رفتن به مطلب

اعتراف میکنم...


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

اعتراف می‌کنم شب تا صبح از یکی از این سایتای انگلیسی یه فیلم با حجم بالا دانلود کردم:ws37:

بعد که تموم شد هر چی پسورد می‌خواستم بهم نداد که فایلو بتونم باز کنم:w000:

منم رفتم یک پیام منافی اخلاق:whistle::ws3: به انگلیسی نوشتم تو سایتشون:ws3:

ولی بعدش پشیمون شدم !

گفتم شاید آی پی رو شناسایی کنن بفهمن ایرانیم آبروی ایرانیا بره:ws3:

یه کم معتدل‌ترش کردم بعد نوشتم:ws3:

البته همونم ثبت نشد:ws28:

  • Like 5
  • پاسخ 652
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

اعتراف میکنم لالایی بلدم اما خوابم نمیبره...

  • Like 5
ارسال شده در

اعتراف میکنم یکی یک پیامی درپیرو صحبتمون زده و کل راه ارتباطیا رو بسته...الان من جواب پیام رو بذارم توتاپیک؟ اخه این حرکته الان؟:vahidrk:

اعتراف میکنم یک کم بزرگ شیم اخه!:ws37:

اعتراف میکنم ...هیچی :sigh:

  • Like 7
ارسال شده در

اعتراف میکنم حوصله هیچکس ندارم...

  • Like 4
ارسال شده در

اعتراف ميكنم لیاقت ندارم

  • Like 4
ارسال شده در

اعتراف میکنم امروز یکی از روزای خسته کننده بود

با این که بیکار بودم

ولی خیلی خسته شدم

  • Like 4
ارسال شده در

اعتراف میکنم برنامه زندگی از دستم خارج شده حالم خوب نیست sigh.gif

  • Like 3
ارسال شده در

اعتراف نمیکنم چون میبینم اکثر مردم بجای اعتراف ادعا میکنند.

  • Like 2
ارسال شده در

اعتراف می‌کنم بچه که بودم نمی تونستم قرص قورت بدم

میذاشتمش تو دهنم بعد هی زور میزدم که بره پایین ولی نمی‌رفت:hanghead:

آخرشم درش میاوردم مینداختمش دور:ws3:

  • Like 3
ارسال شده در

اعتراف میکنم دوباره خر شدم و به یکی وابسته شدم

  • Like 1
ارسال شده در

اعتراف میکنم امروز دل مهربونترین موجود دنیا رو تو زندگیم شکوندم اونم خیلی بد (مامانه گلم):hanghead: امیدوارم منو ببخشه

  • Like 8
ارسال شده در

اعتراف نمییییییییییییییییییکنم.

  • Like 5
ارسال شده در

اعتراف می‌کنم در مورد بعضی چیزا خیلی دگم‌ام

البته به نظرم لازمه آدم بعضی جاها این دگمیت:ws3: رو داشته باشه

  • Like 4
ارسال شده در

اعتراف میکنم: اعتراف کردن سخته، مگر چیزی باشه که ارزش گفتن نداشته باشه یا اگه شما شما خوانندگان عزیز بدونین لطمه ای به من وارد نکنه.

  • Like 3
ارسال شده در
اعتراف میکنم دوباره خر شدم و به یکی وابسته شدم

 

اعتراف میکنم وابستگی احساسی بدون در نظر گرفتن مسائل عقلی و منطقی در اکثر مواقع خیلی اسیب زننده هست :ws3:

  • Like 4
ارسال شده در

اعتراف میکنم...

امشب خیلی دلم گرفته و بدجور ناراحتم...

  • Like 5
ارسال شده در

اعتراف میکنم کم حواس شدم...

  • Like 4
ارسال شده در

اعتراف میکنم...

خیلی دلم شکسته..

  • Like 4
ارسال شده در

اعتراف میکنم

الان شادم الکی:hapydancsmil:

ببینیم تا بعد چی میشه

  • Like 4
ارسال شده در

اعتراف میکنم امروز با یکی از دوستای خیلی عزیزم حرف زدمو الان خیلی سبکترمو حالم خوبه..:ws3:

  • Like 4

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...