alimec 23104 ارسال شده در 29 فروردین، 2012 آدم است دیگر گاهی یهو عاشق حوا میشود عجب مزخرفی گفتم آدم است دیگر 10
- Nahal - 47858 ارسال شده در 30 فروردین، 2012 آدم است دیگر .... گاهی بی احساس می شود نه شاد و نه ناراحت 8
El Roman 31720 ارسال شده در 30 فروردین، 2012 آدم باشی، مرد هم باشی، درد هم داشته باشی، تازه میفهمی چه جاذبه ای دارد این دود 7
Ssara 14644 ارسال شده در 30 فروردین، 2012 آدم باشی، مرد هم باشی، درد هم داشته باشی، تازه میفهمی چه جاذبه ای دارد این دود روزگار هم نشانت میدهد چه جاذبه ای دارد این دود!:vahidrk: 5
El Roman 31720 ارسال شده در 30 فروردین، 2012 روزگار هم نشانت میدهد چه جاذبه ای دارد این دود!:vahidrk: گفتم جاذبه دارد، نگفتم که کم تسلیم این جاذبه شدم آدمی دیگر، اینجوری برداشت کردی 3
.Pa.Ri.Sa. 4117 ارسال شده در 30 فروردین، 2012 آدم است دیگر گاهی دلش میخواهد گم و گور شود طوری که دیگر پیدا نشود.............. 7
viviyan 12437 ارسال شده در 30 فروردین، 2012 آدم است دیگر؛ بعضی وقت ها دلش میخواد خودش را بگیرد، دلش میخواد فحش بدهد به مردم و دلش میخواد عاشق شود و شکست عشقی بخورد... 6
کتایون 15177 ارسال شده در 30 فروردین، 2012 آدم است دیگر...گاهی دلش برای خودش تنگ میشه...اون وقت هی خودِ قدیمیشو مرور می کنه و هی دلتنگ تر میشه... 8
.FatiMa 36560 ارسال شده در 30 فروردین، 2012 [h=1]آدم است دیگر احمق است گاهی دلش تنگ می شود حتی برای اینکه نیمه شب یواشکی شماره ات را بگیرد و بشنود: مشترک مورد نظر شما در حال مکالمه با مشترك مورد نظر خودش است!! آدم است دیگر احمق است دلش تنگ می شود!!!!!. [/h] 11
.FatiMa 36560 ارسال شده در 30 فروردین، 2012 دل هوایی می شود آدم است دیگر... التماست میکند غرور دارد خب! نمی آیی درد دارد،بفهم! انســــــان هم چیزی دارد به نام ِ اعصاب... همان نــِروِ خودمان که فتحه ی ِ \"نـــــ\" را برداشته ایم! نمی آیی کنترلش خاموش میشود فریاد میزند، آرام به جهنـــــــــــــم!نیـــــــــــا! من می آیم به جهنــــــــــمِ تـــو...! 7
spow 44202 مالک ارسال شده در 15 شهریور، 2012 ادم است دیگر... میتونه یه اشتباهی رو نه یه بار دیگه که برای سومین بار تکرار کنه واسمشو بزاره مشیت...! 10
moein.s 18985 ارسال شده در 15 شهریور، 2012 آدم است دیگر گاهی از پوست موزی که زیر پاش می اندازن می ره تو فکر به جای اینکه پاشه یارو رو بچسبونه به دیوار. فکر اینکه چه جوری برم بالا که کسی منو نبینه که پوست موز بندازه 7
.FatiMa 36560 ارسال شده در 17 شهریور، 2012 آدم است دیگر، یک روز در مقابل دنیایی می ایستد، روز دیگر مقابل خودش هم کم می آورد! روزی دو دستی همهء دنیا را چسبیده، روز دیگر می خواهد همه چیز را فراموش کند و همین دنیا را بر سر دنیا بکوبد! روزی به ترک دیوار می خندد، روز دیگر مثل ابر بهار می گرید! یک روز با نگاه ساده ای دل می بازد وُ زور می زند که بماند، روز دیگر دربدر دنبال بهانهء رفتن می گردد. تازه وقتی هم که رفت دلش برای همه بهانه های بودن و نبودن تنگ می شود!؟ 3
.FatiMa 36560 ارسال شده در 17 شهریور، 2012 آدم است دیگر، روزی با تمام وجود می خواهد بتواند، روز دیگر هر چه تلاش می کند دیگر نمی تواند! همین آدم یک روز از خواب که بلند می شود حس می کند تمام شده، دلیلش هم مهم نیست! آن وقت فقط می خواهد کوله بار خاطراتش را جمع کند وُ برود. 3
.FatiMa 36560 ارسال شده در 17 شهریور، 2012 آدم است دیگر، خسته که شد بگذارید برود! از قدیم هم گفته اند: اسب نفس بریده را طاقت تازیانه نیست! این موجود دو پا که جای خود دارد! بی خیالش شوید بگذارید در خیال خود گم شود، بهانه اش اصلا مهم نیست. 3
* v e n o o s * مهمان ارسال شده در 17 شهریور، 2012 آدم است دیگر، بیشتر منافع خودش برایش مهم است، نه احساس دیگران....
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری