رفتن به مطلب

امشب


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

خیلی حوصلم سر میره....لعنتـــــــــــــــــــــــــــی لعنتــــــــی لعنتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی TAEL_SmileyCenter_Misc%20%28305%29.gif

  • Like 4
  • پاسخ 3.5k
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

ارسال شده در

دلتنگم...

بی هیچ توضیح و توجیحی!!...

 

 

به خودم اجازه میدم دلم تنگ بشه!!همینه که هست!:icon_razz:

  • Like 6
ارسال شده در

امشب بابا و مامان به خاطر اینکه ناراحت نشم دسپختم خیلی با میل خوردن....:ws3:دلم براشون سوخت:w58:

اخه میدونن اگه بگن بده من دیگه طرف آشپزی نمیرم:ws28:..ولی من با این حالم، دیگه نمیرم:whistle:

  • Like 3
ارسال شده در

امشب نمیدونم حالم چطوره.

یعنی برام مهم نیست که حالم چطوره!

دلشوره حال فردامو دارم.

خدایا فردا حالم خوب باشه.

:icon_gol:یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال:icon_gol:

  • Like 11
ارسال شده در

سرشار از تهی هستم امشب:hanghead:

  • Like 10
ارسال شده در

امشب....

یه حس خوب دارم

چیزی فرای شاد بودن

خدایا!

شکرت.

ممنونم ازت

همینطور که دل مارو شاد کردی دل همه اونایی که بهت امید بستن رو هم شاد کن.:icon_gol:

  • Like 9
ارسال شده در

امشب، دوباره سکوت می‌کنم

 

:icon_gol:

  • Like 9
ارسال شده در

خدایا خودت منو می بینی از حالم خبر داری!!

امشب خودت آرومم کن :4564:

  • Like 8
ارسال شده در

یک آه سرد ، همراه با نگرانی و غم مهمان امشب من است . :icon_redface:

  • Like 8
ارسال شده در

امشبم طعم گس سیب کال میدهد...........

  • Like 6
ارسال شده در

و امشب خدایم آرزوست!

:hanghead:

  • Like 6
ارسال شده در

خدایا، دستم را بگیری

دیگر، زندگی آسان است، همین

 

همونگونه که به خودم نگاه کنم، دیگران نیز به من نگاه میکنن

  • Like 5
ارسال شده در

خدایا چقدر دوست داشتم امروز همدان می بودم و امشب توی اتوبوس در حال برگشت

  • Like 1
ارسال شده در

امشب دهوا کردم:hanghead:به من چه:viannen_38:من تقصیر نداشتم که:164:

  • Like 9
ارسال شده در

امشب عذاب وجدان دارمhanghead.gif

من که نمیخواستم اینجوری بشه...

اصن نمیدونم این عذاب وجدانم به جا هست یا نه....

  • Like 8
ارسال شده در

امشب یه جرقه خوب به همراه داشت

کاش همون باشه میخوام :hanghead:

  • Like 9
  • 2 هفته بعد...
ارسال شده در

امشب:

شب است سکوت است و ماتم غم:hanghead:

  • Like 8
ارسال شده در

امشب بازم دارم روزام میشمرم....چقد زودمیگذره:banel_smiley_4:

  • Like 8
ارسال شده در

امشب افتادم تو وقت اضافه زندگي خدا خودت كمك كن......................

  • Like 5
ارسال شده در

امشب خیلی دلم آروم آروم شد خیلی زیاد:5c6ipag2mnshmsf5ju3 یکی به خاطر شنیدن موفقیت یه دوست عزیز و دومی به خاطر محبت آجی فاطمه:icon_gol::icon_redface:

  • Like 7
×
×
  • اضافه کردن...