pianist 31130 ارسال شده در 13 اسفند، 2010 من که گفتم با ما منشین وگرنه بدنام شوی ولی بیا به بهشت سیالات تو پسر خوبی بودی کی تورو گفت به ارباب سیالات ، هیچ مگویی سیالات همون قبله عالم هست ها فقط ساخت 3
Ehsan 112349 سازنده ارسال شده در 19 اسفند، 2010 سر زد از افق مهر سیالات فروغ دیده حق باوران جامدات،پیچیده در گوش زمان،فریادتان پاینده مانی و جاودان ای درس شیرینه،جاااااااااااامداتــــــــــــــــــــــــ 3
Eng HVAC 4139 ارسال شده در 20 اسفند، 2010 pianist:ws28: رو به راه راست هدایت کردم اون سیالاتی شد ولی حیف که رای داده 2
Ehsan 112349 سازنده ارسال شده در 27 اسفند، 2010 با اعلام پایان زمان رای گیری،اینجانب جامدات را به عنوان رتبه نخست معرفی میکنم. میزان رای اعضای نواندیشان است...... 3
just work 12355 ارسال شده در 27 اسفند، 2010 با اعلام پایان زمان رای گیری،اینجانب جامدات را به عنوان رتبه نخست معرفی میکنم. میزان رای اعضای نواندیشان است...... این حقیر به عنوان نماینده ی شورای نگهبان تالار مکانیک صحت اعلام نتایج توسط شیخ اسی عزیز رو بطور کاملا تایید میکنم و انرا فصل الخطاب میدانم . همچنین اعلام میدارم هیچگونه اجازه ی اعتراض به این نتیجه پذیرفته نیست و اعتراض به ان مصداق بارز فتنه و فتنه گر خواهد بود و با مجریان فتنه طبق قوانین کهریزک برخورد میشود . جهت شادی روح پر فتوح مدیریت از وطن دور تالار مکانیک سه صلوات محمدی پسند . والسلام علی عباد الله الصالحین و رحمه الله و برکاته 2
Ehsan 112349 سازنده ارسال شده در 28 اسفند، 2010 همچنین اعلام میدارم هیچگونه اجازه ی اعتراض به این نتیجه پذیرفته نیست و اعتراض به ان مصداق بارز فتنه و فتنه گر خواهد بود و با مجریان فتنه طبق قوانین کهریزک برخورد میشود . فعلا این بانو به عنوان یکی از سران فتــنه قصد اغتشاشات پنهان دارد........ 2
just work 12355 ارسال شده در 28 اسفند، 2010 فعلا این بانو به عنوان یکی از سران فتــنه قصد اغتشاشات پنهان دارد........ ایشون فکر میکنند با توسل به کمک اجانب میتونن کاری کنند که ما دستگیرشون کنیم و برای ایندگاه اسطوره شوند ولی کور خوانده اند ایشون باید بدانند ما ایمیلهاشونو رصد کردیم ... اسنادشم موجوده ... 3
Eng HVAC 4139 ارسال شده در 28 اسفند، 2010 فعلا این بانو به عنوان یکی از سران فتــنه قصد اغتشاشات پنهان دارد........ ایشون فکر میکنند با توسل به کمک اجانب میتونن کاری کنند که ما دستگیرشون کنیم و برای ایندگاه اسطوره شوند ولی کور خوانده اند ایشون باید بدانند ما ایمیلهاشونو رصد کردیم ... اسنادشم موجوده ... در اينكه سيالاتي ها حتي ناديده ميخوانند هم حرفي نيست من بار ديگر شما را به راه راست هدايت ميكنم در زمان پيامبر هم مردم با بت پرستي مشكلي نداشتند ، ولي خوب متاسفانه اينكه آنها از خدا خبر نداشتند به بت پرستي روي آورده بودند زودي يا سيالاتي ميشيد يا همينجا همه شما را جامدات رجيم معرفي ميكنم و من الله توفيق بانو 2
Ehsan 112349 سازنده ارسال شده در 28 اسفند، 2010 زودي يا سيالاتي ميشيد يا همينجا همه شما را جامدات رجيم معرفي ميكنم و من الله توفيق بانو به هر حال من به عنوان فصل الخطاب،جامدات را پیروز اعلام کرده ام. موضعت را شفاف اعلام کن..... 2
spow 44202 ارسال شده در 28 اسفند، 2010 ای ملت غیور مکانیک این پینیون واسی به عنوان سران فتنه از بصیرت دورگشته اند روز نهم دی ماه شوروغوغایی به پا کنید البته که فشارتان محفوظ خواهد ماند عزیزان من بصیرت را جدی بگیرید سیالات فصل الخطاب نیوتن کبیر است دشمن قصد جنگ نرم دارد تا دنیایی جامداتی وپروزرق وبرق وفریبنده به شما القا کند دشمن درکمین است دشمن را جدی بگیرید 2
Ehsan 112349 سازنده ارسال شده در 28 اسفند، 2010 مگه نميگن خانوما نظرشون ارجحيت داره به نظر اقايون در فتنه ،خانم و آقا و بچه و پیرمرد و...... نداریم!!! من به عنوان فصل الخطاب یه حرفی زده ام،باید یک موضعی بگیری...... 2
Eng HVAC 4139 ارسال شده در 28 اسفند، 2010 ای ملت غیور مکانیکاین پینیون واسی به عنوان سران فتنه از بصیرت دورگشته اند روز نهم دی ماه شوروغوغایی به پا کنید البته که فشارتان محفوظ خواهد ماند عزیزان من بصیرت را جدی بگیرید سیالات فصل الخطاب نیوتن کبیر است دشمن قصد جنگ نرم دارد تا دنیایی جامداتی وپروزرق وبرق وفریبنده به شما القا کند دشمن درکمین است دشمن را جدی بگیرید در فتنه ،خانم و آقا و بچه و پیرمرد و...... نداریم!!! من به عنوان فصل الخطاب یه حرفی زده ام،باید یک موضعی بگیری...... دشمن كه يكيش همين essi هست نميشه جدي نگيريمش اين موضع كه گفتي يعني چه؟ حالا كه راي نياورديد بي زحمت اغتشاش نكنيد وگرنه ميگم بشي كاربر اخراجي 2
Ehsan 112349 سازنده ارسال شده در 28 اسفند، 2010 اين موضع كه گفتي يعني چه؟ حالا كه راي نياورديد بي زحمت اغتشاش نكنيد وگرنه ميگم بشي كاربر اخراجي تو متوجه نمیشی کی در موضع قدرته مثل اینکه......:w00: میگم من فصل الخطابم و تو را بازنده اعلام کرده ام،چون نظر جامدات به نظر من نزدیکتر است.... الان عکس العمل خودت را مشخص کن، من میخوام دفع حداقلی داشته باشم..... 2
Eng HVAC 4139 ارسال شده در 28 اسفند، 2010 من فقط ميگم هيس اين صفحه رو ببند و فقط استراحت كن تا حقيقت كه فقط پيروزي سيالات هست رو بپذيري زمان بهترين داروست واست 1
mohammad.ef 690 ارسال شده در 28 اسفند، 2010 هه هه هه شما ها همتون خس و خاشاکین فعلا که ساخت و تولید حکمش تنفیذ شده و دیگه شماها هیش کاری نمیتونین بکنین 4
ارسالهای توصیه شده