رفتن به مطلب

ادم است دیگر...


spow

ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

آدم است دیگر گاهی یهو عاشق حوا میشود:4564:

عجب مزخرفی گفتم:w58: آدم است دیگر:ws3:

  • Like 10
  • پاسخ 60
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

ارسال شده در

آدم است دیگر.......

 

راستی تعریف آدم بودن چی بود؟:ws52:

  • Like 12
ارسال شده در

آدم است دیگر ....

 

گاهی بی احساس می شود نه شاد و نه ناراحت

  • Like 8
ارسال شده در

آدم باشی، مرد هم باشی، درد هم داشته باشی، تازه میفهمی چه جاذبه ای دارد این دود

  • Like 7
ارسال شده در
آدم باشی، مرد هم باشی، درد هم داشته باشی، تازه میفهمی چه جاذبه ای دارد این دود

 

روزگار هم نشانت میدهد چه جاذبه ای دارد این دود!:vahidrk:

  • Like 5
ارسال شده در
روزگار هم نشانت میدهد چه جاذبه ای دارد این دود!:vahidrk:

 

گفتم جاذبه دارد، نگفتم که کم تسلیم این جاذبه شدم :ws3: آدمی دیگر، اینجوری برداشت کردی:ws3:

  • Like 3
ارسال شده در

آدم است دیگر گاهی وحشی می شود

  • Like 5
ارسال شده در

آدم است دیگر

گاهی دلش میخواهد گم و گور شود طوری که دیگر پیدا نشود..............

  • Like 7
ارسال شده در

آدم است دیگر؛ بعضی وقت ها دلش میخواد خودش را بگیرد، دلش میخواد فحش بدهد به مردم و دلش میخواد عاشق شود و شکست عشقی بخورد...

  • Like 6
ارسال شده در

آدم است دیگر...گاهی دلش برای خودش تنگ میشه...اون وقت هی خودِ قدیمیشو مرور می کنه و هی دلتنگ تر میشه...

  • Like 8
ارسال شده در

آدم است دیگر .... بُگذریم hanghead.gif

  • Like 7
ارسال شده در

[h=1]آدم است دیگر

احمق است

گاهی دلش تنگ می شود

حتی برای اینکه نیمه شب یواشکی

شماره ات را بگیرد و بشنود:

مشترک مورد نظر شما در حال مکالمه با مشترك مورد نظر خودش است!!

آدم است دیگر

احمق است

دلش تنگ می شود!!!!!. [/h]

  • Like 11
ارسال شده در

دل هوایی می شود آدم است دیگر... التماست میکند غرور دارد خب! نمی آیی درد دارد،بفهم! انســــــان هم چیزی دارد به نام ِ اعصاب... همان نــِروِ خودمان که فتحه ی ِ \"نـــــ\" را برداشته ایم! نمی آیی کنترلش خاموش میشود فریاد میزند، آرام به جهنـــــــــــــم!نیـــــــــــا! من می آیم به جهنــــــــــمِ تـــو...!

  • Like 7
  • 4 ماه بعد...
ارسال شده در

ادم است دیگر...

میتونه یه اشتباهی رو نه یه بار دیگه که برای سومین بار تکرار کنه واسمشو بزاره مشیت...!:ws3:

  • Like 10
ارسال شده در

آدم است دیگر گاهی از پوست موزی که زیر پاش می اندازن می ره تو فکر به جای اینکه پاشه یارو رو بچسبونه به دیوار.vahidrk.gif

فکر اینکه چه جوری برم بالا که کسی منو نبینه که پوست موز بندازه:ws37:

  • Like 7
ارسال شده در

ادم است دیگر...

گاهی دلش میخواهد بترکد!...

  • Like 8
ارسال شده در

آدم است دیگر، یک روز در مقابل دنیایی می ایستد، روز دیگر مقابل خودش هم کم می آورد! روزی دو دستی همهء دنیا را چسبیده، روز دیگر می خواهد همه چیز را فراموش کند و همین دنیا را بر سر دنیا بکوبد!

روزی به ترک دیوار می خندد، روز دیگر مثل ابر بهار می گرید! یک روز با نگاه ساده ای دل می بازد وُ زور می زند که بماند، روز دیگر دربدر دنبال بهانهء رفتن می گردد. تازه وقتی هم که رفت دلش برای همه بهانه های بودن و نبودن تنگ می شود!؟

  • Like 3
ارسال شده در

آدم است دیگر، روزی با تمام وجود می خواهد بتواند، روز دیگر هر چه تلاش می کند دیگر نمی تواند! همین آدم یک روز از خواب که بلند می شود حس می کند تمام شده، دلیلش هم مهم نیست! آن وقت فقط می خواهد کوله بار خاطراتش را جمع کند وُ برود.

  • Like 3
ارسال شده در

آدم است دیگر، خسته که شد بگذارید برود! از قدیم هم گفته اند: اسب نفس بریده را طاقت تازیانه نیست! این موجود دو پا که جای خود دارد! بی خیالش شوید بگذارید در خیال خود گم شود، بهانه اش اصلا مهم نیست.

  • Like 3
* v e n o o s * مهمان
ارسال شده در

آدم است دیگر، بیشتر منافع خودش برایش مهم است، نه احساس دیگران....

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...