رفتن به مطلب

Ssara

کاربر انجمن
  • تعداد ارسال ها

    2,882
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1

Ssara آخرین باز در روز ۱۲ اردیبهشت برنده شده

Ssara یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

اعتبار در سایت

14,641 Excellent

درباره Ssara

  • درجه
    <b><font color="#0066FF" face="Tahoma">کاربر فعال </b></font>
  • تاریخ تولد 19 آبان

اطلاعات شخصی

  • جنسیت
    مونث
  • تخصص ها
    دختر تابش های مرداد
  • علاقه مندی ها
    تماشای دریا و قدم زدن در هوای ابری

اطلاعات شغلی و تحصیلی

  • رشته تحصیلی
    پزشکی
  • مقطع تحصیلی
    دکترا و بالاتر
  • شغل
    دانشجو

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. Ssara

    ◄ قطعه ای از یک کتاب

    لینک دانلودش رو ندارین؟
  2. 13شهریور امتحان علوم پایه دارم! منم و یک دنیا مطلب! موندم چه کنم!
  3. ۳. پاپ کورن تمام خوبی‌های غلات سبوس‌دار را دارد از آنجایی که پوست پاپ کورن اصالتاً جزو دانه‌های کامل است، تمام خوبی‌هایی که در جوانه، سبوس و اندوسپرم یک دانه‌ی کامل یافت می‌شود در پاپ کورن هم وجود دارد. متخصصان دریافته‌اند که پاپ کورن حاوی ویتامین e،b، پروتئین، مواد معدنی، چربی‌های سالم، نشاسته و فیبر است. پس زمانی که پاپ کورن می‌خورید، در‌واقع در حال خوردن دانه‌های کامل هستید که بخش مهمی از برنامه‌ی غذایی شما هستند. ۴. پاپ کورن حاوی فیبر زیادی است یکی دیگر از مزایای پاپ کورن این است که حاوی مقدار زیادی فیبر است، چرا که جزو غلات کامل بحساب می‌آید. و همانطور که می‌دانید فیبر برای د
  4. ۱. پاپ‌کورن پر از آنتی اکسیدان است پوست ذرت بوداده، سرشار از آنتی اکسیدان است. منظور از پوست، همان‌هایی است که معمولاً بین دندان‌هایمان گیر می‌کند و جویدنشان هم سخت است! آنتی اکسیدان موجود در پاپ‌کورن، اسمش پلی فنول است پلی فنول‌ها با رادیکال‌های آزاد در بدن مبارزه کرده و در نتیجه برای پیشگیری از بیماری‌های قلبی، آسیب‌های سلولی و فرایند پیری، مفید است. همچنین یک برنامه‌ی غذایی سرشار از آنتی اکسیدان، به بازدارنده‌ی سرطان هم شناخته شده است. تنها دلیلی که پاپ کورن بیشتر از میوه‌ها آنتی اکسیدان دارد بدین خاطر است که درون خود آبی ندارد تا آنتی اکسیدان‌ها رقیق شوند. پاپ کورن همچنین دارای
  5. Ssara

    پاپ کورن و این همه خاصیت

    آیا تصورش را هم می‌کردید که فرو بردن دستتان در کاسه‌ای پر از پاپ کورن ممکن است برای سلامتی شما مفید باشد؟ اخیراً دانشمندان و متخصصین پزشکی کشف کرده‌اند که پاپ کورن سرشار از مواد مغذی است! پس دفعه‌ی بعد که گشنه شدید، با چیزبرگرها خداحافظی کنید و آغوشتان را برای پاپ‌کورن باز کنید! در این مطلب چندین مزیت خوردن پاپ‌کورن که باید از آن مطلع باشید را نوشته‌ایم.
  6. جدیدا چه بداخلاق شدی جادوگر!!:vahidrk:
  7. Ssara

    سال 92 چطور بود؟

    دوست ندارم بگم بد بود! خوبی هم داشت! اما پیر شدم!
  8. کاهو و سکنجبین: مراقب باشید! کاهو جزء سبزیجات خیلی مفید و سرشار از ترکیبات کاروتنوئیدی و آنتی‌اکسیدانی، ویتامین k، ویتامین e و فیبر است. کاهو مي‌تواند بخش قابل توجهی از سبزی و صیفی مورد نیاز روزانه را تامین کند. سکنجبین نیز نوعی طعم دهنده است که همراه با غذا مصرف مي‌شود و اگر به مقدار متعادل مصرف شود، مشکلی ایجاد نمي‌کند. این طعم دهنده از ترکیب سرکه و یک مقدار انگبین که همان قند وشکر است، تهیه مي‌شود بنابراین فقط قند و شکر موجود در آن کمي‌نگران‌کننده است به‌خصوص برای مبتلایان به دیابت و مشکلات متابولیک. کالری کاهو: 21 در 100 گرم آجیل سویا: هشدار! لوبیای سویا جزء حبوبات است.
  9. انجیر خشک، توت خشک و برگه زردآلو: خشک‌های خوشمزه تمامي‌میوه‌های خشک شده تقریبا مثل هم هستند و تفاوت‌شان بیشتر در مقدار شیرینی‌شان است. برای مثال برگه آلو و زردآلو قند ساده کمتری دارند اما کشمش، انجیر و توت خشک قند ساده و کالری خیلی بیشتری دارند. میوه‌های خشک شده همچنین حاوی مقادیر قابل توجهی املاح مثل منیزیم و پتاسیم و ویتامین‌های گروه b هستند. در این میان، انجیر ترکیبات فیبری بیشتری دارد و مي‌تواند به تحریک حرکات دودی دستگاه گوارش کمک کند و برای یبوست مفید باشد. کالری انجیر خشک 274، توت خشک 365و برگه زردآلو 260 در 100 گرم شیرینی‌ها: کم بخور شیرینی های خشک عمدتا از قند، خاک
  10. سمنو: گندم نشان سمنو یک ماده نشاسته‌ای بسیار عالی و مغذی است که از دانه گندم تهیه مي‌شود و چون نشاسته‌اش شکسته مي‌شود، هضم و جذب راحت‌تری دارد. از طرفی شکسته شدن مولکول‌های بزرگ نشاسته باعث مي‌شود طعم شیرین به خود بگیرد. سمنو از آرد گندم کامل گرفته مي‌شود و حاوی مقادیر قابل توجهی ویتامین‌های گروه b و املاحی مثل پتاسیم است. کالری سمنو: يك قاشق 20 کالری نخودچی: که چی؟! نخودچی جزء حبوبات است که به صورت تفت داده شده و برشته در آمده است. بعد از مغزدانه‌ها بالاترین درصد پروتئین گیاهی در حبوبات یافت مي‌شود. البته پروتئین حبوبات مثل پروتئین مغزدانه‌ها، کامل نیست. علاوه بر پروتئین با
  11. سرکه: سرکه درواقع اسید استیک است. ما نمي‌توانیم بگوییم سرکه یک ماده مغذی است و اگر مصرف نشود مشکل به‌وجود مي‌آید. سرکه فقط مي‌تواند یک طعم دهنده باشد که معمولا برای ترش کردن خوراکی‌هايي مثل سالاد استفاده مي‌شود، وگرنه خواص قابل توجه و ویتامینcندارد و فقط یک ماده اسیدی ضعیف است. يك قاشق چای‌خوری آن 3 کالری مي‌شود. کالری سرکه: 12 در 100 گرم سیر: C و سکوت! سیر از دسته سبزیجات است و ترکیبات آنتی‌اکسیدانی و ویتامین c بسیار زیادی دارد. همچنین دارای ترکیبات گوگردی ضدعفونی‌کننده و میزان قابل توجهی فیبر است بنابراین برای دستگاه گوارش بسیار مفید است. فقط برای جلوگیری از انتشار بو، سکو
  12. یکی از بهترین و هیجان‌انگیزترین قسمت‌های عید نوروز، خوراکی‌ها و شیرینی‌های مختلف آن است! جشن سال نو با خوراکی‌های سر سفره هفت سین شروع مي‌شود تا سبزی پلو ماهی، انواع آجیل، شیرینی و خوراکی‌های سیزده بدر. خیلی از ما با درنظر گرفتن اینکه عید است و سالی یک بار عید مي‌شود، دست خود را آزاد مي‌گذاریم و در خوردن بسیاری از خوراکی‌ها زیاده‌روی مي‌کنیم، درحالی که اگر با فوايد، مضرات و کالری‌های این خوراکی‌ها آشنا شویم شاید بتوانیم منطقی‌تر انتخاب کنیم و طلسم اضافه وزن نوروزی را بشکنیم! سیب: سین؟! سیب سرشار از ویتامین c، فیبر، ترکیبات کاروتنوئیدی، بتاکاروتن و پیش سازهای ویتامین a و c است. البته
  13. بالاخره یکی اسم من رو یادش بود! مرسی sam arch خیلی برام دلچسب بود! البته چون من خیلی کم و فقط تعطیلات میام نتونستم رای بدم همیشه شاد باشین
  14. تا حالا شده همه ش بهتون بگن متفاوت؟ خب من نمیخوام شبیه اونا زتدگی کنم چی کارم دارن؟
  15. من که همیشه جوونم! هیچوقت پیر نمیشم!
×
×
  • اضافه کردن...