رفتن به مطلب

شیرین ترین و زیباترین درسهای مهندسی مکانیک از نظر شما؟؟!!



ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

ما اهل جامد نیستیم

سیال تنها بماند

  • Like 1
  • پاسخ 217
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

من که گفتم با ما منشین وگرنه بدنام شوی

ولی بیا به بهشت سیالات

تو پسر خوبی بودی

کی تورو گفت به ارباب سیالات ، هیچ مگویی

سیالات همون قبله عالم هست ها:ws28:

 

 

:ws52:

 

فقط ساخت :ws3:

  • Like 3
ارسال شده در

سر زد از افق مهر سیالات

فروغ دیده حق باوران

 

  • Like 3
ارسال شده در

سر زد از افق مهر سیالات

فروغ دیده حق باوران

جامدات،پیچیده در گوش زمان،فریادتان

پاینده مانی و جاودان

 

ای درس شیرینه،جاااااااااااامداتــــــــــــــــــــــــ

  • Like 3
ارسال شده در

جامدات جامدات ننگ به نيرنگ تو

 

  • Like 1
ارسال شده در

هنوز به این نتیجه نرسیدین که سیالات بهترینه؟:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در

pianist:ws28: رو به راه راست هدایت کردم

:ws28:

اون سیالاتی شد

ولی حیف که رای داده

  • Like 2
ارسال شده در

با اعلام پایان زمان رای گیری،اینجانب جامدات را به عنوان رتبه نخست معرفی میکنم.

 

میزان رای اعضای نواندیشان است......

  • Like 3
ارسال شده در
با اعلام پایان زمان رای گیری،اینجانب جامدات را به عنوان رتبه نخست معرفی میکنم.

 

میزان رای اعضای نواندیشان است......

 

این حقیر به عنوان نماینده ی شورای نگهبان تالار مکانیک صحت اعلام نتایج توسط شیخ اسی عزیز رو بطور کاملا تایید میکنم و انرا فصل الخطاب میدانم .

 

همچنین اعلام میدارم هیچگونه اجازه ی اعتراض به این نتیجه پذیرفته نیست و اعتراض به ان مصداق بارز فتنه و فتنه گر خواهد بود و با مجریان فتنه طبق قوانین کهریزک برخورد میشود .

 

جهت شادی روح پر فتوح مدیریت از وطن دور تالار مکانیک سه صلوات محمدی پسند .

 

والسلام علی عباد الله الصالحین و رحمه الله و برکاته

  • Like 2
ارسال شده در

همچنین اعلام میدارم هیچگونه اجازه ی اعتراض به این نتیجه پذیرفته نیست و اعتراض به ان مصداق بارز فتنه و فتنه گر خواهد بود و با مجریان فتنه طبق قوانین کهریزک برخورد میشود .

فعلا این بانو به عنوان یکی از سران فتــنه قصد اغتشاشات پنهان دارد........

  • Like 2
ارسال شده در
فعلا این بانو به عنوان یکی از سران فتــنه قصد اغتشاشات پنهان دارد........

 

ایشون فکر میکنند با توسل به کمک اجانب میتونن کاری کنند که ما دستگیرشون کنیم و برای ایندگاه اسطوره شوند ولی کور خوانده اند

 

ایشون باید بدانند ما ایمیلهاشونو رصد کردیم ...

 

اسنادشم موجوده ...

  • Like 3
ارسال شده در
فعلا این بانو به عنوان یکی از سران فتــنه قصد اغتشاشات پنهان دارد........

 

ایشون فکر میکنند با توسل به کمک اجانب میتونن کاری کنند که ما دستگیرشون کنیم و برای ایندگاه اسطوره شوند ولی کور خوانده اند

 

ایشون باید بدانند ما ایمیلهاشونو رصد کردیم ...

 

اسنادشم موجوده ...

 

 

در اينكه سيالاتي ها حتي ناديده ميخوانند هم حرفي نيست

من بار ديگر شما را به راه راست هدايت ميكنم

در زمان پيامبر هم مردم با بت پرستي مشكلي نداشتند ، ولي خوب متاسفانه اينكه آنها از خدا خبر نداشتند به بت پرستي روي آورده بودند

زودي يا سيالاتي ميشيد يا همينجا همه شما را جامدات رجيم معرفي ميكنم

و من الله توفيق

بانو :ws28:

  • Like 2
ارسال شده در

زودي يا سيالاتي ميشيد يا همينجا همه شما را جامدات رجيم معرفي ميكنم

و من الله توفيق

بانو :ws28:

 

به هر حال من به عنوان فصل الخطاب،جامدات را پیروز اعلام کرده ام.

موضعت را شفاف اعلام کن.....

  • Like 2
ارسال شده در

مگه نميگن خانوما نظرشون ارجحيت داره به نظر اقايون

  • Like 2
ارسال شده در

ای ملت غیور مکانیک

این پینیون واسی به عنوان سران فتنه از بصیرت دورگشته اند

روز نهم دی ماه شوروغوغایی به پا کنید

البته که فشارتان محفوظ خواهد ماند

عزیزان من بصیرت را جدی بگیرید

سیالات فصل الخطاب نیوتن کبیر است

دشمن قصد جنگ نرم دارد تا دنیایی جامداتی وپروزرق وبرق وفریبنده به شما القا کند

دشمن درکمین است

دشمن را جدی بگیرید

  • Like 2
ارسال شده در

مگه نميگن خانوما نظرشون ارجحيت داره به نظر اقايون

در فتنه ،خانم و آقا و بچه و پیرمرد و...... نداریم!!!

 

من به عنوان فصل الخطاب یه حرفی زده ام،باید یک موضعی بگیری......

  • Like 2
ارسال شده در
ای ملت غیور مکانیک

این پینیون واسی به عنوان سران فتنه از بصیرت دورگشته اند

روز نهم دی ماه شوروغوغایی به پا کنید

البته که فشارتان محفوظ خواهد ماند

عزیزان من بصیرت را جدی بگیرید

سیالات فصل الخطاب نیوتن کبیر است

دشمن قصد جنگ نرم دارد تا دنیایی جامداتی وپروزرق وبرق وفریبنده به شما القا کند

دشمن درکمین است

دشمن را جدی بگیرید

 

در فتنه ،خانم و آقا و بچه و پیرمرد و...... نداریم!!!

 

من به عنوان فصل الخطاب یه حرفی زده ام،باید یک موضعی بگیری......

 

دشمن كه يكيش همين essi هست

نميشه جدي نگيريمش

 

اين موضع كه گفتي يعني چه؟

حالا كه راي نياورديد بي زحمت اغتشاش نكنيد

وگرنه ميگم بشي كاربر اخراجي

  • Like 2
ارسال شده در

 

اين موضع كه گفتي يعني چه؟

حالا كه راي نياورديد بي زحمت اغتشاش نكنيد

وگرنه ميگم بشي كاربر اخراجي

تو متوجه نمیشی کی در موضع قدرته مثل اینکه......:w00:

 

میگم من فصل الخطابم و تو را بازنده اعلام کرده ام،چون نظر جامدات به نظر من نزدیکتر است....

 

الان عکس العمل خودت را مشخص کن، من میخوام دفع حداقلی داشته باشم.....

  • Like 2
ارسال شده در

من فقط ميگم هيس

اين صفحه رو ببند و فقط استراحت كن

تا حقيقت كه فقط پيروزي سيالات هست رو بپذيري

زمان بهترين داروست واست:ws28:

  • Like 1
ارسال شده در

هه هه هه

 

شما ها همتون خس و خاشاکین :ws3:

 

فعلا که ساخت و تولید حکمش تنفیذ شده و دیگه شماها هیش کاری نمیتونین بکنین :ws17:

  • Like 4

×
×
  • اضافه کردن...