zahra-d 4993 ارسال شده در 9 آذر، 2013 خیلی حوصلم سر میره....لعنتـــــــــــــــــــــــــــی لعنتــــــــی لعنتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی 4
D A R K 49 ارسال شده در 9 آذر، 2013 دلتنگم... بی هیچ توضیح و توجیحی!!... به خودم اجازه میدم دلم تنگ بشه!!همینه که هست!:icon_razz: 6
nasim184 12259 ارسال شده در 10 آذر، 2013 امشب بابا و مامان به خاطر اینکه ناراحت نشم دسپختم خیلی با میل خوردن....دلم براشون سوخت اخه میدونن اگه بگن بده من دیگه طرف آشپزی نمیرم..ولی من با این حالم، دیگه نمیرم 3
not found 16275 ارسال شده در 10 آذر، 2013 امشب نمیدونم حالم چطوره. یعنی برام مهم نیست که حالم چطوره! دلشوره حال فردامو دارم. خدایا فردا حالم خوب باشه. یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال 11
not found 16275 ارسال شده در 11 آذر، 2013 امشب.... یه حس خوب دارم چیزی فرای شاد بودن خدایا! شکرت. ممنونم ازت همینطور که دل مارو شاد کردی دل همه اونایی که بهت امید بستن رو هم شاد کن. 9
elh@m_arch 1548 ارسال شده در 11 آذر، 2013 خدایا خودت منو می بینی از حالم خبر داری!! امشب خودت آرومم کن 8
JU JU 7193 ارسال شده در 12 آذر، 2013 خدایا، دستم را بگیری دیگر، زندگی آسان است، همین همونگونه که به خودم نگاه کنم، دیگران نیز به من نگاه میکنن 5
behe 2545 ارسال شده در 12 آذر، 2013 خدایا چقدر دوست داشتم امروز همدان می بودم و امشب توی اتوبوس در حال برگشت 1
دل مانده 7714 ارسال شده در 12 آذر، 2013 امشب عذاب وجدان دارم من که نمیخواستم اینجوری بشه... اصن نمیدونم این عذاب وجدانم به جا هست یا نه.... 8
archshaden 1168 ارسال شده در 24 آذر، 2013 امشب افتادم تو وقت اضافه زندگي خدا خودت كمك كن...................... 5
آرتاش 33340 ارسال شده در 24 آذر، 2013 امشب خیلی دلم آروم آروم شد خیلی زیاد:5c6ipag2mnshmsf5ju3 یکی به خاطر شنیدن موفقیت یه دوست عزیز و دومی به خاطر محبت آجی فاطمه 7
ارسال های توصیه شده