رفتن به مطلب

معماری روز


.FatiMa

ارسال های توصیه شده

131763449187668233510020118172338.jpg

 

آب باران از شکست های مرکزیِ شیب سقف این خانه در دالاس – تگزاس – سرازیر می شود و در یک مخزن جمع آوری برای استفاده مجدد تخلیه می شود . خانه UR22 توسط معمار آمریکایی وینسنت سیندر Vincent Snyder – که قبلأ برای فرانگ گری کار می کرد – طراحی شد و دارای دیوار های خارجی با پوسته ای از کاشی های تخت و پانل های چوبی در سطح زیرین است . تیرهای چوبی سنگین و قوی فضای داخلی خانه را محکم کرده که از طبقه همکف در معرض دید هستند . گالری طبقه اول به اتاق خواب هایی منجر می شود که مشرف به این فضاها با فریم های چوبی هستند .

 

1317634491876897038155201129177038.jpg خانه UR22 از وینسنت سنیدر

 

1317634491877079253055201147179258.jpg -

 

1317634491877189021420201158179028.jpg -

 

1317634491877336160440201113176168.jpg -

 

1317634491877477069390201127177068.jpg -

 

1317634491877592052265201139172058.jpg -

 

1317634491877731867535201153171868.jpg -

 

131763449187787340144520117173408.jpg -

 

1317634491878025979570201122175978.jpg -

 

1317634491878168402095201136178408.jpg -

 

1317634491878317484350201151177488.jpg -

 

131763449187848177071020118171778.jpg -

 

1317634491878616215230201121176218.gif -

 

131763449187872069096520113217698.gif -

 

131763449187885085841520114517858.gif -

 

1317634491878947121785201154177128.gif -

 

131763449187906570794520116175708.gif -

 

1317634491879222572905201122172578.jpg -

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 1
لینک به دیدگاه
  • پاسخ 1.8k
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

1318634491880785949405201158175948.jpg

 

مثلث های شیشه ای پخ دار ، تاج های تابانی را در اطراف سه استادیوم – تا ارتفاع 26 متر – برای بازی های جهانی دانشجویان ایجاد کرده که در حال حاضر در شنزن – جنوب چین – در حال وقوع است . سه استادیوم دانشگاهی توسط استودیو آلمانی GMP Architekten طراحی شده که یک دریاچه مصنوعی اطراف آن را احاطه کرده است . بزرگترین ساختار بین این سه ، عرصۀ رویدادهای اصلی می باشد که چند منظوره بوده و جایگاه 60000 تماشاچی را در سه ردیف دارد . استادیوم دوم ، میزبان بازی های داخل ساختمان از جمله اسکیت روی یخ با 18000 صندلی است و سومین استادیوم جایگاه یک استخر شنا برای بازی های آبی با 3000 صندلی در دو ردیف می باشد . طراحی این مرکز ورزشی توسط چشم انداز مواج اطرافش الهام گرفته و یک دایالوگ رسمی ایجاد می کند که مرجع باغبانی چینی و فلسفه زمین است .

 

1318634491881013180955201121173188.jpg مرکز ورزش های دانشگاهی 2011 از معماران GMP

 

1318634491881182984540201138172988.jpg -

 

1318634491881725361935201132175368.jpg -

 

1318634491881929430905201152179438.jpg -

 

131863449188208117900520118171178.jpg -

 

131863449188223058350520112317588.jpg -

 

1318634491882373689580201137173688.jpg -

 

1318634491882486250735201148176258.jpg -

 

131863449188261599829020111175998.jpg -

 

1318634491882767199550201116177198.jpg -

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 1
لینک به دیدگاه

131963449202121584803520111175848.jpg

 

بسیاری از تفکرات اخیر نسبت به آینده ی کشاورزی ونقش آن در محیط های شهری، مانند ساخت و ساز مزارع بزرگ و عمودی آسمان خراش های سازگار با محیط زیست، کاملا به مواد غذایی رو به رشد، اختصاص داده شد.اما چه می شود اگر یک راه حل ساده تر به جای ساخت برج به این تلاش اختصاص داده شود؟ یک ایده این است که صنعت دانه های رو به رشد یا گلخانه برای بام های شهر طراحی شود ،که از ضایعات و اضافات ساختمانی تغذیه کند. این دانه های رو به رشد ،شامل میزان قابل توجهی سرمایه گذاری کمتر و زیرسازی و بهره برداری راحت تری نسبت به سیستم های موجود میشود. ناتالی جرمیجینکو Natalie Jeremijenko ، مهندس هوا فضا و استاد بهداشت محیط زیست در دانشگاه نیویورک، در همکاری با جرمی ادمیستون Jeremy Edmiston ، مدیر دستگاهی معماران، با کانسپتی جالب که به آسانی بام ها می تواند از بافت شهری به دستگاه های در حال رشد تبدیل شود، شروع به کار کردند . گلخانه های بام ها، ساختار فضای شهری نامیده می شود، گیاهان را بسته بندی می نماید و می تواند رشد و نمو آنها را در طول سال حمایت نماید. ساختار دنده ای آن حمایت کننده ی ساختار اصلی است، که در ETFE ( اتیلن تترافلورواتیلین) پیچیده شده است که یک پلیمر نیمه شفاف است که هم سخت و هم قابل بازیافت است و در سازه های اخیر هم دیده می شود- که برجسته ترین آنها مکعب آبی برای بازی های المپیک پکن در سال گذشته بود. به طور معمول برای بام ها می شود قادر به تحمل کردن افزایش وزن برای یک ساختار بود، ساختار ساختمان نیاز به امروزی شدن دارد. برای اجتناب از امروزی شدن ساختمان، گلخانه ها بروی میله ها تکیه کرده اند، که برای ایجاد ثبات پوسته ی بیرونی و توزیع وزن آن به ساختمان قرار داده شده است . این سیستم با میله ،نیاز به تقویت بام ساختمان برای حمایت از وزن زیاد را به حداقل می رساند. راه دیگر کاهش داد وزن ، رشد گیاهان هیدروپونیک hydroponically - رشد گیاهان در آب - است، که خاک های سنگین را حذف می کند. باغ های روی بام، در کشش با ساختمان کار می کند و از طریق سیم مرکزی پیوسته متصل می شوند. هوای کهنه و دی اکسید کربن به هوا ی باغ داده می شود ،و می تواند اکسیژن تازه را ایجاد کند و هوای پاکی که دوباره به ساختمان فرستاده می شود را از طریق سیستم تهویه فراهم نماید. اتلاف دما از طریق سیستم تهویه ی مطبوع ساختمان به رشد گیاهان در طول ماه های سرد کمک خواهد کرد و آب های هدر رفته از سینکها، دوش ها و آب نماها ، توسط گیاهان مورد استفاده ی مجدد قرار می گیرد. در حالیکه باغهای واقع در نوک ساختمان قطعا ممکن است جای خود را در شهر آینده به دست بیاورند. ساختار فضایی شهری پتانسیل این را دارد که به راحتی آن را ساخته و به روی بام نصب کرده و راه اندازی آن هزینه ای بسیار پایین تر از یک مزرعه ی بزرگ را در بر دارد.

 

1319634492021307756215201110177758.jpg .

 

1319634492021438265440201123178268.jpg .

 

1319634492021524656395201132174658.jpg .

 

1319634492021629805915201142179808.jpg .

 

1319634492021773966610201157173968.jpg .

 

131963449202189531626520119175318.jpg .

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 1
لینک به دیدگاه

1321634492558168961305201156188968.jpg

 

 

دفتر معماری دیلر اسکفیدیو + رنفرو در پیش بینی طراحی برای موزه Broad شرکت کرد و برنده ی پروژه ای با مساحت 120.000 فوت مربع در کالیفرنیا شد، همچنین این دفتر معماری خبر داد از سوی دانشگاه کلمبیا برای طراحی دانشکده بازرگانی به صورت دو ساختمان جدید در شهر منهتن ویل در غرب هارلم انتخاب شده است. جدیدترین تکنولوژی تدریس و فراگیری اسان به شرکت های برجسته نیویورک همراه با بازسازی و گسترش ایالت مرکزی نیویورک ) از جمله غرفه هایپر انها، و نیز طراحی توسط FXFowle ) اضافه خواد شد، همچنین یکی دیگر از پروژه های این دفتر ، پارکِ های لاین که با عملیات میدانی در منهتن بهره برداری شد. الیزابت دیلر مدیر دفتر معماری دیلراسکفیدیو+ رنفرو میگوید: ما از فرصت به دست امده برای ساختن یک ساختمان جدید برای دانشکده بازرگانی هیجان زده شده ایم . نگرانی ما از حمایت کلمبیا است.نزدیک شدن تدریجی تحصیلات در امور تجارت و بازرگانی همراه با معماری ، در پرورش و جان بخشیدن به مرکز عمومی در محوطه دانشگاه جدید سهیم است و این امر کاملا لایه بندی های اجتماعی و تاریخچه صنعتی را دربر دارد. رئیس جمهور کلمبیا توضیح داد : دیلر اسکفیدیو + رنفرو، مکرراً ثابت کرده که درک عمیقی از چگونگی زندگی و کار مردم در یک محیط پویای شهری را دارد. انها بسیار متفکرانه به زیبا یی وموفقیت های مهم معماری در بافت اطراف شهری یکپارچه دست یافته اند. این ماهیت ان چیزی است که ما در کلمبیا برای به وجود اوردن ان تلاش میکنیم. محوطه باز دانشگاه با گردهم اوردن مقاطع مختلف اموزشی و پژوهشی سعی بر گسترش ارتباط میان دانشگاه و جامعه اطراف ان دارد. اسکفیدیو + رنفرو متوجه شده است که این پروژه در مورد دگرگون سازی مدرسه و راه تجارت ما است نه آجر و ملات. گلن هوبارد استاد امورمالی و اقتصاد دانشگده بازرگانی گفت: آنها نشان داده اند توانایی بسیار خوبی برای ترجمه ایده و مفاهیم دارند و ما از انها برای شکل دهی به محیطی جدید استقبال می کنیم . امروزه مشکلات پیچیده جهانی را می بایست به وسیله بالابردن نظم و ترتیب و اتصال نفاط به یکدیگر از بین برد.مهارت جدید ما که نوعی تدریس و فراگیری بدون اجبار،بی قید و ناتحود است پرورش خواهد یافت.

 

1321634492559828962480201142188968.jpg دانشکده بازرگانی کلمبیا،دفتر معماری دیلر اسکفیدیو + رنفرو

 

1321634492560341566390201134181568.jpg دانشکده بازرگانی کلمبیا،دفتر معماری دیلر اسکفیدیو + رنفرو

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 1
لینک به دیدگاه

1313616602-zh-aquatic-022-333x500.jpg

Architects: zaha hadid architect

Location:london, England

Client: Olympic Delivery Authority

Main Contractor: Balfour Beatty

Project Team: Alex Bilton, Alex Marcoulides, Barbara Bochnak, Carlos Garijo, Clay Shorthall, Ertu Erbay, George King, Giorgia Cannici, Hannes Schafelner, Hee Seung Lee, Kasia Townend, Nannette Jackowski, Nicolas Gdalewitch, Seth Handley, Thomas Soo, Tom Locke, Torsten Broeder, Tristan Job, Yamac Korfali, Yeena Yoon

Project Area: 15,950 sqm (Legacy), 21,897 sqm (Olympic)

Project Year: 2011

 

1313616575-zh-aquatic-017-1000x578.jpg

 

1313616526-zh-aquatic-009-1000x830.jpg

 

1313616590-zh-aquatic-019-1000x666.jpg

 

1313616547-zh-aquatic-012-1000x842.jpg

 

Design Concept

 

The architectural concept of the London Aquatic Centre is inspired by the fluid geometries of water in motion, creating spaces and a surrounding environment that reflect the riverside landscapes of the Olympic Park. An undulating roof sweeps up from the ground as a wave – enclosing the pools of the Centre with a unifying gesture of fluidity, while also describing the volume of the swimming and diving pools.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
© Hufton + Crow

 

The Aquatics Centre is designed with an inherent flexibility to accommodate 17,500 spectators for the London 2012 Games in ‘Olympic’ mode while also providing the optimum spectator capacity of 2000 for use in ‘Legacy’ mode after the Games.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
First Floor Plan (Legacy Mode)

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
Second Floor Plan (Olympic Mode)

 

Site Context

 

The Aquatics Centre is within the Olympic Park Masterplan. Positioned on the south eastern edge of the Olympic Park with direct proximity to Stratford, a new pedestrian access to the Olympic Park via the east-west bridge (called the Stratford City Bridge) passes directly over the Centre as a primary gateway to the Park. Several smaller pedestrian bridges will also connect the site to the Olympic Park over the existing canal.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
Legacy Rendering

 

The Aquatic Centre addresses the main public spaces implicit within the Olympic Park and Stratford City planning strategies: the east-west connection of the Stratford City Bridge and the continuation of the Olympic Park along the canal.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
Site Plan (Olympic Mode)

 

Layout

 

The Aquatics Centre is planned on an orthogonal axis that is perpendicular to the Stratford City Bridge. All three pools are aligned on this axis. The training pool is located under the bridge with the competition and diving pools located within the large pool hall enclosed by the roof. The overall strategy is to frame the base of the pool hall as a podium connected to the Stratford City Bridge

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
© Hufton + Crow

 

This podium element contains of a variety of differentiated and cellular programmes within a single architectural volume which is seen to be completely assimilated with the bridge. The podium emerges from the bridge to cascade around the pool hall to the lower level of the canal.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
Longitudinal Section (Olympic Mode)

 

The pool hall is expressed above the podium by a large roof which arches along the same axis as the pools. Its form is generated by the sightlines of the 17,500 spectators in its Olympic mode. Double-curvature geometry has been used to generate a parabolic arch structure that creates the unique characteristics of the roof. The roof undulates to differentiate between the volumes of competition pool and the diving pool. Projecting beyond the pool hall envelope, the roof extends to the external areas and to the main entrance on the bridge that will be the primary access in Legacy mode. Structurally, the roof is grounded at 3 primary positions with the opening between the roof and podium used for the additional spectator seating in Olympic mode, then in-filled with a glass façade in Legacy mode.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 1
لینک به دیدگاه

1322634493017774398190201157184398.jpg

 

کاغذ روزنامه به عنوان یک متریال رنگارنگ در روش های خلاقانه مورد استفاده مجدد قرار گرفته . در ریسندگی از چنین موادی بهترین استفاده را از بهترین خواص آنها می کنند – رنگها و ثبات آنها وقتی محکم به هم گره می خورند- . همانطور که از تصویر پیداست ، این رشته نخ های تابیده می توانند برای تمام هنرهای دستی یا کارهایی که انسان ها خود قادر به انجامشان هستند ( do-it-yourself art ) و پروژهای طراحی اطراف خانه مورد استفاده قرار گیرند ؛ مانند تشک های تخت ، فرش ، بالاپوش ، پرده ها و کاور های مورد استفاده برای انواع مبلمان ها .

 

1322634493017987587670201118187588.jpg رشته نخ های تابیده شده رنگارنگ از روزنامه های بازیافتی

 

1322634493018084925190201128184928.jpg رشته نخ های تابیده شده رنگارنگ از روزنامه های بازیافتی

 

1322634493018187418630201138187418.jpg رشته نخ های تابیده شده رنگارنگ از روزنامه های بازیافتی

 

1322634493018285312755201148185318.jpg رشته نخ های تابیده شده رنگارنگ از روزنامه های بازیافتی

 

13226344930184905242302011918528.jpg رشته نخ های تابیده شده رنگارنگ از روزنامه های بازیافتی

 

1322634493018687747935201128187748.jpg رشته نخ های تابیده شده رنگارنگ از روزنامه های بازیافتی

 

1322634493018794108315201139184108.jpg رشته نخ های تابیده شده رنگارنگ از روزنامه های بازیافتی

 

1322634493019433315450201143183318.jpg رشته نخ های تابیده شده رنگارنگ از روزنامه های بازیافتی

 

1322634493019546306265201154186308.jpg رشته نخ های تابیده شده رنگارنگ از روزنامه های بازیافتی

 

1322634493019719722900201111189728.jpg رشته نخ های تابیده شده رنگارنگ از روزنامه های بازیافتی

 

1322634493019876851515201127186858.jpg رشته نخ های تابیده شده رنگارنگ از روزنامه های بازیافتی

 

1322634493020402296400201120182298.jpg رشته نخ های تابیده شده رنگارنگ از روزنامه های بازیافتی

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 1
لینک به دیدگاه

1323634493021817332785201141187348.jpg

 

موزه لیورپول توسط معماران دانمارکی 3XN طراحی شده که به شدت مورد انتقاد قرار گرفته . این موزه با بارانداز بزرگ ، دارای پنجره های وسیعی است که یکی در انتهای آن به سمت مرکز شهر و دیگری در مقابل رودخانه Mersey قرار گرفته . پانل هایی از سنگ آهک سرتاسر نما را احاطه کرده و مانند الماس های زیگزاگی در ارتفاعات جانبی شکل گرفته و یک توهم مانند اینکه ساختمان در حال کشیده شدن است را ایجاد می کند . راه پله به صورت مارپیچی از میان آتریوم در قلب موزه بالا می رود و به سه طبقه از گالری ها منتهی می شود که تاریخ اجتماعی و فرهنگ عامه را به نمایش گذاشته . این بنا در مجله طراحی ساختمان برای دریافت Carbuncle Cup برای زشت ترین ساختمان در 12 ماه گذشته بریتانیا نامزد شده و از زمان افتتاح آن از دید منتقدان منفور است . از نگاه معمار کیم هرفورث نیلسن ، عملکرد ساختار چیزی بیشتر از یک ساختمان و یا یک موزه است . از آنجا که این موزه به عنوان بزرگترین موزه ملی در بریتانیا در 100 سال اخیر است و در سایت میراث جهانی یونسکو قرار گرفته ، معمار آن به طور کامل از میزان چالش در پیش رو هنگام طراحی موزه آگاه بود . طراحی موزه در نتیجه یک روند بسیار جدی قرار داشت که در آن اولویت بیشتر گوش دادن به ساکنان شهر ، تاریخ شهر و درک پتانسیل از سایت تاریخی که موزه در حال حاضر بر آن نشسته ، بود . نتیجه یک ساختار پویا با ارتفاع کم و یک فضای شهری مدرن و پر جنب و جوش شد .

 

1323634493023955662720201115185668.jpg موزه لیورپول از 3XN

 

132363449302410065344020113018658.jpg موزه لیورپول از 3XN

 

132363449302436053915020115618538.jpg موزه لیورپول از 3XN

 

1323634493024503332745201110183338.jpg موزه لیورپول از 3XN

 

1323634493024732741890201133182748.jpg موزه لیورپول از 3XN

 

132363449302491041606520115118418.jpg موزه لیورپول از 3XN

 

13236344930250404565702011418458.jpg موزه لیورپول از 3XN

 

1323634493025212369395201121182368.jpg موزه لیورپول از 3XN

 

132363449302536044585520113618448.jpg موزه لیورپول از 3XN

 

132363449302569741647520119187418.jpg موزه لیورپول از 3XN

 

1323634493025838061770201123188068.gif موزه لیورپول از 3XN

 

1323634493026029660835201142189668.gif موزه لیورپول از 3XN

 

132363449302621405333020111184058.gif موزه لیورپول از 3XN

 

1323634493026364717515201116184718.gif موزه لیورپول از 3XN

 

1323634493026492375360201129182378.gif موزه لیورپول از 3XN

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 1
لینک به دیدگاه

13246344930918200398252011221938.jpg

 

فضای سبز بزرگی که کلیسای جامع سوولا را در بر گرفته و به تمام شهر تسلط دارد زیباترین منطقه عمومی در لالیدا , و ما این فضا را به عنوان نقطه مبنا در نظر برگزیدیم . طرح ها برای میدان ریچارد و نیز باید واجد چندین زیبایی باشد. مرکز توجه و فعالیت طرح پیشنهادی ما ساخت یک فضای باز سبز بزرگ است به منظور تخصیص آن به پیکره موسیقیدان بزرگ ریچارد وینس فضایی پر از میدان های کوچک با چند برش عرضی و فضاهای در جایی که شهر با ترافیک و عابران پیاده برخورد می کند .ماز یا هزار تو الگویی باستانی را به نمایش می گذارد. نماد این هزار تو معنای فرهنگی و تفسیری عمیق در بر دارد.خواستگاه کلمه "labyr" که بخشی از کلمه انگلیسی "labyrinth" به معنای هزار تو است.که مربوط به سنگ و صخره است حال آن که بخش دوم آن "inth" از کلمه یونانی به معنای مبنای سایت می آید .با این که ریشه دقیق این کلمه نا معلوم است, زمانی بوده که برداشت راه برای نوشتن هنر رقص مورد استفاده قرار گرفته است.ما فضای باز را در نظر داریم که هیچ درختی با راه های پر پیچ و خم را نمایش دهد و راهنمای گام های افرادی است که در حال رقص بهاری پیرامون شمایل مرکزی هستند.شمایلی که ضرب رقص را ایجاد و راهنمایی می کند و فضای احاطه شده را با زندگی و حیات مملو می سازد . جمعیت و ترافیک به صورت جداگانه در میدان ریچارد وینس حرکت خواهند کرد یا اینکه عابران پیاده فضای عمومی را در تملک خود خواهند داشت .همه راه هایی را دنبال خواهند کرد که به دست طراحان رقص نگاشته شده است اما بدون هیچ اشتراک و همپوشانی میان آن ها شاید نزدیک ترین ارجاع برای ایده طراحی ما میدان فرانچسکاما کیا در بارسلونا باشد. یکی از پر ازدحام ترین مناطق شهر و نقطه کلیدی عبور به داخل و خارج آن دیگر شهرهای اروپایی برای میدان های تماشایی در کلان شهرشان معروفند از قبیل اتولی در پاریس یا باغ شهر برلین با ردیف ستون هایی که با زاویه به احتراز در آمده اند .

 

1324634493092019675485201141199678.jpg میدان ریچارد وینس , بندتا تاگلیابو

 

1324634493092191988675201159191988.jpg میدان ریچارد وینس , بندتا تاگلیابو

 

1324634493092329450580201112199458.jpg میدان ریچارد وینس , بندتا تاگلیابو

 

1324634493092481042440201128191048.jpg میدان ریچارد وینس , بندتا تاگلیابو

 

1324634493092642711780201144192718.jpg میدان ریچارد وینس , بندتا تاگلیابو

 

13246344930928501594402011519158.jpg میدان ریچارد وینس , بندتا تاگلیابو

 

1324634493092984828555201118194828.jpg میدان ریچارد وینس , بندتا تاگلیابو

 

1324634493093124761005201132194768.jpg میدان ریچارد وینس , بندتا تاگلیابو

 

132463449309347166263020117191668.jpg میدان ریچارد وینس , بندتا تاگلیابو

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 1
لینک به دیدگاه

132663449385421374350520111193748.jpg

 

معماران آلمانی GMP ، سه استادیوم برای مسابقات آبی قهرمانی جهانی در شانگهای طراحی کرده اند . مجموعه مرکز ورزش های آسیایی شانگهای شامل یک استادیوم چند منظوره ، مرکز اختصاص داده شدۀ آبی سرپوشیده ، یک محل برگزاری مسابقات شنا در فضای باز و یک مرکز رسانه ای است . ردیف هایی از بادبان های آلومینیومی ، قسمت استادیوم را پوشش داده که در جزایر مصنوعی و احاطه شده توسط دریاچه های جدید سربرآورده . مسابقات قهرمانی توسط فدراسیون بین المللی شنا FINA بر پا شده و در آخر جولای پایان می یابد . پس از این مسابقات ، استادیوم اصلی با 14000 نفر ظرفیت ، برای بوکس ، بسکتبال ، بدمینتون ، حاکی روی یخ و کنسرت ها استفاده می شود .

 

1326634493854365667375201116195668.jpg مرکز ورزش های آسیایی شانگهای از GMP ؛ بادبانهایی در باد

 

1326634493854624469170201142194468.jpg -

 

1326634493854830090775201131998.jpg -

 

1326634493855143801165201134193808.jpg -

 

1326634493855293996630201149193998.jpg -

 

1326634493855523259300201112193258.jpg -

 

1326634493855669216755201126199218.jpg -

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 2
لینک به دیدگاه

1329634494455324166460201152204168.jpg

 

گسترش موزه هنرهای زیبای ویرجینیا توسط معمار لندنی ریک مدر Rick Mather در ریچموند – ویرجینیا ، ایالات متحده آمریکا – طراحی شده . شیشه و پوشش سنگ آهک مراکز اطراف آتریوم را توسعه داده با پنج پل که پنج سطح ساختمان را به هم متصل می کند . ساختار شامل مرکز آموزش ، کتابخانه ، فروشگاه ، امکانات حفاظت ، سالن سخنرانی و کافه در کنار فضای نمایشگاه دائمی و موقت است . همچنین یک باغ مجسمه سازی و یک پارکینگ ، پنهان در زیر تپه وجود دارد .

 

132963449445711050720520115120508.jpg گسترش موزه هنرهای زیبای ویرجینیا از ریک مدر

 

132963449445724688519520114206888.jpg گسترش موزه هنرهای زیبای ویرجینیا از ریک مدر

 

1329634494457383214360201118203218.jpg گسترش موزه هنرهای زیبای ویرجینیا از ریک مدر

 

132963449445750052130520113020528.jpg گسترش موزه هنرهای زیبای ویرجینیا از ریک مدر

 

1329634494457743669805201154203668.jpg گسترش موزه هنرهای زیبای ویرجینیا از ریک مدر

 

1329634494457929361045201112209368.jpg گسترش موزه هنرهای زیبای ویرجینیا از ریک مدر

 

1329634494458066783890201126206788.jpg گسترش موزه هنرهای زیبای ویرجینیا از ریک مدر

 

1329634494458213522545201141203528.jpg گسترش موزه هنرهای زیبای ویرجینیا از ریک مدر

 

1329634494458398344700201159208348.jpg گسترش موزه هنرهای زیبای ویرجینیا از ریک مدر

 

1329634494458534566450201113204568.jpg گسترش موزه هنرهای زیبای ویرجینیا از ریک مدر

 

1329634494458648084575201124208088.jpg گسترش موزه هنرهای زیبای ویرجینیا از ریک مدر

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 2
لینک به دیدگاه

1331634495504511262235201131211268.jpg

 

معماران سامو از پروژه اکوریوم در کره جنوبی به عنوان بخشی از موسسه ملی آینده نگری پرده برداری کردند. گنبدهای سبز که در واقع شکل گلخانه اند با مساحت 33090 متر مربع شرایط بهینه ای را برای یک اکو سیستم بزرگ فراهم نموده اند. این طراحی منحصر به فرد نور خورشید را به نحو مطلوبی مورد استفاده قرار می دهد و از پانل های فلزی بزرگی که با آهن سبک دو جداره ساخته شده اند تشکیل شده و با چوب و پلگسی و شیشه پوشانیده شده است. موسسه ملی آینده نگری رابطه اکوسیستم، انسان، آب و هوا را در کشورهای عضو مورد مطالعه قرار می دهد تا با این کار به حفظ بهتر اکوسیستم کره زمین کمک کند.

 

1331634495504672208965201147212208.jpg گلخانه های پایدار برای حفظ اکوسیستم , معماران سامو

 

133163449550484655327520114216558.jpg گلخانه های پایدار برای حفظ اکوسیستم , معماران سامو

 

1331634495505014735870201121214738.jpg گلخانه های پایدار برای حفظ اکوسیستم , معماران سامو

 

1331634495505184353920201138214358.jpg گلخانه های پایدار برای حفظ اکوسیستم , معماران سامو

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 2
لینک به دیدگاه

1332634495605863300680201126213308.jpg

 

معماران هلندی UNStudio برنده مسابقه طراحی استادیوم فوتبال در دالیان – چین – برای موفق ترین باشگاه در سوپر لیگ چین شدند . ساختمان دارای یک سقف شبکه مانند و دو لایه می باشد و از توپ های فوتبال سنتی چینی الهام گرفته که از لایه هایی از بامبوِ رنگی ساخته شده اند . ورزشگاه شامل 40000 صندلی برای تماشاچیان ، یک مرکز پخش تلویزیون ، امکانات بازیکنان و یک سالن VIP است .

 

1332634495606647137230201144217138.jpg استادیوم فوتبال دالیان از UNStudio

 

1332634495607188176820201138218178.jpg استادیوم فوتبال دالیان از UNStudio

 

1332634495607893991020201149213998.jpg استادیوم فوتبال دالیان از UNStudio

 

1332634495608431056255201143211058.jpg استادیوم فوتبال دالیان از UNStudio

 

1332634495608874602085201127214608.jpg استادیوم فوتبال دالیان از UNStudio

 

1332634495609167161485201156217168.jpg استادیوم فوتبال دالیان از UNStudio

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 2
لینک به دیدگاه

13336344956135700828052011172188.jpg

 

استودیو Eero Lunden از هلسینکی – فنلاند – و Eric Tan از شرکت دانمارکی PinCloud.DK ورود مشترک خود را به مسابقه طراحی موزه هنر Serlachius در فنلاند اعلام کردند . آیا می توان تجربه هنر را از طریق معماری افزایش داد ؟؟ آیا دیوار های سفید + اتاق های جدا شده یک موزه خوب را تشکیل می دهند ؟؟ طراحی ما برای گسترش موزه به آن شعاری بر می گردد که پیشرفت های معماری به طور مستقیم تعامل انسان با هنر را تسهیل می کند . این اعتقاد راسخ ماست که تجربه هنر توسط معماری های ابتکاری و تجربه های فضایی جدید افزایش می یابد . طراحی ساختار به دنبال دستیابی به دو هدف اصلی است : ایجاد یک قطعه الهام بخش معماری که تصویر این موزه را در سطح جهانی بالا برد و ارائه یک تجربه منحصر به فرد موزه با ارتباط دادن بازدیدکنندگان با هنر که پیش از این هرگز اتفاق نیفتاده بود . طراحی بخش جدید ، یک فرمت 4700 متر مربعی متشکل از 4 طبقه و یک زیرزمین است که در مجاورت موزه اصلی قرار گرفته . این مکان به معماری اجازه می دهد تا بر شخصیت مؤسسه موجود تأکید کند در حالی که از طبیعت اطراف خود حفاظت می کند . ورودی اتصال ، در فضایی بین ساختمان جدید و قدیمی شکل گرفته که دسترسی آسان بین دو ساختمان را فراهم می کند .هنگامی که به حیاط موزه جدید وارد می شوید ، ساختمان جدید مرکز توجه است در حالی که عمارت قدیمی همچنان جایگاه خود را به عنوان یک غالب در چشم انداز حفظ می کند . طراحی شامل حداقل انسداد ممکن و بدست آوردن مفهوم موزه به عنوان یک فضای بدون درز برای بازدیدکننده است .

 

1333634495613905500790201150215508.jpg موزه هنر Serlachius ؛ تجربۀ بدون وقفه ای از هنر و فرهنگ

 

133363449561410070314020111021708.jpg موزه هنر Serlachius ؛ تجربۀ بدون وقفه ای از هنر و فرهنگ

 

1333634495614347308450201134217308.jpg موزه هنر Serlachius ؛ تجربۀ بدون وقفه ای از هنر و فرهنگ

 

1333634495614571141780201157211148.jpg موزه هنر Serlachius ؛ تجربۀ بدون وقفه ای از هنر و فرهنگ

 

133363449561469956129520119219568.jpg موزه هنر Serlachius ؛ تجربۀ بدون وقفه ای از هنر و فرهنگ

 

133363449561496035515020113621358.jpg موزه هنر Serlachius ؛ تجربۀ بدون وقفه ای از هنر و فرهنگ

 

1333634495615139308540201153219308.jpg موزه هنر Serlachius ؛ تجربۀ بدون وقفه ای از هنر و فرهنگ

 

1333634495615502234530201130212238.jpg موزه هنر Serlachius ؛ تجربۀ بدون وقفه ای از هنر و فرهنگ

 

1333634495615737922570201153217928.jpg موزه هنر Serlachius ؛ تجربۀ بدون وقفه ای از هنر و فرهنگ

 

1333634495616161079080201136211078.jpg موزه هنر Serlachius ؛ تجربۀ بدون وقفه ای از هنر و فرهنگ

 

133363449561631025898520115121258.jpg موزه هنر Serlachius ؛ تجربۀ بدون وقفه ای از هنر و فرهنگ

 

133363449561648179097520118211798.jpg موزه هنر Serlachius ؛ تجربۀ بدون وقفه ای از هنر و فرهنگ

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 2
لینک به دیدگاه

1335634496163798892520201119228898.jpg

 

 

فاز دوم این پل ارتباطی با همکاری معماران منظر شرکت عملیاتی جیمز کرنر ، معماران Diller Scofidio + Renfro و طراحان کشت پیت ادولف در نیویورک به پایان رسید . مسیر پیاده روی یک پارک عمومی به طول 1.5 مایل است که بر روی یک ترن هوایی متروکه ساخته شده و از ناحیه Meatpacking به محوطه راه آهن هادسون در منهتن امتداد می یابد . طراحی الهام گرفته از زیبایی سرکش و مالیخولیاییِ این خرابه postindustrial ( اشاره به یک جامعه یا اقتصادی که توسط اهمیت کاهش تولید و افزایش پژوهش و خدمات اطلاعات مشخص شده ) است ، جایی که طبیعت یک قطعه مهمی از زیر ساخت شهری را نجات می دهد ؛ پارک جدید میراث خود را تفسیر می کند و تنوع زیستی را ترجمه می کند که ریشه در زمانی پس از قرار گرفتن در خرابه کرده در یک رشته از ویژگی های خاص سایت از خرد اقلیم شهری در امتداد مسیر راه آهن که شامل آفتابی ، سایه دار ، مرطوب ، خشک ، طوفانی و فضاهای سرپناه است . این پارک ، گیاهان وحشی ، کشت ، صمیمیت و اجتماع را در خود جا داده . این پروژه 22 بلوک را از سمت غرب منهتن به هم پل بسته و در سه مرحله مساوی از هم جدا می کند . برخلاف بخش یک که در سال 2009 تکمیل شد ، فاز دوم شامل بسط دادن زمین چمن است . پلت فرم جدید 2.5 متر بالاتر از خط آهن اصلی می رود و مشرف به پوشش درختان و گیاهان در سطح زیرین است .

 

1335634496164045585715201144225588.jpg مسیر پیاده روی The High Line

 

1335634496164439007800201123229008.jpg -

 

1335634496164561187480201136221188.jpg -

 

1335634496164709508065201150229508.jpg -

 

133563449616484223394520114222238.jpg -

 

1335634496165042221145201124222228.jpg -

 

1335634496165151325490201135221328.jpg -

 

1335634496165307555725201150227558.jpg -

 

1335634496165534230670201113224238.jpg -

 

1335634496165677688285201127227688.jpg -

 

1335634496165864111900201146224118.jpg -

 

133563449616600199370020110221998.jpg -

 

1335634496166275599235201127225598.jpg -

 

1335634496166433743410201143223748.jpg -

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 3
لینک به دیدگاه

1337634497351731902910201113231908.jpg

 

فولاد گردابی شکل به صورت مارپیچی به سمت نورگیرهایی در سقف کلیسایی در اتریش می رود که توسط معماران Coop Himmelb طراحی شده . سقف چرخشی که در کارخانه کشتی سازی ساخته شده ، بر روی چهار ستون فولادی در بالای اتاق دعای کلیسای مارتین لوتر استوار است . نور روز ، به سقف با اندود گچ از طریق حفره های دایره ای و همچنین از طریق نمای رو به خیابان با طرحی از مثلث های شیشه ای نفوذ می کند . به واسطه ی درب های شیشه ای در عقب اتاق دعا به سالن کلیسا می رسیم که توسط جامعه محلی استفاده می شود در حالی که محل نگهداری ظروف مقدس کلیسا ، دفتر کشیش و توالت ها در کنار هر دو فضا واقع شده اند . برج فولادی ناقوس کلیسا با 20 متر ارتفاع که در مقابل در ورودی قرار دارد به سمت آسمان اوج گرفته .

 

1337634497352013183735201141233188.jpg کلیسای مارتین لوتر در اتریش

 

1337634497352309434305201110239438.jpg کلیسای مارتین لوتر در اتریش

 

1337634497352554701810201135234708.jpg کلیسای مارتین لوتر در اتریش

 

133763449735288161448020118231618.jpg کلیسای مارتین لوتر در اتریش

 

1337634497353201603765201140231608.jpg کلیسای مارتین لوتر در اتریش

 

133763449735347326606520117233278.gif کلیسای مارتین لوتر در اتریش

 

1337634497353875974665201147235978.gif کلیسای مارتین لوتر در اتریش

 

1337634497354227993150201122237998.gif کلیسای مارتین لوتر در اتریش

 

133763449735463248874520113232488.gif کلیسای مارتین لوتر در اتریش

 

1337634497354763515515201116233518.jpg کلیسای مارتین لوتر در اتریش

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 2
لینک به دیدگاه

1340634498241905807040201150245808.jpg

 

این غار در داخل یک جعبه شیشه ای ، یک پاویون در تیلبورگ هلند است که توسط طراح ملبورنی کلوم مورتن Callum Morton طراحی شده . ساختار در نقطه ای قرار گرفته که هشت مسیر در یک باغ رسمی به سبک باروک همگرا می شوند . غار زیرزمینی Grotto در شیشه ای ملبس شده که مناظر پارک را در طول روز منعکس می کند اما در شب یک فضای روشنی بخش است که ساختارِ صخره مانند را آشکار می کند . فضای داخلی در درون زمین فرو رفته و در سطح دید چشم قرار گرفته تا با یک نظر دیدن از بیرون پارک ، قابل رؤیت باشد . این پاویون توسط طراح هلندی Olav Koreman مبله شده .

 

134063449824204611056020114246118.jpg غار زیرزمینی ار کلوم مورتن

 

134063449824222023027520112224238.jpg غار زیرزمینی ار کلوم مورتن

 

1340634498242422024000201142242028.jpg غار زیرزمینی ار کلوم مورتن

 

134063449824266225276520116242258.jpg غار زیرزمینی ار کلوم مورتن

 

1340634498242941131400201134241138.jpg غار زیرزمینی ار کلوم مورتن

 

1340634498243073310440201147243318.jpg غار زیرزمینی ار کلوم مورتن

 

134063449824325290832020115242908.jpg غار زیرزمینی ار کلوم مورتن

 

1340634498243399070840201119249078.jpg غار زیرزمینی ار کلوم مورتن

 

1340634498243532333795201133242338.jpg غار زیرزمینی ار کلوم مورتن

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 1
لینک به دیدگاه

1341634498823762003360201136252008.gif

 

افرینش دوباره ی افکار متعارف کافه ی موسکاو یِ برلين , ساختمانی تاريخي از سال هاي اوليه ي 1960 است که هم اکنون در حال نمايش هزاران تصوير از ساخته نشده هاي قديم براي مردم اين شهر است.این نمایش توسط معماري به نام کارستن کرون جمع آوري شده است و سعی دارد پروژه هاي ساخته نشده ي برلين به همراه شیفتگی افراطی معماران را درشهری با تاریخی این چنین قوی به نمایش بگذارند. پروژه ها که بين سال هاي 1907 تا 1997 طراحی شده اند ،سعی در فهماندن تئوري هاي متفاوت با مثال های عینی و بیان انگاره هایی از محیط اطراف دارند .این طرح هاهمان خواسته های متعارف هستند که با نگاهی متفاوت دوباره خلق شده بودند و به خوبی توانستند با روش های معمارانه وپذیرفته شده ی زمان خود رقابت کنند این پروژه ها براي معماران راهي بودند تا هويت جديدي براي شهري خلق کند که به طور ی چشم گير ، با اين نمايش به سوي شکست افکار واقعی خود پيش مي رود ؛ مانند نقشه ي ميس ون دروهه براي آسمان خراشي در فردريک استراس در 1921 . بسياري از ايده هاي بصري به میان آمده اند تا بتوانند برليني ، که به علت اتفاقات متعدد تاريخي هرگز درک نشد را به همگان بفهماند . همانند ساختن و فرو ريختن ديوار برلين که مانع برنامه ريزي هاي ساختماني شد. تا کنون این نمايش راهي بوده است براي مشاهده و تصور چيزي که مي توانست باشد.شايد مرکز جديد معمار استراليايي ژوزف ماريا البريچ ساخته شده بود ويا اگر تصوير تبليغاتي شهر توسط لودويگ هيبر شيمر اجرا شده بود. جالبترين طرح ها آن هايي هستند که به عنوان ابتدایی ترین طرح های زمان خود طبقه بندی شده اند.براي مثال وارنر کالمورگن معمار 26 ساله ي آلماني (حلقه ي تيرگارتن) 1928 - با مسافت 14 کيلومتر-چهار مغازه که پارک معروف برلين را محصور کرده با ایجاد تغییراتی به يک محيط تفريحي تبديل کرده است. با وجود اينکه طرح ها قديمي هستند , ايده ها از رده خارج نيستند بلکه هنوز الهام بخش و مجذوب کننده اند. اينگبورگ وينسووکي نویسنده ی کتاب " شهري که هرگز وجود نداشت " در این باره می گوید: "طي سال ها و به خصوص پس از باز پيوست , برلين براي بسياري از معماران شهر روياها شده است.گذشته از اين ها شهر هاي زيادي نيستند که کسي در آن ها بتواند چنين گودال بزرگي در مرکز شهري با اين عظمت پيدا کند.حتي در قرن حاظر خيلي از آن گودال ها هنوز موجود هستند و ايده هاي فوق العاده اي را هنوز خواستارند. " (Mies van der Rohe) (Carsten Krohn) (Café Moskau in Berlin) (Ludwig Hilbersheimer) (Joseph Maria Olbrich) (Werner Kallmorgen) (Ingeborg Wiensowski)

 

1341634498824304742060201130254748.gif 1

 

134163449882466923045020116259238.gif 3

 

1341634498825181023865201158251028.gif 4

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 2
لینک به دیدگاه

1338634498115568531815201116248538.jpg

 

معماران آلمانی کوردینیشن برلین Coordination Berlin و طراحان عکس های غیر زنده diephotodesigner ، یک " طراحی شکل چند وجهی " که ایده ی شهر کریستالی نامیده می شود را هفته ی گذشته در لندن ارائه کردند. این حجم ، ساخته شده از فولاد با درجه ی بالا ،که آینه ی جلا داده شده در یک طرف و فلز سیاه مات در طرف دیگر قرار دارد، برای انعکاس مناظر اطراف طراحی شده است. ایده ی شهر کریستالی، در ابتدا برای برجسته کردن تغییرات سریع خط افق در امتداد دیوار برلین سابق ایجاد شد . و از ان زمان به دور زمین گردانده شد. ایده ی شهر کریستالی بواسطه ی کوردینیشن Coordination و طراحان عکسهای غیر زنده diephotodesigner به صورت مهمان در لندن نیز پدیدار شد. ایده ی شهر کریستالی، یک شی با طراحی چند وجهی است، که از آیینه ی صیقل داده شده و فولاد دمای بالا و سطوح مشکی مات ساخته شده است. در طول دوره ی تابستان، کوردینیشن و طراحان عکس غیر زنده در لندن بسر می بردند.این شی بزرگ در داخل شهر برلین گردانده شد و ادراک بیننده را در امتداد دیوار سابق برلین تسخیر کرد. این تصاویر توسعه داده شد و در نتیجه نشان داد که چطور برلین به سرعت در 20 سال گذشته تکامل یافته ، بطوریکه زندگی های قدیم و جدید کنار هم جمع شده اند. این ایده مسئولیت به ادراک کشیدن برلین را عهده دار شد، ،و سپس ایده ی شهر کریستالی به جهان رهسپار شد و لندن به عنوان اولین توقف گاه بود ، که این اثر را به محیط شهرها در طی هفته ی طراحی لندن نشر داد. ایده ی شهر کریستالی یک پیامی را از یکی از پر متقاضی ترین شهرهای اروپا ارتباط داد و علاوه بر آن ترکیبی از گذشته و آینده ی آن مورد توجه قرار گرفت. با این حال، شراکت کوردینیشن Coordination و طراحان عکس غیر زنده diephotodesigner بوجود آمد. که نتیجه ی آن ،عنصری نمادین برای ساخت طراحی صحنه های برلین ، بطور منحصربفرد است: شکستها و لبه ها ، از داده ها و گرفته ها متقاطع شده، قدیم و جدید، بسیار جالب، فریبنده اما ناقص و تمایل به تغییر مداوم دیدگاه های مختلف. پوسته طراحی شده با 12 محرک چاپ شده ی 30 *45 سانتی متری و نصب شده بر روی آلومینیوم در نسخه ای 50 تایی با مقیاسی درست، قابل استفاده می باشد. کوردینیشن Coordination و طراحان عکس غیر زنده diephotodesigner برای چندین سال با یکدیگر کار کرده اند. روش کار آنها تعریف دیگری در جنبه های مختلف است. استودیو طراحی سه بعدی کوردینیشن Coordination ، در سال 2004 توسط یوخن گرینموت Jochen Gringmuth ، فیلیپ سلن Flip Sellin ، تیلمن تورمر Tilman Thürmer ، تاسیس شد. آنها با مهارت بصری خود، فضا، اشیا و نامهای تجاری داخلی در ژاپن ، قزاقستان، چین و تمامی اروپا را طراحی کردند. تیم ایده ای را ارائه کرد، که حوزه ی تولیدات را توانمندتر می کند، این نمایش را جذاب می نماید و به آپارتمانها شخصیت می دهد. کارفرمایانی چون نایک Nike ، فالک Falke ، کوزیول Koziol ، نینتندو Nintendo ، و دفتر صدراعظم فدرال آلمان، از ادغام تقلیل، ظرافت و پیچیدگی تقدیر کردند. طراحی عنصر " چری CHERRIE " در سال گذشته برای جایزه ی طراحی آلمان کاندید شد. کمال و حساسیت، توصیف کننده ی عملکرد طراحان عکس غیر زنده diephotodesigner است. کن شاکتمن Ken Schuchtmannو دیرک داملوو Dirk Dähmlow، کسانی هستند که از سال 2001 در معماری و طراحی تخصص یافتند. نه تنها طرح ها را مصور می کنند ، بلکه به انگیزه ی آن هم نفوذ می کنند. در نتیجه یک شباهت طولانی و روندی دیجیتال، نور را پدیدار می کند و رنگی را که بر روی تصاویر خود ارزانی داشتند نرمی غیرعادی عمیقی را دارد. برخی می گویند طراحی صحنه مانند دیگر اسلوب عکاسان است. معماران فعال بین المللی و کارفرمایان مانند پلیجر فرنز Plajer Franz ، پاسم استودیو Plasmastudio ، بی ام دبلیو BMW ، وی دبلیو VW ، پوما Puma ، سامسونگ Samsung ، که برای سالها شناخته شده هستند. کار آنها بصورت واضح در سراسر طیف وسیعی از طراحی و چاپ نشان داده می شود. بنابر این در سال گذشته تصاویر بی حد و حصر برای تصویر زمینه ، قاب و چند مجله ی دیگر بوجود آمده است. ایده ی شهر کریستالی ،بخشی از نمایشگاه طراحی برلین است که به لندن می رود. بهترین طراحان برلین هفته ی طراحی لندن را به جنبش درآورده اند. بعد از میلان، توکیو، مسکو، پاریس، نیویورک و شانگهای ، این خلاقیت برلین ،امسال در لندن مهمان خواهد بود. تیم های دوگانه از طراحی، مد، طراحی رسانه ای، و عکاسی سازمان بندی شده است .یک آزمون منحصربفرد برای ساخت طراحی صحنه ی برلین در کشورهای خارجی شناخته شده است. 20 تیم انتخاب شده از یک هیئت بسیار معتبر ، در طول هفته ی طراحی لندن معرفی خواهند شد. ایده های هوشمندانه و جذاب آنها تیتر شده است تحت عنوان :"بیست سال خلاقیت شهروندان برلین".

 

1338634498115664316700201126244318.jpg .

 

1338634498115814150860201141244158.jpg .

 

1338634498115925139850201152245138.jpg .

 

133863449811606120536020116241208.jpg .

 

1338634498116209379470201120249378.jpg .

 

1338634498116388137560201138248138.jpg .

 

1338634498116526195130201152246198.jpg .

 

133863449811667429112020117244298.jpg .

 

133863449811682046340520112224468.jpg .

 

1338634498117015655990201141245658.jpg .

 

1338634498117159045250201155249048.jpg .

 

1338634498117319425610201111249428.jpg .

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 2
لینک به دیدگاه

1339634498236518251475201151248258.jpg

 

این خانه تعطیلات در اسپانیا توسط آنتوان گارسیا – آبریل از استودیو Ensamble طراحی و در زمین شکل گرفته . نام خانه Trufa که از کلمۀ Truffle ( یک نوع قارچ خوراکی ) گرفته شده ، درون یک سنگِ نشسته به زمین قرار گرفته و با خاک ترکیب می شود و روی آن با بتن پوشیده شده .

 

133963449823668573099020118245738.jpg خانه تروفا از آنتوان گارسیا – آبریل

 

133963449823725106590020115241068.jpg خانه تروفا از آنتوان گارسیا – آبریل

 

1339634498237427695220201122247698.jpg خانه تروفا از آنتوان گارسیا – آبریل

 

1339634498237753611860201155243618.jpg خانه تروفا از آنتوان گارسیا – آبریل

 

1339634498238603830880201120243838.jpg خانه تروفا از آنتوان گارسیا – آبریل

 

1339634498238785557530201138245558.jpg خانه تروفا از آنتوان گارسیا – آبریل

 

1339634498238954413910201155244418.jpg خانه تروفا از آنتوان گارسیا – آبریل

 

1339634498239305758610201130245758.jpg خانه تروفا از آنتوان گارسیا – آبریل

 

1339634498239503714690201150243718.jpg خانه تروفا از آنتوان گارسیا – آبریل

 

13396344982396002417152011024248.gif خانه تروفا از آنتوان گارسیا – آبریل

 

1339634498239703760480201110243768.gif خانه تروفا از آنتوان گارسیا – آبریل

 

1339634498239838497950201123248498.gif خانه تروفا از آنتوان گارسیا – آبریل

 

133963449824001022524020114124228.gif خانه تروفا از آنتوان گارسیا – آبریل

 

1339634498240102670495201150242678.gif خانه تروفا از آنتوان گارسیا – آبریل

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 2
لینک به دیدگاه

1342634498957452479825201125252478.jpg

 

پانل های چوبی مواج ، دیوارها و سقف اتاق هتلی ژاپنی را پوشش داده که توسط دانشجویان دانشگاه Touhoku بازسازی شده . این پروژه شامل شکل مدرنیزه شده سوئیت Hourai 1111 در هتل Kameya است . ردیف هایی از چوب درخت سرو در اطراف اتاق اصلی پیچیده شده تا تخت ها را ایجاد کند که به پنجره هایی رو به دریا مشرف هستند . الوارها همچنین در پایین پنجره حلقه شده اند تا یک نیمکت و پلت فرم برجسته به وجود آورد . سه حمام مجاور با رنگ و کاشی های سیاه به اتمام رسیده در تقابل با رنگ های روشن فضای مجاور در سوئیت . با دعوت از معماران زیادی برای نوسازی برخی از اتاق های استاندارد ، در هتل به سبک ژاپنی Kameya ( kame یعنی لاک پشت ) تلاش شده تا تنوع و رونق یک شهر به یک هتل بزرگ قدیمی آورده شود .

 

1342634498957618719185201141258718.jpg هورای 1111 از دانشگاه هنر و طراحی Touhoku

 

1342634498957738506440201153258508.jpg هورای 1111 از دانشگاه هنر و طراحی Touhoku

 

134263449895788114379520118251148.jpg هورای 1111 از دانشگاه هنر و طراحی Touhoku

 

1342634498957979487110201117259488.jpg هورای 1111 از دانشگاه هنر و طراحی Touhoku

 

1342634498958091325655201129251328.jpg هورای 1111 از دانشگاه هنر و طراحی Touhoku

 

1342634498958176886585201137256888.jpg هورای 1111 از دانشگاه هنر و طراحی Touhoku

 

1342634498958341563545201154251568.gif هورای 1111 از دانشگاه هنر و طراحی Touhoku

 

1342634498958736606620201133256608.gif هورای 1111 از دانشگاه هنر و طراحی Touhoku

 

1342634498958988768215201158258768.gif هورای 1111 از دانشگاه هنر و طراحی Touhoku

 

1342634498959129735755201112259738.jpg هورای 1111 از دانشگاه هنر و طراحی Touhoku

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 2
لینک به دیدگاه

×
×
  • اضافه کردن...