Ehsan 112349 سازنده ارسال شده در 12 اسفند، 2010 این 12 ص رو خوندم همه فقط از رشته خودشون تعریفیده بودن حالا فهمیدی چرا اکثر مهندسان مکانیک یک دیکتاتــور واقعی هستند. 2
Atre Baroon 19624 ارسال شده در 12 اسفند، 2010 حالا فهمیدی چرا اکثر مهندسان مکانیک یک دیکتاتــور واقعی هستند. اوهوم...و خیلیم مغرورن :viannen_38: 3
Ehsan 112349 سازنده ارسال شده در 12 اسفند، 2010 اوهوم...و خیلیم مغرورن :viannen_38: البته سایر رشته ها مثل رشته شما و.....،میشن سیاهی لشکر دیکتــاتورهای مکانیک. 2
Ehsan 112349 سازنده ارسال شده در 12 اسفند، 2010 از همه این حرفها بگذریم هیچی سیالات نمیشه مگه نه اسی ژیان ماشین نمیشه،باجناق فامیل نمیشه،سیالات هم درس نمیشه....... 2
Atre Baroon 19624 ارسال شده در 12 اسفند، 2010 چون واقعا تعریفی هستند که از خودشون تعریف میکنند البته نه مثِ رشته ما البته سایر رشته ها مثل رشته شما و.....،میشن سیاهی لشکر دیکتــاتورهای مکانیک. اتفاقا من کاملا با نظر شما مخالفم :smiley (18): 3
Eng HVAC 4139 ارسال شده در 12 اسفند، 2010 اسی امشب تا یه خون تو این تاپیک نریزه نمیری بخوابی ببین خون جامداتی ریختن حلاله حالا نیا اینجا انقدر گرد و خاک کن 3
just work 12355 ارسال شده در 12 اسفند، 2010 اسی امشب تا یه خون تو این تاپیک نریزه نمیری بخوابی ببین خون جامداتی ریختن حلاله حالا نیا اینجا انقدر گرد و خاک کن ما اهل کوفه نیستیم اسی تنها بماند ---------- اینهمه لشکر امده به عشق اسی امده ----------- ای اسی ازاده اماده ایم اماده ---------- وای اگر که اسی حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد ---------- ای بانو ای بانو بصیرت بصیرت 5
Ehsan 112349 سازنده ارسال شده در 12 اسفند، 2010 اینهمه لشکر امده به عشق اسی امده ----------- ای اسی ازاده اماده ایم اماده خیلی ممنون..........:icon_pf (44): خیلی متشکر..........:icon_pf (44): بفرمایید،بفرمایید،استدعا میکنم،بسم الله الرحمن الرحیم...........:icon_pf (44): 3
just work 12355 ارسال شده در 12 اسفند، 2010 خیلی ممنون..........:icon_pf (44): خیلی متشکر..........:icon_pf (44): بفرمایید،بفرمایید،استدعا میکنم،بسم الله الرحمن الرحیم...........:icon_pf (44): ابلفضل علمدار اسی ما رو نگهدار --- دست خدا بر سرما اسی مهندس رهبر ما 3
Ehsan 112349 سازنده ارسال شده در 13 اسفند، 2010 =====> جامدات توپ ، تانک، مسلسل،دیگر اثر ندارد. انتفاضه ملت مظلوم جامدات،علیه رژیم غاصب سیالاتی،ادامه دارد تا پیروزی....... 4
asal sadra 3752 ارسال شده در 13 اسفند، 2010 :ws47:خدا نکشتتون پستای خنده دارتون زیاد بود نقل قول نگرفتم... خدایش من با هر مکانیکی که ارتباط داشتم خیلی از رشتشو گرایشش تعریف کرده و زده تو سر باقی رشته (ولی موقع امتحانها نظراتشون خیلی باحال میشه..) حالا دعوا نکنید من فهمیدم اشتباه رای دادم باید به جامدات رای میدادم 3
Eng HVAC 4139 ارسال شده در 13 اسفند، 2010 کجا تقلب شده تازه عسل رو هم اغفال کردید بازم میگم فقط مکانیک تو شاخه های مکانیک هم فقط سیالات 3
pianist 31130 ارسال شده در 13 اسفند، 2010 ای بابا تو دیگه چرا امان از هم نشینی با اسی اگه با تو همنشین میشدم که... :banel_smiley_52: 1
Eng HVAC 4139 ارسال شده در 13 اسفند، 2010 من که گفتم با ما منشین وگرنه بدنام شوی ولی بیا به بهشت سیالات تو پسر خوبی بودی کی تورو گفت به ارباب سیالات ، هیچ مگویی سیالات همون قبله عالم هست ها 1
ارسالهای توصیه شده