رفتن به مطلب

شیرین ترین و زیباترین درسهای مهندسی مکانیک از نظر شما؟؟!!



ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

درس انقلاب اسلامی :ws37:

نبود تو گزینه ها :icon_pf (34):

  • Like 4
  • پاسخ 217
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

بی تفلب وبا صداقت--------------> سیالات همچنان پیش تازه....:a030:

سایر گرایش ها علی الخصوص ساختیا برن یار جمع کنن بچه ها رو گول بزنن رایشونوبخرن، شاید جامداتو گرفتن:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در

با اجازتون

منم سیالات

چون بیشتر به میم شیمی نزدیکه:)

  • Like 3
ارسال شده در
با اجازتون

منم سیالات

چون بیشتر به میم شیمی نزدیکه:)

مهم نظر من است که نظر من هم به جامدات نزدیکتر است..... :167:

  • Like 3
ارسال شده در

به اینها میگن خواص بی بصیرت:

 

amin d, bluemoon, eng.esmail, fluid2008, hamid19395, m.sarmast, spow, کهربا, vahid88, بانو

 

چون به چیزی خلاف رای ولی امرشان (مقام معظم اسیی) توجه کردند و باوجودیکه میدانستند نظر اسی به جامدات نزدیکتر است به سیالات رای دادند!!!!!

  • Like 5
ارسال شده در
به اینها میگن خواص بی بصیرت:

 

amin d, bluemoon, eng.esmail, fluid2008, hamid19395, m.sarmast, spow, کهربا, vahid88, بانو

 

چون به چیزی خلاف رای ولی امرشان (مقام معظم اسیی) توجه کردند و باوجودیکه میدانستند نظر اسی به جامدات نزدیکتر است به سیالات رای دادند!!!!!

 

اینجاست که این آهنگ تقدیم میشه به اسی

بیدار شو عزیز

بیدار شو عزیز

پاشو دیگه

از خواب گران :ws28:

  • Like 3
ارسال شده در

من كه از سيالات متنفرم :ws44: خاطرات بسيار وحشتناك دارم !!!

ولي خودمونيم ، اگه اون كسي كه بهت درس ميده خودش بفهمه چي داره درس ميده واقعا عاشق

سيالات ميشي !!! (دو ديدگاه كاملا متفاوت)

 

حالا يه سوال از اونا كه به سيالات راي دادند. چقدر درگير كار عملي با سيالات شده ايد ؟؟ چقدر از

علم مكانيك سيالات در عمل استفاده مي كنيد يا كرده ايد ؟؟ آيا صرفا به 4 تا انتگرال و به دست آوردن

ضخامت لايه مرزي توي جريان لزج و يا كار با نمودار مودي بسنده مي كنيد يا واقعا براي طراحي هاتون

از اين علم استفاده مي كنيد ؟؟

 

بسياري از اساتيد مثل يكي از اساتيد خودمون تو دانشگاه يزد همينطور مدام دارن گُر و گُر پشت سر

هم مقاله مي دن . مثلا بررسي جريان پشت و بين دو جسم مربعي شكل با زاويه 90 درجه !!!!

 

حالا تو مقاله بعدي مياد يكي از اين دو مربع يا هر دو شون رو با زاويه 45 درجه بررسي مي كنه . خوب اينم يه مقاله !!!

 

خوب حالا كاربردش كجاس ؟؟ كدوم شركت از اين مقاله استفاده مي كنه ؟؟ نكنه شركت Nvidia براي بهينه سازي heat sink هاي روي كارت گرافيكش ؟؟ نه داداش اين خبرا نيست .

 

كارت گرافيك كيلويي چند ؟؟ ما تو مسائل ابتدايي هنوز داريم لنگ مي زنيم . شركتايي كه در

زمينه تاسيسات دارن كار مي كنن هنوز نمي تونن يه سيستم تهويه مطبوع درست و حسابي

بسازن !!! يادمه تو دانشگاه خودمون زمستون كه ميشد سيستم تهويه اينقدر كلاس ها رو داغ

مي كرد كه همه له له مي زدن. طبقه بالاي كلاس ها اتاق هاي اساتيد بود . يه روز يكي از استادها اومد

سر كلاس گفت دليلش اينه اين سيستم رو طوري ساختن كه اگه تو كلاس ها هواي معتدل تزريق بشه

ما كه طبقه بالا هستيم نوك دماغمون قنديل مي بنده !!!! :icon_pf (34): يعني اينكه تو اتاق اساتيد

باد يخ مي زنه !!!! بنابراين مجبوريم دماي كلاس ها رو ببريم بالا تا ما اون طبقه بالا يخ نزنيم !!!

حالا خود حديث مفصل بخوان !!

اينم عكس اون مقاله :

maghale.JPG

  • Like 5
ارسال شده در

حالا يه سوال از اونا كه به سيالات راي دادند. چقدر درگير كار عملي با سيالات شده ايد ؟؟ چقدر از

علم مكانيك سيالات در عمل استفاده مي كنيد يا كرده ايد ؟؟ آيا صرفا به 4 تا انتگرال و به دست آوردن

ضخامت لايه مرزي توي جريان لزج و يا كار با نمودار مودي بسنده مي كنيد يا واقعا براي طراحي هاتون

از اين علم استفاده مي كنيد ؟؟

 

بسياري از اساتيد مثل يكي از اساتيد خودمون تو دانشگاه يزد همينطور مدام دارن گُر و گُر پشت سر

هم مقاله مي دن . مثلا بررسي جريان پشت و بين دو جسم مربعي شكل با زاويه 90 درجه !!!!

!

 

خوب حالا كاربردش كجاس ؟؟

 

واقعا همین خواص بابصیرت جامدات هستند،که سبب دلگرمی ما میشوند.....:icon_gol:

  • Like 3
ارسال شده در
م

 

حالا يه سوال از اونا كه به سيالات راي دادند. چقدر درگير كار عملي با سيالات شده ايد ؟؟ چقدر از

علم مكانيك سيالات در عمل استفاده مي كنيد يا كرده ايد ؟؟ آيا صرفا به 4 تا انتگرال و به دست آوردن

ضخامت لايه مرزي توي جريان لزج و يا كار با نمودار مودي بسنده مي كنيد يا واقعا براي طراحي هاتون

از اين علم استفاده مي كنيد ؟؟

 

 

 

واقعا همین خواص بابصیرت جامدات هستند،که سبب دلگرمی ما میشوند.....:icon_gol:

 

 

:persiana__hahaha: :persiana__hahaha: :persiana__hahaha: :persiana__hahaha: :persiana__hahaha: :persiana__hahaha: :persiana__hahaha: :persiana__hahaha: :persiana__hahaha: :persiana__hahaha: :persiana__hahaha: :persiana__hahaha: :persiana__hahaha: :persiana__hahaha: :persiana__hahaha: :persiana__hahaha: :persiana__hahaha: :persiana__hahaha: :persiana__hahaha: :persiana__hahaha: :persiana__hahaha: :persiana__hahaha:

  • Like 2
ارسال شده در
:persiana__hahaha: :persiana__hahaha: :persiana__hahaha:

 

رو آب بخندی !!!!! :w00:

 

این دعواها درون نظام فوق بشری مکانیک است و به اجنبی های وابسته به رژیم دردمنش برق ، ربطی نداره...

  • Like 4
ارسال شده در
رو آب بخندی !!!!! :w00:

 

این دعواها درون نظام فوق بشری مکانیک است و به اجنبی های وابسته به رژیم دردمنش برق ، ربطی نداره...

 

 

هدف فقط دادن رای مخالف بود که انجام شد بقیه اش بله ربطی نداره! :persiana__hahaha:

  • Like 3
  • 3 هفته بعد...
ارسال شده در
هدف فقط دادن رای مخالف بود که انجام شد بقیه اش بله ربطی نداره! :persiana__hahaha:

ساز مخالف بزن،تا دنیا واست ساز موافق بزنه.....

  • 1 ماه بعد...
ارسال شده در

یکم منطقی فکر کنیم خوبه نه!

 

4-مجموعه ساخت و تولید:w16:

  • Like 2
ارسال شده در
یکم منطقی فکر کنیم خوبه نه!

 

4-مجموعه ساخت و تولید:w16:

 

منطق ساخت و تولیدیتون منو کشته......:icon_gol:

  • Like 1
  • 1 ماه بعد...
ارسال شده در

یکی یواشکی رای داده بدون نظر !!!!!

  • Like 1
ارسال شده در
یکی یواشکی رای داده بدون نظر !!!!!

بنظرم گزینه 5 بوده:ws52:

  • Like 1
ارسال شده در
بنظرم گزینه 5 بوده:ws52:

حالا خیلی جالبه که sefid barfi که رشته اش معماریه اومده به این گزینه مهندسی پزشکی رای داده !!! :banel_smiley_4:

 

آخه معمار بزرگ،شما از مکانیک چه میدانی؟ :w00:

  • Like 2
ارسال شده در
به اینها میگن خواص بی بصیرت:

 

amin d, bluemoon, eng.esmail, fluid2008, hamid19395, m.sarmast, spow, کهربا, vahid88, بانو

 

چون به چیزی خلاف رای ولی امرشان (مقام معظم اسیی) توجه کردند و باوجودیکه میدانستند نظر اسی به جامدات نزدیکتر است به سیالات رای دادند!!!!!

 

اینجاست که این آهنگ تقدیم میشه به اسی

بیدار شو عزیز

بیدار شو عزیز

پاشو دیگه

از خواب گران :ws28:

هنوز بیدار نشدید؟نه:167:داره دیر میشه:icon_pf (34):

  • Like 1
ارسال شده در

lt3b4gw7kxecmwm6w6a.jpg

بعضی از آرا باطله.نمونش رای کهربا

  • Like 1
ارسال شده در
هنوز بیدار نشدید؟نه:167:داره دیر میشه:icon_pf (34):

من هنوز صدای انـــقلاب سیالات را نشنیده ام !!!

 

فکر کنم سیالاتی کوچولوها در گهواره ها هستند و سال ها بعد ممکنه جامدات را سرنگون کنند.:icon_pf (34):

  • Like 1

×
×
  • اضافه کردن...