pari daryayi 22938 ارسال شده در 31 اسفند، 2010 یادم باشد حرفی نزنم که به کسی بر بخورد , نگاهی نکنم که دل کسی بلزرد , خطی ننویسم که آزار دهد کسی را یادم باشد که روز و روزگار خوش است , و تنها دل ما دل نیست یادم باشد جواب کین را با کمتراز مهر و جواب , دورنگی را با کمتر از صداقت ندهم یادم باشد باید در برابر فریاد ها سکوت کنم , و برای سیاهی ها نور بپاشم یادم باشد از چشمه درس خروش بگیرم , و از آسمان درس پاک زیستن یادم باشد سنگ خیلی تنهاست یادم باشد باید با سنگ هم لطیف رفتار کنم مبادا دل تنگش بشکند یادم باشد برای درس گرفتن و درس دادن به دنیا آمده ام ... نه برای تکرار اشتباهات گذشتگان یادم باشد زندگی را دوست دارم یادم باشد می توان با گوش سپردن به آواز شبانه ی دوره گردی که از سازش عشق می بارد به اسرار عشق پی برد و زنده شد یادم باشد معجزه قاصدک ها را باور داشته باشم یادم باشد گره تنهایی و دلتنگی هرکس فقط به دست دل خودش باز می شود یادم باشد هیچگاه لرزیدن دلم را پنهان نکنم تا تنها نمانم یادم باشد هیچگاه از راستی نترسم و نترسانم یادم باشد پاکی کودکی ام را از دست ندهم یادم باشد زمان بهترین استاد است یادم باشد با کسی آنقدر صمیمی نشوم شاید روزی دشمنم شود یادم باشد با کسی آنقدر دشمنی نکنم شاید روزی دوستم شود یادم باشد قلب کسی را نشکنم یادم باشد زندگی ارزش غصه خوردن ندارد یادم باشد پلهای پشت سرم را ویران نکنم یادم باشد امید کسی را نگیرم شاید تنها چیزی ست که دارد یادم باشد که عشق کیمیای زندگیست یادم باشد که آدم ها همه ارزشمند اند و همه می توانند مهربان و دلسوز باشند یادم باشد زنده ام و اشرف مخلوقات ساقه شکستن قانون طوفان است ... تو نسیم باش و نوازش کن و من (پری) یادم باشد که برای بهترین خودم بهترین را از کسی ندزدم! خودم آن را بسازم! 20
am in 25041 ارسال شده در 31 اسفند، 2010 یادم باشد که یادت بندازم که یادم بندازی که یادمان برود و گرنه کلاهمان پس معرکه است! 11
shaden. 18583 ارسال شده در 31 اسفند، 2010 یادمان باشد اگر خاطرمان خالی ماند طلب عشق زهر بی سرو پایی نکنیم 11
غایب 4790 ارسال شده در 31 اسفند، 2010 با خواندن این واقعیت ها : قلبم درد ميگيرد... يک حرف در گلويم گير کرده با چشمهاي درشتت نگاهم ميکني و من باز خيره به تو يک نگاه پر از التماس و دلم ميخاهد همه ی حرفها را بزنم لبهايم بالا مي آيد اشک در چشمها جمع شده پاهايم را محکمتر بغل ميکنم و . . . . اشک ها بي اجازه چشمان تنهايم را ترک ميکنند 10
sookut 13735 ارسال شده در 31 اسفند، 2010 یادمان باشد برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام فرشته ها به ظلم حساسند فرشته ها به خباثت حساسند فرشته ها به ریا حساسند فرشته ها به نیت پلید حساسند فرشته ها به نگاه مسموم حساسند فرشته ها به نیرنگ حساسند فرشته ها به دورویی حساسند فرشته ها به دروغ حساسند فرشته ها به بد گمانی حساسند فرشته ها به خیانت حساسند زود میرنجند و میروند... آنگاه ما میمانیم و شیاطین!!! برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام به راستی چقدر یادمون میمونه؟:ws2: تا حالا بهش فکر کردین؟؟؟؟ 31
bpcom 10070 ارسال شده در 31 اسفند، 2010 یادم باشد که یادت بندازم که یادم بندازی که یادمان برود و گرنه کلاهمان پس معرکه است! ولی دوست من یادت انداختن که یادت بیاد که بعضی حرفا تو یادمونه ولی یادمون ندادن که یاد بگیریم یادامونو به کیا بگیم چی گفتم :JC_thinking: 3
sookut 13735 ارسال شده در 1 فروردین، 2011 چرا تاپیک من منتقل شد؟:w00: چرا ادغامش کردین؟:icon_pf (34): 5
غایب 4790 ارسال شده در 1 فروردین، 2011 رو سر بنه به بالین تنها مرا رها کن ترک من خراب شب گرد مبتلا کن ماییم و موج سودا شب تا به روز تنها خواهی بیا ببخشا خواهی برو جفا کن از من گریز ! تا تو هم در بلا نیفتی بگزین ره سلامت ترک ره بلا کن ماییم و آب دیده در کنج غم خزیده بر آب دیده ما صد جای آسیا کن خیره کشی است ما را دارد دلی چو خارا بکشد کسش نگوید : "تدبیر خونبها کن" بر شاه خوبرویان واجب وفا نباشد ای زردروی عاشق تو صبر کن وفا کن دردی است غیر مردن آن را دوا نباشد پس من چگونه گویم کاین درد را دوا کن؟ در خواب دوش پیری در کوی عشق دیدم با دست اشارتم کرد که عزم سوی ما کن گر اژدهاست بر ره ، عشقی است چون زمرد از برق این زمرد هین ، دفع اژدها کن بس کن که بیخودم من ور تو هنرفزایی تاریخ بوعلی گو ، تنبیه بوالعلا کن 2
sookut 13735 ارسال شده در 1 فروردین، 2011 من اینکارو کردم. میکشمت:w00::w00::w00::w00: هرچی میکشم از دست تو میکشم تو آدرس اینجا رو به مدیرها دادی 2
sookut 13735 ارسال شده در 1 فروردین، 2011 نه خودم منتقلش کردم. مگه تو هم میتونی منتقل کنی؟ ولی وای به حالت اگه کار تو بوده باشه:w00: 2
غایب 4790 ارسال شده در 1 فروردین، 2011 مگه تو هم میتونی منتقل کنی؟ولی وای به حالت اگه کار تو بوده باشه:w00: کار منه. :w155::shad::dancegirl2: 2
sookut 13735 ارسال شده در 1 فروردین، 2011 کار منه. :w155::shad::dancegirl2: باشه پس اینبار غش کنی دیگه ازت مراقبت نمیکنم 2
کتایون 15177 ارسال شده در 1 فروردین، 2011 میکشمت:w00::w00::w00::w00:هرچی میکشم از دست تو میکشم تو آدرس اینجا رو به مدیرها دادی آخی عصبانی نشو فرقی نداره که سیما...نفس کار مهمه... 1
sookut 13735 ارسال شده در 1 فروردین، 2011 آخی عصبانی نشو فرقی نداره که سیما...نفس کار مهمه... که نفس مهمه:167: 1
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری