رفتن به مطلب

شیرین ترین و زیباترین درسهای مهندسی مکانیک از نظر شما؟؟!!



ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در
این 12 ص رو خوندم همه فقط از رشته خودشون تعریفیده بودن :banel_smiley_4:

 

حالا فهمیدی چرا اکثر مهندسان مکانیک یک دیکتاتــور واقعی هستند.

  • Like 2
  • پاسخ 217
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در
حالا فهمیدی چرا اکثر مهندسان مکانیک یک دیکتاتــور واقعی هستند.

اوهوم...و خیلیم مغرورن :viannen_38::hanghead:

 

 

 

 

:ws3:

  • Like 3
ارسال شده در

چون واقعا تعریفی هستند که از خودشون تعریف میکنند

  • Like 3
ارسال شده در
اوهوم...و خیلیم مغرورن :viannen_38::hanghead:

 

البته سایر رشته ها مثل رشته شما و.....،میشن سیاهی لشکر دیکتــاتورهای مکانیک. :w16:

  • Like 2
ارسال شده در

از همه این حرفها بگذریم

هیچی سیالات نمیشه مگه نه اسی

:ws3:

  • Like 3
ارسال شده در

از همه این حرفها بگذریم

هیچی سیالات نمیشه مگه نه اسی

:ws3:

 

ژیان ماشین نمیشه،باجناق فامیل نمیشه،سیالات هم درس نمیشه.......

  • Like 2
ارسال شده در

چون واقعا تعریفی هستند که از خودشون تعریف میکنند

البته نه مثِ رشته ما :w02:

 

:ws3:

البته سایر رشته ها مثل رشته شما و.....،میشن سیاهی لشکر دیکتــاتورهای مکانیک. :w16:

اتفاقا من کاملا با نظر شما مخالفم :smiley (18):

  • Like 3
ارسال شده در

اسی امشب تا یه خون تو این تاپیک نریزه نمیری بخوابی

ببین خون جامداتی ریختن حلاله

حالا نیا اینجا انقدر گرد و خاک کن

  • Like 3
ارسال شده در

اسی امشب تا یه خون تو این تاپیک نریزه نمیری بخوابی

ببین خون جامداتی ریختن حلاله

حالا نیا اینجا انقدر گرد و خاک کن

 

ما اهل کوفه نیستیم

 

اسی تنها بماند

 

----------

 

اینهمه لشکر امده

 

به عشق اسی امده

 

-----------

 

ای اسی ازاده

 

اماده ایم اماده

 

----------

 

وای اگر که اسی حکم جهادم دهد

 

ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد

 

----------

 

ای بانو ای بانو

 

بصیرت بصیرت

  • Like 5
ارسال شده در

 

اینهمه لشکر امده

 

به عشق اسی امده

 

-----------

 

ای اسی ازاده

 

اماده ایم اماده

 

 

خیلی ممنون..........:icon_pf (44):

 

خیلی متشکر..........:icon_pf (44):

 

بفرمایید،بفرمایید،استدعا میکنم،بسم الله الرحمن الرحیم...........:icon_pf (44):

  • Like 3
ارسال شده در
خیلی ممنون..........:icon_pf (44):

 

خیلی متشکر..........:icon_pf (44):

 

بفرمایید،بفرمایید،استدعا میکنم،بسم الله الرحمن الرحیم...........:icon_pf (44):

 

ابلفضل علمدار

 

اسی ما رو نگهدار

 

---

 

دست خدا بر سرما

 

اسی مهندس رهبر ما

  • Like 3
ارسال شده در

bigun.gif=====> جامدات

  • Like 5
ارسال شده در

bigun.gif=====> جامدات

توپ ، تانک، مسلسل،دیگر اثر ندارد.

 

انتفاضه ملت مظلوم جامدات،علیه رژیم غاصب سیالاتی،ادامه دارد تا پیروزی.......

 

 

1531105619893432334743225231186661601901.jpg

  • Like 4
ارسال شده در

:ws47::ws47::ws47:خدا نکشتتون پستای خنده دارتون زیاد بود نقل قول نگرفتم...:ws47:

خدایش من با هر مکانیکی که ارتباط داشتم خیلی از رشتشو گرایشش تعریف کرده و زده تو سر باقی رشته (ولی موقع امتحانها نظراتشون خیلی باحال میشه..:ws17:)

حالا دعوا نکنید من فهمیدم اشتباه رای دادم باید به جامدات رای میدادم:ws3:

  • Like 3
ارسال شده در

ساخت و تولید اول میشد ،تقلب شده :banel_smiley_4:

  • Like 3
ارسال شده در

کجا تقلب شده

تازه عسل رو هم اغفال کردید

بازم میگم فقط مکانیک

تو شاخه های مکانیک هم فقط سیالات thumbelina.gif

  • Like 3
ارسال شده در

با یک تیر 2 نشان بزنید

 

یه رشته 2 تخصص

 

ساخت و تولید

 

 

:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در

ای بابا

تو دیگه چرا

امان از هم نشینی با اسی :ws28:

  • Like 2
ارسال شده در

ای بابا

تو دیگه چرا

امان از هم نشینی با اسی :ws28:

اگه با تو همنشین میشدم که... :banel_smiley_52:

  • Like 1
ارسال شده در

من که گفتم با ما منشین وگرنه بدنام شوی

ولی بیا به بهشت سیالات

تو پسر خوبی بودی

کی تورو گفت به ارباب سیالات ، هیچ مگویی

سیالات همون قبله عالم هست ها:ws28:

 

 

  • Like 1

×
×
  • اضافه کردن...