رفتن به مطلب

شیرین ترین و زیباترین درسهای مهندسی مکانیک از نظر شما؟؟!!



ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

خوب دليلش اينه كه مهندساي مكانيك سيالات يه تنه همه فن حريفن ولي ......

:ws28:

 

آره واقعا!!!!!

 

من وقتی دروس سیالاتی دارم میخونم،یک کتاب میذارم رو پام مثل قصه میرم جلو.

اما مثلا وقتی دارم مقاومت پیشرفته میخونم،ماشین حساب و چرک نویسو و....... نباشه نمیشه!!!

 

تازه سر هر مسئله باید کلی بزنم تو کله ام !!!!! :ws44:

  • Like 2
  • پاسخ 217
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در
caculate.gif

شما میتونید خودتونو با ما وفق بدید؟

مثلا شوما بلدید سی ان سی رو با کدوم جیم مینویسن؟:ws28:

  • Like 3
ارسال شده در
شما میتونید خودتونو با ما وفق بدید؟

مثلا شوما بلدید سی ان سی رو با کدوم جیم مینویسن؟:ws28:

 

بزار وقتش برسه وقتی التماسم بکنی که برنامه نویسی ماشین افزاربهت بگم یا هیدرولیک پنوماتیک برات مدارهاشو بکشم اونوقت میگم سیالات معنیش چی میشه

فعلا مریام برات عشقه

:ws28::ws28:

  • Like 6
ارسال شده در
حالا یه چیزی هم بگم

بچه های سیالاتی راحتتر میتونن خودشونو با بقیه گرایشها وفق بدن چیزی که برعکسش واقعا سخته

این چیزیه که بصورت تجربی با تغییر گرایش دوستان برام ثابت شده

دی:

دلیلش اینه که توی صنایع فعلی کشور سیالات خیلی بیشتر از جامدات کاربرد داره

دلم به حال غربت جامدات میسوزد.

 

:ws44: :ws44: :ws44:

 

حتی تو دانشگاه ما هم،خیلی کم حاضر میشن،جامدات ادامه بدن !!!!!!

آخه از واقعیت صنعت خیلی دوره

خیلی هم سخته و خودت هم که میدونی اینا فقط بلدن همه چیزو ریاضیاتیش کنن

 

یه سر به پرسنل مپنا بزنید ببینید چن نفر مهندس ساخت دارن(قابل توجه عزیزان سیال):ws17:

:icon_pf (44):

ولی ساختیا سواد تئوریشون کمتر از سیالاتیا و جامداتیاس

حالا اگر تو ایران همه چیزو ساختیا پیش میبرن دلیلش اینه که طراحی نداریم

  • Like 3
ارسال شده در
آره واقعا!!!!!

 

من وقتی دروس سیالاتی دارم میخونم،یک کتاب میذارم رو پام مثل قصه میرم جلو.

اما مثلا وقتی دارم مقاومت پیشرفته میخونم،ماشین حساب و چرک نویسو و....... نباشه نمیشه!!!

 

تازه سر هر مسئله باید کلی بزنم تو کله ام !!!!! :ws44:

 

خوبي سيالات به اينه كه لازم نيست خودتو كتك بزني كافيه بخواي يادبگيري

كتك خورت خوب شده ها

:ws28:

  • Like 5
ارسال شده در
آره واقعا!!!!!

 

من وقتی دروس سیالاتی دارم میخونم،یک کتاب میذارم رو پام مثل قصه میرم جلو.

اما مثلا وقتی دارم مقاومت پیشرفته میخونم،ماشین حساب و چرک نویسو و....... نباشه نمیشه!!!

 

تازه سر هر مسئله باید کلی بزنم تو کله ام !!!!! :ws44:

غیر از این آدم احساس میکنه توی سیالات هیچ چیز قطعی و اثباتی وجود نداره. بیشتر فرمولا تجربیه

برای سیالات 2 واقعا اشکم در اومد. اینقد اثبات فرمول خوندم...

جریان بین دو صفحه جریان توی لوله جریان فلان جریان بهمان...

توی صنعت چی میخوان؟ هد، Npsha , ...

  • Like 2
ارسال شده در

غیر از این آدم احساس میکنه توی سیالات هیچ چیز قطعی و اثباتی وجود نداره. بیشتر فرمولا تجربیه

برای سیالات 2 واقعا اشکم در اومد. اینقد اثبات فرمول خوندم...

جریان بین دو صفحه جریان توی لوله جریان فلان جریان بهمان...

توی صنعت چی میخوان؟ هد، Npsha , ...

 

نبينم، نشنوم از اين حرفا

:ws28:

  • Like 3
ارسال شده در
دلیلش اینه که توی صنایع فعلی کشور سیالات خیلی بیشتر از جامدات کاربرد داره

 

دقیقا وحیدجان

بقول یه دکتردیوانه ای که برای دینامیک ما میومد الان بیشتراپراتوری هست صنعت ما تا مهندسی

سیالات هم چون جاافتاده تر هست تو صنعت برا همین بورس کارش گسترده تره

مرسی:icon_gol:

  • Like 5
ارسال شده در

نبينم، نشنوم از اين حرفا

:ws28:

 

 

ببخشیدا ولی همیشه تعداد عاقلا توی جامعه کمه

 

و عاقلان میدونند چی بهتره نه مردم عامه ...

 

اینم از دلیل غربت جامدات

  • Like 2
ارسال شده در

نبينم، نشنوم از اين حرفا

:ws28:

هوم! جدی میگم خو...

اینطوریه دیگه شونصد فرمولو نمودار داره...:babygirl:

جامدات چن فرمول بیشتر نیست ولی هر کی میتونه سوالاتشو حل کنه! :imoksmiley:

  • Like 2
ارسال شده در

هوم! جدی میگم خو...

اینطوریه دیگه شونصد فرمولو نمودار داره...:babygirl:

جامدات چن فرمول بیشتر نیست ولی هر کی میتونه سوالاتشو حل کنه! :imoksmiley:

ميندازمت تو يكي از همين لوله ها كه داشتي بديش رو ميگفتي ها

دِهه

:ws46:

  • Like 4
ارسال شده در

آقا خودتون میدونید دیگه....

اصلا برید ببینید که کدوم دانشگاه ها تبدیل دارن و کدوما ساخت و تولید !؟!؟!؟!

 

دانشگاه آزاد، دکترای تبدیل فقط علوم و تحقیقات تهران داره.

 

البته برای دانشگاه سراسری اینطور نیست دیگه..

 

به هر حال خودتون رو هم بکشید، هیچی سیالات نمیشه. :w00:

  • Like 4
ارسال شده در
آقا خودتون میدونید دیگه....

اصلا برید ببینید که کدوم دانشگاه ها تبدیل دارن و کدوما ساخت و تولید !؟!؟!؟!

 

دانشگاه آزاد، دکترای تبدیل فقط علوم و تحقیقات تهران داره.

 

البته برای دانشگاه سراسری اینطور نیست دیگه..

 

به هر حال خودتون رو هم بکشید، هیچی سیالات نمیشه.

كجا بودي تا حالا

:ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
..

به هر حال خودتون رو هم بکشید، هیچی سیالات نمیشه. :w00:

 

وای اگر جامدات حکم جهادم دهد.

 

ارتش سیال نتواند که شکستم دهد.

  • Like 5
ارسال شده در
وای اگر جامدات حکم جهادم دهد.

 

ارتش سیال نتواند که شکستم دهد.

 

:ws28::ws28::ws28::ws28::ws28::ws28::ws28:

  • Like 1
ارسال شده در
وای اگر جامدات حکم جهادم دهد.

 

ارتش سیال نتواند که شکستم دهد.

:ws28:

توپ تانک مسلسل

دیگر اثر ندارد

حتی اگر اسی جان

خود را به کشتن دهد

  • Like 3
ارسال شده در

rail.gif

سيالات ======> جامدات

  • Like 2
ارسال شده در
:ws28:

توپ تانک مسلسل

دیگر اثر ندارد

حتی اگر اسی جان

خود را به کشتن دهد

 

گریزی بر بیانانات ارزشمند امام اسی (ره):

 

ما اهل سیال نیستیم

جامد تنها بماند

 

ای جامد آزاده، آماده ایم آماده

 

جامدات میمیرد،ذلت نمیپذیرد.

 

از دامن جامدات، سیالات به معراج میرسد.

  • Like 5
ارسال شده در
وای اگر جامدات حکم جهادم دهد.

 

ارتش سیال نتواند که شکستم دهد.

 

:ws47::ws47::ws47:

 

خب سیال ها میتونند به دلی اینکه سیالند شا جامد ها رو محاصره کنند :ws3:

 

فکر کنم نیاز بهدینامیک دارید که جلوشون رو بگیرید ...

  • Like 3
ارسال شده در

هوم! جدی میگم خو...

اینطوریه دیگه شونصد فرمولو نمودار داره...:babygirl:

جامدات چن فرمول بیشتر نیست ولی هر کی میتونه سوالاتشو حل کنه! :imoksmiley:

همه رشته ها فرمول و نمودار زیاد دارند

این که نشد دلیل مومن!

همین جامدات شما،مثلا یه جاهاییش واقعا ملموس نیست

تنش تو یه نقطه مثلا بیشتر از اون یکیه

دینامیک ماشین مبحث سرعت ها برات خیلی ملموسه؟!

مثال گفتم نیای حالا روی همین بحث کنی:ws3:من سواد جامدادیم کمه:ws3:

یا همون طراحی اجزا خودش کلی فرمول داره!

 

 

نظر همه محترم هست نباید کار رو به دعوا بکشیم که فکر هم نمیکنم هدف ایجاد کننده تاپیک این باشه

هدف این باشه که هرکی نظرش رو بگه یه رای هم بده و در آخر به نتیجه ای برسیم...

  • Like 4

×
×
  • اضافه کردن...