Ehsan 112349 سازنده ارسال شده در 1 اسفند، 2010 خوب دليلش اينه كه مهندساي مكانيك سيالات يه تنه همه فن حريفن ولي ...... آره واقعا!!!!! من وقتی دروس سیالاتی دارم میخونم،یک کتاب میذارم رو پام مثل قصه میرم جلو. اما مثلا وقتی دارم مقاومت پیشرفته میخونم،ماشین حساب و چرک نویسو و....... نباشه نمیشه!!! تازه سر هر مسئله باید کلی بزنم تو کله ام !!!!! 2
soheiiil 24253 ارسال شده در 1 اسفند، 2010 شما میتونید خودتونو با ما وفق بدید؟ مثلا شوما بلدید سی ان سی رو با کدوم جیم مینویسن؟ 3
spow 44202 ارسال شده در 1 اسفند، 2010 شما میتونید خودتونو با ما وفق بدید؟مثلا شوما بلدید سی ان سی رو با کدوم جیم مینویسن؟ بزار وقتش برسه وقتی التماسم بکنی که برنامه نویسی ماشین افزاربهت بگم یا هیدرولیک پنوماتیک برات مدارهاشو بکشم اونوقت میگم سیالات معنیش چی میشه فعلا مریام برات عشقه :ws28: 6
vahid321 2013 ارسال شده در 1 اسفند، 2010 حالا یه چیزی هم بگمبچه های سیالاتی راحتتر میتونن خودشونو با بقیه گرایشها وفق بدن چیزی که برعکسش واقعا سخته این چیزیه که بصورت تجربی با تغییر گرایش دوستان برام ثابت شده دی: دلیلش اینه که توی صنایع فعلی کشور سیالات خیلی بیشتر از جامدات کاربرد داره دلم به حال غربت جامدات میسوزد. حتی تو دانشگاه ما هم،خیلی کم حاضر میشن،جامدات ادامه بدن !!!!!! آخه از واقعیت صنعت خیلی دوره خیلی هم سخته و خودت هم که میدونی اینا فقط بلدن همه چیزو ریاضیاتیش کنن یه سر به پرسنل مپنا بزنید ببینید چن نفر مهندس ساخت دارن(قابل توجه عزیزان سیال) :icon_pf (44): ولی ساختیا سواد تئوریشون کمتر از سیالاتیا و جامداتیاس حالا اگر تو ایران همه چیزو ساختیا پیش میبرن دلیلش اینه که طراحی نداریم 3
Eng HVAC 4139 ارسال شده در 1 اسفند، 2010 آره واقعا!!!!! من وقتی دروس سیالاتی دارم میخونم،یک کتاب میذارم رو پام مثل قصه میرم جلو. اما مثلا وقتی دارم مقاومت پیشرفته میخونم،ماشین حساب و چرک نویسو و....... نباشه نمیشه!!! تازه سر هر مسئله باید کلی بزنم تو کله ام !!!!! خوبي سيالات به اينه كه لازم نيست خودتو كتك بزني كافيه بخواي يادبگيري كتك خورت خوب شده ها 5
vahid321 2013 ارسال شده در 1 اسفند، 2010 آره واقعا!!!!! من وقتی دروس سیالاتی دارم میخونم،یک کتاب میذارم رو پام مثل قصه میرم جلو. اما مثلا وقتی دارم مقاومت پیشرفته میخونم،ماشین حساب و چرک نویسو و....... نباشه نمیشه!!! تازه سر هر مسئله باید کلی بزنم تو کله ام !!!!! غیر از این آدم احساس میکنه توی سیالات هیچ چیز قطعی و اثباتی وجود نداره. بیشتر فرمولا تجربیه برای سیالات 2 واقعا اشکم در اومد. اینقد اثبات فرمول خوندم... جریان بین دو صفحه جریان توی لوله جریان فلان جریان بهمان... توی صنعت چی میخوان؟ هد، Npsha , ... 2
Eng HVAC 4139 ارسال شده در 1 اسفند، 2010 غیر از این آدم احساس میکنه توی سیالات هیچ چیز قطعی و اثباتی وجود نداره. بیشتر فرمولا تجربیه برای سیالات 2 واقعا اشکم در اومد. اینقد اثبات فرمول خوندم... جریان بین دو صفحه جریان توی لوله جریان فلان جریان بهمان... توی صنعت چی میخوان؟ هد، Npsha , ... نبينم، نشنوم از اين حرفا 3
spow 44202 ارسال شده در 1 اسفند، 2010 دلیلش اینه که توی صنایع فعلی کشور سیالات خیلی بیشتر از جامدات کاربرد داره دقیقا وحیدجان بقول یه دکتردیوانه ای که برای دینامیک ما میومد الان بیشتراپراتوری هست صنعت ما تا مهندسی سیالات هم چون جاافتاده تر هست تو صنعت برا همین بورس کارش گسترده تره مرسی 5
just work 12355 ارسال شده در 1 اسفند، 2010 نبينم، نشنوم از اين حرفا ببخشیدا ولی همیشه تعداد عاقلا توی جامعه کمه و عاقلان میدونند چی بهتره نه مردم عامه ... اینم از دلیل غربت جامدات 2
vahid321 2013 ارسال شده در 1 اسفند، 2010 نبينم، نشنوم از اين حرفا هوم! جدی میگم خو... اینطوریه دیگه شونصد فرمولو نمودار داره...:babygirl: جامدات چن فرمول بیشتر نیست ولی هر کی میتونه سوالاتشو حل کنه! :imoksmiley: 2
Eng HVAC 4139 ارسال شده در 1 اسفند، 2010 هوم! جدی میگم خو... اینطوریه دیگه شونصد فرمولو نمودار داره...:babygirl: جامدات چن فرمول بیشتر نیست ولی هر کی میتونه سوالاتشو حل کنه! :imoksmiley: ميندازمت تو يكي از همين لوله ها كه داشتي بديش رو ميگفتي ها دِهه 4
Mr. Specific 43573 ارسال شده در 1 اسفند، 2010 آقا خودتون میدونید دیگه.... اصلا برید ببینید که کدوم دانشگاه ها تبدیل دارن و کدوما ساخت و تولید !؟!؟!؟! دانشگاه آزاد، دکترای تبدیل فقط علوم و تحقیقات تهران داره. البته برای دانشگاه سراسری اینطور نیست دیگه.. به هر حال خودتون رو هم بکشید، هیچی سیالات نمیشه. :w00: 4
Eng HVAC 4139 ارسال شده در 1 اسفند، 2010 آقا خودتون میدونید دیگه....اصلا برید ببینید که کدوم دانشگاه ها تبدیل دارن و کدوما ساخت و تولید !؟!؟!؟! دانشگاه آزاد، دکترای تبدیل فقط علوم و تحقیقات تهران داره. البته برای دانشگاه سراسری اینطور نیست دیگه.. به هر حال خودتون رو هم بکشید، هیچی سیالات نمیشه. كجا بودي تا حالا 3
Ehsan 112349 سازنده ارسال شده در 1 اسفند، 2010 ..به هر حال خودتون رو هم بکشید، هیچی سیالات نمیشه. :w00: وای اگر جامدات حکم جهادم دهد. ارتش سیال نتواند که شکستم دهد. 5
Eng HVAC 4139 ارسال شده در 1 اسفند، 2010 وای اگر جامدات حکم جهادم دهد. ارتش سیال نتواند که شکستم دهد. :ws28::ws28::ws28: 1
Mr. Specific 43573 ارسال شده در 1 اسفند، 2010 وای اگر جامدات حکم جهادم دهد. ارتش سیال نتواند که شکستم دهد. توپ تانک مسلسل دیگر اثر ندارد حتی اگر اسی جان خود را به کشتن دهد 3
Ehsan 112349 سازنده ارسال شده در 1 اسفند، 2010 توپ تانک مسلسل دیگر اثر ندارد حتی اگر اسی جان خود را به کشتن دهد گریزی بر بیانانات ارزشمند امام اسی (ره): ما اهل سیال نیستیم جامد تنها بماند ای جامد آزاده، آماده ایم آماده جامدات میمیرد،ذلت نمیپذیرد. از دامن جامدات، سیالات به معراج میرسد. 5
morta 3324 ارسال شده در 1 اسفند، 2010 وای اگر جامدات حکم جهادم دهد. ارتش سیال نتواند که شکستم دهد. :ws47: خب سیال ها میتونند به دلی اینکه سیالند شا جامد ها رو محاصره کنند فکر کنم نیاز بهدینامیک دارید که جلوشون رو بگیرید ... 3
HaMiD.CFD 20379 ارسال شده در 1 اسفند، 2010 هوم! جدی میگم خو... اینطوریه دیگه شونصد فرمولو نمودار داره...:babygirl: جامدات چن فرمول بیشتر نیست ولی هر کی میتونه سوالاتشو حل کنه! :imoksmiley: همه رشته ها فرمول و نمودار زیاد دارند این که نشد دلیل مومن! همین جامدات شما،مثلا یه جاهاییش واقعا ملموس نیست تنش تو یه نقطه مثلا بیشتر از اون یکیه دینامیک ماشین مبحث سرعت ها برات خیلی ملموسه؟! مثال گفتم نیای حالا روی همین بحث کنیمن سواد جامدادیم کمه یا همون طراحی اجزا خودش کلی فرمول داره! نظر همه محترم هست نباید کار رو به دعوا بکشیم که فکر هم نمیکنم هدف ایجاد کننده تاپیک این باشه هدف این باشه که هرکی نظرش رو بگه یه رای هم بده و در آخر به نتیجه ای برسیم... 4
ارسالهای توصیه شده