایندهوون

نرم افزار های مورد استفاده : اتوکد و فتوشاپ

ساختمان یک ورزشگاه طبقاتی مارپیچ است که مانند دیگر ساختمان ها کف هر طبقه , سقفی است برای طبقه پایین تر.جایگاه تماشاگران در حاشیه طبقات به صورت ادامه دار قرار گرفته است.این ساختمان به خودی خود می تواند بک آرم ورزشی نیز باشد.

[/TD]

[TD=bgcolor: #cdcdcd][/TD]

[/TR]

[TR=class: Break]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] [TABLE]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1471634526735167324975201136267329.jpg مدل استادیم ایندهوون

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

147163452673540689948520110266899.jpg سایت پلان استادیوم ایندهوون

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

[TABLE]

[TR]

[TD=align: center] [TABLE=width: 0%]

[TR]

[TD=colspan: 3] 1472634526791542300730201134272309.jpg [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: #cdcdcd][/TD]

[TD=align: center]

کشور : ایتالیا

شهر : مارینا دی کارا

کاربری : تبلبغات , رستوران

سال ساخت : 2010

مساحت سایت : 270 متر مربع

محیط بنا : 180 متر مربع

طول بنا : 14.65 متر

عرض بنا : 7.40 متر

ارتفاع ساختمان : 3.80 متر

تمایل به ایجاد یک حجم مینیمالیستی,ایده اصلی این پروژه بود. تلاش برای ایجاد یک کانتینر(کیوسک) سبک,شفاف و سازگار با محیط , و با برگزیدن گونه ای جدید در طراحی حجم و با رویکردی اکولوژیک به این طرح انجامید. این حجم در اصل شکلی چهار وجهی و مکعب مانند است, که سه وجه آن کاملا شفاف و یک وجه دیگر بسته است که به عنوان فضایی مناسب برای قسمت های خدماتی و تجاری بنا در پشت, به همراه سقفی کاملا مسطح در نظر گرفته شده است. سازه اصلی آن که قابی فلزیست به رنگ ماسه ای به طوری که این رنگ مشابه با پوسته ساختمان های فلزی اطراف در همان سطح افقی می باشد.پوشش سطح داخلی آن نیز از چوب طبیعی به صورت تایل های افقی قرار گرفته و فضای خالی داخلی آن با شیشه ساخته شده است. انتخاب مصالح فلز, چوب, رنگ وشیشه وهم چنین وزن کم ,این عمارت را با ساختاری مستحکم و قطعی نمایان می سازد و ایده متحرک بودن آن را نیز نشان می دهد . قطعات مختلف ساختمان به وسیله پیچ و مهره به هم دوخته شده , به پی متصل گشته اند به طوری که میتوان این بنا را به سادگی جابجا کرد.

[/TD]

[TD=bgcolor: #cdcdcd][/TD]

[/TR]

[TR=class: Break]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] [TABLE]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1472634526791651824970201145271829.jpg کانتینری ماندگار در ساحل مارینا دی کارا , ایتالیا

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1472634526791758702895201155278709.jpg کانتینری ماندگار در ساحل مارینا دی کارا , ایتالیا

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

147263452679185451707520115274519.jpg کانتینری ماندگار در ساحل مارینا دی کارا , ایتالیا

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1472634526791971150235201117271159.jpg کانتینری ماندگار در ساحل مارینا دی کارا , ایتالیا

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1472634526792074571350201127274579.jpg کانتینری ماندگار در ساحل مارینا دی کارا , ایتالیا

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

147263452679221055874020114127559.jpg کانتینری ماندگار در ساحل مارینا دی کارا , ایتالیا

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1472634526792317592905201151277599.jpg کانتینری ماندگار در ساحل مارینا دی کارا , ایتالیا

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

[TABLE]

[TR=class: Break]

[/TR]

[TR]

[TD=align: center] [TABLE=width: 0%]

[TR]

[TD=colspan: 3] 1473634526884099521220201149279529.jpg [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: #cdcdcd][/TD]

[TD=align: center]

مسجد و مركز اسلامی شهر رم به مسلمانان رو به افزایش اروپا كه البته از رم بازدید می كنند خدمات فرهنگی اسلامی می دهد. این مسجد تنها مسجد رم است و یكی از بزرگترین ابنیه ویژه ساخته شده در چند دهه اخیر ایتالیا است. از سوی دیگر شهرت و آوازه این مسجد فراتر از رم و حتی ایتالیا است. در طراحی فضاهای داخلی این مسجد که با همکاری 23 کشور اسلامی ساخته شده است، شبستان اصلی آن را برای عبادت 2500 نفر نمازگزار و نیز شبستان كوچكتری برای 150 نفر در نظر گرفته اند.

فضاهای خدماتی جانبی نیز همچون وضوخانه در زیر شبستان اصلی جای گرفته و دو فضای نیم طبقه در بالای شستان اصلی كه مساحت آنها یك چهارم شبستان است برای بانوان نمازگزار درنظر گرفته شده است. پلان این مسجد در دوبخش است. بخش اول شامل شبستان اصلی مسجد است كه 8 متر از سطح زمین بلند تر است و به شكل مستطیل 40*60 طراحی شده كه روبه قبله دارد و بر فراز آن گنبدی به قطر 20 متر نمازگزاران را به میهمانی آسمان فرا می خواند. در اطراف آن 16 گنبد كوچك نیز بام بزرگترین مسجد اروپا را آذین بسته اند.

[/TD]

[TD=bgcolor: #cdcdcd][/TD]

[/TR]

[TR=class: Break]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] [TABLE]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

147363452688426590705520116275909.jpg مسجد اعظم رم در اروپا

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1473634526884435036855201123275039.jpg مسجد اعظم رم در اروپا

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1473634526884564735585201136274739.jpg مسجد اعظم رم در اروپا

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1473634526884767164035201156277169.jpg مسجد اعظم رم در اروپا

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1473634526884927905700201112277909.jpg مسجد اعظم رم در اروپا

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1473634526885057877850201125277879.jpg مسجد اعظم رم در اروپا

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1473634526885324686945201152274689.jpg مسجد اعظم رم در اروپا

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

[TABLE]

[TR]

[TD=align: center] [TABLE=width: 0%]

[TR]

[TD=colspan: 3] 1477634527339218214025201121278219.jpg [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: #cdcdcd][/TD]

[TD=align: center] در کمفرانس برگزار شده، در Festarch 2011، توسط موسسه ی بین المللیِ انتشارات abitare، لکچرهایی تحت عنوان " شهر و ضد شهر" توسطِ معماران و طراحان بین المللی ارائه شده است. رم کولهاس، بنیانگذار شرکت معماری OMA، نتایج به دست امده، از تحقیقات انجام شده، طی چند سال اخیر، را ارائه کرد: " پاساری و حفاظت". اولین موضوع ارائه شده، از کولهاس، در دوسالانه ی معماریِ ونیز، در سال 2010، با برپایی نمایشگاه گسترده ای تحت عنوان " تورِ حفاظت CRONOCAOS "، می باشد. این ایده، فراتر از مرزهای تادیبیِ معماری است، و در سیاق اجتماعیِ گسترده تری، جای دارد. کولهاس: " امروزه با شمار متعدد از تلاقی میان دو پدیده ی، افزایش و کاهش شدت، مواجه هستیم. شما می توانید شاهد افزایش باورنکردنی نوستالژی، و در مقابل، کاهش روز افزون حافظه باشید. و دانستن اینکه حفاظت در حال حاضر در کدام سبک و سیاق انجام می شود، حائز اهمیت است، حفاظت و مدرنیته در تضاد نیستند، بلکه حفاظت به عنوان ابداع بخشی از، طغیانِ نواوریِ مدرن، میان انقلاب فرانسه و انقلاب صنعتی در انگلستان محسوب می شود، مسئله ی حائز اهمیت، در میان حجم گسترده ی تغییرات، تصمیم گیری در باره ی چیزی است، که همواره ثابت خواهند ماند." سوالات مطرح شده ی کولهاس، از مخاطبین و حاضران به شرح زیر می باشد: " چرا جامعه ی ما به طور مداوم به جایگزینیِ اشیاء مصنوعی با طبیعی، مشغول است؟" و یا بحث، در خصوص نوع حفاظتی که امروزه معماران درگیر ان هستند، که بیشتر جنبه ی تصنعی دارند، و این در جامعه ی ما کاملا مشهود است " تخصیص بیمارگون "، که ان را حفاظت و پاساری می دانند، و این اشاره ای به حفظ اثار تاریخی، یا فضاهای قدیمی دارد. و ما پی در پی شاهد ان هستیم که کاربری امروز ان ها در تضاد با اهدافی است که طراحی شده بود، و نتیجه ی ان از دست دادن اصالت و احترام به گذشته است... و پرسشی که در حال حاضر مطرح می شود، در خصوص چگونگیِ کارایی حفاظت است ؟ و اینکه چرا میراث جهانی بسیاری وجود دارد؟[/TD]

[TD=bgcolor: #cdcdcd][/TD]

[/TR]

[TR=class: Break]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] [TABLE]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1477634527339421003780201142271009.jpg اصل در مقابل با بازسازی تصاویر ارائه شده توسط OMA

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

[TABLE]

[TR]

[TD=align: center] [TABLE=width: 0%]

[TR]

[TD=colspan: 3] 147863452754780565459020110275659.jpg [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: #cdcdcd][/TD]

[TD=align: center] جان مارتین ، این موزه زیرزمینی را به عنوان پیشنهادی برای ایستگاه مرکزی آنتورپ در زیرزمین خیابان های آنتورپ – بلژیک – طراحی کرده است . تونل رها شده که از سال 1970 بسته شده است و از سوی اکثریت ساکنان شهر فراموش شده ، توسط کاشفان شهری که به بررسی شبکه های زیرزمینی می پردازند قابل نفوذ شده . گالری ها درون فضاهای حفر شده در اطراف زیرساخت ها قرار گرفته اند که چهارچوب خود را نشان می دهند در حالی که تجربه پر ماجرا از اکتشافات شهری را به پیشرفت موزه آمیخته می کند . بازدید کنندگان توسط یک آبشاریِ نزولی درون خلاء بزرگ که اجازه می دهد نور به زیر ساخت ها نفوذ کند ، وارد لابی می شوند . گالری های شیبدار با روکشی از ساختار اسکلتی هستند .[/TD]

[TD=bgcolor: #cdcdcd][/TD]

[/TR]

[TR=class: Break]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] [TABLE]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1478634527548079914380201127279919.jpg موزه زیرزمینی ؛ جان مارتین

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1478634527548386457260201158276459.jpg موزه زیرزمینی ؛ جان مارتین

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1478634527548633785180201123273789.jpg موزه زیرزمینی ؛ جان مارتین

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1478634527548729794660201132279799.jpg موزه زیرزمینی ؛ جان مارتین

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

147863452754887092820520114727929.jpg موزه زیرزمینی ؛ جان مارتین

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1478634527548986711810201158276719.jpg موزه زیرزمینی ؛ جان مارتین

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1478634527549102104815201110272109.jpg موزه زیرزمینی ؛ جان مارتین

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1478634527549215183515201121275189.jpg موزه زیرزمینی ؛ جان مارتین

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1478634527549322510630201132272519.jpg موزه زیرزمینی ؛ جان مارتین

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1478634527549448264300201144278269.jpg موزه زیرزمینی ؛ جان مارتین

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

[TABLE]

[TR]

[TD=align: center] [TABLE=width: 0%]

[TR]

[TD=colspan: 3] 1479634527551724622510201132274629.jpg [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: #cdcdcd][/TD]

[TD=align: center] دفتر بین المللی معماران ایو باخمان و توشیهیرو کوبوتا ، طراحی برای ورود به مسابقه بین المللی " خانه اپرای بوسان " در شمال بوسان – کره جنوبی – به اتمام رساندند . هدف طراحی با طرح دایره ای و عناصر شرقی از حفظ توازن و تعادل ، ادغام موفقیت آمیز با طرح جامع موجود و معطوف داشتن یک هویت جدید و خلاق به سایت بود . این فضا در انتهای جنوبی جزیره مصنوعی جدید ، یک اتصال فرهنگی از موزه ، پارک های عمومی ، تئاتر ، مرکز فرهنگی دریایی ، مرکز کروز و ساختمان اسکله است . طراحی با حجم مواج ، یک فضای خالی در مرکز طرح خود ایجاد می کند . این فضا به عنوان یک محور اصلی ، اپرا ، تئاتر و سالن چند منظوره را با هم در یک حلقه ترکیب می کند .[/TD]

[TD=bgcolor: #cdcdcd][/TD]

[/TR]

[TR=class: Break]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] [TABLE]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1479634527551938202590201153278209.jpg خانه اپرای بوسان ؛ معماران باخمان و کوبوتا

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

14796345275520602846202011627289.jpg خانه اپرای بوسان ؛ معماران باخمان و کوبوتا

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1479634527552169594030201116279599.jpg خانه اپرای بوسان ؛ معماران باخمان و کوبوتا

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1479634527552473119525201147273119.jpg خانه اپرای بوسان ؛ معماران باخمان و کوبوتا

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1479634527552577702675201157277709.jpg خانه اپرای بوسان ؛ معماران باخمان و کوبوتا

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

147963452755266956203020116279569.jpg خانه اپرای بوسان ؛ معماران باخمان و کوبوتا

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1479634527552777250450201117277259.jpg خانه اپرای بوسان ؛ معماران باخمان و کوبوتا

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1479634527552978262975201137278269.jpg خانه اپرای بوسان ؛ معماران باخمان و کوبوتا

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1479634527553098294355201149278299.jpg خانه اپرای بوسان ؛ معماران باخمان و کوبوتا

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1479634527553395140590201119275149.jpg خانه اپرای بوسان ؛ معماران باخمان و کوبوتا

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1479634527553547494120201134277499.jpg خانه اپرای بوسان ؛ معماران باخمان و کوبوتا

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1479634527553693529695201149273529.jpg خانه اپرای بوسان ؛ معماران باخمان و کوبوتا

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

147963452755384995523020114279959.jpg خانه اپرای بوسان ؛ معماران باخمان و کوبوتا

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1479634527553952946685201115272949.jpg خانه اپرای بوسان ؛ معماران باخمان و کوبوتا

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1479634527554087440030201128277449.jpg خانه اپرای بوسان ؛ معماران باخمان و کوبوتا

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1479634527554262526480201146272529.jpg خانه اپرای بوسان ؛ معماران باخمان و کوبوتا

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1479634527554375800480201157275809.jpg خانه اپرای بوسان ؛ معماران باخمان و کوبوتا

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1479634527556126596625201152276599.jpg خانه اپرای بوسان ؛ معماران باخمان و کوبوتا

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

[TABLE]

[TR]

[TD=align: center] [TABLE=width: 0%]

[TR]

[TD=colspan: 3] 1482634528127306523145201150286529.jpg [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: #cdcdcd][/TD]

[TD=align: center] این دفتر در پاریس توسط طراح فرانسوی متیو لهنیور Mathieu Lehanneur برای آژانس تبلیغاتی JWT طراحی شده که شامل غارهایی ساخته شده از کاغذ خمیری به عنوان عایق و گیاهانی که موسیقی می نوازند ، می باشد . پوسته های بیرونی خشن شامل اتاق های جلسه سفید بکر است درحالی که گیاهان از سقف به شکل آبشار آویزانند و زمانی که کارگران مشغول به پاک کردن آنها هستند ، سیستم صوتی را فعال می کنند . مسیرهای مارپیچی سبز در سراسر طبقه لابی قرار دارد در حالی که بلوک های سفید خوشه ای یک فضای نشستن غیر رسمی ارائه می دهد . این فضا بازتاب جدیدی از طراح در مورد سبک کار معاصر و لزوم اختراع توصیفاتیست در زمانی که در دنیای حرفه ای ارتباطات استفاده می شود .[/TD]

[TD=bgcolor: #cdcdcd][/TD]

[/TR]

[TR=class: Break]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] [TABLE]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

148263452812749426503520119284269.jpg آژانس جی دبلیو تی از متیو لهنیور ؛ ایستگاه گیاه دیجیتال

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1482634528127614716310201121284719.jpg آژانس جی دبلیو تی از متیو لهنیور ؛ ایستگاه گیاه دیجیتال

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1482634528127767060075201136287069.jpg آژانس جی دبلیو تی از متیو لهنیور ؛ ایستگاه گیاه دیجیتال

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1482634528127887882420201148287889.jpg آژانس جی دبلیو تی از متیو لهنیور ؛ ایستگاه گیاه دیجیتال

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

148263452812803178922520113281789.jpg آژانس جی دبلیو تی از متیو لهنیور ؛ ایستگاه گیاه دیجیتال

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

148263452812816069699020111628699.jpg آژانس جی دبلیو تی از متیو لهنیور ؛ ایستگاه گیاه دیجیتال

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1482634528128303842125201130283859.jpg آژانس جی دبلیو تی از متیو لهنیور ؛ ایستگاه گیاه دیجیتال

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1482634528128418610170201141288619.jpg آژانس جی دبلیو تی از متیو لهنیور ؛ ایستگاه گیاه دیجیتال

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

[TABLE]

[TR=class: Break]

[/TR]

[TR]

[TD=align: center] [TABLE=width: 0%]

[TR]

[TD=colspan: 3] 1483634528153349748850201114289749.jpg [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: #cdcdcd][/TD]

[TD=align: center] گروه طراحی + معماری اُپنهیم Oppenheim اهل فلوریدا ، پیشنهاد خود را برای 47 لژ صحرایی در یک تفریحگاه در Wadi Rum در اردن ارائه دادند . این لژها به طور مستقیم در صخره های ماسه سنگی کنده کاری خواهند شد و عناصر ساختمان از زمین کوبیده و سیمان مخلوط شده با شن و ماسه قرمز محلی ساخته می شوند . در این روش از هندسه های زمین شناسی موجود صخره برای فرم دادن استفاده می شود . معمار Chad Oppenheim یک رکورد جدید برای طراحی و حساسیت های زیست محیطی با پناهگاه وادی بوجود آورده که در سال 2014 به اتمام خواهد رسید . داخل و خارج ساختمان عمدأ مه آلود هستند که حداکثر تأثیر با حداقل تلاش را ایجاد می کنند . در این طرح پایدار ، از تأثیرات خنک کننده طبیعی از سنگ ها حداکثر استفاده شده است و موقعیت مناسب پروژه اجازه می دهد که مصرف انرژی به حداقل رسیده و زندگی راحت و سالم به حداکثر برسد . فرم معماری 80000 فوت مربعی به طور مستقیم به نشانه های غنی منطقه ای پاسخ داده : یک فرایند تکاملی که بیش از 1000 سال ایجاد شده ، یک هویت روشن و مناسب موجود در خاورمیانه .[/TD]

[TD=bgcolor: #cdcdcd][/TD]

[/TR]

[TR=class: Break]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] [TABLE]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1483634528153517286955201131287289.jpg پناهگاه صخره ای وادی ، اردن از طراحی + معماری اُپنهیم

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1483634528153745866075201154285869.jpg پناهگاه صخره ای وادی ، اردن از طراحی + معماری اُپنهیم

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

148363452815386786022020116287869.jpg پناهگاه صخره ای وادی ، اردن از طراحی + معماری اُپنهیم

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1483634528153992813160201119282819.jpg پناهگاه صخره ای وادی ، اردن از طراحی + معماری اُپنهیم

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1483634528154124425830201132284429.jpg پناهگاه صخره ای وادی ، اردن از طراحی + معماری اُپنهیم

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1483634528154247464830201144287469.jpg پناهگاه صخره ای وادی ، اردن از طراحی + معماری اُپنهیم

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

148363452815443484541520113284849.jpg پناهگاه صخره ای وادی ، اردن از طراحی + معماری اُپنهیم

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1483634528154578947520201117288949.jpg پناهگاه صخره ای وادی ، اردن از طراحی + معماری اُپنهیم

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1483634528154712601075201131282609.jpg پناهگاه صخره ای وادی ، اردن از طراحی + معماری اُپنهیم

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

14836345281548400343252011442839.jpg پناهگاه صخره ای وادی ، اردن از طراحی + معماری اُپنهیم

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1483634528154978658265201157288659.jpg پناهگاه صخره ای وادی ، اردن از طراحی + معماری اُپنهیم

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1483634528155143305930201114283309.jpg پناهگاه صخره ای وادی ، اردن از طراحی + معماری اُپنهیم

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1483634528155281051020201128281059.jpg پناهگاه صخره ای وادی ، اردن از طراحی + معماری اُپنهیم

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

148363452815563141922020113281419.jpg پناهگاه صخره ای وادی ، اردن از طراحی + معماری اُپنهیم

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1483634528156618650955201141288659.jpg پناهگاه صخره ای وادی ، اردن از طراحی + معماری اُپنهیم

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

148363452815699084393020111928849.jpg پناهگاه صخره ای وادی ، اردن از طراحی + معماری اُپنهیم

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

[TABLE]

[TR]

[TD=align: center] [TABLE=width: 0%]

[TR]

[TD=colspan: 3] 1484634528304676889465201127286889.jpg [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: #cdcdcd][/TD]

[TD=align: center] ساکنان شهر در بافت فزاینده ی متراکم شهری، از منابع غذایی که مصرف می کنند، جدا شده بودند. مزارع عمودی شهر این گسستگی را ، از طریق طراحی چالش برانگیزشان، به چالش کشیدند. معماری اسکات جانسون Scott Johnson پدیدار می شود ،که مزرعه ی عمودی فوق العاده ای را در برنامه دارد که برج مسکونی را با مزرعه ی ردیف شده در هسته ی ساختمان پشتیبانی می کند. مفهوم برج شیکاگو براساس ساختار خیار دریایی واقع شده است. برخی جانداران بخشی از خانواده ی خار پوستان ،با پوست بیرونی خار دار هستند،که از بافت نرم که به هضم و تکثیر اختصاص داده شده است، محافظت می کند. اسم برانگیزنده ی آن، پروژه ی معماری گمراه کننده Aberrant Architectureنامیده می شود که به مشابه قاب بیرونی شیاردار، که صفحات کف را نگه می دارد، تصور شده است. قسمت بیرونی آن برای هتل و واحدهای مسکونی در نظر گرفته شده است ، حجم نقشه ، بوسیله ی یک جسم حلقوی خارجی ساخته شده است. جبهه ی جنوبی آن هم برای تولید مواد غذایی حفظ شده و شیب دار شده به پایین ،برای ارائه نمایش برج داخلی که برای کشت غلات اختصاص داده شده است. هر طبقه ، بسته به قرار گرفتن در معرض خورشید و رطوبت، برای یکی از 12 محصول غذایی حفظ می شود.هدف طرح اصلی اکتشاف محصول و مصرف مواد غذایی در داخل محدوده ای از محیط عمودی شهر و در نتیجه حذف حمل ونقل است. پردازش و توزیع در محل، اجازه می دهد که اقامتگاه ها در تولیدات مواد غذایی که مصرف می کنند، غوطه ور شود . مواد غذایی اضافی نیز در فضای خرده فروشی برای شهر به فروش می رسد.[/TD]

[TD=bgcolor: #cdcdcd][/TD]

[/TR]

[TR=class: Break]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] [TABLE]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1484634528304796647425201139286649.jpg معماری گمراه کننده ی برج مسکونی- زراعی شهر

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1484634528304904824095201150284829.jpg معماری گمراه کننده ی برج مسکونی- زراعی شهر

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

148463452830502656435020112286569.jpg معماری گمراه کننده ی برج مسکونی- زراعی شهر

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1484634528305165110170201116285119.jpg معماری گمراه کننده ی برج مسکونی- زراعی شهر

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1484634528305294310885201129284319.jpg معماری گمراه کننده ی برج مسکونی- زراعی شهر

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1484634528305438315340201143288319.jpg معماری گمراه کننده ی برج مسکونی- زراعی شهر

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

148463452830563817559520113288179.jpg معماری گمراه کننده ی برج مسکونی- زراعی شهر

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

[TABLE=width: 0%]

[TR]

[TD=colspan: 3]1488634528891678957600201147298959.jpg [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: #cdcdcd][/TD]

[TD=align: center] معمار فرانسوی سرژ سالات یک دخمه پرپیچ و خم که از لحاظ شکل و رنگ بی نهایت است را برای تور نمایشگاه در چین طراحی کرده است. بازدید کنندگان به آهستگی از اتاق هایی می گذرند که در هر یک مجموعه ای از آینه ها به دنبال هم ردیف شده بودند. شبکه های چوب سه بعدی در سراسر دیوار ها و سقف ها از فضا پخش شده و بدون وقفه در آینه ها منعکس می شوند. این اتاق ها روشنایی خود را از نور های درخشانی می گیرند، که به منظور به وجود آوردن طاق نماهای شش وجهی که در زیر نور فرا بنفش می درخشیدند به وجود آمده بودند. قاب بندی سوراخ داری از جنس آلومینیوم اندود شده تعدادی از چارچوب های چوبی را پوشانده است. این نمایشگاه در شانگهای آغاز شد و در ده شهر مختلف چین به مدت سه روز در به نمایش گذاشته خواهد شد.[/TD]

[TD=bgcolor: #cdcdcd][/TD]

[/TR]

[TR=class: Break]

[/TR]

[/TABLE]

 

[TABLE]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

148863452889182585249520112295859.jpg فراتر از بی نهایت

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1488634528892002149805201120292149.jpg فراتر از بی نهایت

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1488634528892314922755201151294929.jpg فراتر از بی نهایت

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1488634528892605119025201120295119.jpg فراتر از بی نهایت

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1488634528892785644580201138295649.jpg فراتر از بی نهایت

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1488634528892937490330201153297499.jpg فراتر از بی نهایت

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1488634528893101122435201110291129.jpg فراتر از بی نهایت

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

[TABLE=width: 0%]

[TR]

[TD=colspan: 3]149063452925304474958520114294749.jpg [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: #cdcdcd][/TD]

[TD=align: center] این خانه یکی از مجموعه یازده خانه طراحی شده توسط استودیو روتردامِ معماران Pasel Kuenzel در سایت یک کشتارگاه سابق در قلب تاریخی شهر دانشگاهی لیدن در هلند است که ظهور یکی از بزرگترین تحولات شهری واحد های مسکونی خصوصی در هلند می باشد . ساختمان بین یک و دو طبقه متناوب است و در یک الگوی شطرنجی از الوار و رندر سفید ملبس شده و همچنین دارای پنجره های باریک و کشیده و یک درب جلویی مستتر است . حیاط خصوصی ، خانه را به دو نیمه تقسیم می کند ؛ یکی را بچه ها اشغال می کنند و دیگری توسط پدر و مادر استفاده می شود . این حیاط از تراس طبقه اول مشرف است و همچنین به حیاط کوچکتر دوم در سمت مقابل ساختمان .[/TD]

[TD=bgcolor: #cdcdcd][/TD]

[/TR]

[TR=class: Break]

[/TR]

[/TABLE]

 

[TABLE]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1490634529253386260930201138296269.jpg خانه V12K0102 از معماران کوئنزل

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1490634529253503665525201150293669.jpg خانه V12K0102 از معماران کوئنزل

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

149063452925361806250020111298069.jpg خانه V12K0102 از معماران کوئنزل

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1490634529253759293695201115299299.jpg خانه V12K0102 از معماران کوئنزل

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1490634529253892585945201129292589.jpg خانه V12K0102 از معماران کوئنزل

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

149063452925402049768020114229499.jpg خانه V12K0102 از معماران کوئنزل

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1490634529254167763645201156297769.jpg خانه V12K0102 از معماران کوئنزل

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1490634529254315918225201111295919.jpg خانه V12K0102 از معماران کوئنزل

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1490634529254467900685201126297909.jpg خانه V12K0102 از معماران کوئنزل

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

149063452925474097891020115429979.jpg خانه V12K0102 از معماران کوئنزل

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

149063452925493041991020111329419.jpg خانه V12K0102 از معماران کوئنزل

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1490634529255069405155201126299409.jpg خانه V12K0102 از معماران کوئنزل

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

149063452925522089936520114229899.gif خانه V12K0102 از معماران کوئنزل

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1490634529255316488950201151296489.gif خانه V12K0102 از معماران کوئنزل

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

149063452925542475350520112294759.gif خانه V12K0102 از معماران کوئنزل

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

[TABLE=width: 0%]

[TR]

[TD=colspan: 3]149163452926839011507520113929119.jpg [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: #cdcdcd][/TD]

[TD=align: center] کارگاه ساختمانی رنزو پیانو ، صومعه ساخته شده به طرف تپه ای در سایت نمازخانه نوتردام لو کوربوزیه در رونشام را به اتمام رساندند . صومعه شامل دوازده واحد مسکونی بتنی برای جامعه راهبه های فقیر مقیم آنجا به علاوه بخش های عمومی و فضایی برای بازدیدکنندگان و سخنرانی است . واحد های مسکونی در خوشه های کوچک و رو به تپه قرار گرفته اند و به طور مجزا باغ زمستانی خود را دارند .

پیانو با طراح منظر Michel Corajoud برای اطمینان از ادغام یکپارچه ساختمان با محیط اطراف و کاسته شدن از کلیسای لو کوربوزیه ، همکاری کرده . ورودی خانه در شیب تپه جا سازی شده و دارای یک دفتر فروش بلیط ، مغازه ، باغ بیوکلایمتیک ، اتاق جلسه و بایگانی مستقر در پشت نمای شفاف است . پالتی از بتن ، روی و چوب در فضاهای داخلی اعمال شده اند تا یک محیط متفکر و مساعد برای مدیتیشن ایجاد کند و ساختمان ها را به محیط اطراف خود مرتبط کنند . صومعه غوطه ور در پوشش گیاهی سرسبز ، یک محل " سکوت ، دعا ، صلح و شادی " است که در آن همه چیز منجر به تفکر معنوی می شود .[/TD]

[TD=bgcolor: #cdcdcd][/TD]

[/TR]

[TR=class: Break]

[/TR]

[/TABLE]

 

[TABLE]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1491634529268723599590201112293599.jpg رونشام فردا ؛ همسایگی صومعه رنزو پیانو با کلیسای نوتردام لوکوربوزیه

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1491634529268951631870201135291639.jpg رونشام فردا ؛ همسایگی صومعه رنزو پیانو با کلیسای نوتردام لوکوربوزیه

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1491634529269135213870201153295219.jpg رونشام فردا ؛ همسایگی صومعه رنزو پیانو با کلیسای نوتردام لوکوربوزیه

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1491634529269383254635201118293259.jpg رونشام فردا ؛ همسایگی صومعه رنزو پیانو با کلیسای نوتردام لوکوربوزیه

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1491634529269572129265201137292129.jpg رونشام فردا ؛ همسایگی صومعه رنزو پیانو با کلیسای نوتردام لوکوربوزیه

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1491634529269791724585201159291729.jpg رونشام فردا ؛ همسایگی صومعه رنزو پیانو با کلیسای نوتردام لوکوربوزیه

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1491634529269989387715201118299389.jpg رونشام فردا ؛ همسایگی صومعه رنزو پیانو با کلیسای نوتردام لوکوربوزیه

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1491634529270225739775201142295739.jpg رونشام فردا ؛ همسایگی صومعه رنزو پیانو با کلیسای نوتردام لوکوربوزیه

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

149163452927043894878520113298949.jpg رونشام فردا ؛ همسایگی صومعه رنزو پیانو با کلیسای نوتردام لوکوربوزیه

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1491634529270631582940201123291589.jpg رونشام فردا ؛ همسایگی صومعه رنزو پیانو با کلیسای نوتردام لوکوربوزیه

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

149163452927104377335520114293779.gif رونشام فردا ؛ همسایگی صومعه رنزو پیانو با کلیسای نوتردام لوکوربوزیه

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1491634529271207659350201120297659.gif رونشام فردا ؛ همسایگی صومعه رنزو پیانو با کلیسای نوتردام لوکوربوزیه

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1491634529271351234145201135291239.gif رونشام فردا ؛ همسایگی صومعه رنزو پیانو با کلیسای نوتردام لوکوربوزیه

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1491634529271620006005201122909.gif رونشام فردا ؛ همسایگی صومعه رنزو پیانو با کلیسای نوتردام لوکوربوزیه

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

149163452927205077921520114529779.jpg رونشام فردا ؛ همسایگی صومعه رنزو پیانو با کلیسای نوتردام لوکوربوزیه

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1491634529272914776650201111294779.jpg رونشام فردا ؛ همسایگی صومعه رنزو پیانو با کلیسای نوتردام لوکوربوزیه

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1491634529273088984250201128298989.jpg رونشام فردا ؛ همسایگی صومعه رنزو پیانو با کلیسای نوتردام لوکوربوزیه

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1491634529276236194925201143296199.jpg رونشام فردا ؛ همسایگی صومعه رنزو پیانو با کلیسای نوتردام لوکوربوزیه

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

[TABLE]

[TR=class: Break]

[/TR]

[TR]

[TD=align: center] [TABLE=width: 0%]

[TR]

[TD=colspan: 3] 1495634530756456011745201145160110.jpg [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: #cdcdcd][/TD]

[TD=align: center] این پروژه بر روی یک سایت با مساحت حدود 1000 مترمربع درمنطقه ویلا رئال واقع شده و متشکل از یک خانه برای تعطیلات ، سه اتاق خواب ، یک حمام سوشال ، اتاق نشیمن ، اتاق غذاخوری ، یک آشپزخانه کوچک ، شربت خانه و یک استخر کوچک در فضای باز است . زمین دارای یک شیب تند و یک پیکربندی خاص می باشد : بسیار بلند و باریک با این حال قرار گرفتن در جبهه جنوبی ، اجازۀ دریافت بهینه از نور خورشید و لذت بردن از یک منظره خاص طبیعی می دهد . فضای مسکونی حدود 180 مترمربع است . به دلایل کاربردی و یکپارچه سازی تصمیم بر این شد تا ورودی اصلی در سمت خیابان سازماندهی می شود . تکه تکه بودن ساختار به علت توپوگرافی شیبدار آن است که کل را به ترکیب از حجم های کوچک مرتبط و در هم تنیده تبدیل کرده و یک ناهمواری ایجاد می کند که اجازه استفاده امن تر و منطقی تر از سایت را می دهد .[/TD]

[TD=bgcolor: #cdcdcd][/TD]

[/TR]

[TR=class: Break]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] [TABLE]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

149563453075664268925020114126810.jpg خانه تُلو ازآلواتور سیزا

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

149563453075682013883020112211310.jpg خانه تُلو ازآلواتور سیزا

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1495634530756919429350201131194210.jpg خانه تُلو ازآلواتور سیزا

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1495634530757004013780201140140110.jpg خانه تُلو ازآلواتور سیزا

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1495634530757337674065201113176710.jpg خانه تُلو ازآلواتور سیزا

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1495634530757482313245201128123110.jpg خانه تُلو ازآلواتور سیزا

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

149563453075766085650520114618510.jpg خانه تُلو ازآلواتور سیزا

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

149563453075784301281520114130110.jpg section

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1495634530758343586245201154135810.jpg خانه تُلو ازآلواتور سیزا

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1495634530758603169240201120131610.jpg نمای جنوبی

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1495634530758816007180201141160010.jpg سایت پلان

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1495634530759164969220201116149610.jpg پلان ها

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1495634530759385150440201138151510.jpg model

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1495634530759567550875201156175510.jpg خانه تُلو ازآلواتور سیزا

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1495634530759723976410201112139710.jpg خانه تُلو ازآلواتور سیزا

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

نمایش اثار پیِر ژانره در گالری انتوان میر؛ خروج از سایه لوکوربوزیه

[TABLE]

[TR]

[TD=align: center] [TABLE=width: 0%]

[TR]

[TD=colspan: 3] 149763453105966765964520116176510.jpg [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: #cdcdcd][/TD]

[TD=align: center] گالری آنتون میِر(Anton Meier)، اولین نمایشگاه را در ژِنِوا(GENEVA)، سوییس ، در 20 سپتامبر در کاخ انجمن ادبی(Palais de l’Athénée) افتتاح کرد، که به آثار پیِر ژانره اختصاص داشت. این نمایشگاه که " پروژه ی چندیگار" نام داشت، بِه چینی از وسایل زندگی ای که برای مجموعه ی مرکز چندیگار، در مرز استان های پنجاب(Punjab) و هاریانا(Haryana)، در هند فراهم آمده بود را به طور برجسته نمایش می دهد. این نمایشگاه قصد داشت تا بینش عمومیِ واضح تری نسبت به آثار انسان محورِ پیِر ژانره ارائه دهد، کسی که اغلب تحت الشعاع پسر عموی نامیِ خود قرار داشت. نمایشگاه مذکور به طور برجسته قطعه های هنر دستی کار شده در سایت، برای مرکز جدید، با " مبلمان نادر خیابانی" و همچنین سمبول ها و نشانه های لوکوربوزیه را عرضه کرد ونیز به طور ویژه، میزهایی از چوب درخت ساج، صندلی های ساخته شده از نِی، مبل های چوبی و یک در پوش چدنی که احتمالا در راستای تکثیر طرح جامع چندیگار، که در سال 1951 بوسیله ی لوکوربوزیه طراحی شده را شامل می شود. نمایشگاه پس از رسوایی سال 2010 برگذار می شود، زمانی که UBS (شرکت خدمات مالی سوییسی) تصمیم گرفت تا آگهیِ تبلیغاتی کوربوزیه را منتشر کند. بحث ها در مورد منشا هنرهای مصنوعیِ چندیگار ادامه دارد و دلال ها همچنان به خرید آیتم ها از مقامات هندی برای فروش در خارج ادامه می دهند.[/TD]

[TD=bgcolor: #cdcdcd][/TD]

[/TR]

[TR=class: Break]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] [TABLE]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1497634531060415580525201121155810.jpg پیر ژانره

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1497634531060657479105201145174710.jpg پیِر ژانره

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1497634531060918077660201111180710.jpg پیِر ژانره

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1497634531061207668500201140176610.jpg لوکوربوزیه

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

149763453106146639217520116163910.jpg پیر ژانره

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1497634531061794388760201139143810.jpg پیِر ژانره

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1497634531062105003645201110150010.jpg پیر ژانره

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

149763453106263975457520113197510.jpg پیر ژانره

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1497634531063027552020201142175510.jpg لوکوربوزیه/پیر ژانره

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

149763453106325358247520115135810.jpg پیر ژانره

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1497634531063595972670201139159710.jpg پیر ژانره

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

149763453106382237419520112123710.jpg پیر ژانره

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1497634531064086927575201128169210.jpg پیر ژانره

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1497634531064302958670201150129510.jpg لوکوربوزیه

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1497634531064571535230201117115310.jpg پیر ژانره

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1497634531064768221860201136182210.jpg پیر ژانره

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1497634531065141469455201114114610.jpg لوکوربوزیه

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1497634531065347735550201134177310.jpg پیر ژانره

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

[TABLE]

[TR=class: Break]

[/TR]

[TR]

[TD=align: center] [TABLE=width: 0%]

[TR]

[TD=colspan: 3] 1496634531045421374200201122113710.jpg [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: #cdcdcd][/TD]

[TD=align: center] به تازگی نمایشگاهی با عنوان "مواد در معماری منظر" به سرپرستی لیان هانکوک، در گالری هنر شلدون در سنت لوئیس برگزار شده است. پروفسور لیان هانکوک استادیار دانشگاه لوئیزیانا تچ با همکاری گروهی از معماران منظر از سراسر دنیا، کاربرد مواد و متریال های مختلف در معماری منظر را به نمایش درآورده اند. هانکوک این مجموعه جذاب را یکجا و در یک شهر جمع آوری کرده تا هم سرعت رشد طراحی منظر را نشان دهد و هم همگان را با عوامل مختلف و چگونگی استفاده از مواد و ترکیب بندی آنها آشنا سازد. در این نمایشگاه، پروژه های کاربردی و ابتکاری در قالب، طرح اجرا شده، کانسپت، عکس و نقاشی ارائه شده است. مجموعه های موفقی و مواردی از طراحی منظر که جایزه برده اند در این نمایشگاه وجود دارد مانند پروژه محوطه نیروی دریایی در فیلادلفیا توسط گروه معماری DIRT، اقامتگاه بروکلین توسط استودیوی معماری Dland، باغ عمودی در هنگ کنگ توسط Eskyiu، بنای یادبود پنتاگون توسط گروه Kaseman، باغ ظروف متحرک توسط گروه Legge، استفاده از پارچه و فن آوری های دیجیتال برای ایجاد کاشت الگوها، کاربرد بتن و تلفیق آن با عناصر طبیعی و فضای سبز، منظرسازی شهری در امتداد آبراهه ها و پروژه باغ آفالت در شهر کبک، همگی پروژه های منحصر به فردی هستند که در این نمایشگاه حضور یافته اند.[/TD]

[TD=bgcolor: #cdcdcd][/TD]

[/TR]

[TR=class: Break]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] [TABLE]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1496634531045507237845201130172310.jpg نمایشگاه مواد در طراحی منظر، گالری هنر شلدون

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1496634531045598491770201139184910.jpg نمایشگاه مواد در طراحی منظر، گالری هنر شلدون

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

149663453104569053666020114915310.jpg نمایشگاه مواد در طراحی منظر، گالری هنر شلدون

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1496634531045772767725201157127610.jpg نمایشگاه مواد در طراحی منظر، گالری هنر شلدون

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

149663453104586157063520116115710.jpg نمایشگاه مواد در طراحی منظر، گالری هنر شلدون

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1496634531045962208725201116122010.jpg نمایشگاه مواد در طراحی منظر، گالری هنر شلدون

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1496634531046055347295201125153410.jpg نمایشگاه مواد در طراحی منظر، گالری هنر شلدون

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1496634531046146298505201134162910.jpg نمایشگاه مواد در طراحی منظر، گالری هنر شلدون

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1496634531046233041000201143130410.jpg نمایشگاه مواد در طراحی منظر، گالری هنر شلدون

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1496634531046329314135201152193110.jpg نمایشگاه مواد در طراحی منظر، گالری هنر شلدون

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

14966345310464509567402011519510.jpg نمایشگاه مواد در طراحی منظر، گالری هنر شلدون

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1496634531046589453735201118194510.jpg نمایشگاه مواد در طراحی منظر، گالری هنر شلدون

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1496634531046699007270201129190010.jpg نمایشگاه مواد در طراحی منظر، گالری هنر شلدون

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

149663453104683057111520114315710.jpg نمایشگاه مواد در طراحی منظر، گالری هنر شلدون

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

[TABLE]

[TR=class: Break]

[/TR]

[TR]

[TD=align: center] [TABLE=width: 0%]

[TR]

[TD=colspan: 3] 1498634531705491578175201129215710.jpg [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: #cdcdcd][/TD]

[TD=align: center] نمایشگاه Cronocaos، با همکاری شرکت اُ اِم اِی، و طراحی رم کولهاس، با مضمون افزایشِ اضطراری حفاظت در بخش معماری و شهر سازی، به زودی وارد موزه ی شهرِ جدید نیویورک می شود. مجموعه ای از تصاویر و موضوعاتی که در دوسالانه ی معماری ونیز، در سال 2010 برای اولین بار ارائه شدند، از4 لغایت 8 ماه می، سال 2011 به عنوان بخشی از جشنواره ی خلاقیت و ایده برای شهر جدید، اجرا می شود.

در بررسی "امپراتوری" در حال رشد حفاظت، این نمایشگاه به تجزیه و تحلیل برایندهای ناشی از این رژیم، برای روش احداث و بازسازی، و حتی چگونگی به خاطرسپردن ما، می پردازد. نمایشگاه نشان می دهد نگره اُ ام اِی فاقد هر گونه برنامه ریزیِ منسجم استراتژی و یا خط مشی، که به طور معمول معماران و طراحان درگیر ان می شوند، می باشد. موضوعی که غالبا در بحث حفاظت نادیده گرفته می شود، مرتبط با افزایش تدریجی این دوره از نمایشگاه Cronocaos می باشد، که درمرز میان ان، احداث و درهم پاشیِ ویرانگری، دوره ی تکامل یافته یِ خطی ما را نسبت به زمان، متحول می سازد. این نمایشگاه نمودار زمانی از پروژه های مرتبط با این مبحث، که ناشی از سابقه و تلاش 35 ساله ی شرکت اُ اِم اِی، می باشد را شامل می شود.[/TD]

[TD=bgcolor: #cdcdcd][/TD]

[/TR]

[TR=class: Break]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] [TABLE]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1498634531706144192655201134241910.jpg دیوار کارت پستال های متحرک

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1498634531706354110860201155241110.jpg دوسالانه ی معماری ونیز، در سال 2010

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1498634531706605149480201120251410.jpg پانل ساخته شده از دوسالانه ی ونیز در سال 2010

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

[TABLE]

[TR=class: Break]

[/TR]

[TR]

[TD=align: center] [TABLE=width: 0%]

[TR]

[TD=colspan: 3] 149963453185767300981520117230010.jpg [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: #cdcdcd][/TD]

[TD=align: center] Value added یک ساختاریست که توسط طراحان اسلوواکی jan ziska + juraj rattaj طراحی شده ؛ یک مجسمه ایستاده انتزاعی متشکل از لمینت اپوکسی به عنوان محلی برای پارکینگ . مسابقه از شرکت کنندگان خواسته بود تا آثار هنری دیجیتالِ نوآورانه یا تعاملی تحت موضوع " عملکرد الهام گرفته " طراحی کنند ، برای نصب در مراکز جدید که اینفینیتی در سراسر اروپا افتتاح می کند .[/TD]

[TD=bgcolor: #cdcdcd][/TD]

[/TR]

[TR=class: Break]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] [TABLE]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1499634531857949427670201134294210.jpg مسابقه هنر دیجیتال اینفینیتی

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1499634531858152725205201155227210.jpg مسابقه هنر دیجیتال اینفینیتی

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

149963453185824363735520114236310.jpg مسابقه هنر دیجیتال اینفینیتی

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1499634531858399057095201119290510.jpg مسابقه هنر دیجیتال اینفینیتی

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

[TABLE]

[TR=class: Break]

[/TR]

[TR]

[TD=align: center] [TABLE=width: 0%]

[TR]

[TD=colspan: 3] 1500634531860721427985201112214210.jpg [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: #cdcdcd][/TD]

[TD=align: center] معماران بارسلونایی sanzpont ، طرح پیشنهادی خود را برای رقابت بین المللی " خانه اپرای بوسان " در شمال بوسان – کره جنوبی – ارئه کردند . فرم از تعادل متضاد گرفته شده که اشاره ای به " ام یانگ um-yang " در فرهنگ ساکنان محلی دارد . تفسیر فلسفه باستان در ظاهر خارجی برش لبه ، یک ارتباط بین گذشته و حال ایجاد می کند در حالی که به مفهوم زندگی طولانی خود به آینده دلالت دارد . یکپارچه سازی مناطق طبیعی و شهری در سراسر فضاهای عمومی متنوع ساختمان نشان دهنده احترام به محیط زیست است درحالی که پایداری را ترویج می دهد . چراغ های رنگارنگ LED در سراسر پوسته دولایه می درخشد در حالی که نور روز را هنگام ورود به فضای داخلی ***** می کند . پانل های خورشیدی یکپارچه فتوولتائیک نما ، انرژی پاک را جذی و تولید می کند . بام سبز گسترده به تنظیم دما و کاهش تأثیر حرارتی جزیره کمک می کند درحالی که یک عایق داخلی از اتلاف حرارت است . بازدیدکنندگان از طریق مسیر عابر پیاده به این موزه دسترسی دارند با فرصت هایی برای مناظر پانوراما که منجر به چهار نماد پلازا – آب ، خاک ، آتش و فلز – می شود .[/TD]

[TD=bgcolor: #cdcdcd][/TD]

[/TR]

[TR=class: Break]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] [TABLE]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

150063453186127566985520117256610.jpg خانه اپرای بوسان از معماران سَنزپونت

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1500634531861612962720201141229610.jpg خانه اپرای بوسان از معماران سَنزپونت

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

150063453186212017635020113221710.jpg خانه اپرای بوسان از معماران سَنزپونت

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1500634531862648306610201124283010.jpg خانه اپرای بوسان از معماران سَنزپونت

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1500634531862842278570201144222710.jpg خانه اپرای بوسان از معماران سَنزپونت

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

150063453186308844445520118284410.jpg خانه اپرای بوسان از معماران سَنزپونت

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

150063453186363739369520113273910.jpg خانه اپرای بوسان از معماران سَنزپونت

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1500634531863842204805201124222010.jpg خانه اپرای بوسان از معماران سَنزپونت

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

1500634531864011002595201141210010.jpg خانه اپرای بوسان از معماران سَنزپونت

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

150063453186419060047520115926010.jpg خانه اپرای بوسان از معماران سَنزپونت

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: DataListItem]

150063453186487190452520117219010.jpg خانه اپرای بوسان از معماران سَنزپونت

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • اضافه کردن...