رفتن به مطلب

شیرین ترین و زیباترین درسهای مهندسی مکانیک از نظر شما؟؟!!



ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

من زدم دینامیک ارتعاشات ولی از مجموعه جامدات از طراحی مقاومت خوشم میاد

از کنترل و ارتعاشات و دینامیک هم خوشم میاد

و همینطور طراحی مکانیزمها

 

  • Like 3
  • پاسخ 217
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

من زدم جامدات ولی از مجموعه جامدات فقط از طراحی مقاومت خوشم میاد

از کنترل و ارتعاشات و دینامیک هم خوشم میاد

و همینطور طراحی مکانیزمها

 

وحید جان،شما احیانا با عمو محمود نسبتی ندارین !!!! :icon_pf (34):

 

خوبه نظرسنجی عمومیه و همه میبینن شما کنترل و ارتعاشات زدین.

 

دروغ تو روز روشن !!!!!! :167: :167:

  • Like 3
ارسال شده در
وحید جان،شما احیانا با عمو محمود نسبتی ندارین !!!! :icon_pf (34):

 

خوبه نظرسنجی عمومیه و همه میبینن شما کنترل و ارتعاشات زدین.

 

دروغ تو روز روشن !!!!!! :167: :167:

:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
:ws3:

دروغگو،دروغگو،رای جامداتو پس بده....... :w00:

  • Like 1
ارسال شده در

فعلا كه سيالات پيشرو هست

  • Like 1
ارسال شده در

خوب منم ساخت:دی

مکانیک دلرباترین رشتس ولی ساخت وتولید نگین کیانی این رشتس:ws17:

به نظر من جامدات اصلا زیبایی نداره همش تئوری همش محاسبات ....با ریاضی فرق چندانی نداره:دی....کلا حال نمیکنم با جامدات

سیالات خوبه ولی اونقدر پرت انرژی دارن که آدم زده میشه:دی

میمونه ساخت که با کمترین امکانات باید بیشترین راندمانو بدی بیرون

هر درسی که ما میخونیم به صورت عملی میبینیم کاربردشو

صب داشتم خط تولید تانک آبرام و ماشین آئودی رو نیگا میکردم خیلی هیجان زده شده بودم ....از انتخاب مواد بگیر تا ریخته گری و جوشکاری و همه همه نمود دروس ساخته ....تو طراحی هم دستمون بسته نیست:167:

  • Like 5
ارسال شده در

فعلا كه سيالات پيشرو هست

بله،اما با تقلب گسترده !!!!!

  • Like 1
ارسال شده در

حالا یه چیزی هم بگم

بچه های سیالاتی راحتتر میتونن خودشونو با بقیه گرایشها وفق بدن چیزی که برعکسش واقعا سخته

این چیزیه که بصورت تجربی با تغییر گرایش دوستان برام ثابت شده

دی:

  • Like 5
ارسال شده در
بله،اما با تقلب گسترده !!!!!

 

??????????????

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • Like 1
ارسال شده در

من زدم دینامیک ارتعاشات ولی از مجموعه جامدات از طراحی مقاومت خوشم میاد

از کنترل و ارتعاشات و دینامیک هم خوشم میاد

و همینطور طراحی مکانیزمها

 

 

دروغگو،دروغگو،رای جامداتو پس بده....... :w00:

این هم دروغه؟:ws3:

مدارکش هم موجوده... دارید میبینید که...:ws3:

امروز تو دنیا همه اینو میدونن:ws3::ws3::ws3:

چیزی نیست که ما بگیم. مثل روز روشن و واضحه:ws3::ws3::ws3::ws3:

  • Like 1
ارسال شده در
حالا یه چیزی هم بگم

بچه های سیالاتی راحتتر میتونن خودشونو با بقیه گرایشها وفق بدن چیزی که برعکسش واقعا سخته

این چیزیه که بصورت تجربی با تغییر گرایش دوستان برام ثابت شده

دی:

برعکس میگی بابا...........

 

به نظرم کسیکه جامدات و دروس ویران کننده آن را متوجه بشه،هرچیز دیگری را میفهمد. :ws37:

  • Like 5
ارسال شده در

من با نظر spow موافقم

  • Like 2
ارسال شده در
برعکس میگی بابا...........

 

به نظرم کسیکه جامدات و دروس ویران کننده آن را متوجه بشه،هرچیز دیگری را میفهمد. :ws37:

 

خب حداقل خودم اینو تجربه کردم ودرمورد خیل دوستانی که تغییر گرایش دادن بالاخص درارشد که میرن تبدیل انرژی میخونن وکلی گرفتاری براشون پیش میاد:ws2:

  • Like 3
ارسال شده در

سلام

سیالات

نمیگم فقط اون.درسهای جامداتی(الان بگم جامدادی اس با اون چوبش و بچه محل هاش میاد سرغمون:ws3:)

ولی کلا دروس سیالاتی رو بیشتر میپسندم

مقاومت هم توی جامداتی ها(...:ws3:)دوست دارم

موفق باشید

---------------

با Spow هم موفقم:icon_pf (44):

  • Like 5
ارسال شده در

دلم به حال غربت جامدات میسوزد.

 

:ws44: :ws44: :ws44:

 

حتی تو دانشگاه ما هم،خیلی کم حاضر میشن،جامدات ادامه بدن !!!!!!

  • Like 3
ارسال شده در

چقدر شما دلسوزي

هميشه حق با سيالات است

:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در

یه سر به پرسنل مپنا بزنید ببینید چن نفر مهندس ساخت دارن(قابل توجه عزیزان سیال):ws17:

  • Like 4
ارسال شده در

خوب دليلش اينه كه مهندساي مكانيك سيالات يه تنه همه فن حريفن ولي ......

:ws28:

  • Like 4
ارسال شده در
دلم به حال غربت جامدات میسوزد.

 

:ws44: :ws44: :ws44:

 

حتی تو دانشگاه ما هم،خیلی کم حاضر میشن،جامدات ادامه بدن !!!!!!

درسته دینامیک و کنترل رو می پسندم ولی باید یکی جامدات باشه تا بتونه کنترل و دینامیک و ارتعاشات رو بدونه...

تنها نیستی..

  • Like 3
ارسال شده در
یه سر به پرسنل مپنا بزنید ببینید چن نفر مهندس ساخت دارن(قابل توجه عزیزان سیال):ws17:

 

caculate.gif

  • Like 3

×
×
  • اضافه کردن...