HaMiD.CFD 20379 ارسال شده در 2 اسفند، 2010 البته اینا فقط نمونه بود . بازم هست :کارگاه طراحی قالب پرس / کارگاه طراحی قید و بند / کارگاه توانایی ماشینکاری / کارگاه عملیات حرارتی / ک.گ هیدرولیک و پنوماتیک / آز CAD/CAM / و چندتا آزمایشگاه دیگه اگه ساخت و تولید فقط CAD/CAM داشت کلاسش از جامدات و سیالات بالاتر بود درسهای تئوری هم الی ماشاالله داریم . شما برو برا ارشد ساخت و تولید بخون ببین چندتا منبع رو باید مطالعه کنی باز تغییر دادی موضوع رو هابه ارشد چیکار داریم؟این اسمهای گنده موند رو میاری که بترسیم در بریم؟:167:نخیر ماهم از این اسم ها داریم(نه ما همه رشته ها):w00: اگه اینطوری درسهای ما خیلی کاربردی تر از شماست! توی کارگاهتون(مثلا جوشکاری)اگر تهویه نباشی از دود و...خفه میشی عزیزم:ws2: توی هر مبحثی هم بری محال گرمایا انتقال حرارت در اون دخیل نباشه! این مهندس مکانیک سیالات(عظمت رو ببین فقط)ه که میاد تهویه رو براتون درست میکنه 2
mohammad.ef 690 ارسال شده در 2 اسفند، 2010 باز تغییر دادی موضوع رو هابه ارشد چیکار داریم؟این اسمهای گنده موند رو میاری که بترسیم در بریم؟:167:نخیر ماهم از این اسم ها داریم(نه ما همه رشته ها):w00:اگه اینطوری درسهای ما خیلی کاربردی تر از شماست! توی کارگاهتون(مثلا جوشکاری)اگر تهویه نباشی از دود و...خفه میشی عزیزم:ws2: توی هر مبحثی هم بری محال گرمایا انتقال حرارت در اون دخیل نباشه! این مهندس مکانیک سیالات(عظمت رو ببین فقط)ه که میاد تهویه رو براتون درست میکنه اگه مهندس ساخت نباشه که دستگاه تهویه رو بسازه شما باید بری فوووت کنی 2
Ehsan 112349 سازنده ارسال شده در 2 اسفند، 2010 اگه جامدات نباشه،که اصلا آدم ها وجود فیزیکی ندارن که بخواهند چیزی را بسازن........ 2
HaMiD.CFD 20379 ارسال شده در 2 اسفند، 2010 اگه مهندس ساخت نباشه که دستگاه تهویه رو بسازه شما باید بری فوووت کنی حالا خوبه یه مثال زدم سریع بل گرفتی بقیش رو بی خیال شدی ها! اشکال نداره!همون فوت رو توی مهندسی مکانیک سیالات(بازم عظمت رو ببین!)جابجایی محسوب میشه توی انتقال حرارت! قلبت نقش پمپ،رگهات نقش لوله و خونت نقش سیال عامل سیکل رو داره توی بدنت تو عمرت شبیه سازی از این قشنگ تر دیدی؟تازه توی ایران ما که تولید نداریمهمش وارد میشه یا اجزا انتخاب میشه توسط مهندس مکانیک سیالات یا جامدات(توسط همون نمودارهایی که مسخره میکنیدشون!)حالا برو بساز 5
asal sadra 3752 ارسال شده در 10 اسفند، 2010 منم رای دادم ساخت و تولید .. از سیالات بدم میاد بسکه این میلاد ازش بد گفته..:icon_pf (34): دلیل انتخابم اینه که میلاد میگه فقط ساخت وتولید .. چناشو برا من نمیگه.. میجه تو سرت نمیشه :ws54: 3
just work 12355 ارسال شده در 10 اسفند، 2010 منم رای دادم ساخت و تولید .. از سیالات بدم میاد بسکه این میلاد ازش بد گفته..:icon_pf (34): دلیل انتخابم اینه که میلاد میگه فقط ساخت وتولید .. چناشو برا من نمیگه.. میجه تو سرت نمیشه :ws54: میلاد مگه خودش سرش میشه ؟ 50 واحد پاس نکرده شده تئوریسین ؟ 4
Eng HVAC 4139 ارسال شده در 10 اسفند، 2010 منم رای دادم ساخت و تولید .. از سیالات بدم میاد بسکه این میلاد ازش بد گفته..:icon_pf (34): دلیل انتخابم اینه که میلاد میگه فقط ساخت وتولید .. چناشو برا من نمیگه.. میجه تو سرت نمیشه :ws54: آدمها اصولا با بهترین ها مشکل دارند حالا میلاد یه چیزی گفت تو چرا جدی گرفتی 2
میلاد 24047 ارسال شده در 10 اسفند، 2010 میلاد مگه خودش سرش میشه ؟ 50 واحد پاس نکرده شده تئوریسین ؟ :w00: منو نمیگه میلاد خودشونو میگه اون ترم آخره 4
just work 12355 ارسال شده در 10 اسفند، 2010 :w00:منو نمیگه میلاد خودشونو میگه اون ترم آخره میلاد خودشون ؟ کیه ؟؟؟؟ بزار ازش بپرسم ... 4
asal sadra 3752 ارسال شده در 11 اسفند، 2010 میلاد مگه خودش سرش میشه ؟50 واحد پاس نکرده شده تئوریسین ؟ چنا به میلاد چیز میگی.. راسی من تازه یاد گرفتم به تکیه گاه مومنتم میگن آدمها اصولا با بهترین ها مشکل دارند حالا میلاد یه چیزی گفت تو چرا جدی گرفتی ینی میخوای بگی سیالات بهترینه؟؟ نیسااا بذار بپرسم چنا سیالات دوس نداره بعد میام میگم :w00:منو نمیگه میلاد خودشونو میگه اون ترم آخره نوچ قرار این ترم مشروط شه دیبونم کرده از بس درس میخونه بعدم میره امتحان میده میاد میگه بد شد..:icon_pf (34): میلاد خودشون ؟ کیه ؟؟؟؟ بزار ازش بپرسم ... خو چنا نپرسیدی .. اره میلاده خودمونو گفتم نسل در نسل مکانیکن (اینم شد رشته اخه..:icon_pf (34):) میلاد میگه جامداتیا باهوش تر سیالاتیان :دی (خالی بستم اینو نگفته ) ولی اولین بار که پرسیدم حالا چه فرقی بین جامدات و سیالات هس گف حالا من چی بت بگم من گفتم بلتم بگو.. مثلا سیالات در مورد چیه اونم گفت درمورد سیالات گفتم ینی چی :icon_pf (34): .. احساس کرد من خیلی خنگم دیجه هیچی واسم توضیح نداد:ws54: بعد از اون از سیالات بدم اومد خیلی بد ضایع شده بودم :icon_pf (34): 5
Ehsan 112349 سازنده ارسال شده در 11 اسفند، 2010 چنا به میلاد چیز میگی..راسی من تازه یاد گرفتم به تکیه گاه مومنتم میگن ترشی نخوری یه چیزی میشی!!!!! تکیه گاه چه ربطی به مومنتم داره !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :icon_pf (34): :icon_pf (34): :icon_pf (34): 4
asal sadra 3752 ارسال شده در 11 اسفند، 2010 ترشی نخوری یه چیزی میشی!!!!! تکیه گاه چه ربطی به مومنتم داره !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :icon_pf (34): :icon_pf (34): :icon_pf (34): عه پس مومنتم چیه؟:w74: 2
Ehsan 112349 سازنده ارسال شده در 11 اسفند، 2010 عه پس مومنتم چیه؟:w74: مومنتم کار فنر پیچشیه،وقتی به تیر یک سر گیردار وصل میشه !!!!!!!!!!!! 4
Eng HVAC 4139 ارسال شده در 11 اسفند، 2010 ترشی نخوری یه چیزی میشی!!!!!تکیه گاه چه ربطی به مومنتم داره !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :icon_pf (34): :icon_pf (34): :icon_pf (34): از آموزش های میلاد بوده لابد 3
میلاد 24047 ارسال شده در 11 اسفند، 2010 من نمیدونم کدوم بهتره کدوم بدتره ولی از درس تخصصی های ساخت خوشم میاد از جامدات و سیالات هم بدم میاد. دلیل هم نداره..از بچگی اینجوری بودم 5
asal sadra 3752 ارسال شده در 11 اسفند، 2010 مومنتم کار فنر پیچشیه،وقتی به تیر یک سر گیردار وصل میشه !!!!!!!!!!!! جدی .. حالت خاصی نداره که نقش تکیه گاهو ایفا کنه.. مثلا به تیر صلب وصل شه .. اصن نیدونم .. ما که از اینا نداشیم خوووو ..:ws54: فقط یه مومنتمی شنیده بودم بعد حدس زدم تکیه گاه 2
Ehsan 112349 سازنده ارسال شده در 11 اسفند، 2010 از جامدات و سیالات هم بدم میاد. دلیل هم نداره..از بچگی اینجوری بودم من هم بچه که بودم،به میلاد نگاه میکردم که از ساخت خوشش میاد،از ساخت زده شدم. 6
asal sadra 3752 ارسال شده در 11 اسفند، 2010 من نمیدونم کدوم بهتره کدوم بدترهولی از درس تخصصی های ساخت خوشم میاد از جامدات و سیالات هم بدم میاد. دلیل هم نداره..از بچگی اینجوری بودم اورین .. حتما به خاطر اسمتون ولی خدایش ساخت وتولید با کلاس تره .. (این مهندسی پزشکی اصلا بش نمیاد مکانیک باشه وگرنه اونم با کلاس) 2
Ehsan 112349 سازنده ارسال شده در 11 اسفند، 2010 جدی .. حالت خاصی نداره که نقش تکیه گاهو ایفا کنه.. مثلا به تیر صلب وصل شه .. اصن نیدونم .. ما که از اینا نداشیم خوووو ..:ws54: فقط یه مومنتمی شنیده بودم بعد حدس زدم تکیه گاه چرا،اگر معادلات ناویر-استوکس را برای تیر یک سر گیردار بنویسی یه کمانش بحرانی بهت میده،که اگه از اون تبدیل لاپلاس بگیری و در فضای n بعدی، با نگاشت فوریه،معکوسش کنی،همون مومنتم را بهت میده......... 4
ارسالهای توصیه شده