arash86. 4604 ارسال شده در 16 اردیبهشت، 2011 سلام يه سوال : علت اينكه دختراي امروزي حجاب مو رو دوس ندارن چيه؟ چرا دوس دارن بدون حجاب مو تو خيابونا راه برن ؟ كلا حجاب مو بنظرشون اجباري هست از طرف آخوندا خواهشا جوابهاي اساسي و منطقي بديد ممنونم 35
samaneh66 10265 ارسال شده در 16 اردیبهشت، 2011 از نظر من هر چي طرف رو محدو كني بدتر ميشه زمان ما توي دبيرستان برداشتن ابرو و ارايش ممنوع بود تا دخترا ميرفتند دانشگاه آرايش غليظ ميكردند اما ترم آخراي ديگه اينقدر براشون عادي شده بود خودشون آرايش نميكردند فلسفه اجبار و زور حالا اگر حجاب ازاد بشه ميبينيم كه بعد از مدتي همه عادي رفتار ميكنند 22
arash86. 4604 سازنده ارسال شده در 16 اردیبهشت، 2011 از نظر من هر چي طرف رو محدو كني بدتر ميشه زمان ما توي دبيرستان برداشتن ابرو و ارايش ممنوع بود تا دخترا ميرفتند دانشگاه آرايش غليظ ميكردند اما ترم آخراي ديگه اينقدر براشون عادي شده بود خودشون آرايش نميكردند فلسفه اجبار و زور حالا اگر حجاب ازاد بشه ميبينيم كه بعد از مدتي همه عادي رفتار ميكنند خب به نظر شما محدوديت كه ميشه مردم جري تر ميشن و دوس دارن اون كاري كه ميگن نكنيد بكنن؟ 4
arash86. 4604 سازنده ارسال شده در 16 اردیبهشت، 2011 این سوال کمی تا قسمتی تکراری نیست ؟ سلام به قول شما اگه كمي تا قسمتيش تكراريه شما لطف كنيد اون كمي تا قسمتي كه تكراري نيست جواب بدبن ممنون ميشم .............................. :w73::w73::ws17::ws2::ws2: :w554: :w72: 5
سارا-افشار 36440 ارسال شده در 16 اردیبهشت، 2011 این سوال کمی تا قسمتی تکراری نیست ؟ این سوال کمی تا قسمتی تکراری نیست ؟ منم همینو میخواستم بگم داداش وافن پرید تو نوبتم 6
arash86. 4604 سازنده ارسال شده در 16 اردیبهشت، 2011 این سوال کمی تا قسمتی تکراری نیست ؟منم همینو میخواستم بگم داداش وافن پرید تو نوبتم شما هم همينطور سلام به قول شما اگه كمي تا قسمتيش تكراريه شما لطف كنيد اون كمي تا قسمتي كه تكراري نيست جواب بدبن ممنون ميشم .............................. :ws17::ws2::ws2: 2
rezanassimi 9037 ارسال شده در 16 اردیبهشت، 2011 فک میکنی فقط حجاب مو باشه که دوست ندارن؟ ینی به نظرت اگه آزاد تر بودن فقط روسری نمیپوشیدن؟ 6
Waffen 15120 ارسال شده در 16 اردیبهشت، 2011 سلام به قول شما اگه كمي تا قسمتيش تكراريه شما لطف كنيد اون كمي تا قسمتي كه تكراري نيست جواب بدبن ممنون ميشم .............................. :w73::w73::ws17::ws2::ws2: :w554: :w72: خوب پیشنهاد بنده در کمال احترام این هست که آقایون اگر در تعجب از این خواسته ی خانوم ها در این مورد هستند میتونند مدت یک هفته یک عدد پتو دور سرشون بپیچند و برند توی خیابان تا بببیند چه حالی داره... فکر کنم اون زمان متوجه میشند چرا بیشتر دختران دوست ندارند حجاب داشته باشند... دلیل دوم این هست که هر انسانی حق داره پوشش خودش رو خودش انتخاب کنه... خوب به نظرشون اجباری هست از طرف آخوندها چون واقعا اجباری هست از طرف آخوندها... یکی از شعار های انقلاب اجتماعی یا روسری یا توسری بود... ما قبلا اینقدر در مورد این موضوع بحث کردیم که بنده بهش حساسیت پیدا کردم... زمانی که اسمش رو میشنوم کهیر میزنم... :shame: این سوال کمی تا قسمتی تکراری نیست ؟منم همینو میخواستم بگم داداش وافن پرید تو نوبتم . . . . . . . . . بوووخشید... 24
arash86. 4604 سازنده ارسال شده در 16 اردیبهشت، 2011 فک میکنی فقط حجاب مو باشه که دوست ندارن؟ ینی به نظرت اگه آزاد تر بودن فقط روسری نمیپوشیدن؟ من تايپكهاي زيادي رو ديدم و خوندم اكثرشون گفته بودن فقط با حجاب مو مشكل دارن اگه آزادي باشه فقط رو سري نميندازن و مانتو كوتاه و اين حجابهاي جسماني معمول رو استفاده ميكنن ...................... حالا برام سوال شده كه حجاب مو چرا مورد نفرت قرار گرفته؟ 1
arash86. 4604 سازنده ارسال شده در 16 اردیبهشت، 2011 خوب پیشنهاد بنده در کمال احترام این هست که آقایون اگر در تعجب از این خواسته ی خانوم ها در این مورد هستند میتونند مدت یک هفته یک عدد پتو دور سرشون بپیچند و برند توی خیابان تا بببیند چه حالی داره... فکر کنم اون زمان متوجه میشند چرا بیشتر دختران دوست ندارند حجاب داشته باشند... دلیل دوم این هست که هر انسانی حق داره پوشش خودش رو خودش انتخاب کنه... خوب به نظرشون اجباری هست از طرف آخوندها چون واقعا اجباری هست از طرف آخوندها... یکی از شعار های انقلاب اجتماعی یا روسری یا توسری بود... ما قبلا اینقدر در مورد این موضوع بحث کردیم که بنده بهش حساسیت پیدا کردم... زمانی که اسمش رو میشنوم کهیر میزنم... :shame: بنظر منم اينا كه روسري كوچولو يا شال ميندازن بيشتر از اون زماني كه موهاشون حجابي نداره جلب توجه ميكنن اصلا فلسفه حجاب چيه؟ 2
سارا-افشار 36440 ارسال شده در 16 اردیبهشت، 2011 خوب پیشنهاد بنده در کمال احترام این هست که آقایون اگر در تعجب از این خواسته ی خانوم ها در این مورد هستند میتونند مدت یک هفته یک عدد پتو دور سرشون بپیچند و برند توی خیابان تا بببیند چه حالی داره... فکر کنم اون زمان متوجه میشند چرا بیشتر دختران دوست ندارند حجاب داشته باشند... دلیل دوم این هست که هر انسانی حق داره پوشش خودش رو خودش انتخاب کنه... خوب به نظرشون اجباری هست از طرف آخوندها چون واقعا اجباری هست از طرف آخوندها... یکی از شعار های انقلاب اجتماعی یا روسری یا توسری بود... ما قبلا اینقدر در مورد این موضوع بحث کردیم که بنده بهش حساسیت پیدا کردم... زمانی که اسمش رو میشنوم کهیر میزنم... :shame: منم همین که داداش وافن گفت و یه چیز دیگه هر انسانی ازجمله خانوما بهتره عقل سرشون کنن که بهترین مصونیته والا بدون اون چه زیر حجاب چه بیرون حجاب زودی بلندت می کنن و هاپولیت می کنن به قول خواجه انصاری خدایا به ان که عقل دادی چه ندادی و به ان که عقل ندادی چه دادی اگه کسی عقل داشته باشه لازم به اجبار و کتک نیس چه زن چه مرد خودش می دونه لخت گشتن و رونمایی از جلوه ها ی جنسیتی هنر نیس 17
rezanassimi 9037 ارسال شده در 16 اردیبهشت، 2011 من تايپكهاي زيادي رو ديدم و خوندم اكثرشون گفته بودن فقط با حجاب مو مشكل دارن اگه آزادي باشه فقط رو سري نميندازن و مانتو كوتاه و اين حجابهاي جسماني معمول رو استفاده ميكنن ...................... حالا برام سوال شده كه حجاب مو چرا مورد نفرت قرار گرفته؟ به نظرم چیز بی معنییه کی با دیدن موی یه زن تغییر میکنه؟ خود عربا هم حجاب ندارن (بعضیاشون فقط...) خدا رحم کرده گیر طالبان نیافتادیم :icon_pf (34): به نظر من هر جور محدود کردن آدما ظلمه بهشون. اینکه فلان آخوند انقد نفسش ضعیف باشه (شاید مریض کلمه مناسب تری باشه) که دیدن موی یه خانوم باعث بشه خدا رو با تمام اون تفاسیری که براش میگه رها کنه دنبال مو! بیافته مشکل خودشه... نباید باعث بشه نصف جمعیت یه کشورو تو پارچه بپیچه... 13
Waffen 15120 ارسال شده در 16 اردیبهشت، 2011 منم همین که داداش وافن گفتو یه چیز دیگه هر انسانی ازجمله خانوما بهتره عقل سرشون کنن که بهترین مصونیته والا بدون اون چه زیر حجاب چه بیرون حجاب زودی بلندت می کنن و هاپولیت می کنن به قول خواجه انصاری خدایا به ان که عقل دادی چه ندادی و به ان که عقل ندادی چه دادی اگه کسی عقل داشته باشه لازم به اجبار و کتک نیس چه زن چه مرد خودش می دونه لخت گشتن و رونمایی از جلوه ها ی جنسیتی هنر نیس بسیار بسیار حجاب پسندیده ای هست این... بنده هم میخواهم اینگونه با حجاب شوم... 5
سارا-افشار 36440 ارسال شده در 16 اردیبهشت، 2011 خوب پیشنهاد بنده در کمال احترام این هست که آقایون اگر در تعجب از این خواسته ی خانوم ها در این مورد هستند میتونند مدت یک هفته یک عدد پتو دور سرشون بپیچند و برند توی خیابان تا بببیند چه حالی داره... فکر کنم اون زمان متوجه میشند چرا بیشتر دختران دوست ندارند حجاب داشته باشند... دلیل دوم این هست که هر انسانی حق داره پوشش خودش رو خودش انتخاب کنه... خوب به نظرشون اجباری هست از طرف آخوندها چون واقعا اجباری هست از طرف آخوندها... یکی از شعار های انقلاب اجتماعی یا روسری یا توسری بود... ما قبلا اینقدر در مورد این موضوع بحث کردیم که بنده بهش حساسیت پیدا کردم... زمانی که اسمش رو میشنوم کهیر میزنم... :shame: بنظر منم اينا كه روسري كوچولو يا شال ميندازن بيشتر از اون زماني كه موهاشون حجابي نداره جلب توجه ميكنن اصلا فلسفه حجاب چيه؟ اینو یه بار تو باشگاه مهندسان گفتم دوباره میگم بابای من همیشه باچادر مخالفه حتی یه بار منو که برا گرفتن یه کتاب از دختر همسایه باچادر رفته بودم رو کلی و بشدت دعوا کرد و قذغن کرد که دیگه چادر سرم نکنم اون موقع نفهمیدم ولی بعدا که یه مقدار بزرگتر شدم بهم گفت این باز و بسته کردن چادر بیشتر ملتو (بخصوص اقایونو ) چیز می کنه همه چشا میره ببینه اون تو چه خبره حتی شده یه لحظه قضیه این شال های نصفه هم همینه اگه نباشه خب موبیرونه چیزی قایم نیس که زل بزنی و کشفش کنی یا به قول بعضی اقایون عظمای علما تخیل چیز دار درموردش داشته باشی ولی وختی نصفش بیرون و نصفش داخل باشه از لحاظ رواشناسی اره مورد داره 11
arash86. 4604 سازنده ارسال شده در 16 اردیبهشت، 2011 اینو یه بار تو باشگاه مهندسان گفتم دوباره میگم بابای من همیشه باچادر مخالفه حتی یه بار منو که برا گرفتن یه کتاب از دختر همسایه باچادر رفته بودم رو کلی و بشدت دعوا کرد و قذغن کرد که دیگه چادر سرم نکنم اون موقع نفهمیدم ولی بعدا که یه مقدار بزرگتر شدم بهم گفت این باز و بسته کردن چادر بیشتر ملتو (بخصوص اقایونو ) چیز می کنه همه چشا میره ببینه اون تو چه خبره حتی شده یه لحظه قضیه این شال های نصفه هم همینه اگه نباشه خب موبیرونه چیزی قایم نیس که زل بزنی و کشفش کنی یا به قول بعضی اقایون عظمای علما تخیل چیز دار درموردش داشته باشی ولی وختی نصفش بیرون و نصفش داخل باشه از لحاظ رواشناسی اره مورد داره خب منظور منم همينه : اين موردهارو چطور بايد حل كرددددددددددد تا هم دخترا راحت باشن هم پسرا هم جامعه منحرف نشه 4
rezanassimi 9037 ارسال شده در 16 اردیبهشت، 2011 خب منظور منم همينه : اين موردهارو چطور بايد حل كرددددددددددد تا هم دخترا راحت باشن هم پسرا هم جامعه منحرف نشه قانون اشتباه باعث پیچیده شدن کارا میشه تنها راهش اینه که دست آدمای بیمار و کوته بین از قانون گذاری کوتاه بشه 6
danielo 15240 ارسال شده در 16 اردیبهشت، 2011 فک میکنی فقط حجاب مو باشه که دوست ندارن؟ ینی به نظرت اگه آزاد تر بودن فقط روسری نمیپوشیدن؟ نه. میدونی چرا. چون این حجاب سر باعث شده که این اشخاص زشت بشند. به خاطر همین بیرون اوردن یک تیکه مو این ها را به زیبایی اصلیشون نمیرسونه.به خاطر همین جاهای دیگه جبران میکنند. 7
Ehsan 112349 ارسال شده در 16 اردیبهشت، 2011 اصلا فلسفه حجاب چيه؟ اولا حجاب اسلامی با پوشش فرق میکنه. حجاب اسلامی اصلا فلسفه ای نداره،بلکه یک سنته،که در هر جامعه ای شدت تحجرش فرق میکنه. در رتبه اول افغانستان و پاکستانه با چادر و روبنده. در رتبه دوم بعضی عرب ها هستند که فقط چشمشون معلومه. در رتبه سوم ایران اسلامی با چادر سیاه در رتبه چهارم مالزی و اندونزی با روسری محکم بسته شده در رتبه پنجم ترکیه بدون روسری و...... دیدن مو به هیچ وجه تحریک ایجاد نمیکنه اگر میکرد،مردان آماده تحریک مسلمان با دیدن سریال های خارجی که در صدا و سیمای پر افتخار ملی پخش میشود،هیجانی میشدند. 11
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری