HaMiD.CFD 20379 ارسال شده در 28 اسفند، 2010 بی تفلب وبا صداقت--------------> سیالات همچنان پیش تازه.... سایر گرایش ها علی الخصوص ساختیا برن یار جمع کنن بچه ها رو گول بزنن رایشونوبخرن، شاید جامداتو گرفتن 2
Ehsan 112349 سازنده ارسال شده در 28 اسفند، 2010 با اجازتونمنم سیالات چون بیشتر به میم شیمی نزدیکه:) مهم نظر من است که نظر من هم به جامدات نزدیکتر است..... :167: 3
Ehsan 112349 سازنده ارسال شده در 1 فروردین، 2011 به اینها میگن خواص بی بصیرت: amin d, bluemoon, eng.esmail, fluid2008, hamid19395, m.sarmast, spow, کهربا, vahid88, بانو چون به چیزی خلاف رای ولی امرشان (مقام معظم اسیی) توجه کردند و باوجودیکه میدانستند نظر اسی به جامدات نزدیکتر است به سیالات رای دادند!!!!! 5
Eng HVAC 4139 ارسال شده در 1 فروردین، 2011 به اینها میگن خواص بی بصیرت: amin d, bluemoon, eng.esmail, fluid2008, hamid19395, m.sarmast, spow, کهربا, vahid88, بانو چون به چیزی خلاف رای ولی امرشان (مقام معظم اسیی) توجه کردند و باوجودیکه میدانستند نظر اسی به جامدات نزدیکتر است به سیالات رای دادند!!!!! اینجاست که این آهنگ تقدیم میشه به اسی بیدار شو عزیز بیدار شو عزیز پاشو دیگه از خواب گران 3
smmoosavian 1993 ارسال شده در 1 فروردین، 2011 من كه از سيالات متنفرم خاطرات بسيار وحشتناك دارم !!! ولي خودمونيم ، اگه اون كسي كه بهت درس ميده خودش بفهمه چي داره درس ميده واقعا عاشق سيالات ميشي !!! (دو ديدگاه كاملا متفاوت) حالا يه سوال از اونا كه به سيالات راي دادند. چقدر درگير كار عملي با سيالات شده ايد ؟؟ چقدر از علم مكانيك سيالات در عمل استفاده مي كنيد يا كرده ايد ؟؟ آيا صرفا به 4 تا انتگرال و به دست آوردن ضخامت لايه مرزي توي جريان لزج و يا كار با نمودار مودي بسنده مي كنيد يا واقعا براي طراحي هاتون از اين علم استفاده مي كنيد ؟؟ بسياري از اساتيد مثل يكي از اساتيد خودمون تو دانشگاه يزد همينطور مدام دارن گُر و گُر پشت سر هم مقاله مي دن . مثلا بررسي جريان پشت و بين دو جسم مربعي شكل با زاويه 90 درجه !!!! حالا تو مقاله بعدي مياد يكي از اين دو مربع يا هر دو شون رو با زاويه 45 درجه بررسي مي كنه . خوب اينم يه مقاله !!! خوب حالا كاربردش كجاس ؟؟ كدوم شركت از اين مقاله استفاده مي كنه ؟؟ نكنه شركت Nvidia براي بهينه سازي heat sink هاي روي كارت گرافيكش ؟؟ نه داداش اين خبرا نيست . كارت گرافيك كيلويي چند ؟؟ ما تو مسائل ابتدايي هنوز داريم لنگ مي زنيم . شركتايي كه در زمينه تاسيسات دارن كار مي كنن هنوز نمي تونن يه سيستم تهويه مطبوع درست و حسابي بسازن !!! يادمه تو دانشگاه خودمون زمستون كه ميشد سيستم تهويه اينقدر كلاس ها رو داغ مي كرد كه همه له له مي زدن. طبقه بالاي كلاس ها اتاق هاي اساتيد بود . يه روز يكي از استادها اومد سر كلاس گفت دليلش اينه اين سيستم رو طوري ساختن كه اگه تو كلاس ها هواي معتدل تزريق بشه ما كه طبقه بالا هستيم نوك دماغمون قنديل مي بنده !!!! :icon_pf (34): يعني اينكه تو اتاق اساتيد باد يخ مي زنه !!!! بنابراين مجبوريم دماي كلاس ها رو ببريم بالا تا ما اون طبقه بالا يخ نزنيم !!! حالا خود حديث مفصل بخوان !! اينم عكس اون مقاله : 5
Ehsan 112349 سازنده ارسال شده در 3 فروردین، 2011 حالا يه سوال از اونا كه به سيالات راي دادند. چقدر درگير كار عملي با سيالات شده ايد ؟؟ چقدر از علم مكانيك سيالات در عمل استفاده مي كنيد يا كرده ايد ؟؟ آيا صرفا به 4 تا انتگرال و به دست آوردن ضخامت لايه مرزي توي جريان لزج و يا كار با نمودار مودي بسنده مي كنيد يا واقعا براي طراحي هاتون از اين علم استفاده مي كنيد ؟؟ بسياري از اساتيد مثل يكي از اساتيد خودمون تو دانشگاه يزد همينطور مدام دارن گُر و گُر پشت سر هم مقاله مي دن . مثلا بررسي جريان پشت و بين دو جسم مربعي شكل با زاويه 90 درجه !!!! ! خوب حالا كاربردش كجاس ؟؟ واقعا همین خواص بابصیرت جامدات هستند،که سبب دلگرمی ما میشوند..... 3
کهربا 18091 ارسال شده در 3 فروردین، 2011 م حالا يه سوال از اونا كه به سيالات راي دادند. چقدر درگير كار عملي با سيالات شده ايد ؟؟ چقدر از علم مكانيك سيالات در عمل استفاده مي كنيد يا كرده ايد ؟؟ آيا صرفا به 4 تا انتگرال و به دست آوردن ضخامت لايه مرزي توي جريان لزج و يا كار با نمودار مودي بسنده مي كنيد يا واقعا براي طراحي هاتون از اين علم استفاده مي كنيد ؟؟ واقعا همین خواص بابصیرت جامدات هستند،که سبب دلگرمی ما میشوند..... :persiana__hahaha: :persiana__hahaha: :persiana__hahaha: :persiana__hahaha: :persiana__hahaha: :persiana__hahaha: :persiana__hahaha: :persiana__hahaha: :persiana__hahaha: :persiana__hahaha: :persiana__hahaha: :persiana__hahaha: :persiana__hahaha: :persiana__hahaha: :persiana__hahaha: :persiana__hahaha: :persiana__hahaha: :persiana__hahaha: :persiana__hahaha: :persiana__hahaha: :persiana__hahaha: :persiana__hahaha: 2
Ehsan 112349 سازنده ارسال شده در 3 فروردین، 2011 :persiana__hahaha: :persiana__hahaha: :persiana__hahaha: رو آب بخندی !!!!! :w00: این دعواها درون نظام فوق بشری مکانیک است و به اجنبی های وابسته به رژیم دردمنش برق ، ربطی نداره... 4
کهربا 18091 ارسال شده در 3 فروردین، 2011 رو آب بخندی !!!!! :w00: این دعواها درون نظام فوق بشری مکانیک است و به اجنبی های وابسته به رژیم دردمنش برق ، ربطی نداره... هدف فقط دادن رای مخالف بود که انجام شد بقیه اش بله ربطی نداره! :persiana__hahaha: 3
Ehsan 112349 سازنده ارسال شده در 24 فروردین، 2011 هدف فقط دادن رای مخالف بود که انجام شد بقیه اش بله ربطی نداره! :persiana__hahaha: ساز مخالف بزن،تا دنیا واست ساز موافق بزنه.....
Ehsan 112349 سازنده ارسال شده در 13 خرداد، 2011 یکم منطقی فکر کنیم خوبه نه! 4-مجموعه ساخت و تولید منطق ساخت و تولیدیتون منو کشته...... 1
Ehsan 112349 سازنده ارسال شده در 22 تیر، 2011 بنظرم گزینه 5 بوده حالا خیلی جالبه که sefid barfi که رشته اش معماریه اومده به این گزینه مهندسی پزشکی رای داده !!! آخه معمار بزرگ،شما از مکانیک چه میدانی؟ :w00: 2
M!Zare 48041 ارسال شده در 22 تیر، 2011 به اینها میگن خواص بی بصیرت: amin d, bluemoon, eng.esmail, fluid2008, hamid19395, m.sarmast, spow, کهربا, vahid88, بانو چون به چیزی خلاف رای ولی امرشان (مقام معظم اسیی) توجه کردند و باوجودیکه میدانستند نظر اسی به جامدات نزدیکتر است به سیالات رای دادند!!!!! اینجاست که این آهنگ تقدیم میشه به اسی بیدار شو عزیز بیدار شو عزیز پاشو دیگه از خواب گران هنوز بیدار نشدید؟نه:167:داره دیر میشه:icon_pf (34): 1
Ehsan 112349 سازنده ارسال شده در 22 تیر، 2011 هنوز بیدار نشدید؟نه:167:داره دیر میشه:icon_pf (34): من هنوز صدای انـــقلاب سیالات را نشنیده ام !!! فکر کنم سیالاتی کوچولوها در گهواره ها هستند و سال ها بعد ممکنه جامدات را سرنگون کنند.:icon_pf (34): 1
ارسالهای توصیه شده