sookut 13735 ارسال شده در 8 فروردین، 2011 نگران رو دس موندنش نباشميترسم پسش بفرستن:banel_smiley_52: :ws28: نه ماماني پسم نميرفستن نگران نباش 3
bpcom 10070 ارسال شده در 8 فروردین، 2011 کی جراااات میکنه جیجر بابا رو پس بفرسته !! تازه پسم بفرستن میاد پیش خودممممممم :icon_pf (17): 3
sookut 13735 ارسال شده در 9 فروردین، 2011 کی جراااات میکنه جیجر بابا رو پس بفرسته !!تازه پسم بفرستن میاد پیش خودممممممم :icon_pf (17): مرسی بابایی جونم:icon_gol::icon_gol: 2
سیندخت 18786 ارسال شده در 10 خرداد، 2012 یادم باشد : ذره ای حقیقت پشت هر "فقط یه شوخی بود" کمی کنجکاوی پشت "همینطوری پرسیدم" قدری احساسات پشت "به من چه اصلا... " مقداری خرد پشت "چه میدونم" واندکی درد پشت "اشکال نداره" وجود دارد 11
dear.angel 1314 ارسال شده در 10 خرداد، 2012 يادمان باشد اگر دلي شكست ميشود بند زذ اماتركهايش پا بر جاست از ياذ محو نخواهد شد اين است تاوان شكسته شدن دل 4
sam arch 55881 ارسال شده در 10 خرداد، 2012 یادمان باشد که در همین نزدیکی است... آنکه در آن دور دور ها چشممان را به طلبش تنگ می کنیم.... همین نزدیکی است... 3
bpcom 10070 ارسال شده در 16 خرداد، 2012 یادمان باشد آنهایی که رنگ پریدگی پاییز را دوست ندارند. نمی فهمند که پاییز همان بهار است که عاشق شده است..... 1
shahdokht.parsa 50878 ارسال شده در 16 خرداد، 2012 یادمان باشد: زیبایی صدای زندگی به برخورد آب روانش با سنگ ها و صخره های بین راهش هست..... دوستی ارزشش بیش از آنست که وصف شود 3
bpcom 10070 ارسال شده در 16 خرداد، 2012 یادمان باشد از دردهای کوچک است که آدمی می نالد. وقتی ضربه سهمگین باشد لال می شود.... 2
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری