S.F 24932 مالک ارسال شده در 15 آذر، 2011 50 تا قطعست10 دقیقه تعویض فک سه نظامش کار داره 10 دقیقه برنامه نویسیش 5 تا فک کنم 3-4 دقیقه هم تراش اون قطعات بهتر از کار با دسته که... مهندس شما ب جیب خودت نیگا کردی منب جیب خودم . هزینه اولیه دستگاه نسبت ب دستگاه دستی کمتر خوب. فرز اتوماتیک چیه؟ :JC_thinking:[/QUOTE] والا چیزی ک ب ذهن من می رسه اینکه بعضی فرز ها حرکت های محرویشون رو می شه ب صورت اتومات انجام داد . شاید منظور این نوع باشه . البته من فرزی هم دیدم ک این طوری نشه . ولی خوب الان دیگه فکر کنم همه فرز ها این قابلیت رو داشته باشن . توی کتاب خوندید ؟ به طور کلی معنای اتواتیک در تاپیک زیر مطرح شده . پست های 52 تا 5 و پست 7 :flowerysmile: سلام بچه ها این ژیلت ها صورت چه جوری ساخته میشه! حمید خیلی سوالتت رو پراکنده می زاری. خواهشا همه رو تو یک تاپیک بزار . اگه دنبال جوابی. الان یادمه ی جا بحث سوزن بود، ولی خاطرم نیست کجا بود ؛ و یا بیشتر اوقات فرصت نمی کنم چند تا تاپیک برم . برا همین می گم ی جا باشه . ساخت سوزن داستانی داره ها . از طریق پانچ تیغه در حدود 1000 درجه کوینچ و در حدود 500 درجه تمپر داده می شه . خیلی چیزا پروسه ساختشون خاص نیست .مشکل متریاله . برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام منبع 2 : خودم . هر کدوم رو واسه مقاله یا جایی خواستی بگو بگردم منبع معتبر پیدا می کنم، برات ولی اگه فقط واسه اطلاعات خودت خواستی؛ منبع خودم هستم .دقیقا خاطرم نیست کجا خوندم یا چجوری بوده . واسه همین منبع نمی زنم . :flowerysmile: 1
hamidbala 2844 ارسال شده در 15 آذر، 2011 مهندس شما ب جیب خودت نیگا کردی منب جیب خودم . هزینه اولیه دستگاه نسبت ب دستگاه دستی کمتر خوب. فرز اتوماتیک چیه؟ :JC_thinking:[/QUOTE] والا چیزی ک ب ذهن من می رسه اینکه بعضی فرز ها حرکت های محرویشون رو می شه ب صورت اتومات انجام داد . شاید منظور این نوع باشه . البته من فرزی هم دیدم ک این طوری نشه . ولی خوب الان دیگه فکر کنم همه فرز ها این قابلیت رو داشته باشن . توی کتاب خوندید ؟ به طور کلی معنای اتواتیک در تاپیک زیر مطرح شده . پست های 52 تا 5 و پست 7 :flowerysmile: حمید خیلی سوالتت رو پراکنده می زاری. خواهشا همه رو تو یک تاپیک بزار . اگه دنبال جوابی. الان یادمه ی جا بحث سوزن بود، ولی خاطرم نیست کجا بود ؛ و یا بیشتر اوقات فرصت نمی کنم چند تا تاپیک برم . برا همین می گم ی جا باشه . ساخت سوزن داستانی داره ها . از طریق پانچ تیغه در حدود 1000 درجه کوینچ و در حدود 500 درجه تمپر داده می شه . خیلی چیزا پروسه ساختشون خاص نیست .مشکل متریاله . برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام منبع 2 : خودم . هر کدوم رو واسه مقاله یا جایی خواستی بگو بگردم منبع معتبر پیدا می کنم، برات ولی اگه فقط واسه اطلاعات خودت خواستی؛ منبع خودم هستم .دقیقا خاطرم نیست کجا خوندم یا چجوری بوده . واسه همین منبع نمی زنم . :flowerysmile: خوب مدیر! اخه میگن ادم یکنواخت باشه خوب نیست منم واسه همون اینجوریم دیگه!:texc5lhcbtrocnmvtp8 مرسی
S.F 24932 مالک ارسال شده در 18 آذر، 2011 خوب، جواب. این دسته از بیرینگ ها ک در اینده نوع دیگه ای هم قرار می دم و از شما اسم کاملش رو می خوام از خانواده plain bearings ها محسوب می شوند . نام بیرینگ مورد نظربه طور دقیق ودر کاتالوگ Maintenance-free angular contact spherical plain bearings with sliding contact surface combination steel/PTFE composite و نام کوتاه شده بیرینگ در سایت . Angular contact thrust spherical plain bearing برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام دقت کنید ک نام بیرینگ تمام و کامل باید نوشته بشه . چون انواع مختلف زیاده 4
hamidbala 2844 ارسال شده در 18 آذر، 2011 اتاق ماشین تو ایران با چه روشی تولید میشه؟! مثلا کاپوت یا درها؟!! 1
amin 202 مهمان ارسال شده در 19 آذر، 2011 اتاق ماشین تو ایران با چه روشی تولید میشه؟! مثلا کاپوت یا درها؟!! بالاخره "اطاق ماشین" یا "کپوت و درها"؟! فکر کنم هر کدوم روش تولید خاص خودشون رو داشته باشن....:JC_thinking:
hamidbala 2844 ارسال شده در 19 آذر، 2011 بالاخره "اطاق ماشین" یا "کپوت و درها"؟! فکر کنم هر کدوم روش تولید خاص خودشون رو داشته باشن....:JC_thinking: خوب منظروم این هر کدومش رو بدونید بگید :texc5lhcbtrocnmvtp8
amin 202 مهمان ارسال شده در 19 آذر، 2011 خوب منظروم این هر کدومش رو بدونید بگید :texc5lhcbtrocnmvtp8 من مراحل تولید آئودی r8 رو دیدم. بدنه ی این خودرو از 100درصد از آلومینیوم تشکیل شده. پس از رسوندن گدازه ی آلومینیوم به خلوص مورد نظر، با استفاده از ریخته گری به بلوک های 1 تنی در میارن و با استفاده از نورد، اونو به ورق های 1.3 میلیمتری تبدیل میکنن. بعد ورق هارو در ابعاد مورد نظر برش میدن و با استفاده از دستگاه پرس شکل درها و کاپوت و سقف رو بهش میدن. اسکلت اصلی بدنه رو با استفاده از جوشکاری دستی و نیمه اتوماتیک و با جوش دادن میله ها ایجاد میکنن که بعد این مرحله میبرنش داخل اطاق سیتی اسکن تا از روی نقاط تعیین شده روی اسکلت، تلرانس ابعادیش رو محک بزنن. سپس ورقهارو بصورت کاملاً دستی سر جاشون رو بدنه نصب میکنن و باید دقت داشته باشن که فاصله ی بین ورق ها از 1 میلیمتر بیشتر نباشه. بعد نوبت به پولیش زنی بدنه (بصورت دستی) و از بین بردن ضایعات میرسه تا از بروز ناهمواری در مرحله ی بعد جلوگیری بشه. در نهایت هم وارد پروسه ی 4 روزه ی رنگزنی میشه! فیلمش 600 مگ بود...نتونستم آپلود کنم...ولی اگر تو نت پیدا کردم میذارم برات.
hamidbala 2844 ارسال شده در 19 آذر، 2011 من مراحل تولید آئودی r8 رو دیدم. بدنه ی این خودرو از 100درصد از آلومینیوم تشکیل شده. پس از رسوندن گدازه ی آلومینیوم به خلوص مورد نظر، با استفاده از ریخته گری به بلوک های 1 تنی در میارن و با استفاده از نورد، اونو به ورق های 1.3 میلیمتری تبدیل میکنن. بعد ورق هارو در ابعاد مورد نظر برش میدن و با استفاده از دستگاه پرس شکل درها و کاپوت و سقف رو بهش میدن. اسکلت اصلی بدنه رو با استفاده از جوشکاری دستی و نیمه اتوماتیک و با جوش دادن میله ها ایجاد میکنن که بعد این مرحله میبرنش داخل اطاق سیتی اسکن تا از روی نقاط تعیین شده روی اسکلت، تلرانس ابعادیش رو محک بزنن. سپس ورقهارو بصورت کاملاً دستی سر جاشون رو بدنه نصب میکنن و باید دقت داشته باشن که فاصله ی بین ورق ها از 1 میلیمتر بیشتر نباشه. بعد نوبت به پولیش زنی بدنه (بصورت دستی) و از بین بردن ضایعات میرسه تا از بروز ناهمواری در مرحله ی بعد جلوگیری بشه. در نهایت هم وارد پروسه ی 4 روزه ی رنگزنی میشه! فیلمش 600 مگ بود...نتونستم آپلود کنم...ولی اگر تو نت پیدا کردم میذارم برات. مرسی داداش وقت گذاشتی از توضیحات کاملت ولی من می خوام خودرو سازهای داخل رو بدونم سرچ زدم چیزی به درد بخور پیدا نکردم! بازم ممنون!:w139:
amin 202 مهمان ارسال شده در 20 آذر، 2011 مرسی داداش وقت گذاشتی از توضیحات کاملت ولی من می خوام خودرو سازهای داخل رو بدونم سرچ زدم چیزی به درد بخور پیدا نکردم! بازم ممنون!:w139: زیاد فرق نداره....اونا هم با همت و کار مضاعف از همین تکنولوژی استفاده میکنن! ولی فک نکنم چیزی هم پیدا کنی....وقتی از طرف دانشگاه از کارخونشون بازدید میکنی،همچی میگن دوربین ها خاموش و این حرفا که انگار دارن تسلیحات نظامی تولید میکنن...:w74: بابا 4 تا قوطی حلبی که اینهمه ادا اتفار نداره که... :w00:
hamidbala 2844 ارسال شده در 20 آذر، 2011 زیاد فرق نداره....اونا هم با همت و کار مضاعف از همین تکنولوژی استفاده میکنن! ولی فک نکنم چیزی هم پیدا کنی....وقتی از طرف دانشگاه از کارخونشون بازدید میکنی،همچی میگن دوربین ها خاموش و این حرفا که انگار دارن تسلیحات نظامی تولید میکنن...:w74: بابا 4 تا قوطی حلبی که اینهمه ادا اتفار نداره که... :w00: خوب اره اینم راست می گی! می خوام بدونم از روش های شکل دهی جدید توش استفاده میشه یا نه! راستی اون ائودی که گفتی همه ماشینهاش اینجوری تولید نمیشه ها..........!:biggrin: امیدوارم پیدا شه !:ydm47612zsesgift969 1
S.F 24932 مالک ارسال شده در 20 آذر، 2011 این سوال هم مشابه سوال قبل نام این بیرینگ چیه ؟ مجددا . عامل لغزان نیست . و فقط دو سطح فلز هستن ک با هم درگیرن . رینگ داخلی کاملا قادر 360 بچرخه . 3
hamidbala 2844 ارسال شده در 20 آذر، 2011 این سوال هم مشابه سوال قبلنام این بیرینگ چیه ؟ مجددا . عامل لغزان نیست . و فقط دو سطح فلز هستن ک با هم درگیرن . رینگ داخلی کاملا قادر 360 بچرخه . بیرینگه 360درجه!:biggrin: نمی خوام من می خوام فرمینگ اتاق ماشین رو بدونم!
S.F 24932 مالک ارسال شده در 21 آذر، 2011 حمید جان . مستندهای تولید خودرو هست . من جگوار و دوج جلنجر رو دیدم هر دو توسط پرس های بسیار سنگین ب طرز هنرمندانه ای دقیق ساخته می شدن . درباره تکنولوژی های جدید این عرصه اگر بخوای بهتر دنبال مقالات تو این زمینه باشی. 2
hamidbala 2844 ارسال شده در 21 آذر، 2011 حمید جان . مستندهای تولید خودرو هست . من جگوار و دوج جلنجر رو دیدم هر دو توسط پرس های بسیار سنگین ب طرز هنرمندانه ای دقیق ساخته می شدن . درباره تکنولوژی های جدید این عرصه اگر بخوای بهتر دنبال مقالات تو این زمینه باشی. خودرو سازی های داخل رو می خوام داداش! :5c6ipag2mnshmsf5ju3
S.F 24932 مالک ارسال شده در 22 آذر، 2011 Maintenance-free radial spherical plain bearings نام بیرینگ مورد نظر کاتالوگ شرکت اس کاف ر پیشنهاد می کنم دانلود کنید . از طریق سایت رسمی و یا از شریق جستجو در گوگل 3
alimec 23102 ارسال شده در 2 دی، 2011 عقربه های ساعت های مچی با چه روشی تولید میشن! فک کنم با همون روش ساخت سوزن 3
hamidbala 2844 ارسال شده در 2 دی، 2011 فک کنم با همون روش ساخت سوزن خوب یک توضیح کوچو بده دیگه! مهندس جان:texc5lhcbtrocnmvtp8 2
ارسال های توصیه شده