vahid321 2013 ارسال شده در 1 اسفند، 2010 من زدم دینامیک ارتعاشات ولی از مجموعه جامدات از طراحی مقاومت خوشم میاد از کنترل و ارتعاشات و دینامیک هم خوشم میاد و همینطور طراحی مکانیزمها 3
Ehsan 112349 سازنده ارسال شده در 1 اسفند، 2010 من زدم جامدات ولی از مجموعه جامدات فقط از طراحی مقاومت خوشم میاد از کنترل و ارتعاشات و دینامیک هم خوشم میاد و همینطور طراحی مکانیزمها وحید جان،شما احیانا با عمو محمود نسبتی ندارین !!!! :icon_pf (34): خوبه نظرسنجی عمومیه و همه میبینن شما کنترل و ارتعاشات زدین. دروغ تو روز روشن !!!!!! :167: :167: 3
vahid321 2013 ارسال شده در 1 اسفند، 2010 وحید جان،شما احیانا با عمو محمود نسبتی ندارین !!!! :icon_pf (34): خوبه نظرسنجی عمومیه و همه میبینن شما کنترل و ارتعاشات زدین. دروغ تو روز روشن !!!!!! :167: :167: 2
soheiiil 24253 ارسال شده در 1 اسفند، 2010 خوب منم ساخت:دی مکانیک دلرباترین رشتس ولی ساخت وتولید نگین کیانی این رشتس به نظر من جامدات اصلا زیبایی نداره همش تئوری همش محاسبات ....با ریاضی فرق چندانی نداره:دی....کلا حال نمیکنم با جامدات سیالات خوبه ولی اونقدر پرت انرژی دارن که آدم زده میشه:دی میمونه ساخت که با کمترین امکانات باید بیشترین راندمانو بدی بیرون هر درسی که ما میخونیم به صورت عملی میبینیم کاربردشو صب داشتم خط تولید تانک آبرام و ماشین آئودی رو نیگا میکردم خیلی هیجان زده شده بودم ....از انتخاب مواد بگیر تا ریخته گری و جوشکاری و همه همه نمود دروس ساخته ....تو طراحی هم دستمون بسته نیست:167: 5
Ehsan 112349 سازنده ارسال شده در 1 اسفند، 2010 فعلا كه سيالات پيشرو هست بله،اما با تقلب گسترده !!!!! 1
spow 44202 ارسال شده در 1 اسفند، 2010 حالا یه چیزی هم بگم بچه های سیالاتی راحتتر میتونن خودشونو با بقیه گرایشها وفق بدن چیزی که برعکسش واقعا سخته این چیزیه که بصورت تجربی با تغییر گرایش دوستان برام ثابت شده دی: 5
Eng HVAC 4139 ارسال شده در 1 اسفند، 2010 بله،اما با تقلب گسترده !!!!! ?????????????? ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 1
vahid321 2013 ارسال شده در 1 اسفند، 2010 من زدم دینامیک ارتعاشات ولی از مجموعه جامدات از طراحی مقاومت خوشم میاد از کنترل و ارتعاشات و دینامیک هم خوشم میاد و همینطور طراحی مکانیزمها دروغگو،دروغگو،رای جامداتو پس بده....... :w00: این هم دروغه؟ مدارکش هم موجوده... دارید میبینید که... امروز تو دنیا همه اینو میدونن:ws3: چیزی نیست که ما بگیم. مثل روز روشن و واضحه:ws3::ws3: 1
Ehsan 112349 سازنده ارسال شده در 1 اسفند، 2010 حالا یه چیزی هم بگمبچه های سیالاتی راحتتر میتونن خودشونو با بقیه گرایشها وفق بدن چیزی که برعکسش واقعا سخته این چیزیه که بصورت تجربی با تغییر گرایش دوستان برام ثابت شده دی: برعکس میگی بابا........... به نظرم کسیکه جامدات و دروس ویران کننده آن را متوجه بشه،هرچیز دیگری را میفهمد. 5
spow 44202 ارسال شده در 1 اسفند، 2010 برعکس میگی بابا........... به نظرم کسیکه جامدات و دروس ویران کننده آن را متوجه بشه،هرچیز دیگری را میفهمد. خب حداقل خودم اینو تجربه کردم ودرمورد خیل دوستانی که تغییر گرایش دادن بالاخص درارشد که میرن تبدیل انرژی میخونن وکلی گرفتاری براشون پیش میاد:ws2: 3
HaMiD.CFD 20379 ارسال شده در 1 اسفند، 2010 سلام سیالات نمیگم فقط اون.درسهای جامداتی(الان بگم جامدادی اس با اون چوبش و بچه محل هاش میاد سرغمون) ولی کلا دروس سیالاتی رو بیشتر میپسندم مقاومت هم توی جامداتی ها(...)دوست دارم موفق باشید --------------- با Spow هم موفقم:icon_pf (44): 5
Ehsan 112349 سازنده ارسال شده در 1 اسفند، 2010 دلم به حال غربت جامدات میسوزد. حتی تو دانشگاه ما هم،خیلی کم حاضر میشن،جامدات ادامه بدن !!!!!! 3
soheiiil 24253 ارسال شده در 1 اسفند، 2010 یه سر به پرسنل مپنا بزنید ببینید چن نفر مهندس ساخت دارن(قابل توجه عزیزان سیال) 4
Eng HVAC 4139 ارسال شده در 1 اسفند، 2010 خوب دليلش اينه كه مهندساي مكانيك سيالات يه تنه همه فن حريفن ولي ...... 4
baybak 4434 ارسال شده در 1 اسفند، 2010 دلم به حال غربت جامدات میسوزد. حتی تو دانشگاه ما هم،خیلی کم حاضر میشن،جامدات ادامه بدن !!!!!! درسته دینامیک و کنترل رو می پسندم ولی باید یکی جامدات باشه تا بتونه کنترل و دینامیک و ارتعاشات رو بدونه... تنها نیستی.. 3
spow 44202 ارسال شده در 1 اسفند، 2010 یه سر به پرسنل مپنا بزنید ببینید چن نفر مهندس ساخت دارن(قابل توجه عزیزان سیال) 3
ارسالهای توصیه شده