Eng HVAC 4139 ارسال شده در 11 اسفند، 2010 انقدر دلیل های میلاد قانع کننده بود که اصلا قانع شدم که هیچوقت سمت ساخت نرم 5
asal sadra 3752 ارسال شده در 11 اسفند، 2010 از آموزش های میلاد بوده لابد نوچ .. میلاد هیشی به ادم یاد نمیده .. ازش تلفظش پرسیدم گفتم اینجوری گف اره گفتم ینی چی گف ولش کن چیکار داری گفتم میخوام بدونم گف نمیخواد ..:ws54: اخرم نگف:icon_pf (34): 4
میلاد 24047 ارسال شده در 11 اسفند، 2010 انقدر دلیل های میلاد قانع کننده بود که اصلا قانع شدم که هیچوقت سمت ساخت نرم باباو اون میلاد عسل صدرا یه میلاد دیگه هستا دلیلای اون واس خودشه من که گفتم دلیل ندارم 4
asal sadra 3752 ارسال شده در 11 اسفند، 2010 چرا،اگر معادلات ناویر-استوکس را برای تیر یک سر گیردار بنویسی یه کمانش بحرانی بهت میده،که اگه از اون تبدیل لاپلاس بگیری و در فضای n بعدی، با نگاشت فوریه،معکوسش کنی،همون مومنتم را بهت میده......... سرکاری بود ؟؟؟؟؟:45645: خو چنا شما مکانیکا اینجوری میکنین !!:45645: ما معمارا اینقذه خوب رشتمونو توضیح میدیم ..هیشکیم مسخره نیکونیم.. خدارو خوش میاد ها ها! بعدشم من فقط نظر غیر تخصصیمو گفتم خو چنا همه با ادم دعفا میکنید... :ws54: 2
asal sadra 3752 ارسال شده در 11 اسفند، 2010 انقدر دلیل های میلاد قانع کننده بود که اصلا قانع شدم که هیچوقت سمت ساخت نرم :w58::w58: کدوم میلاد باباو اون میلاد عسل صدرا یه میلاد دیگه هستا دلیلای اون واس خودشه من که گفتم دلیل ندارم اخه من دلیلای میلاد خودمم نگفتم که اخه :w58: ولی گمونم هرچی من میگم همه میان به تو چیز میگن 1
Ehsan 112349 سازنده ارسال شده در 11 اسفند، 2010 سرکاری بود ؟؟؟؟؟:45645:خو چنا شما مکانیکا اینجوری میکنین !!:45645: میگن اگه چیزی را نمیدانی،بپرس نه اینکه به هر نحوی هر جوابی را بدی!!! اون چه تعریفی بود از مومنتم ارائه دادی؟ :w00: مگه فیزیک1 یا استاتیک پاس نکردی ای تنبل؟ :icon_pf (34): 2
Eng HVAC 4139 ارسال شده در 11 اسفند، 2010 آخه عسل مومنتوم رو خیلی بد اومدی لااقل تو دیکشنری یه سرچ میکردی معنیش رو باز هم سروره همون سیالات 3
asal sadra 3752 ارسال شده در 11 اسفند، 2010 میگن اگه چیزی را نمیدانی،بپرس نه اینکه به هر نحوی هر جوابی را بدی!!! اون چه تعریفی بود از مومنتم ارائه دادی؟ :w00: مگه فیزیک1 یا استاتیک پاس نکردی ای تنبل؟ :icon_pf (34): استاتیک پاس کردم ولی توش مومنتم نداشتیم..:ws54: فیزیک یک نداشتیم..:ws54: اصلا فنر نداشتیم ..:ws54: تا جایی که یادم استاتیک هم گشتاورا بود یکم تیر .. وانواعش.. در کل مومنتم نداش.. چه برسه به فنر پیچکی...:ws54: بخدا راس میگم نداشتیم .. :ws54: بعدم من تو یه مقاله ای خوندم مومنتم بعدم کسی نگف ینی شی .. ای خداااا:ws54: 4
Eng HVAC 4139 ارسال شده در 11 اسفند، 2010 پس سریع رای که دادی رو پس بگیر و بیا به سیالات رای بده این میلاد تورو اغفال کرد وگرنه تو دختر خوبی بودی، سیالاتی بودی 1
asal sadra 3752 ارسال شده در 11 اسفند، 2010 آخه عسل مومنتوم رو خیلی بد اومدی لااقل تو دیکشنری یه سرچ میکردی معنیش رو باز هم سروره همون سیالات اخه من به علیرضا اینجوری گفتم که واسم توضیح بده.. علیرضا خوب توضیح میده ..ادمم مسخره نیکنه.. اووو وه چه خبره حالا همین که شنیدم خودش کلیه ...:viannen_38: من تو تلفظش مشکل داشم اولم فکر میکردم مونتم نه مومنتم .. بعد انگلیسی سرچ میکردم.. تازه اخه اصلا مهم نبود چون دیده بودم از فضولی دنبالش بود... خب بیا از میلاد پرسیدم کدوم بهتره...: گف اگه بدون در نظر گرفتن علایق شخصی بخوای انتخاب کنی سیالات بهتره چون مستقیم میتونی عضو نظام مهندسی شی و کارش بیشتره و ملموس تره..:viannen_38: (حالا برو خوش باش) 2
just work 12355 ارسال شده در 11 اسفند، 2010 اخه من به علیرضا اینجوری گفتم که واسم توضیح بده.. علیرضا خوب توضیح میده ..ادمم مسخره نیکنه..اووو وه چه خبره حالا همین که شنیدم خودش کلیه ...:viannen_38: من تو تلفظش مشکل داشم اولم فکر میکردم مونتم نه مومنتم .. بعد انگلیسی سرچ میکردم.. تازه اخه اصلا مهم نبود چون دیده بودم از فضولی دنبالش بود... خب بیا از میلاد پرسیدم کدوم بهتره...: گف اگه بدون در نظر گرفتن علایق شخصی بخوای انتخاب کنی سیالات بهتره چون مستقیم میتونی عضو نظام مهندسی شی و کارش بیشتره و ملموس تره..:viannen_38: (حالا برو خوش باش) سلام 1 - اسی خدا بگم به درجه ولایت مطلقه برسونتت که مردم از خنده با این تعاریفت 2 - بانو خانوم شما هرکاری کنی بازم " جامدات سرور هر چیه لنگیه امیر قلعه نوعیه !!! " 3 - میلاد جون شما خودتو اذیت نکن هنوز از جواب سوال هوش که دادی مخم هنگه 4 - عسل خانوم اون مومنتومه رو ضایه کردی رفت پی کارش اما بزار یه کلام برات توضیح بدم : ساخت تولید رو بهش در زبان عامیانه میگن " مهندس سرهم بند " یعنی چی ؟ یعنی پراید و 405 و ... که از خارج اوردن و خودشون خواستن بسازن این شد ... سیالات بهش میگن " مهندسی ابکی " ینی چی ؟ فکر بد نکن این ابکی از اون ابکیا نیست !!! ینی همش دارن در مورد چیزیایی بحث میکنن که یا نمیبینن مثل دینامیک گاز ( حرکت و رفتار گازها ) یا دعوا میکنن سر 2-3 درجه دمای اب و روغن و اخرشم هیچی مهندسی خودرو هم که ولش کن مهندسی پزشکی هم که وقتی وضع دکترامون اینه خودت حساب کار مهندساش دستت بیا میمونه مهندسی جامدات که بهش میگن " سالار مکانیک " چرا ؟ چون اولا سخته و کار بچه ها نیست ... فقط اونایی که دل شیر دارن جامدات میخونن فقط اونایی که مرام رستم دستان دارن میتونن ازش فارغ التحصیل بشن اسمش باکلاسه " طراحی جامدات " کارشون همش با خودکار و کامپیوتره موضوع بحثشون در مورد چیزای قابل دیدنه از همه مهمتر اینکه من و اسی لیسانسشو داریم 5
mohammad.ef 690 ارسال شده در 11 اسفند، 2010 سلام ساخت تولید رو بهش در زبان عامیانه میگن " مهندس سرهم بند " یعنی چی ؟ یعنی پراید و 405 و ... که از خارج اوردن و خودشون خواستن بسازن این شد ... میمونه مهندسی جامدات که بهش میگن " سالار مکانیک " چرا ؟ چون اولا سخته و کار بچه ها نیست ... فقط اونایی که دل شیر دارن جامدات میخونن فقط اونایی که مرام رستم دستان دارن میتونن ازش فارغ التحصیل بشن اسمش باکلاسه " طراحی جامدات " کارشون همش با خودکار و کامپیوتره موضوع بحثشون در مورد چیزای قابل دیدنه از همه مهمتر اینکه من و اسی لیسانسشو داریم تاحالا توی این مملکت شنیدین یه چیزی رو خودمون طراحی کرده باشیم ؟ همش که کپی از روی مدلهای خارجکیه :icon_pf (34): حداقل ساخت تولیدی ها چه چیزی سرهم بندی میکنن . جامداتیا چیکار میکنن ؟ 3
asal sadra 3752 ارسال شده در 11 اسفند، 2010 سلام 1 - اسی خدا بگم به درجه ولایت مطلقه برسونتت که مردم از خنده با این تعاریفت 2 - بانو خانوم شما هرکاری کنی بازم " جامدات سرور هر چیه لنگیه امیر قلعه نوعیه !!! " 3 - میلاد جون شما خودتو اذیت نکن هنوز از جواب سوال هوش که دادی مخم هنگه 4 - عسل خانوم اون مومنتومه رو ضایه کردی رفت پی کارش اما بزار یه کلام برات توضیح بدم : ساخت تولید رو بهش در زبان عامیانه میگن " مهندس سرهم بند " یعنی چی ؟ یعنی پراید و 405 و ... که از خارج اوردن و خودشون خواستن بسازن این شد ... سیالات بهش میگن " مهندسی ابکی " ینی چی ؟ فکر بد نکن این ابکی از اون ابکیا نیست !!! ینی همش دارن در مورد چیزیایی بحث میکنن که یا نمیبینن مثل دینامیک گاز ( حرکت و رفتار گازها ) یا دعوا میکنن سر 2-3 درجه دمای اب و روغن و اخرشم هیچی مهندسی خودرو هم که ولش کن مهندسی پزشکی هم که وقتی وضع دکترامون اینه خودت حساب کار مهندساش دستت بیا میمونه مهندسی جامدات که بهش میگن " سالار مکانیک " چرا ؟ چون اولا سخته و کار بچه ها نیست ... فقط اونایی که دل شیر دارن جامدات میخونن فقط اونایی که مرام رستم دستان دارن میتونن ازش فارغ التحصیل بشن اسمش باکلاسه " طراحی جامدات " کارشون همش با خودکار و کامپیوتره موضوع بحثشون در مورد چیزای قابل دیدنه از همه مهمتر اینکه من و اسی لیسانسشو داریم اونجوری گفتم که تو دیگه منو مسخره نکنی...:icon_pf (34):(علیرضا تو دیگه چرا .. الان شما هی بیاین بگین ضایع کردی من که چیزی نمیفهمم عمق ضایگی دستام نمیاد ما نداشتیم.. من تو یه مقاله ای یه جمله خوندم نتیجه گرفتم مومنتم میشه ..((جمله این بود: در این پروژه فاصله بین شیار تا تکیه گاه و مومنتم مورد بررسی قرار میگیرد )) نتیجه گیری عسل: مومنتم= تکیه گاه :ws47:).......................> جهت احتیاط خودتی اصن بیا خودتم به عنوان یک مکانیک خیلی خیلی محترم اعتراف کردی مکانیک رشته بیخودی نسبت بدیاش به خوبیاشم شد چهار به یک ینی 80 درصد مکانیک به درد نمیخوره...:2rqfst4::2rqfst4::2rqfst4: 3
Ehsan 112349 سازنده ارسال شده در 12 اسفند، 2010 اسی خدا بگم به درجه ولایت مطلقه برسونتت که مردم از خنده با این تعاریفت آرزوی نابودی انسانیت و مردانگی و اخلاقیات را در من داری؟ 3
pianist 31130 ارسال شده در 12 اسفند، 2010 بنظرم همشون بنوعی شیرین و جالب هستن ولی من خودم به ساخت و تولید رای دادم... 5
Eng HVAC 4139 ارسال شده در 12 اسفند، 2010 قرار نیست من کاری کنم آن را که عیان است باور بفرمایید چه حاجت به بیان است پیروز باد سیالات 3
Ehsan 112349 سازنده ارسال شده در 12 اسفند، 2010 پیروز باد سیالات نصر من الله و فتح قریب وای بر این سیال مردم فریب 5
Eng HVAC 4139 ارسال شده در 12 اسفند، 2010 دوستان مکانیکی هر که امروز با سیالات دست یاری دهد که فبها و غیر این همانند اسی یه کلاه گنده همانند آواتار خود اسی سرش میذارم 3
Ehsan 112349 سازنده ارسال شده در 12 اسفند، 2010 دوستان مکانیکی هر که امروز با سیالات دست یاری دهد که فبها و غیر این همانند اسی یه کلاه گنده همانند آواتار خود اسی سرش میذارم اسی میمیرد،سیال نمیپذیرد........ ای جامد آزاده،آماده ایم آماده...... 1
Atre Baroon 19624 ارسال شده در 12 اسفند، 2010 این 12 ص رو خوندم همه فقط از رشته خودشون تعریفیده بودن استاتیک پاس کردم ولی توش مومنتم نداشتیم..:ws54:فیزیک یک نداشتیم..:ws54: اصلا فنر نداشتیم ..:ws54: تا جایی که یادم استاتیک هم گشتاورا بود یکم تیر .. وانواعش.. در کل مومنتم نداش.. چه برسه به فنر پیچکی...:ws54: بخدا راس میگم نداشتیم .. :ws54: بعدم من تو یه مقاله ای خوندم مومنتم بعدم کسی نگف ینی شی .. ای خداااا:ws54: راس میگه ما تاحالا موتنم نداشتیم 2
ارسالهای توصیه شده